יום רביעי, 18 במאי 2011

מה שCYAN יכול לעשות- איפור ערב עם אקריליק של מאק

למי שזוכר, סיפרתי על רכישת צבעי האקריליק של מאק (צבעי הגוף העמידים ביותר בהם נתקלתי בחיי) כבר. פוסט זה יעסוק בצבע CYAN- תכלת חי מאין כמותו.

פתחתי את המכסה ולקחתי צבע
מכסה המון שטח. יש לערבב מהר היות ולאחר הייבוש לא ניתן לערבב מחדש ולמזג עם צבעים נוספים.
כל עוד הצבע רטוב ניתן לערבב אותו עם צבעי אקריליק נוספים של מאק.
אז היות הצבע הזה מאוד עמיד והגוון שלו כל כך יפה החלטתי להשתמש בו כבסיס לאיפור ערב- כשיצאתי לאירוע של מוצר השנה- אירוע נהדר וצבעוני בו חשפו אותנו למוצרים החדשניים של השנה כמו למשל הקרם המבהיר של ד"ר פישר המכיל SPF.
כשאני יוצאת לאירועים לרוב אני מתאפרת באופן מודגש ונועז והפעם החלטתי לבחור בשילוב של  צלליות אבקה בגווני טורקיז. עבורכם צילמתי את התהליך.

עיפרון 15 של פופה בתיחום תחתון ועליון. הנחתי מעליו צללית אבקה טורקיזית על מנת לקבע.
אקריליק של מאק כבסיס על העפעף ופיינט עד הגבה- זהב בהיר
הנחת צללית אבקה-פיגמנט DARK BLUE GREEN של מאק
טורקיז בכיף- TEAL באמצע העפעף וטורקיז בהיר עד חלקה הפנימי של העין.
עכשיו צללית בהירה (מאט) מתחת לגבה והמון המון טשטוש. הוספתי אייליינר נצנצים טורקיז
מילאתי גבות, שמתי מסקרה, הנחתי מייקאפ (רבלון פוטורדי בגוון ונילה- יהי זכרו ברוך- התפוצץ הבקבוק :( הוא היה מעולה) והנחתי גם הצללות (אני חייבת עם הפנים הרחבים והלסת המרובעת שלי להצליל)
בעיניים פתוחות- העפעף שלי שקוע כך שלא רואים אחוז ניכר מהצבע שהנחתי... השפתון הוא קולורסטיי של רבלון (דו צדדי)
בגוון infinite apricot- כתמתם מקסים ומעט מנוצנץ.
כך יצאתי לי שמחה וטובת לב לאירוע.
בסיום האירוע (סרט בשם "הפרקליטה") הצטלמתי שוב על מנת להראות את העמידות:
היה נהדר באירוע של מוצר השנה ולו רק בגלל שפקדתי את הסניף היחיד בארץ של JELLY BELLY האהובים עלי (סינמה סיטי גלילות) ויצאתי עם הסוכריות המעולות (והיקרות) האלו- אבל גם בגלל שאני אוהבת לפגוש דברים חדשים.
אמנם אני לא מסכימה עם כל הבחירות למוצר השנה (למשל האגיס פיור אנד נטורל בגזרת התינוקות- שינו את החיתול והוא סופג פחות טוב והגזרה שלו פחות נוחה עד כדי כך שניתן למצוא המון תלונות עליהם והגיע הדבר עד לדף בפייסבוק הקורא לחרם צרכני עליהם, אבל צריך להיות הורה לילד עם חיתול שמנסה את החיתול כמה פעמים כדי לראות שאכן יש דברים בגו והחיתול החדש לא סופג בצורה יעילה) אבל הסדרה המבהירה של דר' פישר היא אכן רעיון נפלא. קיבלתי אותה להתנסות ולצערי הקרם לעור שמן-מעורב הרגיש לי מעט כבד על העור. גם האלכו ג'ל בקרם הוא רעיון חביב ביותר- ניגוב הידיים עם אלכוהול אחרי החתלות מייבש את העור ונחמד שיש משהו שמשלב לי את הלחות.

לחזור לעניינו הראשוני והעיקרי- האקריליק של מאק המאושרים לשימוש על העפעף (ורובם כאלו) משמשים בסיס מצויין לצלליות כמו גם אייליינר טוב וכמובן שאפשר גם לצבוע איתם את הריסים אם רוצים.
אשמח כמו תמיד להארות והערות בבלוג.

יום שני, 16 במאי 2011

ראש בראש - השוואה בין צבעי גוף שחורים של חברות שונות

בהמשך ישיר לפוסט המשווה בין צבעי גוף לבנים אני רוצה הפעם לדבר על הצבע החשוב השני- שחור. צבע חיוני שאני לא יכולה בלעדיו.
כדי להשוות בין החברות השונות התחלתי עם בסיס, אותו יצרתי מצבע האקריליק (צבע גוף עמיד, כזכור) של מאק. על הבסיס הנחתי את הצבעים של החברות השונות בהם אני משתמשת. כל הצבעים,למעט האקריליק של מאק, הינם מוצקים. SNAZ זה כמובן קיצור לSnazaroo.

השחורים השונים
בכל הצבעים חוץ מלבן, שאינו מכתים את העור כלל מנסיוני, נושא ההכתמה (מלשון כתם) הוא חשוב, בייחוד לעוסקים בציורי פנים- אני רוצה לא רק שצבע יהיה עמיד אלא גם קל להסרה. נכון הדבר שעם מסיר איפור עיניים בי-פאזי או מסירים אחרים עם תחושה שומנית הצבע יורד בקלות יחסית, אבל אני שואפת להסרת הצבע בקלות עם מגבון או במים וסבון.


שטפתי את היד במים וסבון

קרצוף של היד בשמן זית מעורבב עם מלח ולאחר מכן שוב שטיפה בסבון
אפשר לראות שמכל החברות- סנאזארו יורד בקלות הרבה ביותר ולא הייתי מצפה לפחות מכך היות והם אומרים שאין אלרגיות בכלל לצבעים שלהם ומתהדרים בנוצות של "החברה לצבעי פנים וגוף הבטוחים ביותר לבריאות". יחד עם זאת אני רוצה לומר שצריך לעבוד קשה יותר כדי להגיע לכיסוי מלא עם השחור שלהם מאשר עם שחורים אחרים ואני משתמשת בשחור שלהם בעיקר לכיסוי שטחים בציורי פנים של ילדים.
אחריו WOW כמעט אינו מכתים וזו בהחלט חברה שהפתיעה אותי לטובה בפורים האחרון. נכון להיום (17.2.2014) ניתן למצוא סניף שלהם בקניון קרית אונו שאינו רחוק ממני ורכשתי מהם את כל מגוון הצבעים חוץ מלבן (שנגמר לפני שהגעתי ועד היום עוד חסר בכל החברה). כל צבע עלה לי 25 ש"ח ל20 גרם- שזה אינו מחיר זול כל כך בחישוב של מחיר פר גרם, אבל האיכות של הצבעים טובה ואני לא צריכה לחכות למשלוח מחו"ל. נקודה נוספת היא שרשימת הרכיבים על הצבעים של WOW מופיעה בכתב מיקרוסקופי במיוחד ולא על הקייק עצמו אלא על השקית שבתוכה הוא נמכר. הצלחתי לעשות עם השחור הזה קווים טובים ואטומים שלא ראו את הבסיס דרכם (דרישה בסיסית מהצבע השחור)
בעבר הייתי עובדת הרבה עם הצבע השחור של פרדייז. הוא מכסה מצויין, קל לעבוד איתו בשכבות ואפשר לעשות איתו טעויות ולתקן אותן אם כי הוא מכתים את העור בצורה יעילה יחסית. הצבע של פרדייז מכיל שמן קוקוס וזה אומר שיש כאלו הרגישים אליו, אם כי אני לא נתקלתי ברגישות לצבע הזה.
מכל השחורים שלי אני הכי מתחברת לזה של  Wolf או של diamond FX- הוא שחור אמיתי, אטום לחלוטין וניתן לצייר איתו קווים מופלאים. הוא מכתים באופן היעיל ביותר את העור, אבל לצערי הרב הוא כמעט ונגמר לי כי אני מאוד אוהבת לצייר איתו את כל סלסולי העיניים למיניהם.
על אף שכמעט אינו רוצה לרדת, האקריליק של מאק הוא גוון שחור אמיתי שמצייר באופן אטום מעל לכל צבע אחר.


צילום: אבי שבתאי
דוגמנית: נופר אוחיון
השחור הוא של  wolf
ולאיזה שחור אתם מתחברים?

יום ראשון, 15 במאי 2011

ראש בראש - השוואה של צבע גוף לבן בין חברות

 פעמים רבות שואלים אותי באיזה צבעי גוף אני משתמשת. קיימות מגוון חברות שמייצרות צבעי גוף ואני לא בחנתי את כולן. כל צבעי הגוף שאני משתמשת בהם הם באישור הFDA או משרד הבריאות. עד כמה שידוע לי הצבעים הינם היפואלרגנים ולפי נסיוני הפרטי לא היו לי תגובות אלרגיות כלל בכל שנות עבודתי.
על הזמנת צבעים מחו"ל כבר כתבתי. הפוסט של הזמנת הצבעים עודכן ל2013, מוזמננים להיכנס אליו.
 צייר מנוסה יכול להגיע למרקם טוב עם כמעט כל מוצר והבחירה בצבעים של חברה כזו או אחרת היא עניין של העדפה אישית וסגנון הטכניקה. ככלל עד היום העדפתי רק צבעים מוצקים שאיתם קל יותר להגיע לכיסוי טוב. בציורי גוף ופנים שם המשחק הוא כיסוי מלא במינימום שכבות. השיטה להשיג זאת היא יחס נכון בין מים לצבע והטענה נכונה על המכחולים. יחס שגוי גורם לכיסוי גרוע כמו גם הטענה לא טוב על המכחול. יש להטעין את הצבע רק על קצה המכחול- אין מה לדאוג הצבע מוצא לו דרך להגיע לשאר המכחול. הדרך הכי טובה ללמוד את העניין הזה היא שיעור פרטי עם אדם מנוסה בתחום, כמוני למשל. בין החברות שאת הצבעים המוצקים שלהם ניסיתי יש את מאק, קריולן, פרדייז, וולף, סנאזארו, דיימונד, גרימס, וימואה של עינת דן, wow, גיורא שביט. ויולנשפיגל, fab, tag לכל חברה מבחר גוונים מעט שונה על אף שלעיתים השם זהה. לדוגמא בפרדייס הגוון שהם קוראים לו אדום הוא פחות חי ומוצלח מאשר גוון בשם beach berry ובין חברות יש שוני בגוונים גם באותו צבע. הכחול של וולף שונה מזה של גרימס גם לפני שנכנסים לדקויות הבדלי גוונים כחולים שונים, שזה לא המקום להיכנס אליו כרגע. בדף הפייסבוק של jestpaint יש מגוון סווצ'ים המשווים בין גוונים שונים.
לגבי רגישויות- מכמה ציירים ברחבי העולם שמעתי על רגישות שעשויה להיות לשמן הקוקוס בתוך הצבעים של פרדייז(מהרון), אך אני לא חוויתי זאת. מי שרוצה להיות בטוח לחלוטין נגד רגישויות כדאי שיבחר בסנאזארו היות ועל אף שלא תמיד הגוונים מכסים (כמו בלבן למשל) הם החברה היחידה שמתחייבת שלא תהיה שום רגישות למוצרים שלהם.
אני רוצה לדבר הפעם על הצבע הלבן. צבע לבן טוב הוא קריטי- כזה שנותן כיסוי טוב, לא צריך להתאמץ כדי לכסות איתו והוא גם יודע לעשות נקודות באופן יעיל. נקודות לבנות הן חשובות עבורי בעיקר בעיטורי פנים- אבל גם בציורי גוף.
לבן של סנאזארו כבסיס

צילום:טל ברלין, דוגמנית: אלה רן. לבן של DIAMOND FX הוא הלבן האהוב עלי ליצירת נקודות וכוכבים לשדרוג עיצובים.


כרגע יש לי 3 לבנים שונים על בסיס מים:
אתחיל מהאחרון שקיבלתי ועוד לא ציירתי איתו על גוף אבל אני בהחלט נלהבת לעשות זאת- האקריליק של מאק.
השם של הצבע מרגיז היות וזה אינו אקריליק כמובן אלא צבע איפור על בסיס מים.
אחרי שראיתי את סרטון הביקורת לא יכולתי להתאפק ורכשתי את הצבעים המדוברים, אם כי לא את כולם- היה להם מאוד חסר במלאי.

הצבעים שרכשתי- CYAN, לבן ושחור


לקחתי על קצה המברשת


הכמות שלקחתי על קצה המברשת הספיקה לכסות חלק די יפה של היד שלי אם כי הצטרכתי 2 שכבות כדי להגיע לכיסוי משביע רצון

לאחר שכיסיתי חלק מהיד שמספק כדי לראות את נושא הכיסוי (מוצלח בהחלט בעיני) עברתי לבדיקת הצבע הלבן הרגיל של מאק, הCHROMACAKE. באופן אישי אני לא מתחברת לצבע הזה ולטעמי הוא לא נותן כיסוי מספק והמרקם שלו רך מדי. רכשתי אותו כיון שלאחר הנחת הPRO הוא יוצא הכי זול בארץ מבחינת מחיר פר גרם ויש לי פסטיבל עוד מעט (פשוט) שמספק לציירים המגיעים צבעים לשימוש בפסטיבל.

כמות הצבע שלקחתי מהלבן לאחר עיבוד של כדקה
הכיסוי בהשוואה. הכמות שלקחתי על המכחול הספיקה לי לשטח שצולם
ואז לקחתי את הלבן האהוב עלי- הלבן של עינת דן (קניתי בקופסא גדולה של 135 גרם שיוצאת הכי משתלמת). מהלבן הזה יש לי כמה קייקים כדי שלא ייגמר חלילה, היות וצבע לבן נגמר הכי מהר מכל הצבעים.
השוואה בין הצבעים, גם ביכולת לנקד מעל צבע- הכחול הוא ELECTRIC BLUE של סנאזארו. הירוק לכיתוב הוא של סנאזארו.
אני לא יודעת אם רואים את ההבדל בתמונה אבל הלבן של VIMUA (הצבעים של עינת דן), וכמובן האקריליק של מאק עשה נקודות נפלאות ביותר, כמו שכל לבן נוזלי עושה (זו הסיבה שיש לי גם לבן נוזלי וגם לבן מוצק- במצבים בהם צריך לעבוד מהר חשוב שיהיה צבע לבן נוזלי כדי לנקד מהר ובצורה יעילה). עוד עניין לגבי הנקודות- חשוב שהלבן יהיה אטום כדי לא יראו את צבע הבסיס שצבעתי מתחת וצבע הבסיס לא ישפיע על הלבן ולא אקבל נקודות בצבע תכלת, למשל. כדאי לכן להמתין לייבוש הצבע הרשון לפני יצירת הנקודות מעליו.
נקודה חשובה לגבי האקריליק של מאק- הוא מאוד קשה להסרה בהשוואה לצבעי גוף אחרים על בסיס מים.
אחרי שטיפת היד במים וסבון
כל הלבנים ירדו לאחר שטיפת היד במים וסבון אבל לא האקריליק של מאק. האקריליק של מאק דרש שימוש במסיר איפור בי-פאזי (השתמשתי בזה של קרליין), העמידות הזו מצויינת למטרת ציור גוף, אבל כשאני מציירת על ילדים אני רוצה להיות בטוחה שקל להסיר את הצבעים, כך שלשימוש הרגיל אני לא בטוחה שהייתי בוחרת בהם. 
עוד משהו שאפשר לראות זה שהאקריליק הלבן של מאק לא מוכן להתערבב עם צבעים מסוג אחר- כך שאולי הייתי משתמשת בו לניקוד אבל אם בוחרים אותו למטרה אחרת מנקודות או קווים אז יש להקפיד ששאר הצבעים בהם משתמשים יהיו גם הם מסוג האקריליק של מאק.

שורה תחתונה: הלבן של VIMUA טוב, אבל נכון לרגע זה אין להשיג אותו יותר. הלבן של diamond fx ושל wolf מאוד מאוד דומים אם לא זהים ומעולים ביותר, בייחוד לעבודת קו.  הלבן של WOW בהחלט משביע רצון אם כי כמובן לא עמיד והוא פחות טוב מזה של וולף או דיימונד. את הלבן של סנאזארו ניסיתי אבל לא הייתי מרוצה ממנו כל כך- הוא נותן כיסוי כמו הלבן של מאק.

נקודה נוספת: על הפנים לאיזור העיניים אני מעדיפה לבן על בסיס שמן- הוא מדגיש קמטוטים הרבה פחות מלבן על בסיס מים. אני לא רוכשת מייקאפ לבן אלא מזמינה (מחו"ל) צבע איפור על בסיס שמן בגוון לבן המיועד לליצנים מבוגרים. סמיך מאוד ובקלות יוצר אטימות והוא ל מרגיש כבד על הפנים יחסית. כמובן שיש לקבע אותו עם אבקה.
אשמח מאוד לשמוע בתגובה כאן למטה איזה לבן אתם מעדיפים?

היכונו היכונו: אליפות הארץ החמישית בציורי גוף כמעט כאן

אליפות הארץ הרביעית בציורי גוף, במסגרת תערוכת היופי ביוטי פרו, הסתיימה בהצלחה וליעד בן יהודה קטף את המקום הראשון והנה חלף לו זמן ואנו כבר מתכוננים: אליפות הארץ החמישית כבר לפנינו. יוסי ביטון נותן חסות לתחרות והזוכה במקום הראשון יקטוף לו כרטיס טיסה לאליפות העולם בציורי גוף באוסטריה ב2012!


התאריך: 27.6

הנושא: האדם והטבע.

'
בהשראת הנושא. צלם: מאיר ברקוביץ'
איפור: הרמוני רוט שבתאי
שיער: חזי יצחק לרשת האמנים
דוגמנית: זוהר בר שלום
הנה כמה הנחיות למשתתפים המיועדים:
1. הדוגמנית יכולה, אך אינה מחוייבת, ללבוש כיסוי לפטמות. אסור ללבוש חזיה, בגד ים או כל פריט אחר שמכסה יותר מהאיזור הכהה יותר של השד (פטמה ועטרה). במידה ואין כיסוי לפטמות (אותו ניתן לרכוש בחנויות להלבשה תחתונה.) ניתן להשתמש באיזולירבנד המודבק ישירות על הפטמה. מומלץ שהדוגמנית תהיה ללא שיער גוף על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. חובה לכסות את איזור איבר המין עם חוטיני או בדרך אחרת.

2. כל המשתתפים, האמנים והדוגמניות כאחד, מתחייבים לחתום על הסכם המעניק למארגני התחרות את הזכויות על כל התמונות והוידאו אשר יצולמו בארוע.

3. מתחמי העבודה ינתנו לכל אמן ע"י מארגני התחרות לפי מועד ההרשמה.

4. מים ומזון יסופקו לאמנים ולדוגמנים.

5. חשמל, שולחנות עבודה וכסאות יסופקו לאמנים.

6. מארגני התחרות מחזיקים בכל זכויות היוצרים.

7. הזוכים יבחרו על בסיס העבודות שיבצעו במהלך התחרות בלבד.

8. כל אמן רשאי לצייר על דוגמנית אחת בלבד. על ציור הגוף לכסות לפחות את הרגליים, הגו, הגב, הכתפיים והבטן באופן מלא בצבעי גוף, אך מומלץ לצייר על חלק כמה שיותר נרחב מהגוף.

9. יעברו בין המתחרים ויידעו אותם כאשר ניתן יהיה להתחיל, 5 דקות לפני סיום התחרות וכן בסיום התחרות.

10. ניתן לצייר רק בצבעים המיועדים לגוף. אנו דורשים שתדאגו לבטחון ובריאות הדוגמנית שלכם.אם יעשה שימוש בחומרים אשר לא מאושרים על-ידי הנהלת התחרות, ינכו נקודות מן הציון הסופי

11. חברי צוות השופטים יורכב ממומחים בתחום.

12. הניקוד של כל השופטים ישוכלל לכדי הניקוד הסופי, מלבד הניקוד הגבוה והנמוך ביותר בכל קטגוריה, אשר לא יחושבו.

13. בנוסף לשופטים שיסתובבו בשטח התחרות במהלך העבודה, יסתובבו גם עוזרי שופטים סמויים אשר יפקחו כי המתמודדים לא עוברים על חוקי התחרות.

14. התחרות מתחילה ב12 ומסתיימת ב18 אחה"צ. האמנים מקבלים בדיוק 6 שעות לעבוד. בשעה 18:00 על האמן להפסיק לגעת בדוגמנית- לא יהיה ניתן להוסיף פריטים, תוספים, פיאה או כל פרט אחר לעבודה לאחר סיום הזמן המוקצב. אסור להתחיל לפני השעה 12 את ציור הגוף. התחלה לפני או סיום אחרי הזמן המוקצב יגרמו לפסילת העבודה. שימוש בשבלונות מוריד נקודות.

15. על הציירים להצטייד במוזיקה באורך כ3 דקות איתה הדוגמנית תעלה לבמה. אין להשתמש בכל צבע, בסיס, איפור וכו' לפני שעת תחילת התחרות. לעומת זאת, כן ניתן לעצב את השיער של הדוגמנית ואת הציפורניים מראש. כדאי להתייחס גם אל השיער והציפורניים היות והם תורמים לרושם מלא ומושלם של היצירה בדרך כלל.

16. לאחר השיפוט כל צייר ייגש עם הדוגמן שלו לאיזור הצילומים. תעודות יחולקו לזוכים. בסיום השיפוט יערך שיקלול של הניקוד ובסופו יוכרזו הזוכים.

תקנון: 1. השיפוט נעשה על טכניקת ציור בלבד. לאמנים יסופקו נקודות חשמל. על כל אומן להסביר על היצירה שלו.

2. השיפוט יבוצע על עבודות שבוצעו במהלך התחרות בלבד.

3. השיפוט יתבסס על: שימוש בצבע, מגוון טכניקות ציור בשימוש, פירוש הנושא הניתן, קושי במימוש הציור, ביצוע הרעיון, מקוריות, סגנון אישי.

4. ניתן להשתמש במברשות, בספוגים או באיירבראש, לבחירתכם.

5. רק לשני אנשים מותר לצייר על הדוגמנית. יכולים לעבוד כצוות או כאמן ואסיסטנט.

6. לדוגמניות אסור לצייר בעצמן

. 7. הדוגמניות יכולות להחזיק חפצים בידיהן, אך הם לא ישפיעו על תוצאות השיפוט.

8. לכל האמנים ניתנות 6 שעות לעבוד.

9. השיפוט יהיה לפי קריטריונים של: חיבור לנושא ופירושו, המחשת הרעיון, מקוריות ויצירתיות, רושם כללי, טכניקה-איכות קווים וגימורים, קומפוזיציה על הגוף, בחירת צבעים ושילובי צבעים, סגנון אישי

10. המתמודדים יכולים להשתמש ב: ציפורניים מלאכותיות, ריסים מלאכותיים, נעליים המגיעות עד אך לא עוברות את גובה הקרסול, פיאות או תוספות שיער המחוברות לשיער בלבד (ללא הגבלת אורך), נצנצים בתפזורת או בספריי, קריסטלים ואבנים מודבקות, דבק נצנצים או נצנצים אשר מודבקים בדבק. אין להשתמש בתוספים תלת מימדיים מתחת לקו הצוואר. ניתן להשתמש בתוספים על הפנים בלבד.
*כל תוספת אחרת אשר לא רשומה לעיל, הנה אסורה בשימוש על-פי חוקי התחרות.

11. לדוגמא תוספות אשר אסורות בשימוש: כל דבר המחובר לגוף בדבק, מסכות, כל דבר המחובר לגוף בחוט או בגומי, מלבד קישוטי ראש.

ועוד קצת המלצות שלי לתוצאות אופטימליות:

מומלץ שהדוגמנית תעשה פילינג גוף (ופנים) יום לפני התחרות, כדי שכיסוי הצבע יהיה חלק ואחיד יותר.
חשוב להקפיד על כך שהדוגמנית תשתה ותאכל במהלך היום.
מדי פעם יש לשנות את מנח הדוגמנ\ית כדי שהשרירים לא יתפסו- זה יום ארוך וחשוב שהדוגמנ\ית יכנסו לדמות אותה רוצים להציג והרבה יותר קל להתחבר לדמות כאשר לא רעבים והשרירים לא תפוסים.
אפשר כמובן להמליץ לדוגמנ\ית לעשות מתיחות לפני הציור.
רצוי לדמיין את תהליך העבודה שלך כצייר\ת- מה יהיה מנח הגוף שלך ושל הדוגמנ\ית, איזה חלק תצייר\י קודם, מה סדר העבודה, על מנת להגיע יותר מאורגנ\ת. את הציור על הישבן כדאי אולי לשמור לסוף על מנת שהדוגמנ\ית תוכל\יוכל לשבת או ללכת לשירותים בנוחיות רבה יותר ובלי להרוס את הציור.
כדאי לוודא שאין לדוגמנית נטייה ללחץ דם נמוך, אחרת יש סכנה שתתעלף. חשוב גם לוודא שהדוגמנ\ית מודע\ת לכך שהיא\הוא קנבס ואין לה\לו אמירה בשום צורה לגבי מה שמצוייר או סגנון האיפור.
כאשר מציירים על איזור החזה של אישה כדאי לבדוק איך הציור נראה כאשר הדוגמנית עומדת, היות והמנח של החזה שונה בישיבה מאשר בעמידה או בשכיבה.
דרך טובה לצייר מתחת לחזה של אישה הוא לבקש מהדוגמנית להרים ידיים למעלה- הפעולה הזו מרימה את החזה ומקלה לגשת אליו עם הציור.
אני אישית ממליצה לא לצייר קווים דקים רבים או דוגמאות מורכבות על מפרקים וגם לא מתחת לבית השחי או על הצוואר כיוון שהאזורים בהם יש תנועה רבה עשויים להימרח בקלות רבה יותר- גם אם הדוגמנ\ית לא מזיע\ה יש חיכוך של האיזורים האלה כאשר הדוגמנ\ית נע\ה.
ריסים מלאכותיים משדרגים בדרך כלל את ציור הגוף באופן מהותי, כך שכדאי לשקול שימוש בהם.
על מנת להקל על ההסרה בסוף היום כדאי להמליץ לדוגמנ\ית להביא שמן תינוקות ומגבונים כדי להסיר את הציור בקלות רבה יותר.

וטיפ אחרון ודי- אמנם יש צלמים אבל כדאי מאוד לזכור להביא את המצלמה שלך היות והתמונות הן הדבר היחיד שנשאר.
כל מי שמעוניינ\ת להירשם יש לשלוח לי עד ה20.6 דוגמה של עבודת ציור גוף וכן סקיצה לפי הנושא המתוכנן כולל הסבר קצרצר של כיצד זה מתחבר לנושא אל harmonyroth@gmail.com לאישורי על מנת שתוכל\י להירשם לתחרות ואולי לזכות בפרס המעולה המדובר אני זמינה במייל לכל שאלה. עלות ההרשמה היא 350 ש"ח.
יש להירשם בטלפון 054-4219256 אצל אסף ומקבלים בתמורה מוצרים בעלות ההרשמה (של יוסי ביטון- בהחלט שווה). , תעודה וכמובן מים וכיבוד קל במהלך היום

קישור לציור של דוגמנית- להוריד את התמונות ולשמור: http://www.bodypainting.it/- נכנסים לקישור לקטגוריית School. בוחרים בBOZZETTI- יש שם תמונות מצוינות של דמות אדם לסקיצה.

הדף של האירוע בפייסבוק

יום שלישי, 10 במאי 2011

טיפוח מחשמל- זרם ביולוגי משקם


מהנה מאוד להגיע להשקות ולפגוש מוצרים חדשים.  הפעם מדובר היה בהשקה של ROC, שבמוצרי הקוסמטיקה שלהם סבתי ז"ל היתה משתמשת.


מדובר בתגלית פורצת דרך, בתחום רפואת העור האסתטית - טכנולוגיית ה- E PULSE המעוגנת ב-10 פטנטים רשומים בארה"ב. לקח גם 10 שנים לפתח את הטכנולוגיה הזו שגרפה את פרס המארי קלייר על חדשנות בקוסמטיקה לשנת 2011.

טכנולוגיית ה- E-PULSE החדשנית של ROC מופעלת ב- 2 שלבים: שלב ראשון – מוליך : מיקרו חלקיקים מתכתיים, של אבץ ונחושת בתוך בסיס סיליקון, הידועים במוליכות חשמלית גבוהה, על מנת להגביר את הזרמים החשמליים הנמוכים בעור, שלב שני – קרם לחות מפעיל , המאפשר זרימה רצופה של חשמל ביולוגי ושחרור יונים לחידוש העור, עליה בייצור הקולגן והאלסטין, דה – פיגמנטציה, הרמת העפעפיים ושיפור בעומק הקמטים ובמוצקות העור.

האיתות החשמלי בגוף האדם, מסייע בביצוע תהליכי ריפוי ושיקום לתפקוד עור תקין. זהו תהליך טבעי של שליחת אותות חשמליים בגוף, המסייעים בניהול פעילות פיזיולוגיות בין התאים. כאשר נשלחו זרמי חשמל במתח נמוך לרקמות הצליחו המדענים להאיץ ריפוי פצעים ושברים בעצמות ולשפר את חידוש הרקמות בתנאי מעבדה.

מסדרת מחקרים קדם קליניים מקיפים, שנעשו במחלקות כוויות ופציעות בבתי חולים בארה"ב ובאירופה וממחקר שנערך בקרב 1000 נבדקות, עלה כי: הזרמים החשמליים הטבעיים בגוף האדם, מרפאים ומשקמים את מראה ותפקוד העור, לכן, הוחלט להתאים את הטכנולוגיה החדשנית גם לעולם הטיפוח, לחידוש פעילות התאים ושיפור תפקוד עור הפנים.
הדרמטולוג ד"ר אכי פרידמן , שייצג את ישראל בכנס מתרשם: " הטכנולוגיה שהוצגה ע"י ROC היא גאונית, משום שהיא נסמכת על התהליך הטבעי של הגוף, בו אנו מגבירים את אותות החשמל ללא צורך בחומרים פעילים אגרסיביים נוספים, כיוון שהגוף יודע לרפא ולשקם עצמו בצורה הטובה ביותר ".
מעבדות המחקר של חברת הדרמו -קוסמטיקה ROC , פיתחה סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג SUBLIME ENERGY , בטכנולוגיית ה- E-PULSE המאפשרת טיפול מלא בכל תופעות הזדקנות העור: רפיון, קמטים וקמטוטים, כתמי עור ואבדן זוהר ואחידות.

הסדרה כוללת 3 ערכות : ליום, ללילה ולעינים. ערכת Sublime energy , כוללת 2 שלבים- כלומר 2 קרמים שונים שבשניהם יש צורך להשתמש יחד על מנת להשיג את מלוא האפקט:
שלב 1: קרם מוליך (בגוון אפור מטאלי) - המשמש כמוליך חשמלי, המכיל תשלובת מעוגנת בפטנט של אבץ ונחושת – מיקרו חלקיקים ממריצים המשולבים יחדיו בנוסחה יחודית. למרות הצבע המעט מרתיע לטעמי, כאשר מורחים אותו התחושה חלקה ונעימה ממש כאילו שמתי פריימר טוב (ניסיתי אותו בינתיים על גב היד, כמו שאפשר לראות מהתמונה) הוא כמובן נעלם לחלוטין ולא רואים את הגוון האפור לאחר המריחה.
שלב 2: קרם לחות מפעיל (בגוון לבן) - המונח מעל הקרם המוליך ומפעיל את תהליך הגברת יצור החשמל הביולוגי בעור, בנוסחה מפעילה של לחות/מים המעורר את הריאקציה הכימית. הנוסחה מכילה נגזרות קמומיל ותמציות זרעי פשתן לחידוש העור. הקרם של ערכת העיניים הוא בעל ריח קליל והכמות שיוצאת בלחיצה אחת אמורה לטעמי להספיק להנחה על שתי העיניים.

משמאל- קרם הבסיס, שזהה בכל 3 הערכות, הוא מגיע בשפורפרת והכמות שצריך ממנו זה בערך גודל של אפונה. מימין- קרם עיניים, הכמות שיוצאת מלחיצה אחת.
ד"ר אכי פרידמן, המלווה את השקת הטכנולוגיה בישראל מציין: " הגדולה של הטכנולוגיה החדשנית, טמונה בהגברת הפולסים החשמליים, המהווים חלק מהתפקוד הטבעי של העור, כך מושגות תוצאות מרשימות שאין דומה להם בתחום הקוסמטיקה הביתית . היא מתאימה גם לאנשים בעלי עור רגיש, כמעט ללא תופעות לוואי".

במבדקים קליניים של חברת "רוק" , שנערכו בקרב 1,000 נשים במהלך השנתיים וחצי האחרונות, 100% מהנבדקות הצהירו על שיפור מקסימלי במיצוק, הרמת העור והפחתת מראה קמטים וקמטוטים, לאחר 4 שבועות. אצל 85% מהנשים נראו תוצאות מיידיות, שבאו לידי ביטוי בשיפור בהרמת עפעפיים והפחתת נפיחות בשקיות מתחת לעיניים. 100% מהנשים לא פיתחו רגישות לחומר הפעיל.
המרכיבים העיקריים בסדרת Sublime Energy הם מינראלים מוליכים נחושת ואבץ בריכוז גבוה, בתוך בסיס סיליקון קוסמטי, למשיחה נעימה על העור. נוסחת המינרלים מופעלת במגע עם מים או לחות ויוצרת זרמים חשמליים נמוכים ובלתי מורגשים בעור. לכן, פותחה נוסחה משלימה, המבוססת על מרכיבי לחות רבי עוצמה המפעילה את טכנולוגית החשמל הביולגי ברקמת העור לחידוש ומיצוק העור.

סדרת המוצרים ההיפואלרגנית, שנבדקה דרמטולוגית, מומלצת לגילאי 30 ומעלה ומתאימה לנשים וגברים כאחד, לטיפול יעיל ומדעי בסימני הגיל, עם נוסחאות מאושרות לשימוש גם בעפעפיים העדינים ובאזורים מתחת לעיניים.

אופן השימוש: יש להשתמש בשני המוצרים שבערכה יחדיו - יש להניח את הקרם המוליך על עור פנים/ איזור עיניים ולאחריו להוסיף את הקרם המפעיל עד לספיגה בעור.

סדרת הטיפוח sublime energy אמנם יקרה, אבל הרי בכל זאת מדובר בפריצת דרך מדעית.  הסדרה כוללת 3 ערכות:

ערכה לטיפול באזור העיניים - 600 ₪. תכולה 10 מ"ל X 2

ערכה לטיפול יום - 650  (הכוללת מסנני קרינה SPF 20 )₪. תכולה 30 מ"ל X2

ערכה לטיפול לילה - 650 ₪. תכולה 30 מ"ל X2 .

אשמח לשמוע כאן תגובות של מישהי (או מישהו- המוצרים האלו מתאימים גם לגברים כמובן) שהתנסתה במוצרים.
אני ראיתי שיפור קל וחשתי מעט עקצוץ על עור גב היד כאשר ניסיתי את הערכה בהשקה, אבל עדיין לא התנסיתי בו על מנת לבדוק את התוצאות לאורך זמן.

אגב זו הזדמנות טובה להזכיר לכל הקוראים שלא רצוי למרוח קרם (לא רק קרם עיניים אלא גם קרם פנים) אלא להניח אותו בטפיחות על העור.





יום חמישי, 5 במאי 2011

הגלוס של לוריאל מסדרת Glam Shine Reflexion - ההתנסות שלי.

ככלל אני אוהבת ומעדיפה שפתונים על גלוסים. התחושה הדביקה של גלוסים לא נעימה לי כל כך על השפתיים. בכל מקרה גלוסים זה פריט שהוא פחות שימושי עבורי משפתונים עמידים, היות ואני מאוד אוהבת לנשק את הקטנות שלי ואני לא רוצה שיעברו אליהם צבע או נצנצים. לא מזמן לוריאל השיקו קולקציית גוונים חדשה Glam Shine Reflexion – גלוס עם אפקט השתקפות של מראה וברק עז למראה שפתיים מלאות וחושניות לדברי החברה: "שקופים, מבריקים ונוצצים יותר.סדרת גלאם שיין משיקה קולקציית גלוסים בגוונים מרהיבים- גלאם שיין רפלקש'ן בצבעים עסיסיים המעניקים לשפתיים אפקט של השתקפות וברק קריסטלי מנצנץ.
טכנולוגיית Mirror Shine- מכילה תרכובת של שמנים העוטפים את השפתיים ומעניקים להן מראה רטוב ללא אפקט שומני. מרקם הגלוס מלחח את השפתיים ומעניק להן מראה מלא וחושני.
גלאם שיין רפלקש'ן- 6 גוונים מרעננים, עסיסיים עם אפקט שקיפות מרהיב :

גוון 171- Sheer Pink (ורוד מבריק)

גוון 172- Sheer Watermelon (ורוד עז)

גוון 175- Sheer Papaya ( כתום פפאיה)

גוון 179- Sheer Pitaya ( סגול סמוק)

גוון 180- Sheer Cassis (סגול קסיס)- שאותו קיבלתי להתנסות

גוון 181- Sheer Grenadine (רימון אדום)

מחיר לצרכן :92.99 ₪. "(אבל כמובן שאת לוריאל אם אני רוכשת זה רק במבצעים.) עד כאן מהחברה.
גם קורין קיבלה אותו להתנסות.
אז איך הגלוס? באופן כללי אני לא כל כך אוהבת את השפתיים שלי, אבל זה מה יש.




בלי גלוס
  

ועם גלוס בשכבה דקה- שקוף כמובטח אבל מעט יותר עסיסי מהמצב הטבעי

סווטצ'- גוון של יין אבל קר יחסית (הגוון הזה מכיל יותר כחול מאשר צהוב)
 הגלוס מכיל 6 מ"ל שזה סטנדרטי והמיכל קטן יחסית כך שהוא לא תופס הרבה מקום. אני אישית לא אוהבת מיכלים שמתרחבים בחלקם התחתון כי אז אני מרגישה שאני לא מצליחה לנצל את כל החומר שנמצא בפנים.
המיכל
המברשת
יחד עם זאת, הצורה של הספוגית הזו חביבה עלי ולטעמי מאוד נוחה לשימוש יותר מאשר מברשת ומאפשרת שליטה מושלמת בהנחת הגלוס. כשיש אפליקטור ולא מברשת אני יכולה להיות בטוחה שלא תנשור שום שערה לגלוס ושהמריחה תהיה מדויקת. יחד עם זאת- אני מעדיפה גלוס בשפורפרת- כך אני יכולה להניח אותו בתיק המקצועי ולא רק האישי, ואני יכולה להיות בטוחה שאוויר לא חודר פנימה- מה שנראה לי מאריך משמעותית את חייו של גלוס בשפורפרת לעומת גלוס במיכל עם מברשת. הכמות שיוצאת בשליפה אחת מספיקה להנחה על השפתיים ולא צריך "להטעין" את האפליקטור שוב בחומר כמו שלעיתים קורה לי עם גלוסים אחרים.
הריח מאוד עדין ומעורר זיכרון קלוש של ענבים, אבל הוא לא משמעותי.
 לטעמי הגלוס הזה לא מאוד דביק אבל גם לא מאוד נעים, איפשהוא באמצע. אני המשכתי להרגיש אותו על השפתיים גם לאחר שעתיים, אבל בצורה מופחתת- אבל אני קצת רגישה לעניין- כמו שאמרתי בתחילת הפוסט אני מעדיפה שפתונים.
זה אינו גלוס עמיד, אבל יש כמה צבעים מאוד יפים בין הגוונים שלו- למי שכמובן מתחברת לנצנצים.
אני אישית מתחברת לסגולים שמכילים קצת יותר ורוד בפנים, כך שהתחברתי לגוון 179 יותר מאשר לגוון אותו קיבלתי- הנה קישור לסווטצ'ים של הגוונים.
בסך הכל גלוס יפה אם כי לא עמיד, כמו רוב הגלוסים שקיימים, ולמי שכמוני במצוד אחר הגוון גלוס הורוד סגול המושלם, סדרת הגלוסים הזו בהחלט שווה בדיקה.