יום חמישי, 19 באפריל 2012

נפלאות הBB CREAM

אם עוד לא שמעתם, יש שגעון חדש יחסית שסוחף את עולם הביוטי ושמו הוא beauty balm cream או Blemish Balm Cream להלן BB.
השגעון הזה התחיל במזרח הרחוק ואני לא אלאה אתכם בהיסטוריה (שהיא בהחלט מעניינת), אתם פשוט יכולים לקרוא את הפוסט הזה.
אז מה ההבדל בין BB לדמי מייקאפ? עושה רושם שהBB מתיימר לעשות יותר- לכסות יותר מדמי מייקאפ וכן לשפר את מרקם העור. כמו אחרות, גם אני חקרתי את הנושא ברשת. אחד היתרונות של חברות אסייתיות כמו MISSHA הוא הגוונים הבהירים יחסית, שמתאימים לשלגיה שכמותי והבחירה במקדמי הגנה גבוהים.  אני הזמנתי מBELLO GIRL, אבל אני  ממליצה לחפש ולהשוות מחירים.
אבל כל אחד יכול כמובן להזמין ממי שהוא רוצה.
20 מיליליטר של BB cream היפואלרגני של MISSHA בגוון 13, מעט בהיר וורדרד, אבל מאוד נעים ושומר על מראה מאט יחסית.
לגבי EBAY, חשוב להזמין ממוכרים שיש להם כמה שפחות פידבק שלילי (אני מעדיפה פידבק 100% חיובי) וכדאי לבדוק כל מוכר ולהיכנס ולקרוא על מה הביקורת השלילית. כמובן שחשוב לראות מהו מחיר המשלוח.
הBB  נופל בין קרם לחות עם גוון (דמי מייקאפ) לבין מייקאפ ונותן כיסוי יותר טוב מדמי מייקאפ, אבל הוא יותר קליל ממייקאפ.

היתרון בחברות אסייתיות כמו MISSHA  הוא השימוש שלהם במקדם הגנה גבוה יחסית. אני הזמנתי את הM Signature Real Complete BB Cream SPF25. הזמנתי אותו באריזה של ה20 גרם, היות ולא הייתי בטוחה שזה הגוון הנכון (וטוב שכך, הוא מעט בהיר לי אבל יהיה מצוין בחורף) ואני מעדיפה אריזות קטנות וקומפקטיות יחסית במקרה כזה, היות והBB הוא אידאלי לנסיעות וטיולים- מעין מוצר שמשמש גם כהגנה נגד שמש וגם נותן אחידות לגוון העור- הוא מושלם לטיולים והאריזה הקטנה הזו של ה20 גרם נכנסת בקלות לכל תיק איפור ולא תופסת כמעט מקום. ככלל אני מעדיפה שפורפרות על משאבות וזו עוד סיבה מבחינתי לבחור באריזה הקטנה יותר. יש לחברה הזו כמה BB CREAM, כאשר אני בחרתי בM Signature Real Complete BB Cream SPF25  היות והוא מתאים לעור יותר שמן ורגיש  (וגם האריזה שלו מאוד יפה עם הפרחים המוטבעים עליה, אבל אני סוטה מהנושא) ויש להם טבלה שמסבירה איך לבחור את הbb המתאים לכם ומראה בערך את הגוונים- רק בסוג אחד שלהם יש מגוון של 5. הכיסוי שלו מאסיבי יותר משל הBB  של גרנייה, אותו קיבלתי מהחברה והוא במבצע של 79.99 ל50 מל' החודש.
כמו שאני מסבירה בסרטון, לצערי הBB  של גרנייה כהה לי בכמה טונים כך שאיני יכולה להשתמש בו, אבל לטעמי הפרטי הוא מאוד מאוד מזכיר את הדמי מייקאפ של סבוקאלם (הטריפל), כלומר מזכיר יותר לחות עם גוון מאשר BB שיצא לי להיתקל בהם, אבל הוא יותר קליל מהטריפל.

אמה של המצולמת בסרטון למעלה היא תימניה בהירה והMEDIUM מתאים לה בצורה מושלמת.
ברמת העיקרון, אני חושבת שאפשר לנסות לעשות כזה לבד בבית- פשוט מערבבים את המייקאפ שלכם עם קרם לחות והגנה נגד שמש וVOILA! BB cream  בהתאמה אישית. כמובן שאף אחד לא מתחייב שהפורמולה של קרם הלחות שלכם תשתלב בצורה מוצלחת עם המייקאפ שלכם כדי ליצור כיסוי קליל יותר מהרגיל, אבל עם הגנה (לימים של פשוט לשים משהו מהר על הפנים ולצאת מהבית) כך שכדאי לבדוק את זה בקטן לפני שמנסים בכמות גדולה. כחובבת קוקטיילים ידועה, אני יודעת להגיד שעבד לי בהצלחה לערבב מעט מהפריימר של סמשבוקס, לחות של SR COSMETICS והדבלוור לייט, אבל אני לא מתחייבת שזה יצליח ואולי כדאי לא להיות הרפתקנים כמוני אלא לבחור בקרם שערבבו מראש למטרה הזו, כמו זה של גרנייה שניתן להשיג בארץ.  אם אתן בהירות כמוני, הזמנה של BB מאחת החברות האסייתיות היא מתבקשת, היות וכמו שאמרתי כמה פעמים- אם אתן בהירות יותר מNC20 של מאק, הקרם של גרנייה לא יתאים.
אם אתן בהירות אבל לא במיוחד, כלומר הגוון שלכן הוא בסביבות NC/NW 20  או 25 במאק, והעור שלכן לא שמן, הבחירה בBB  של גרנייה היא בהחלט טובה אם אתן מחפשות פשוט גוון אחיד כמעט ללא כיסוי. הגוון אמנם אינו מצויין על האריזה עצמה אלא רק על הקרטון, אבל שלמות קשה להשיג בכל מקרה.


אז מה אומרים בחברה? BB Cream By GARNIER-MIRACLE SKIN PERFECTOR הינו קרם מהדור החדש המשלב טיפוח ואיפור, מרקם קסם למראה זוהר באופן מיידי
BB Cream By Garnier – מבוסס על טכנולוגיית "הכל באחד"- 5 תועלות מיידיות בקרם אחד! בפעולה אחת!
BB Cream By Garnier - קטף את פרס המצוינות של מגזין "מארי קלר" הבינלאומי לשנת 2012!
בגרנייה מבטיחים מרקם קסם לתוצאה מיידית, מראה גוון עור אחיד וזוהר, לחות ל-24 שעות, סיוע בטשטוש קמטוטים ופגמי עור ומקדם הגנה 15 SPF המסייע בהגנה על העור מקרני UV. לדברי החברה, הוא מבוסס על נוסחה חדשנית המבוססת על פיגמנטים מינרליים המתמזגים עם העור ומעניקים לו מראה אחיד וזוהר באופן מיידי.
BB CREAM= Blemish Balm - קרם מרגיע המסייע בתיקון פגמי עור, המשלב תוצאות מיידיות בשילוב עם טיפול במראה העור לטווח הארוך.
BB Cream By Garnier הוא בראשון ובראשונה מוצר טיפוח המשלב 5 תוצאות בפעולה אחת, מבלי לוותר על האיכות של כל תוצאה בנפרד, טיפוח פנים עם כיסוי לתוצאות מיידיות, ובכך יוצר שגרת יופי קצרה יותר, חכמה יותר וטבעית יותר.
ומה דעתי? ככלל אני פחות אוהבת מוצרים של 2 (או יותר) באחד ומעדיפה לפצל כי יש לי אישית הרגשה אינטואיטיבית (שאין לי מושג אם היא נכונה או לא) שככל שמוצר יותר מתמחה הוא יותר יעיל בקטגוריה שלו ואני מעדיפה להניח בנפרד- כך למשל אני מעדיפה לבחור סרום ולחות שמתאימים לי, הגנה נגד שמש שאני אוהבת, פריימר שמתאים בדיוק לצרכים שלי ומערבבת בין כמה מייקאפים, ומעבר לכך כמו שאמרתי, גם הבהיר כהה לי מדי ואני אישית אוהבת הגנה גבוהה יותר משמש (אפילו ה25 בBB של MISSHA לא הספיק לי והזמנתי את הPerfect Cover שלהם שיש לו 42SPF,  אבל מי שעצלנית ומחפשת הכל באחד, מחפשת פתרון למראה אחיד והעור שלה רגיל עד יבש או אפילו יבש, יכולה למצוא בBB  של גרנייה תשובה טובה לכיסוי קליל למראה אחיד.

יום ראשון, 15 באפריל 2012

טיפים לבישום (משלכם בעיקר) ויש לנו זוכה בGIVEAWAY

אני רוצה להודות לסופר-פארם, שאפשרו לי לערוך את ההגרלה ולצ'פר את אחת הקוראות לשי לקראת פסח, ואני רוצה להודות לכל המגיבות על ההשתתפות בהגרלה, לצערי הרב רק אחת יכולה לזכות, וזוהי

ענת.
 נשלח אלייך מייל שאם לא תעני לו אאלץ לבחור זוכה חדשה במקומך.
אני רוצה להודות לכן מאוד שחלקתן עמי ועם הקוראים האחרים את הטיפים שלכם בענייני בישום, אז איזה טיפים היו לנו?
ראשית, כמה מכן חזרתן על הטיפ המעולה והחיוני (בדיוק לקראת הקיץ אפילו יותר) לא להתבשם במקומות שחשופים לשמש- הסיבה היא שאלכוהול+ שמש= פיגמנטציה, אז תנסו גם לגמול את הגברים בחייכם מהמנהג המגונה של להשפריץ בושם או אפטרשייב אלכוהולי על הפנים (אני עוד לא הצלחתי, אבל אולי לכן זה ילך)
סאלי נתנה טיפ להריח את הבושם בעיניים עצומות כדי להגביר את חוש הריח.
כמה אמרו שהן מתיזות על העורף (כשנזהרים לא להתיז על שרשראות)
עוד אמרו להניח קרם לחות מתחת לבושם- היו שהמליצו על שימוש בקרם לחות באותו ריח של הבושם והיו שלא אמרו זאת. אני אישית חושבת שנחמד לערבב, אבל כל אחת והגישה שלה במקרה הזה (אני חובבת קוקטיילים ותערובות כמעט בכל תחום בחיי)
ריקי אמרה שהיא אוהבת גם בשמי גברים- ואני אומרת ששימוש בבשמי גברים בהחלט יכול להיות אפשרות מעניינת ומתאימה במיוחד למי שאוהבת בשמים קלילים יותר בריחם.
מיכאלה המליצה להחזיק לפחות 2 סוגי בשמים ב"מלתחת" הבשמים- אחד לקיץ ואחד לחורף ואני בהחלט נוטה להסכים איתה.
היו שהמליצו על התזת הבושם דווקא בנקודות הדופק.
אם את הROMANCE של ראלף לורן אני יכולה להניח על הגוף כל השנה, ההיפנוטיק פויזן של דיור או האנג'ל הסגול שאני אוהבת מאוד דומיננטים והריח שלהם עשוי לתקוף את הנחיריים כך שאני לא שמה אותם בקיץ, והESSENCE של נרסיסו הוא בושם שיותר מתאים לערב לטעמי, והבושם בו אני משתמשת בקיץ הוא הENERGIZING FRAGRANCE של שיסיידו.
הטיפ של עדי הוא לרכוש מיכל קטן למילוי בושם (אפשר להשיג כזה אחד מאוד מוצלח ששמו  travalo בCALL PERFUME) כך שיהיה אפשר לחדש את הבושם, אבל בלי לסחוב את כל הבקבוק.
סימה המליצה לפזר ענן של בושם ולצעוד לתוכו, כך שהריח יתפזר על כל הגוף וילווה אותך לאן שתלכי
היו שהמליצו על השימוש בבושם כסוג של מפיץ ריח (לבגדים בארון, לכרית במיטה וכן הלאה)

הטיפ הזוכה של ענת הוא על השימוש בוזלין על פרקי הידיים לפני שמשפריצים בושם וכן להניח בושם דווקא על הקרקפת.
העניין של הוזלין מאוד מזכיר את שימוש בקרמי גוף, אם כי יש סיכוי שוזלין יותר יעיל היות ולתוצרי לוואי של נפט יש נטייה לסתום את נקבוביות העור.

ועוד טיפים קטנים שלי:
-אל תסמכו על כך שיהיו פולי קפה היכן שתלכו לרכוש בושם, קחו כמה פולי קפה אתכן כדי "לרענן" את האף בין הרחות ותחליטו אם לרכוש לא מיד אלא לאחר כמה פעמים שהרחתם את הבושם
-אני אוהבת קוקטיילים ועכשיו מגיע הקיץ, אני אוהבת להשתמש בקיץ בבשמים מוצקים (יש ללאוקסיטן בושם מוצק חביב בארץ) ולכן יש לי כמה בשמים מוצקים של פסיפיקה (אורגניים לחלוטין וכשנכנסים לאתר למעלה תחת FRAGRANCES אפשר לראות את החלוקה למשפחות ריח. כשנכנסים לכל ריח כתוב עליו מעט) - אני מערבבת את הלילך עם הגרדניה ומקבלת גן עדן פרחוני קטן משלי על שורש כף היד ומאחורי האוזניים
מי שרוצה, יכולה לערבב שמן נשא (שמן שקדים,שמן זרעי ענבים וכן הלאה) עם שמן אתרי ריחני- זה הופך להיות בושם מאוד חזק ומאוד עמיד- ויש לשמנים אתריים תכונות מאוד טובות לטיפוח העור. אני אישית חובבת ריח של ילנג ילנג או נרולי, אבל חשוב לדעת ולהכיר את הריכוזים הנכונים לפני שמערבבים.

שוב תודה לסופר-פארם על הבושם המצויין שהם נותנים לזוכה, אני בטוחה שתהני ממנו ואשמח אם תגיבי כאן ותאמרי מה דעתך עליו. וכמו תמיד- אני שמחה לתגובות :)

יום חמישי, 12 באפריל 2012

אז מה עושים בחול המועד פסח? הנה מה שאני עשיתי

ב2005 עשיתי את ציור הגוף הראשון שלי (לפני כן מעולם לא ציירתי על דבר)
ב2008, זכיתי במקום הראשון בתחרות ציורי גוף שנערכה בארץ.
מאז אני מרימה ומארגנת תחרויות של ציורי גוף בארץ וביניהן הביוטיפרו של 2011, אבל תמיד רציתי יותר. אתמול, ה11.4, חול המועד פסח, קיבלתי את מבוקשי. לאחר עבודה קשה של כמה חודשים ותכנונים שונים, יצאה אליפות הארץ לפועל.  זמן התחרות הוחלט בתיאום עם ידידה בר צבי מעיריית תל אביב, דיזינגוף יוצר ועם הפסטיבל והתחרות העולמים באוסטריה. הוחלט שהתחרות תקרה בחול המועד פסח כדי לאפשר לזוכה זמן להתארגן על מנת לטוס לתחרות באוסטריה.
בתחרות לקחו חלק 31 ציירים שציירו במשך 6 שעות את הפירוש שלהם לנושא "תל אביב, עיר ללא הפסקה". ביום הזה קרו במקביל גם כמה אירועים לילדים ולאחר סיום האירוע היתה מסיבת אוזניות (דרך טוב לעקוף את העניין של איסור רעש בשטחים ציבוריים)
אני ניהלתי את התחרות  בעזרת חברתי הנאמנה, עדי בר יוסף פרילינג, שבמקום לחגוג את יום הולדתה הגיעה לבלות איתי את היום ולעזור לי.
אז מה כולל ניהול של תחרות כזו? את החלק האמנותי (קביעת קריטריונים לשיפוט, חוקים והנחיות, הסתכלות בסקיצות וייעוץ לאמנים כך שהתוצאה תצא הטובה ביותר ועוד) המון דברים שקשורים לנושאי לוגיסטיקה כמו למשל גיוס כל האמנים, לוודא שכל האמנים ממוקמים במקומם, שכולם חתמו על הטפסים המתאימים, קיבלו תעודות, את הצ'קים שלהם בחזרה, לוודא עמידה בזמנים (התחרות היא בדיוק 6 שעות ולא שניה יותר), שכולם מקבלים את הסנדביצ'ים ואת המים , את המוסיקה המתאימה ועוד דברים שמי שלא מארגן או מנהל דברים לא יכול להעלות על דעתו שבכלל קשורים בצורה כלשהי לתחרות של ציורי גוף.
הנה סיקור (ברוסית ) של התחרות:
video
וידאתי שלתחרות יגיע גם שמעון בן אבי, הצלם המוכשר, שהביא איתו המון ציוד כדי להקים שם סטודיו בנוסף לתחרות הצילום שבמסגרתה הגיעו המוני צלמים למקום.

חלק מהמשתתפים- צילום- ליאור לייבוביץ (היו 31 יצירות ופה מופיעות פחות)
המקום השלישי- שגית צמח וקרין סטרודבורסקי, צילום- אבי בן זאב
המקום השני- טוני בלוסטון, צילום אהוד מלמד (על הרקע שהביא איתו שמעון בן אבי)

המקום הראשון- רותם לוץ. צילום- אופיר קפון
עוד סיקור  ומהערוץ הראשון- תעשו חיפוש של תוכנית "הערב" (ב11.4 בשעה 18:00), תקפצו לדקה 45:08 ותוכלו לראות את העבודה של הזוכה במקום הראשון בלייב (כשביקשתי ממנה להתראיין בבוקר ביודעי כי היא רהוטה ומקסימה, לא ידעתי שתזכה במקום הראשון).
אז מה יהיה לשפר לפעם הבאה?
יהיה נחמד אם מזג האוויר יהיה יותר חמים (נפלנו על יום קר יחסית), במות יותר גדולות לצילום, גזיבואים מעט גדולים יותר, שולחנות גדולים יותר, זמן יותר ארוך להצגת כל ציור לקהל וכמובן אשמח להצעות כאן למטה בתגובה ממי שהיה ותגובות ככלל מתקבלות בשמחה וברכה.
מוזמנים להגיב גם צלמים עם הקישור לאלבומים שצילמו.
היו מחוות לרמי מאירי, היות וציוריו מקשטים את תל אביב במקומות רבים

צילום- אהוד מלמד, ציור- ויקה ויינגולץ
ורמי מאירי אפילו התחרה

ציור- רמי מאירי, צילום אהוד מלמד
ציורים- איילה חיימוב לסוכנות לוביקה (על ים חבקין החמוד) ולבנת עוזיאל. צילום- מור בן יעיש
אני רוצה להודות לעיריית תל אביב על הפקת האירוע, ליחסי הציבור של העיריה שדאגו לסיקור באמצעי התקשורת, לספונסרים שדאגו לפרסים וכן לחבילת שי לציירים, לציירים המוכשרים, לדוגמנים בעלי הסבלנות על אף הקור (אם כי אני מעדיפה מעט קור מהרבה חום שעשוי להשמיד ציורי גוף), לשמעון בן אבי הצלם המקסים שהביא את הרקע הגדול והקים סטודיו, לכל הצלמים שתיעדו במסגרת תחרות הצילום,  לכל השופטים ששפטו בצורה הוגנת וראויה לפי הקריטריונים (תאמינו לי שזה קשה לשפוט בתחרות כזו, מנסיון) וכמובן לעוזרת הבלתי נלאית שלי, עדי בר יוסף פרילינג, שעזרה לי בכל ועוד ביום ההולדת שלה ובלעדיה לא הייתי מצליחה לעשות זאת.
תודה לכל מי שהגיע להשתתף, להתלהב, לעודד, להתרשם, לצלם, להנות ולכל מי שאולי שכחתי, אני מעריכה מאוד את התמיכה והתגובות לאירוע בפייסבוק.
הנה סרט וידאו שיצר צלם בשם טים סלובין
כתבה נוספת
אתר הפסטיבל בו יועלו תמונות בהמשך
מעלים תמונות לדף הפייסבוק של האירוע
תמונות, עוד תמונות, ועוד, ועוד כמה, תמונות נוספות
סיקור בYNET
הנה עוד תמונות
נתראה בשנה הבאה!

יום ראשון, 1 באפריל 2012

אביב ריחני ומלבלב וגם GIVEAWAY לפסח-הגרלה סגורה

וממבצעי טיפוח לקראת פסח עוברים להשקות ומבצעי בישום- ואני אפילו נותנת לאחת מקוראי הנאמנות (כי הבושם המדובר הוא הבושם של ריהאנה לנשים) במתנה בושם באדיבות סופר-פארם.
 התנאים לGIVEAWAY בסוף הפוסט.
חגיגת הבישום של סופר-פארם יוצאת לדרך לקראת עונת החגים ומציעה ללקוחותיה שלל מבצעים והנחות לרגל הפסח: עשרות בשמים מובילים ב- 99 שקלים, 149 שקלים, 169 שקלים 199 שקלים, ו-249 שקלים. בנוסף, מי שקנה בשבועות האחרונים בסופר-פארם קיבל שוברי מתנה בשווי 50 ש"ח שיהפכו עבורו את החג למשתלם עוד יותר. על כל קנייה מעל 225 שקל במחלקת הקוסמטיקה (כולל בישום, איפור וטואלטיקה), ניתן לממש את שובר, כך שלמעשה משלמים רק 175 שקלים. תוקף מימוש השובר – 15.3-6.4.

כמו כן, ניתן לרכוש כרטיס gift card, אשר מאפשר לבחור את מתנת החג בהתאם לסכום שיטען בכרטיס. בקופות הרשת יוכלו הלקוחות לבחור מבין ארבעה כרטיסים מעוצבים, לטעון את הכרטיס הנבחר בסכום הנע בין 50 ₪ ל- 500 ₪ ולהעניקו כמתנת חג.
רשת הקוסמטיקהLOIRE  משיקה את הבושם החדש לגבר SENSUEL.
 SENSUEL- או דה טואלט המשדר גבריות וחושניות עמוקה בריח יוקרתי.
הבושם מכיל תמציות של הדרים, יסמין,ורדים, אמבר ולימון. השילוב של התמציות יוצר ריח גברי בעל נוכחות.
  ml-100:SENSUEL מחיר-300 ₪.
מבצע לרגל ההשקה- 20% הנחה עד לתאריך: 30.4.12
להשיג ברשת  LOIRE ואצל המשווקים המורשים.



ומי שלא רוצה להתייעץ עם דיילת אלא מעדיף את האפשרות הטכנולוגי צריך לסור בימים אלו למשביר לצרכן בקניון הגדול בפתח תקווה היות ולראשונה בישראל, קונצרן לוריאל חושף את SENSORIUM, יועץ הבישום החדשני והמתקדם ביותר בעולם, פרי פיתוח בלעדי של לוריאל, המעניק התאמה אישית של בשמים לפי העדפת ניחוחות וסגנון החיים.
מכשיר ה- SENSORIUM, קל ונוח לשימוש, דובר עברית ומציג בפני המשתמש/ת מספר שאלות אישיות:

איזה מבין 4 האלמנטים – אוויר, אש, מים ואדמה מאפיין אותך ביותר?
איזה  ניחוח את/ה אוהב/ת במיוחד: קרמל, בריזת ים, תבלינים או ורדים.
מהי הפעילות המועדפת עליך: פעילות גופנית / טיולים / בילוי במסעדה / קניות
כיצד היית מגדיר את עצמך: טיפוס דינאמי / טבעי / רוחני / אלגנטי.
ועוד מגוון שאלות

אחרי ניתוח תשובות המשתמש/ת,בהתבסס על אלגוריתם התאמה שפותח במיוחד למכשיר, המכשיר סנסוריום מציג למשתמש/ת את שלושה הבשמים המתאימים לו/לה ביותר מבין הבשמים של מותגי ג'ורג'יו ארמני, איב סןלורן, לנקום, דיזל, ראלף לורן, קאשרל.
 ישראל היא אחת מ-10המדינות הראשונות בעולם בהן מושק המכשיר בימים אלה יחד עם איטליה, הולנד, בלגיה, צרפת, אנגליה, פורטוגל ועוד.
השקת סנסוריום נעשית בשיתוף רשת המשביר לצרכן והוא מוצב בימים אלה בסניף המשביר לצרכן בקניון הגדול בפתח תקווה.

מי שרוצה לבחור בבושם שגם נראה קצת כמו פסל והרבה נשים שאני מכירה ישמחו לקשט איתו את שידת האיפור שלהן, יכול כמובן לרכוש את הבושם של JIVAGO







24 הקראט של חברת JIVAGO הינו בושם נשי בריח פרחים מפתה, יצירת מופת המבטאת את אחדות הגוף והנפש בין גבר ואישה. 24 הקראט – אלגנטיות נצחית. 2 חלקי הבקבוק מעוצבים ידנית ונראים כמו פסל קטן בו צפים עלים דקיקים על זהב טהור 24 קראט הצפים באיטיות בנוזל הבושם.
ב
סדרת ה-24 קראט קיימים 3 סוגי זהב: זהב, זהב אדום וזהב לבן.
בשמי JIVAGO בעלי 3 פטנטים רשומים, דבר ההופך אותם לייחודים
חתיכות זהב. חלקיקי הזהב הינו פטנט רשום בבית JIVAGO. הזהב הייחודי, על כל גווניו משפיע באופן מוחלט על הפורמולה ועל הריח שהבושם מפיץ.
·נוצת הרחה. לכל בושם בסדרת בשמי ה-24 קראט ישנה נוצה מיוחדת. הנוצה בעלת צבע שונה, מרקם שונה, תחושה שונה, מעניקה את התחושה האמיתי והניחוח של הבושם. באמצעות נוצת ההרחה ניתן להריח את הבושם בצורה הטובה ביותר.
בקבוק ללא צינורית. בקבוקי ה-24 קראט מאופיינים בחלקיקי הזהב המצויים בפנים. על מנת שחלקיקי הזהב יהיו חלק מחוויית ההתבשמות הבקבוקים השונים אינם מכילים צינורית כך שיוכלו לעבור בכל התזה. (מה שאומר שאם תתיזו את הבושם על בד יראו על הבד חלקיקי זהב קטנים)
הבושם אורג מסכת ריח פרחים ומצליח להיות נקי וסקסי בו זמנית ואפילו להרגיש יוקרתי בדרך.
תו עליון -תמצית ורד בולגרי: מעורר מחשבות של חיבה אוהבת ושל הרמוניה שקטה.
תו אמצעי - יסמין אסיאתי: מעביר מסר של ברכות, ביטחון ומזל טוב. פקעות ורדים מזוקקות: מרגש רוע ורגשות שליליים, מרגיע ומחדד מחשבה.
תו תחתון - איריס: יוצר משיכה אצל בני המין השני. ענבר: מרפא ומחזק את האיזון בין נשים וגברים.
מחירו 904 ₪ תכולה 75 מ"ל (e.d.t) וניתן להשיגו ברשתות הפארם
 בית ג'יבנשי מתחדשים עם Play Sport  אותו מייצג ג'סטין טימברלייק עתיר כישרונות, מודרני, גנדרן, תודות לעוד פן באישיותו: המתת והתשוקה שלו לגולף. נראה שגורלו נקשר עם ג'יבנשי - מלחין, זמר, שחקן...

עוד חידוש לבית הזה הוא VERY IRRESISITIBLE GIVENCHY ELECTRIC ROSE
<><><><><><><><><><>
הבקבוק רוקיסטי קצת, לא?

גרסה חדשה לבושם, גרסה המספרת את סיפור השושנה הבלתי צפויה ההופכת  לממגנטת במיוחד, ומשווקת באמצעות שיר של ליב טיילר בשיתוף עם להקת INXS.

מחיר 450 ₪ לתכולה של 50 מ"ל (270 ₪ לאחר הנחה)
550 ₪ לתכולה של 75 מ"ל (330 ₪ לאחר הנחה)

בושם חדש אחר הוא Signiorina, הבושם החדש מבית סלבטורה פרגאמו, מבטא שיק מעודן ופירוש רומנטי של גברת צעירה ומסוגננת להפליא. בושם לנשים צעירות ולצעירות בנפשן..
ההשראה ליצירה החדשה מבית סלבטורה פרגאמו, בעלת אלגנטיות וסטייל איטלקי, בהשראת הקשר ההדוק בין סלבטורה עצמו לבין נשים צעירות ונשיות המעריצות אופנה, חסרות גיל ויצירתיות.
הניחוח - פרחי פירותי - בהירות תווי הדומדמנית המתובלים בפלפל, מביאה עמה עונג ושמחת חיים, אלגנטיות ותווים טבעיים של ירקות ירוקים. יסמין אלגנטי רענן מונח כטל, בנדיבות.
פאוני (אדמונית) ורדרד בעל שיק נשי של שושנה, מעניקים ליצירה תחושה ורעננות פרחונית. המתיקות המפתיעה והמעודנת של הפנקוטה יחד עם מושק רך ותווי פאצ'ולי עצי מסקרנים, מותירים אנרגיה איטלקית אלגנטית והתמכרות בלתי צפויה.
מחיר:350 ₪ לתכולה של 30 מ"ל -מחיר השקה 200 ₪
500 ₪ לתכולה של 50 מ"ל - מחיר השקה 300 ₪
690 ₪ לתכולה של 100 מ"ל -מחיר השקה 400 ₪
עוד בושם הוא FAN DI FENDI EAU DE TOILETTE

FAN DI FENDI הינו סיפור אודות נשיות, פיתוי, יוקרה וזוהר!
מותג הידוע בעיצוב אביזרי אופנה ותיקים, שהשיק בשנת 2010 את FAN DI FENDI, בושם מחשמל וממכר בגרסת Eau de Parfum. ניחוח חושני וזוהר, משיק כעת את הבושם בגרסה קלילה יותר של - Eau de toilette
לדברי החברה, הניחוח הוא ממכר,רחב ותוסס המאפשר לחושים להיבלע עוד יותר.
תו עליון: רעננות של עלים ירוקים עם אגס ירוק ואקורדים של תה. דומדמניות שחורות ,מנדרינה מקלבריה ,גרגירי לימון ננסי מסיציליה, שובל רוטט של קרני אור
הלב: ברום, הפרח האיטלקי ,יסמין צהוב, תו שמשי
מחיר: · 346 ₪ לתכולה של 30 מ"ל
· 499 ₪ לתכולה של 50 מ"ל
600 ₪ לתכולה של 75 מ"ל
בשמי KENZO זוכים לעדנה והשקה מחודשת וביניהם: KenzoHomme, KenzoTag ו- Flower by Kenzo אשר ישווקו בישראל ברשתות הפארם המובחרות.
Flower by Kenzo הינו הבושם הקלאסי, המיתולוגי והנוסטלגי של המותג והינו הצלחה מסחררת בעולם מהרגע שיצא בשנת 2000 ועד היום. הפרסומות שלו תמיד מרהיבות.

הבושם הוא מהנמכרים בעולם בכל 12 שנותיו. בשמי KENZO ביניהם: KenzoHomme, KenzoTag ו- Flower by Kenzo אשר ישווקו בישראל ברשתות הפארם המובחרות.
אפשר לצפות לראות פרסום של בשמי קנזו בזמן הקרוב היות ואלפא קוסמטיקה תתמוך בהחדרת המותג באמצעות קמפיין נרחב הכולל: סרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים וקמפיין פרינט מאסיבי הכולל תמהיל של עיתונות, מגזינים, שלטי חוצות ופוסטר מדיה בפריסה ארצית.
כמעט הגענו לGIVEAWAY...
Rihanna, אייקון המוזיקה, משיקה בושם חדש:REBELLE

"הבושם החדש שלי מדבר על לקיחת אחריות ופיקוח, אך עדיין להישאר נשית ואצילית. יש לבושם אלמנט עדין, רומנטי - אבל יש בו גם איכות מתריסה. אני אוהבת את הדואליות שבו"
הבושם REBELLE, הינו השקת הבושם השני של אומנית הפופ העולמית המצליחה.
ריהאנה, כוכבת מוזיקת רוק ונשמה, עטורת פרסים, משיקה בושם שני - חצוף, סקסי וחדש לאביב 2012.

Rebelle, יוצא לאחר הבושם הראשון שלה, שהיה ללהיט -  Reb'l Fleur(שאותו מישהי תקבל במתנה באדיבות סופרפארם) וממשיך להביע את הדואליות המפתה שלה. הבושם, כמו המוזיקה של ריהאנה, מבטא חושניות מודרנית מרעננת.
הניחוח - Chypre
חצוף או מתוק, Rebelle הינו פיתוי מענג.
תו עליון ניחוח שיפרי חושני: תותים ושזיפים סגולים, בשלים ועסיסיים, עם עקצוץ של ג'ינג'ר.
תו אמצעי: תווים של הדר טרופי, קקאו טהור, אורכידיאה בניחוח וניל והליוטרופ.
תווי הבסיס סקסי בהתרסה- פטצ'ולי עשיר, ניחוח פולי קפה נדירים, מושק ,קרמי - המתמזג עם אפקט האמבר.
הבקבוק, ייחודי באופן דרמטי כמו ההופעות של ריהאנה, בהשראת צורת עקב הסטילטו בגוון אדום לוהט - סגנון הנעליים האהוב עליה.
· E.D.P SPRAY, מחיר 229 ₪ לתכולת 100 מ"ל
מחיר 169 ₪ לתכולת 50 מ"ל
סוג הבושם שתקבלו מתנה, שווה לא?
GIVEAWAY!!!
אז מה צריך לעשות כדי לקבל את הבושם המצויין של ריהאנה,  Reb'l Fleur?
1.      להצטרף כעוקבים אחד הבלוג שלי (מצד ימין למעלה, יש 2 אפשרויות למעקב ואפשר גם באמצעות המייל)
2.      להשאיר כאן למטה תגובה עם האימייל (כדי שאוכל לחזור אליך במקרה שזכית), ולרשום לי באיזה בושם את משתמשת ולמה ורצוי גם טיפ כלשהו שקשור לבישום.
אחת המגיבות תזכה לקבל את הבושם של ריהאנה אליה, באדיבות חברת סופר-פארם.
הGIVEAWAY ימשך שבועיים ואכריז על הזוכה ב14.4, רק אל תשכחו לרשום את המייל בתחילת התגובה שלכם, כדי שאוכל לחזור אליכם במקרה וזכיתם.

חג שמח, ריחני ואביבי לכולם ובהצלחה!