יום שני, 8 ביוני 2015

מוצר השנה 2015

לפני כחודש הייתי באירוע של מוצר השנה ולאחר מכן כתבתי פוסט על השמלה שלבשתי לשם. 
פרס "מוצר השנה" מוענק להרבה מוצרים, כל אחד בתחומו, על מנת להעיד על חדשנות ומצוינות כבר עשור בישראל. הייתי באירוע על מנת לבחון את המוצרים מתחום היופי והטיפוח. 
Clinique Smart Custom- Repair Serum

הסרום החכם, הלומד את העבר של עורך ומטפל בנזקי העור – אלו שנראים לעין ואלו שלא - בזכות 37 פטנטים טכנולוגיים. הסרום שממנו קיבלתי דוגמית מוגדלת מאוד נעים ומרגיש כמו פריימר ואכן מחליק את העור. שמעתי עליו ביקורות טובות ממספר מקומות שונים, אם כי מצאתי את הריח שלו מעט מוזר בעת הנחה- אך הריח נעלם כמעט מיד.

איפור מטפח
CC CREAMשל REVLON
מוצר אנטי אייג'ינג המזין את העור, מעניק לו כיסוי, גוון אחיד, זוהר וחיוניות, מנטרל אדמומיות וכתמי גיל, ומספק הגנה גבוהה מהשמש. היתרונות שלו- יש לו 30SPF, מגיע בשפורפרת-שאני מאוד אוהבת בייחוד במוצרים שאמורים להיכנס לתיק כדי לתקן לאחר מכן והוא נמרח בקלות על הפנים. הוא מגיע בשלושה גוונים שונים שאת ההבדל ביניהם רואים בעיקר לאחר הספיגה- הגוון הבהיר יותר (קיבלתי את הבינוני להתנסות) נראה כמעט זהה לבינוני על העור בעת המריחה אך משתלב טוב יותר עם העור שלי- מצד שני הגוון הבינוני מכסה מעט טוב יותר נימים (כמו שאפשר לראות מאמת היד שלי). מושלם עבורי לחוף הים ולימים בהם אני רוצה רק גוון אחיד בקטנה אם כי כשיגיע אוגוסט והכל יהיה דביק מאוד הוא יהיה לי כבד מדי לעור שלי שבקיץ עדיין הופך לשמן.
המוצר על המדף

שלושת הגוונים על העור שלי
טיפוח הפנים
סדרת הטיפוח Anti Gravity של קרליין
הסדרה של קרליין



הפורמולה החדשה שמשולבת בסדרה מסייעת להילחם בכוח המשיכה, ופועלת למיצוק עור הפנים ולעיצוב קו הלסת והצוואר . קיבלתי את קרם העיניים הממצק, המכיל 15 ג'.הוא נמרח מאוד בקלות ונספג מהר . אני מורחת אותו בוקר וערב מאז שקיבלתי אותו ואם כי אני לא יכולה לדווח על שיפור, כי בסך הכל בגיל 37 אין לי הרבה קמטוטים באיזור העיניים, אמנם הסדרה מיועדת לנשים מעל גיל 40 אך הסתבר לי שעבורי הוא עשוי להוות תחליף לבסיס איפור לעיניים. האריזה בגוון האדום הכהה בשילוב עם הכסף משדרת יוקרה, על אף שאני יודעת שקרליין אינה חברה יוקרתית, ואני מאוד נהנית להשתמש בקרם הזה.

דרמוקוסמטיקה
סדרת CLINERAL סקין פרו של טבע ו-AHAVA
סדרת תכשירים, המבוססים על תמציות מינרלים מבוץ ים המלח, שפותחו במיוחד כמענה לעור רגיש, הנוטה לגירוי ואלרגיה. לבנת סדן בבלוג שלה סקרה  את המוצר ואתם מוזמנים לקרוא גם שם ולהתרשם מיכולות הצילום המעולות והכתיבה הנפלאה שלה

טיפוח שיער
סדרת Toni & Guy
מגוון מוצרי עיצוב שיער מקצועיים, שעוזרים לך לעצב את שיערך ולהקנות לו Total Look עדכני ואופנתי.
אין ספק שהאריזות קורצות והמוצרים נראים חביבים
מכשירי טיפוח שיער
מסלסל שיער אוטומטי של Babyliss
תלתלים מושלמים בעיצוב עצמי: קווצת השיער נמשכת באופן אוטומטי לתוך המכשיר, ויוצאת ממנו בתוך שניות כשהיא מתולתלת.הדגימו עלי במפגש, שתמונות ממנו אפשר לראות כאן והוא אכן הפך את השיער שלי למתולתל, אם כי לפי מצב היובש שלי (שמאוד בולט בתמונה ומטופל כרגע באמצעות מריחה של שמן קוקוס על השיער) הפעולה הזו לא מוסיפה לו בריאות בדיוק כמו כל שימוש בפן, אבל בהחלט מצאתי את הרעיון חמוד מאוד.




דאודורנטים לנשים
סדרת קרמה shower freshness

סדרת דאודורנטים, המבוססת על הניחוחות של תחליבי הרחצה של קרמה, והמשמרת את הניחוח והרעננות של המקלחת ל-24 שעות. הריח נעים ומאוד מאוד עדין כך שהוא משתלב מעולה עם כל בושם שאני מחליטה לשים אחרי (לרוב בושם בשמן או קרם גוף בשעות היום). הוא לא עובד ל24 שעות של רעננות וכשיש חום מהביל הוא לא פותר את ההזעה לחלוטין אבל הוא בהחלט משפר את מצב הזיעה והסרחון ואני מאוד אוהבת ספריי דאודורנט בקיץ כך שאני שמחה שקיבלתי אותו להתנסות. מאוד מהנה לשימוש לטעמי הפרטי.

מכשירי גילוח לגברים
Gillette Fusion Proglide Flexball™
מכשיר גילוח עם ידית, המסתובבת על צירה ופוגשת את פניו של הגבר, להתאמה מירבית לתווי הפנים ולגילוח קרוב, חלק ונוח- לא ניסינו בבית, אבל כל סכין גילוח של האהוב הוא של החברה הזו והוא מרוצה.
הגנה מהשמש
סדרת ד"ר פישר אולטרסול Wet'n Go  
מעכשיו, אפשר להתיז ספריי הגנה מהשמש היישר על עור רטוב מייד עם היציאה מהמים, לכיסוי בטוח ואחיד. בתור אישה חסרת סבלנות שלא תמיד זוכרת למרוח על העור 10 דקות לפני הכניסה למים על מנת שההגנה תהיה מלאה, אני מאוד אוהבת מוצר שעונה על חוסר הסבלנות שלי ובכל זאת מספק הגנה מיידית.
היגיינת הפה
סדרת Listerine® Zero
שטיפת פה יומיומית לניקוי מושלם של חלל הפה והפחתת רובד החיידקים, ללא אלכוהול, בטעם מעודן ולשימוש מגיל 6. אני בטוחה שהילדה שלי בת ה6 תסרב להשתמש בשטיפת הפה הזו אבל אני מאוד אוהבת אות ה ומקפידה להשתמש בה כי היא משאירה את הנשימה שלי מאוד רעננה ומהנה לטעמי לשימוש.
טיפוח כף הרגל
Scholl אקספרס פדי
פצירה חשמלית לכפות הרגליים, בעלת ראש מתחלף, קלה לשימוש, המסירה עור קשה ומעניקה תוצאות ניראות לעין מהשימוש הראשון.

שמרתי את הטוב ביותר לסוף. אני לא מבקרת אצל פדיקוריסטית אבל יש לי מעט עור יבש ואני מאוד מרוצה מהמוצר הזה, אם כי צריך לזכור להשתמש בו בתוך האמבטיה או מעל עיתון כיוון שהוא מעיף מהרגל את שכבת העור המת, במידה ואין הרבה כזה. הוא לא מתאים למי שיש לו עור עבה באופן קיצוני או בעיות כמו פטרת, סדקים ושאר מרעין בישין, אבל לרגל שלי הוא אחד הדברים הטובים שקרו לי בזמן האחרון והוא מאפשר לי להכין את העור בצורה מושלמת למריחת קרם הרגליים החביב עלי.
ומה מוצר השנה שלכם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה