יום שלישי, 26 בינואר 2010

איפור לעור בוגר- מגוון טיפים מסדנה

ביום ב' הייתי בהשתלמות של OFRA שהועברה על ידי חן צארום המקסימה על איפור לעור בוגר. ההשתלמויות של OFRA תמיד מהנות היות ועל אף שמכירת המוצרים תמיד נמצאת מאחורי הקלעים לא חוסכים בטיפים וטכניקות, הדבר שלשמו למעשה מגיעים להשתלמויות. תמיד כיף להיות בסדנאות של חן. היא רהוטה, מקסימה ושופעת ברעיונות וכמובן מקפידה לנסות "לפתוח" את הראש לשימושים חדשניים במוצרים.


חן סבורה שעל מנת לוודא שהאיפור יושב כמו שצריך על העור יש להכין את העור של המאופרת מהתחלה, כולל מריחת קרם לחות מתאים. את קרם הלחות חן מורחת עם מברשת שטוחה על מנת להניח כמות שווה על כל הפנים בצורה יעילה. לOFRA יש פריימר חדש, ממלא קמטים שחן הדגימה שימוש בו. הבשורה על פי חן לעור בוגר היא לחות ועוד לחות, על מנת שלא לייבש את העור ולגרום לו להיראות מקומט יותר. השימוש במייקאפ מינרלי בצורת אבקה לצורך הקיבוע הראשוני במקום פודרה נראה לי מחוכם ועדכני, היות ואפשר לעבוד איתו בשכבות והוא אינו מרגיש כבד. כמובן שדנו גם בנושא הבעייתי של קונסילר, מוצר האיפור בין הטראומטיים והחשובים שיש. הפיתרון של חן- קונסילר רך ומינרלי ולא על בסיס שומן היות וחן סבורה כי השומן מתייבש ו"מתפוצץ" וכך מדגיש את הקמטים. כאשר הושג גוון אחיד לפנים, יותר מדי צללית מט יכולה לגרום למראה מת. היא לא ממליצה על שימוש גורף בנצנצים, אבל קצת ברק משיי גורם לעור להיראות מלא חיים.
בדרך כלל אני לא מדברת על שמות של צלליות, אבל המילניום פינק היא מקסימה גם כמעין שימר מעודן.
רוב המאפרות שמחזיקות את המילניום פינק מחזיקות גם את הגולד- ואפשר לשלב בין 2 הצלליות המצוינות האלו להשגת מעט ברק מחמיא. חן גורסת שלפני שממלאים בצבע כדאי לבנות צורה, כלומר לתחום- ובחרה לאפר בצורה מעושנת ובצבע כחול. תיחום פנימי בגוון כחול כהה (להלן נייבי אצל OFRA) יתרום למראה יותר רענן וקצת פחות נוקשה משחור. פעמים רבות באיפור מניחים צבע בהיר מאוד כנקודת אור באיזור שק הדמע (החלק הפנימי של עין). חן ממליצה לנסות להניח גוון אפרסקי ולא בהכרח לבן, היות והאיזור של שק הדמע הוא מעט כהה יותר ושימוש בצבע בהיר מדי יכול לגרום לאפרפרות. היא פינקה את הדוגמנית בהדבקת 2 ריסים בודדים בחלק החיצוני של העין היות והיא טוענת שבייחוד באיפור בוגר, הדבקת ריסים יכולה להוות את כל ההבדל. היא הדגימה, אגב, על מתנדבת מהקהל עם מעט קמטים, ולא על אישה צעירה בת 20 עם עור מושלם והראתה טכניקה למתיחת העפעף אשר שומרת על הפרופורציות ולא מטעה.

עוד טיפ טוב הוא לגרום למאופרת לחייך בהתחלה, על מנת לראות לאן הולכים הקמטים ועד כמה היא "חרושה" באמת, היות ובתמונות אירוע מצטלמת המאופרת מחייכת בדרך כלל. הפעם לא לקחתי איתי מצלמה, כך שאין לי תמונה של האיפור הזה, אך הוא בהחלט החמיא למאופרת ולא רק לטעמי הפרטי.
בכל זאת מצאתי ברשת תמונה של איפור עור בוגר, וגם מגוון של טיפים באנגלית.



הנה ערוץ הסרטונים של OFRA, להנאתכם- ואפילו יש סרטון בו חן מדגימה איפור עצמי.

4 תגובות:

  1. יופי של מידע הבאת כאן מהסדנה. שני דברים חשובים ביותר הוזכרו כאן, לחות והטיפ המצוין בעניין החיוך שלפני תהליך האיפור. החכמתי, תודה רבה!

    השבמחק
  2. איזה יופי, אהבתי מאוד את הסיכום מהסדנה, אני מרגישה שביקרתי שם בעצמי. שימושים חדשניים במוצרים קיימים זה מעניין וחשוב מאוד בעיניי בתחום האיפור. אני עוסקת לא מעט בסוגיות הקשורות בעור בוגר והחכמתי רבות. תודה רבה.

    השבמחק
  3. אני חייבת לומר שאני מסכיהמ עם כל מילה- החל מהשימוש הנרחב בקרם לחות ועד לברק המשיי! כל כך הרה שנים מבוגרות מתקשות להתאפר בצורה המתאימה להן ולנו לצעירות לפעמים קשה להבין מה עובר עליהן במיוחד אם אין לנו ניסיון רב באיפור מבוגרות. תודה.

    השבמחק