יום שני, 5 ביולי 2010

האפשרות השפויה לשיזוף מחוטב


אני בחורה בהירה, אפילו מאוד. מאז ומתמיד אני הייתי רוצה להיות מבעלי גוון המוקה העסיסי, עור מושלם וזוהר נטול פגמים או נקודות, אבל לא כך נולדתי. למזלנו, מה שלא עושה הטבע, עושה הצבע. הבעיה היא שמשזפים עצמיים נוטים להיות בעלי גוון כתמתם מוזר ונראים כאילו אכלתי יותר מדי גזר, מה גם שקשה למרוח אותם בצורה אחידה, אם כי זה אפשרי.
השקיפות שלי לא מפריעה לי בדרך כלל, התרגלתי להיות בהירה כמו קיר, אבל באירועים אני לפעמים רוצה "לדפוק הופעה" וזה כמובן כרוך בלהפוך בדרך קסומה כלשהי לשזופה יותר וחטובה יותר....
לשמחתי, במקום לנסות לערבב מייקאפ עמיד במיוחד עם קרם לחות לגוף ולערבב עם נצנצים, הידועים כמרזים, שחקן חדש נכנס לאחרונה לזירת הפתרונות לימים כאלו, בהם אני רוצה להיראות במיטבי.
כאשר ג'ואנה שליפ, מאפרת העל, פיתחה את המוצר היא לא חשבה עלי או על נשים אמיתיות אחרות, אלא על כוכבות הוליוודיות, כאלו ששמלות הערב שלהן אכן עולות מאות ואלפי דולרים במקרה הטוב, כך שאי אפשר להכתים את השמלה בשום פנים ואופן.
RCK – Red Carpet Kolour, זה שם המוצר. אפשר לקרוא על המוצר המדהים הזה עוד כאן.
המוצר מיוצר בשלושה גוונים ועלי אפילו הLIGHT נותן גוון כלשהו, אם כי לא גוון שזוף כמו הMEDIUM, הגוון אותו קיבלתי להתנסות.
ההזמנות הראשונה שלי לשימוש בRCK באופן מקצועי לא איחרה לבוא. הוזמנתי לעשות ציורי גופיות בשנקין, ת"א, בחנות של LUCCI. התמונה המופיעה כאן היא רק דוגמה ואפשר להתרשם עוד באלבום האירוע .
 לאחר שציירתי את הגופיות מרחתי את ידי הדוגמנים בRCK בתנועות סיבוביות עם כפות הידיים (כן, חלק מהעבודה שלי כולל מגע עם אנשים שריריים שנראים טוב...) לפני ציור הלוגו כקעקוע.2 לחיצות הספיקו לכל זרוע. לדוגמנים שלי היה שיער על הידיים, דבר המפחית מהפוטנציאל של המוצר.  ה-RCK פועל באופן אופטימאלי אם מסירים שיער לפני השימוש. לכן לקראת אירועים מיוחדים מומלץ להסיר שיער לפני האירוע והשימוש ב- RCK. אם בכל זאת נשאר שיער באזור המטופל, מומלץ להשתמש ב-RCK בגוון התואם לגוון העור באותו האזור (אין להשתמש בגוון כהה יותר מגוון העור), וזאת על מנת שלא להבליט את השיער. בנוסף, היות והצילום המופיע כאן הוא משעות הצהריים, הוא אינו מראה את מלוא הפוטנציאל של המוצר, שמגיע לידי ביטוי בשעות בין ערביים או שעות הערב, כמו כל מוצר המכיל חלקיקי זוהר.  משהו בRCK נראה מאוד נכון על העור. אפילו שאני מטיפה אדוקה להסרת איפור מוחלטת, בעוונותי לא הסרתי אותו מהרגליים לאחר שהחלטתי לצאת בערב עם שמלה. הRCK נשאר על הרגליים שלי עד ששטפתי את הרגליים שלי. עוד יתרון שלו הוא שהRCK גורם למרפקים ולברכיים להיראות טוב יותר. הסרתי מיד את שאריות הRCK מהידיים שלי עם מגבון. כמו כל המוצרים המתקבעים, הכי קל להסיר אותו צמוד לזמן ההנחה. עוד יתרונות שלו הוא שה-RCK הוא מוצר היפואלרגני, ללא חומרי בישום וריח וללא פאראבנים (חומרי שימור אלרגניים). הוא מכיל המון לחות והמון וויטמינים בדגש על וויטמין C וויטמין E המגינים על העור מרדיקלים חופשיים. ובנוסף, גם אריזת ה-RCK היא אריזה ידידותית – היא ידידותית לסביבה וניתן למחזר אותה בקלות.
 את המוצר אפשר להניח גם על הפנים ולא רק על הגוף וכמובן שניתן לערבב אותו עם מייקאפ אם רוצים רמת כיסוי גבוהה הרבה יותר מזו שהRCK מגיע אליה, שהיא בינונית.
למעשה, חן צארום ממליצה להניח ממנו גם כהצללות בצדי הפנים כאשר מניחים אותו על הגוף על מנת להגיע למראה הרמוני ושלם יותר.
אני משועשעת מכמה פתרונות יכול בקבוק אחד אדום לספק ועד כמה מוצר אחד מתאים לכל כך הרבה גווני עור וגילאים. אני יודעת שהעניין נשמע קצת הזוי, אבל זה באמת מוצר שמתאים להמון אנשים. מרחתי אותו גם על הרגליים של סבתי כאשר לבשה חצאית. לצערי, היא לא אפשרה לי להנציח את המאורע, למרות שאני לא בטוחה שקוראי הבלוג הזה היו מעוניינים לצפות בברכיים הזוהרות של סבתי בת ה85.... בהחלט גרביון בבקבוק.
ניסיתי עלי את כל הגוונים ואפילו הגוון TAN, שנחשב לשזוף מאוד, מתקבל בצורה מחמיאה, אם כי בOFRA טוענים כי הגוון MEDIUM  הוא הפופולרי ביותר והשימושי ביותר.
עכשיו רק צריך למצוא עוד מקום במזוודת האיפור המפוצצת שלי....

3 תגובות:

  1. מגניב שאפשר להשיג מראה שזוף ולא ע"י השמש.

    השבמחק
  2. איפה אפשר לרכוש את המוצר?

    השבמחק
  3. בהקלקה על שם המוצר RCK מגיעים לאתר שבו מפורט כיצד ניתן להשיג אותו.

    השבמחק