יום חמישי, 2 ביוני 2011

האדום האדום הזה- השוואה בין 2 שפתונים אדומים עמידים

בהיותי אם צעירה עברתי כמעט לחלוטין לשפתונים עמידים (כשאני כבר שמה שפתון ולא צמודה להתמכרות הלחות לשפתיים שלי)- לא רוצה להעניק לבנותיי נגיעות צבע בלחיים ובכל שאר המקומות עליהם אני ממטירה נשיקות לעיתים תכופות (מה לעשות הילדות שלי מתוקות במיוחד).
היות וגיליתי שיש לי 2 שפתונים אדומים עמידים(עם נטיה לכיוון דובדבן) של חברות שונות החלטתי לעשות השוואה בין השניים.
השפתון הראשון הוא מאוד מאוד ותיק בשטח- הcolorstay overtime של רבלון בגוון forever scarlet והשני אחד יחסית חדש, הלוא הוא הsuper stay של maybelline מספר 510. למען גילוי נאות- רכשתי את שניהם, את העמיד של רבלון רכשתי במפגש המאפרים של bbeauty ואת הסופר סטיי של maybelline בניו פארם של יהוד ב1+1 (חוץ מהאדום המדובר לקחתי את190-מעין ורוד עתיק עם נצנוצים כסופים שפשוט עושה שפתיים יפות).
שפתונים עמידים גורמים לתחושת יובש בשפתיים ולכן הם בדרך כלל מגיעים עם גלוס או באלם בצידם השני.
האריזה של רבלון מעט יותר יפה לטעמי- אבל אני חובבת אריזות שחורות יותר מלבנות.
צילמתי את האפליקטור להשוואה- האפליקטור של מייבלין גדול יותר משמעותית ואני לא התחברתי לאפליקטור שלהם כל כך.
האפליקטור להנחה- של מייבלין הרגיש לי מעט מגושם יותר, אבל זה שהם מסתיימים בשפיץ עוזר עם ההנחה
השפתון עצמו נוזלי- גם של מייבלין וגם של רבלון. הפיגמנט של מייבלין נראה אטום יותר ודוהה פחות.

לצורך הניסוי הנחתי על השפה העליונה את השפתון של רבלון ועל השפה התחתונה את השפתון של מייבלין.


כדי להגיע לאותה עוצמת פיגמנט בשפה העליונה הייתי צריכה להניח 3-4 שכבות של השפתון רבלון. עוצמת הפיגמנט בשפתון של מייבלין היא חזקה ביותר ובשניות מגיעים לכיסוי נפלא.


אחרי 5 שעות וארוחת צהריים, לא מאוד שומנית.


לא הנחתי מלמעלה לא את הגלוס היחסית דביק שמגיע עם מברשת עם השפתון של רבלון וגם לא הנחתי מלמעלה את הבאלם המאוד נעים שמגיע עם השפתון של לוריאל. להודות באמת- אני מניחה מעט מהבאלם בצידי השפתיים- נקודת החיבור של השפתיים כי אחרת לא נעים לי.
אני הרגשתי שהגלוס נראה יותר טוב מהבאלם- הבאלם הוא לתוספת הלחות.
מבחינת תחושת היובש שנוצרת בעקבות ההנחה- אני די רגילה אליה אבל יש הבדל בין 2 השפתונים. בחוויה שלי השפתון של מייבלין מייבש מעט יותר (הגיוני, הוא אמור להיות עמיד ליותר שעות). 

כששניהם דוהים אז הדהייה מתחילה ממרכז השפתיים
(איפה שרטוב) עד שנשאר בסוף רק תיחום, פחות או יותר- לבנת לקחה את השפתון של מייבלין לנסיעת מבחן ואפשר לראות שם את תהליך הדהייה בצורה נהדרת.
כמובן שחשוב להקפיד על שרטוט מדויק של השפתיים כי אחרת  השפתיים יראו מאוד מוזר וקשה לתקן אותו היות והוא עמיד- אם כי כמובן שאפשר לעבור מסביב מבחוץ עם צמרון שטבול במסיר איפור עיניים כדי לראות שהשרטוט מדוייק וכמובן שאפשר להניח מייקאפ מחוץ לשפה כדי להשיג שפה מודגשת יותר.
והשאלה שלי- מתי L'Oreal Infallible Lipcolour  שאני זוממת עליו יגיע כבר לארץ? אני רוצה את Beyonce Red והוא אמור להיות השפתון הכי עמיד שיש. האמת אחרי שקראתי עליו כל כך הרבה מחמאות ברשת אני רוצה את כולם....

אגב- אפשר להניח שפתון אדום עמיד בעדינות ורק להוסיף צבע לשפתיים- לא להפוך אותן לאדומות באופן מלא- מניחים מעט על האצבע ומורחים על השפתיים שכבה דקה ביותר למי שרוצה אדום אבל בעדינות.

ואיזה שפתון עמיד אתן אוהבות?

3 תגובות:

  1. ה-Beyonce Red מהמם ביופיו והאיכות של הפורמולה עולה בעיניי על העמידים של רבלון ושל מייבלין.אני רכשתי אותו באיביי והוא באמת באמת מעולה - לא זז מהשפתיים עד שלא מסירים אותו, לא מייבש יותר מדי, נוח לשימוש - בקיצור, מושלם. בגיזרה ה"רגועה" יותר אני אוהבת את unchanging של מאק.

    השבמחק
  2. תודה הרמוני, הפוסט הזה בא לי בדיוק בזמן. יש לי את הפורבר סקארלט ואני ממש מתלבטת אם לקנות גם את ה510. נראה לי שעכשיו אקנה אותו. חוץ מזה, תודה על הטיפ של המריחה עם האצבע למקרה שרוצים מראה "קל" יותר.

    השבמחק
  3. תודה על הכתבה המאלפת. אני חיפשתי אודם אדום עמיד ולא מצאתי משהו הולם- כולם היו יפים ברגעים הראשונים ונמחקו די מהר.
    בעקבות הכתבה ניסיתי את האודם העמיד של מייביליין מספר 510 צבע חזק ויפה מברשת נוחה אודם עמיד. אין נזילות לחריצים שעל השפה.
    בינתיים אחרי 4 שעות וארוחת ערב , שתיית תה חם זה נראה אחלה.

    השבמחק