יום חמישי, 2 ביוני 2011

הוי מונקו, חנות קטנה ומטריפה.

רחוב כפר גלעדי בתל אביב הוא מקום שכדאי לבקר בו. אני נוהגת לבקר שם לפני הפקות- אפשר לקנות שם אבנים, אקססוריז ושאר דברים טובים ושימושיים במחירים מאוד אטרקטיביים (רק חבל שחניה היא עניין בעייתי משהו...).
לאחרונה ביקרתי שם עם עובדת סוציאלית במסגרת סדנא שאני מעבירה לנערות על מנת להשיג תרומה ולרכוש מוצרים עבור הסדנא. ראשית כל ביקרנו את איריס המקסימה מקוסמטיקה הר-ים, שמוכרת באופן סיטונאי והיא עזרה לנו לארגן כמה דברים וכמו כן תרמה לנו מוצרים על מנת שהשיעור יהיה מוצלח. תמיד נעים שיש אנשים שתורמים למטרות כאלו- הנערות כל כך מעריכות את זה ונהדר לראות זאת.
אחר כך הלכתי עם העובדת הסוציאלית לחנות הקטנה והמטריפה- מונקו. כשאני רואה את הריסים שלהם מאוד קשה לי להתאפק ולא לקנות- ואכן רכשתי שם 6 זוגות ריסים (כדי שתהיה לי הנחת כמות). לא ראיתי מגוון כזה של ריסים בשום מקום בארץ והם כל הזמן מביאים דגמים נוספים. במונקו תרמו לי מוצרים נפלאים לתת לנערות בתום הסדנא- מתנה שווה ביותר. סיפרתי לבעלת החנות על הפוסט שכתבתי על צבעי הגוף הלבנים והתנצלתי שלא הזכרתי אותה על אף שהם בחירה טובה בארץ- היות ומונקו מוכרים צבעי גוף במחיר יקר הרבה יותר מהניתן לרכישה באינטרנט, אם כי עדיין הם זולים יותר מקריולן בכמות הגדולה(160 ש"ח לכמות של 90 גרם ואם רוכשים 5 צבעים מקבלים את ה6 בחינם). מה שבטוח- יש להם את הכמות הגדולה ביותר של גוונים בארץ. הם מחזיקים למכירה גם את הצבעים המוצקים של מהרון (פרדייז)
בעלת החנות סיפרה לי מה שכבר ידעתי- האישורים של משרד הבריאות ועלות המשלוח מאוד מאוד מייקרים את העלות ללקוח. הצבעים של מונקו מיוצרים בסין- כמו רוב צבעי הגוף הטובים שאני מכירה על בסיס מים (דיימונד FX, וימואה וגם WOW מייצרים בסין אם כי הפורמולה מעט שונה בין החברות האלו).

קיבלתי מבעלת החנות להתנסות 5 כפתורי צבעים ואפילו צילמתי עבורכם, כמובן- גם סווטצ'ים, גם עיטורים על מנת שתוכלו לראות  את התוצאה.
כל הצבעים האלו אינם חלק מהמגוון שקיים כעת, אבל יש למונקו 36 גוונים רגילים, 13 גוונים מטאליים ו10 גוונים זרחניים, שזה המון בהשוואה לכל האפשרויות האחרות שניתן כרגע למצוא בארץ. בעלת החנות סיפרה לי שהם עובדים על הרחבת המגוון ושמחתי מאוד לשמוע את זה, כמובן.
ניתן להתנסות בחנות בצבעים- יש להם פלטה המשמשת כטסטר- כך שבמידה ותגיעו לנסות תהיה לכם אפשרות לעשות זאת ולראות אם אתם מתחברים או לא.
הכתום המטאלי שניסיתי הפך להיות מעט רך (כל הקייק ולא רק חלק ממנו) ולכן הוא הצטלם כפי שהוא נראה. הנצנוץ המטאלי מאוד עדין אבל אכן רואים אותו במציאות ואני לא בטוחה שהצילום הצליח להעביר את החיות והעושר של הגוונים שניסיתי. הגעתי איתם בקלות רבה לכיסוי מלא אבל מצאתי שגם אפשר לעבוד איתם בשכבות. התכלת הבהיר הכתים לי את העור יותר מהצבעים האחרים במידה משמעותית. מבחינת התנהגות הם מזכירים מעט את הצבעים של דיימונד.
אין לי מברשות שלהם אבל אני יודעת שהם כל הזמן עובדים על מנת לשפר את ליין המברשות ויש להם מברשות טובות בעלות לא מאוד גבוהה. לפני כמה זמן הם תרמו לי מברשת ש'לא הצליחה' להם והשירה שיער. לטעמי חברה שמודה בטעויות בפה מלא ושואפת לשפר את עצמה תוך כדי שירות לקוחות נהדר היא חזיון לא נפוץ בארצנו הקטנטונת, כך ששמחתי להיתקל בהם, והאפשרות של בניית הפלטה שלך לפי העדפת הצבעים הפרטי שלך היא גם רעיון טוב.
אז אם אתם לא יכולים להזמין מחו"ל, מונקו בדרום תל אביב היא בהחלט חנות שמאוד כדאי לבקר בה.
האמת שאם תשאלו אותי- מוצר הדגל שלהם הוא הריסים. ריסים עולים אותו דבר בחו"ל או יותר והריסים שלהם נהדרים.חן צארום (וגם אני שוכנעתי בצדקתה) גורסת שריסים H503 הם הריסים האידאליים לכלות- חוצים באמצע ומדביקים חצי סטריפ על כל עין (המבנה שלהם מאפשר את השימוש הזה כמו גם שליטה די מדוייקת בעניין האורך, היות ועבור רוב האנשים יש צורך לגזור מעט את הריסים על מנת להתאים לאורך העפעף.
אשמח לשמוע בתגובה כאן התרשמותכם מהחנות ומהמוצרים כמו גם המלצות לדברים אחרים לרכישה ברחוב כפר גלעדי.

2 תגובות: