יום שלישי, 13 במרץ 2012

רענון מטלת צביעת השיער וטיפונת על טיפוחו


אני צובעת את שיערי בערך פעם בחודשיים היות ואני לא אוהבת את הגוון החום הטבעי שלי אלא חום אדמדם יותר, אדום או שחור (לעיתים גם סגול, אם כי לצבוע לסגול בלי להיראות כמו סבתא מוטרפת שיצאה משליטה זה מעט קשה יותר). לרוב אני צובעת בבית, אם כי לעיתים אני הולכת אל חזי יצחק התותח- ספר שבקיא בכימיה של השיער לעולם ישיג תוצאה טובה ומרהיבה יותר מזו שאני אוכל להשיג בבית, מה גם שאצל חזי אני עושה יותר מצבע אחד- אצל הספר אני עושה יותר מצבע אחד היות ואני מרגישה שכמה צבעים מוסיפים עומק לשיער הצבוע שלי. כשאני עם שיער אדום אני חייבת כמובן לצבוע פעם בחודש ואולי בשלושה שבועות היות וצבע אדום וסגול  דוהים מאוד מהר מהשיער אז כדי להשיג ברק יפה אין מנוס מלצבוע לעיתים תכופות יותר, ולא רק כדי לכסות את השורשים של השיער הלבן.
בהשקת הצבע

לאחרונה יצא לי להיות בהשקה של קצף לצביעת שיער. ראיתי שיש כזה לכמה חברות, ובהחלט רציתי להתנסות בו כך ששמחתי כאשר הוזמנתי להשקה של קצף צביעת השיער של קולסטון, וולה. הקצף הוא גיוון מעניין לשיטת צביעת השיער ומאפשר לערבב את הצבע בצורה הרבה יותר טובה וזריזה  מאשר בשיטת המשחה בשפופרת וקרם מפתח, אבל הוא מקשה על שמירה על החומר לזמן מאוחר יותר ושימוש פעמיים באותה ערכה. התוצאה הסופית זהה ככל שראיתי וכמובן שתמיד במספרה התוצאה נראית טוב יותר. כמובן שיש צורך בשימוש במגבת ובחולצה ישנה וגם הצבע הזה עשוי לטנף את הסובב אותך בצורה מאוד יעילה. הצבעים נראו לי מרשימים כך שהחלטתי להתנסות, על אף שידעתי שהצבע האדום לעולם לא יצא לי כמו הצבע של דוגמית השיער הצבוע בקטלוג.
הצבעים בקטלוג

רצוי שמישהו אחר יעזור לצבוע את השיער מאשר לבד לחלוטין מהסיבה הפשוטה שקשה מאוד לראות את הראש של עצמך מלמעלה. אני הצלחתי לפספס מעט שורשים, אם כי לשמחתי לא באיזור הקדמי, שרואים.

על אף שלא אמורים ללחוץ על הפיה לא יכולתי להתאפק ובכל זאת לחצתי, דבר שכמובן השפיע על כלום- אמורים ללחוץ על הבקבוק מצידיו כדי שהחומר המוקצף יצא. החומר יושב על הראש אחר כך בדיוק כמו החומר בשיטה הישנה אבל השימוש בקצף הוא גיוון מעניין. הריח של הקצף תוקפני הרבה פחות מאשר הריח של צבע רגיל. נכון לרגע זה שטפתי את הבקבוק באופן מוחלט ומילאתי אותו מים עם סבון תינוקות והוא מהווה שעשוע לשעת אמבטיה.

לפני הצביעה אני ממליצה לשים מייקאפ או מסכת לחות בשולי הפנים ועל האוזניים והצוואר כדי להימנע מהכתמה של העור וכן לחתוך חור בתחתית של שקית פלסטיק ולענוד את השקית כמו קולר מכוער במיוחד. בסיום הנחת הצבע פשוט מושכים את השקית מעבר לאוזניים ועוטפים את כל השיער הצבוע וקושרים את השקית,. כך אפשר להמשיך לנוע ולעשות דברים בארבעים הדקות שצריך לתת לצבע לפעול.
לפני הצבע- הגיע הזמן לרענון האדום הדהוי
 האריזה- אדום מרהיב
ומה בפנים? הקרם, הנוזל והפיה- הריח של החומר עדין יותר מזה של צבע בצורתו המוכרת בשפופרת
כפפות ויניל כמו שאני אוהבת ומסכת לחות לאחר הצביעה- אחת מיד אחרי ואחת לשבוע לאחר הצביעה.


הכיסוי של החומר- נראה בדיוק כמו כשמערבבים בשפופרת את החומר הרגיל.
אחרי הצבע- אדום עשיר וחביב, אם כי לא דומה למה שהיה בקופסא.
אחרי שאני צובעת את השיער ומייבשת אותו אני צריכה להשתמש בקרם כלשהו, היות ויש לו הרבה נפח ושוונצים. היות והקרקפת שלי שומנית ביותר (והשיער שלי יבש כי כאמור אני צובעת אותו כל הזמן) אני מחפשת קרמים קלים יחסית.
"נטורל פורמולה", השיקו לחות חדשה לשיער המבוססת על מים. לדברי החברה, הלחות הקלילה (Aqua Nutrition) המבוססת על מים מעניקה תחושת קלילות ורעננות מיוחדת. השימוש במים כבסיס לקרם השיער החדש מונע תחושת שמנוניות וכבדות.
מוצרי הסדרה החדשה 'לחות קלילה (Aqua Nutrition) יוצרים מראה שיער טבעי, בריא ורענן. נוסחת הסדרה עשירה בתמציות טבעיות כגון שיבולת שועל, אגוזי מקדמיה, פרוטאין משי, חמאת שיאה, אשר מזינים את השיער, שומרים על שלמות מבנה השערה ומעניקה הגנה מפני יובש.
הסדרה החדשה מציעה 4 מוצרים המותאמים לסוגי שיער שונים: לחות קלילה על בסיס מים לשיער מתולתל, לשיער צבוע, לשיער יבש ולחות קלילה על בסיס מים לשיער רגיל.

את הקרם הזה אני מניחה על הראש כדי למנוע את הקפיצה של כל השוונצים.
על מנת באמת להוריד את הנפח משאר השיער אני אוהבת להשתמש בקרם מעט עשיר יותר, וקרם הלחות של STYLE  על בסיס אובליפיחה מצליח להוריד לי את כל הנפח בלי להרגיש כבד, אם כי הוא עשיר יותר מהקרם של נטורל פורמולה והריח שלו נעים לי פחות מהריח של נטורל פורמולה.

לדברי החברה, יש 2 סדרות- על בסיס אובליפיחה ועל בסיס שמן ארגן, Ancient Secrets – נוסחאות חדשניות המבוססות על טכנולוגיה מתקדמת של אנטי אייג'ינג טבעי וקומפלקס של שמנים ארומתרפיים מעכבים את תהליך ההזדקנות של השיער ומאזנים מחדש את עור הקרקפת. אני לא אהבתי את האריזה הזהובה אבל היא די נוחה לשימוש. שמן הארגן הוחרם על ידי בעלי ואני משתמשת בקרם האובליפיחה על מנת להוריד נפח

גילוי נאות: כפי שכתבתי כמה פעמים בפוסט, כל המוצרים נשלחו אלי מהחברות השונות לבדיקה.
אשמח לקרוא כאן למטה תובנות לגבי צביעת שיער ובכלל תגובות מתקבלות בברכה.

2 תגובות:

  1. קניתי את המוצר מייד עם עלייתו למדפים והתפלאתי איך לא היה מסה פרסום להשקתו.

    מוצל, קל ושימוש ותוצאות טובות, חבל שמגגון הצבעים בארץ קטן יחסית...

    השבמחק
  2. רכשתי את הצבע ובאמת השיטה היתה קלה יותר ופחות מלוכלכת. אכן הריח עדין יותר וזה שיקול חשוב מבחינתי כי הריח של החמצן הוא בלתי נסבל. גנבתי גם את הרעיון ומילאתי את הבקבוק לאחר מכן בצבע כדי שהבת שלי תוכל לצבוע דפי צביעה להדפסה ולא עם טושים, כמו תמיד.

    השבמחק