יום שלישי, 22 במאי 2012

טרנדים לקיץ 2012 ועדכוני מאק.

כפי שכבר הצהרתי בעבר, אני אוהבת סדנאות. אני תמיד חושבת שיש מה ללמוד מכל אחד, כך שמאוד שמחתי שהזמינו אותי לסדנה של מאק עם keri blair ונטע סקאלי, הסניור ארטיסט המקומית שלנו, על טרנדים שנראה בקרוב. לכל מי שלא יודעת טרנד הוא "מה שהולך עכשיו" אבל למעשה טרנד הוא סיבה לחדש ולהתחדש במוצרים כדי שנוכל לרכוש עוד ועוד...הרי כל מה שאנחנו לובשים ואיך שמתאפרים מושפע בצורה כלשהי מעולם האפנה (ומעולם הזוהר- כלומר הסרטים).
לעיתים ההשפעה עוברת כמה גלגולים עד שתגיע אלינו וכמובן שכל אחת ששכל בקודקודה תבחן את הטרנדים ותאמץ רק מה שמתאים לאישיות ולסגנון שלה, אבל נחמד לחדש ולגוון תדירות, בייחוד בעידן בו יש הצפה לא רק של מידע אלא גם של איפור וקוסמטיקה. טיפ מצויין שנתנה קרי הוא שימוש בקרם עיניים קליל כמו fast response eye cream על מנת להסיר איפור באיזור העיניים באמצע תהליך האיפור (שזה רעיון מעולה, אם כי אפשר גם להשתמש במגבון של EYE CARE של דר' פישר באופן נקודתי וגם הוא לא משאיר שום שומניות)

עוד סיבה ללכת לסדנאות היא רענון היצירתיות. יצירתיות מתבטאת, בין השאר, בשימוש במוצר שלא למטרתו המקורית, או מציאת שימוש חדש ומעניין לאותו המוצר באותה קטגוריה למשל שימוש בצללית אבקה כאייליינר הוא מאותה קטגוריה ושימוש באייליינר ג'ל כשפתון הוא שימוש חדש) כך למשל למדתי הפעם שאייליינר עמיד בגוון זהב (וגם כסף לדעתי) מעל כל שפתון יהפוך אותו לעמיד- אם כי יש לבדוק האם המוצר לא יגרום לרגישות כאשר עושים נסיונות במקומות שאינם ייעודייים. כמו תמיד במאק, לכל טרנד מצמידים שם מרשים. התחושה הכללית שלי, ללא קשר לאיזה טרנד בוחרים, היא שהגימור של העור הופך מדויק ונקי יותר, בין אם בגימור מאט, סמי מאט, רגיל או זוהר, או במילים של נטע "המוצרים מאפשרים לעור להיות גרסה מהוקצעת של עצמו". התרשמתי לטובה ממוצר חדש שעומד להגיע, פריימר בפורמט מוצק וצלליות מרשימות בעלות פיגמנט עז ועמידות גבוהה.

הפריימר המוצק-מאק תמיד מחדשים מבחינת מרקמים ואפשרויות שאפשר להתבלבל בקלות רבה בין המגוון הרב
<><>
מבריקות ומעוררות תיאבון- הצלליות החדשות, בין נוזל למוצק וגם אפוי, מה שבטוח הן עמוסות פיגמנט

אז מה הם הטרנדים לאביב-קיץ 2012?
NEO-N: כמו שאפשר להסיק מהשם, יש כאן שימוש בצבע ניאוני כלשהו בניגוד לצבעים טבעיים, צבע צועק ובועט.
הטרנד שואב את ההשראה שלו מאומנות הגרפיטי, הדגש יכול להיות רק על איזור אחד בפנים או בכמה מקומות. הגבה נשארת אוורירית והעור נראה חי וזוהר, האמת היא שהשימוש בשפתון בגוון עז ביותר כאשר שאר הפנים נקיות הוא בחירה די "קלאסית"- אם כי השימוש בצבע התכלכל המשגע הזה לוקח את הרעיון כמה צעדים קדימה.
הטרנד הניאוני על מסלולי התצוגות
NOUV-EAU- את הטרנד הזה הדגימה נטע סקאלי, שהתפקיד שלה הוא בהחלט סוג של חלום. מיקוד באיזור העיניים בהשראת שנות ה20 עם ריסים שלעיתים ערומים ממסקרה ושטיפה של צבע עד הגבה בניגוד להתייחסות לאנטומיה של העין שרגילים לפגוש לרוב. הנחת השפתון עם האצבע נותנת תחושה יותר "אורגנית"
ומזווית אחרת, הכל רך. אני אישית בכלל לא התחברתי לטרנד הזה, אבל על טעם ועל ריח- כמו שאומרים.
ביטוי הטרנד בתצוגות שונות


ATH-ELITE- מראה כמעט ערום, אבל שיש בו היילייטס וגלוס, שיק אתלטי, אפקט רטוב- העור לחותי ומשדר תחושת רעננות של ספא. מוסיפים כוח למראה באמצעות אייליינר או גבה מלאה- ישרה יותר ורבועה, בלי להיראות מצויירת. כל מי שמבין משהו באיפור יודע שלמרקם של העור יש משמעות עצומה בצילומים, והכנת העור לצילומים, בעיקר מאז שהתחיל השימוש בפריימר, היא חשובה מאין כמותה.
מיוחד וקורן
על מסלולי התצוגות- אתלטי ונשי ומאוד נקי
ORE-INSPIRED- שיק מטאלי ושזוף, נגיעה של תחושת חמימות נאותה לעונה החמה. שימוש במטאליים, נחושת וקרם, חלודה ולא מאט ומבוסס על צבע חום, עצמות לחיים מרשימות תוך שימוש בגוני אדמה, היילייט מטאלי ושימוש בגווני שיזוף על מנת להדגיש עיניים, לחיים ושפתיים
מעושרת עם ORE-INSPIRED
הטרנד בעולם האופנה בתצוגות שונות
והיות ומאק משיקים מוצרים בקצב מסחרר, כמו שכבר כתבתי, הנה כמה עדכונים, המידע הינו מידע מהיח"צ שלהם ואינו מהווה את דעתי האישית על המוצרים. אומר רק שמאק ממשיכים לעשות ככל יכולתם כדי לגרום לנו לפתוח את הארנק ולהוסיף כמה ממתקים חדשים למגרה...
 IN EXTRA DIMENSION- הצלליות שעליהן כתבתי ואותן דגמתי כאן למעלה מגיעות בעוד מגוון גוונים מפתה, ויש להם גם היילייטר בקולקציה, גם הפודרה וגם הצלליות "יוצרים שברי קרני אור של מחזירי אור פריזמטי אשר הינם פיגמנט מבוסס על מייקה המאפשרים צחות גוון יותר מאשר פיגמנטים אחרים. מסייע לקבלת גימור מלוטש ורב מימדי. הפורמולה נטולת הטאלק עושה שימוש בטכנולוגיית פודרה נוזלית בה הפורמולה מתחילה כעיסה נוזלית ולאחר מכן מעוצבת ומלוטשת לתבנית ונאפית. באופן זה נוצרת טקסטורה היברידית חדשה בתכלית המשלבת את מיטב תכונות טקסטורת הפודרה, קרם והנוזל. הפורמולה מכילה פיגמנטים טהורים ללא חומרים מקשרים או ממלאים וכך מעניקה צבע טהור. הגוון הנראה לעין הוא הגוון המתקבל על העור. שיטת ג'ל חדשה מעניקה נוחות בלבישה, טקסטורת קרם ויכולת טשטוש למוצר. תערובת מתקדמת טכנולוגית של פודרות ופולימרים מחליקים יותר את הטקסטורה של המוצר ויוצרים את הגימור המעודן מאוד הנדמה לעור שני ונוח ללבישה. הפורמולה נבדקה דרמטולוגית ואופטומולוגית ואינה יוצרת או מחמירה מצבי אקנה.





פודרה במרקם קרמי ומלטף EXTRA DIMENSION SKINFINISH

אקסטרה דיימנשן סקינפיניש הוא היילייטר בעל טקסטורה היברידית המשלבת את מיטב הייתרונות של טקסטורות פודרה, קרם ונוזל. מעניק כיסוי קל עד בינוני נבנה וגימור מטאלי מלוטש מאוד העמיד עד 10 שעות. מעניק לעור מראה זוהר (שימר) ובאותו זמן גורם לו להיראות חלק יותר. הפורמולה נטולת הטאלק עושה שימוש בטכנולוגיית פודרה נוזלית בה הפורמולה מתחילה כעיסה נוזלית ולאחר מכן מעוצבת ומלוטשת לתבנית ונאפית. מומלץ לשימוש יבש.

חומרים מרכזיים: סקואיילין מגן על העור מפני יובש ומייקה יוצר גימור פרוסט

מגיע בגוונים:זהב בהיר ומבריק WHISPER OF GILT, אפרסק חיוור ומבריק SUPERB SOFTוזהב מבריק עם נחושת GLORIFY. מחיר: 159 ₪

צילום מגניב, כהרגל מאק...


צלליות מבריקות, אלגנטיות ונועזות EXTRA DIMENSION EYE SHADOW
צללית עיניים אקסטרה דיימנשן הינה בעלת טקסטורה היברידית המשלבת את מיטב היתרונות של טקסטורות פודרה, קרם ונוזל. מעניקה כיסוי בינוני נבנה העמיד עד 6 שעות. מעניק תחושה רכה ואוורירית. לגוונים גימורים שונים החל ממאט, סאטן, ברק קריסטלי שקוף וכלה במטאלי. ניתן לשימוש יבש או רטוב. בטוח לשימוש עבור לובשי עדשות ומתאים לכל סוגי העור.

יאמי...







PRIME FUTURE- האביב מתעורר ולכבודו מציגה M.A.C שני פריימרים חדשים;
התכשיר החשוב שמכין את עור הפנים למייק אפ וגם שומר על העמידות שלו לאורך זמן
האחד הוא PRER+ PRIME MOISTURE INFUSION, מרווה את העור ומעניק לו לחות, שילוב בין קרם לחות ופריימר
סרום ג'ל בעל מרקם קליל המספק לחות אינטנסיבית ומרוכזת העובד עם מוצרי הטיפוח האחרים שלנו. נספג במהירות אל תוך העור ומרכך אותו בעודו מזין ומלחח מיידית ומשפר את רמת לחות העור. נבדק דרמטולוגית ואופטומולוגית, אינו יוצר או מחמיר מצבי אקנה, אינו מייבש ומתאים לשימוש עבור כל סוגי העור.
מחיר: 205
השני הוא PREP+ PRIME SKINSMOOTER והוא למעשה הסוד הגדול של המאפרים מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה ובצילומי הקמפיינים המשפיעים בעולם האופנה
מדובר בפריימר המשפר את מצב עור הפנים ברגע, ממלא קמטוטים, מרכך את העור וחשוב לא פחות – נוח וקל לשימוש
מרכך את העור, ממלא מיידית קמטוטים וקמטים להשגת מראה עור בטקסטורה אחידה יותר ומעניק גימור מאט משיי. נבדק דרמטולוגית ואופטומולוגית, אינו יותר או מחמיר מצבי אקנה, אינו מייבש ומתאים לשימוש לכל סוגי העור.
חומרים מרכזיים
תוסף עץ אלגום (סנדלווד) – חומר לחות טבעי להזנה ושמירה על מחסום העור והחלקת העור,
סיליקה, טיטניום דיאוקסיד, איירון אוקסייד תערובת פודרות המחליקות ומרככות את העור,
תמצית זרעי קפה, פרוטאין שמרים חומרי לחות לשמירה על מחסום העור
מחיר:159 ₪קו תכשירי הטיפוח  (צילמתי אותו למעלה- זה הפריימר המוצק)
SKINCARE MINERALIZE- יוצא לאור ובו טכנולוגיית המים המינראלים שלנו. הקולקציה כוללת:תכשיר ניקוי המכיל מים מינראלים המסיר את האיפור בעדינות ללא צורך בקרצוף או עיסוי ומותיר את העור נקי ורך; קרם לחות מינראלי , אף הוא על בסיס מים מינראלים ומרקם עשיר, קרמי, קל להפליא ומרווה. ולעיניים הזקוקות לזריקת מרץ, קרם עיניים מינראלי, המכיל מים מינראלים ומפחית מיידית כהויות ונפיחות. בנוסף שני תכשירים הכרחיים: תחליב לגוף ולפנים וספרי לחות מינראלי המכיל מים מינראלים.






עוד מוצר שמצטרף לליין הקבוע- ליפסטיק SHEEN SUPREME - שין סופרים ליפסטיק עשיר בלחות ומעניק צבע בכיסוי בינוני עד מלא וגימור מבריק. הפורמולה משלבת טכנולוגיה המסייעת לצבע להיצמד בצורה מושלמת לשפתיים בד בבד עם הזנה אינטנסיבית של לחות היוצרת את הגימור המבריק. נוזל קל משקל משמש בתהליך הייצור כחומר ערבוב יחד עם הפיגמנט, דבר המעניק פיגמנטציה גבוהה למוצר. הטקסטורה הקרמית נוחה במיוחד ללבישה על השפתיים. הפורמולה, אשר נבדקה דרמטולוגית, עושה שימוש בקומפלקס אשר מרווה את השפתיים בלחות, הכולל רכיבים כשמן נבט חיטה ותמצית זית, לנעילת לחות אל תוך השפתיים.


רכיבים מרכזיים:
פנטאריטריתיל טטראיזוסטירייט חומר מטפל המעניק רכות וברק לטקסטורה ומסייע לחומר להיצמד לשפתיים.
פוליבוטן לברק אינטנסיבי.
כולסטרול, פוטסיום סולפט, חומצה אולאית, חומצה פלמיטית, תמצית נבט חיטה\ תמצית פרי הזית, גליצרין סטירייט, חמאת שייה, תמצית זרעי סויה קומפלקס חומרים מטפחים לשפתיים.
אסקורביל פלמיטת (נגזר ויטמין C), טוקופרול (ויטמין E), טוקופרול אצטט (נגזר ויטמין E) – נוגדי חמצון.
שעוות דבורים סינטטית לטקסטורה.
גוונים:חיוור Supremely Confident, ורוד בהיר Happy Hibiscus, כתום טבעי Fashion City, ורוד טבעי , are Again, ורוד באז' Tea Ceremony, כתום בהיר Sheer Mandarin, כתום אדום בהיר Korean Candy, כתום בהיר עם פנינה Supreme Style, ורוד בהיר מאוד Royal Azalea, ורוד עם פנינה Blossom Culture, פוקסיה בהיר Zen Rose, ורוד אבטיח Insanely It, סגול בהיר Asian Flower. מחיר: 89 ₪
<><><><> <><><><> <><><><>
 השפתונים- לליין הקבוע, הגלוסים במהדורה מוגבלת.
ליפגלוס SHEEN SUPREME LIPGLASS- שין סופרים ליפגלוס הוא גלוס קל משקל, המספק גוון שקוף וברק רב. הפורמולה הינה שקופה מאוד בבסיסה ומאפשרת לפיגמנטים המוספים לשמור על צבעם האמיתי וניקיונם על מנת לאפשר צבע זוהר, נקי ורווי. הטקסטורה הינה רכה ודמויית ג'ל ומעניקה תחושת קרם כמו משחת שפתיים. נוח ללבישה, אינו כבד או דביק ומעניק לחות מיידית ולאורך זמן לשפתיים. תשלובת חומרים וחלקיקים מבריחים מעניקים ברק דמויי ראי. שין סופרים ליפגלאס ארוז באריזת עט עם מנגנון מסתובב להוצאת חומר. המוצר יוצא דרך המברשת עם ההקשה ומאפשר הוצאת כמות חומר מדוייקת ומדודה. נוח לנשיאה. המברשת רכה מאוד, צפופה ועובדת נהדר עם פורמולת הקרם למריחה מדוייקת ואחידה.
גוונים: באז' בהיר Jasmine Honey, אפרסק חיוור עם פנינה Fuji Pink, באז' בהיר עם פנינה Moon Beach, ורוד עם פנינה Cherry Fest, באז' עם פנינה Sweet Bean, ורוד חיוור עם פנינה Almond Blossom, כתום עם פנינה Mango Sheen, לילך עם פנינה Asian Butterfly, ורוד בהיר עם פנינה Imperial Red, שזיף בהיר Dress Kimono, חום כהה עם פנינה Black Tea. מחיר: 105 ₪
זום וואטרפאסט בלאק לאש הינה אותה פורמולה של מסקרת זום של מאק, אך הינה עמידה לאורך זמן (12 שעות) ובעלת תכונות עמידות במים. מעניקה לריסים מראה דרמטי מאוד. פורמולת הקרם הרכה מכילה סיליקה של הוספת נפח לריסים. מצפה במהירות את הריסים משורש ועד קצה ושומרת על הריסים קלים וגמישים. המסקרה מכילה פנטנול ופנטטין להזנת הריסים. ויטמין E וסודיום היאלרונט שומרים על הריסים שלא יתייבשו. מברשת הפטנט המפוסלת הינה בעלת סיבים עם שלשה צדדים המחזיקים ומפרידים כל ריס ומצפים אותו בשכבת מסקרה כבר בפעם הראשונה.
זום ווטרפאסט לאש עמידה בפני מריחה, התפוררות, לחות וזיעה ודמעות. נבדק אופטומולוגית, מתאים לשימוש ללובשי עדשות מגע.
מסקרה שחורה עמידה במיםzoom waterfast lash מחיר:97
הלוק של HEY SAILOR
מאק בקולקציה חדשה במהדורה מוגבלת: HEY SAILOR
קולקציית צבעים וברונזרים חדשה שעוצבו במיוחד עבור מי שמתכננת להרים עוגן הקיץ ולהפליג אל המרחבים החושניים של עונת הקיץ החמה.
כל האריזות בקולקצייה מקושטות בפסים כחולים ולבנים.בהשראת עולמם המרתק של המלחים. בקולקציה: צלליות, שפתונים, ליפגלוסים, סמקים, פיגמנטים, עפרונות עיניים,
עפרונות שפתיים, לקים ומסקרה עמידה במים.
ובנוסף- אבקות שיזוף עצמי, שמן גוף לשיזוף ומרכך שפתיים בעל מקדם הגנה
אריזות לחובבות הפסים (לא אני)
REEL SEXY
הדיוות הגדולות באמת מחזיקות באחד מהסודות השמורים ביותר בעולם -
איך להיראות סקסית אמיתית
 
בקולקציה: עפרונות עיניים עשירים בצבע, עמידים EYE KOHLבארבעה גוונים.
לקים בשלושה גוונים עזים וסקסיים .
ליפסטיקים למראה שפתיים חושני בארבעה גוונים קיציים.
ליפגלוסים CREMESHEEN GLASS לשפתיים מלאות תשוקה, בארבעה גוונים
סומק עדין POWDER BLUSH בשני גוונים חמים
צמד צלליות עמידות EYE SHADOW X 2 PRO PALETTE
פודרה מינראלית למראה זוהר ומואר MINERALIZED SKINFINISH
כמובן שסיימתי עם קולקצייתREEL SEXY , חובבת דרמות שכמותי :)
אני רק רוצה להזכיר כאן שמאק הם בעד מיחזור- לוקחים אליהם 6 מיכלים של איפור ריקים ומקבלים שפתון אחד חדש, אבל לא מסדרת ויוה גלאם. זו סדרה אשר כל ההכנסות ממנה הן קודש למלחמה באיידס, מטרה חשובה ללא צל של ספק.
ניקי מינאז' וריקי מרטין, הדוברים החדשים של VIVA GLAM
השפתון של ניקי מינאז' והבאלם של ריקי.

תגובות מתקבלות בברכה, כתמיד.


2 תגובות:

  1. זהו אחד הפוסטים הזוהרים והמקסימים ביותר שנתקלתי בהם בזמן האחרון. פשוט מגניב ויפהפה בו זמנית!

    תודה רבה

    רונית

    השבמחק
  2. תודה על המחמאה, אני תמיד שמחה לפידבק.

    השבמחק