יום חמישי, 28 ביוני 2012

INGLOT בארץ, חוויה צבעונית ומרהיבה

בשנים האחרונות מגיעים מותגי איפור רבים לארץ. לאחר הכישלון של make up for ever  (שיש להם מוצרים מצויינים כמובן) הגיעו מאק ופתחו סניפים רבים בארץ, מהם אפילו PRO, ואז זכינו לראות את בורזו'ואה ורימל (לא מותגי איפור מקצועי, אבל יש להם דברים מצויינים. כל חברה מאגדת בתוכה כמה מוצרים מנצחים ועוד מגוון של מוצרים) ואת bobbi brown, שפתחו בקניון רמת אביב.
אני רוצה לדבר על INGLOT. זה מותג אירופאי שמקורו בפולין, הוא קיים מעל ל25 שנים והוא קרוי על שם המייסד, (ווטק?) Wojtek inglot.שעבד בזמנו ככימאי. מטרתו היתה מוצרים באיכות גבוהה אך במחירים הוגנים והגיוניים (למי שתהתה פעם- מחיר הוא לפני הכל עניין של מיתוג היות וייצור של מוצרי איפור בכמות גדולה אינו יקר במיוחד)

כל המוצרים שלהם מיוצרים באיחוד האירופי ו95% מהם במפעלי החברה. INGLOT  עובדים בשיתוף עם מאפרים ומומחי צבע כדי לשדרג את המוצרים שלהם ולהישאר מעודכנים. באינגלוט קיימת שיטה המאפשרת חופש מלא לבחור איזה מוצרים רוצים לרכוש ולאחסן אותם בצורה נוחה וחוסכת מקום, הלוא היא  Freedom System, המאפשרת לרוכש שליטה מלאה. אפשר לרכוש רק צלליות, רק סמקים, רק קונסילרים או שפתונים ואפשר גם לערבב  בינהם. השיטה קיימת בפאנים עגולים ובפאנים מרובעים וחלק מהצלליות מגיעות בשני הפורמטים. אני רוצה לומר כל הכבוד לאינגלוט על השימוש בפאנים מרובעים, שמבחינת אחסון הם הרבה יותר הגיוניים מאשר העגולים. יכול להיות שהיה נחמד שלא היו חוצצים בין הפריטים בפלטה, אבל זה כבר ענין של העדפה אישית
אם מקישים את שם החברה בYOUTUBE  אפשר למצוא עשרות סרטי וידאו המשבחים את הצלליות ואת שיטת הבחירה החופשית, אם כי יש הטוענים שהמגנטים של הפלטות חזקים מדי, עשויים לתפוס את האצבעות או אפילו צללית מתוך הפלטה בעת פתיחת המכסה. את הפלטות המגנטיות אפשר לערום, כך שלאיפור מקצועי, או למישהי שאין לה הרבה מקום, הן מהוות פתרון אידאלי.

אפשר גם למצוא כמה סרטונים העורכים סיור בחנות באופן מעשי. אמנם החנות בישראל, שנמצאת בחלק החדש של קניון הזהב, קטנה מזו אשר בווגאס, אבל בחנות המכילה כל כך הרבה ממתקי איפור מפתים נחמד לקבל סקירה לפני שהולכים פיזית לבקר, אז הנה הסרטון של החנות מווגאס

באמת שיש להם הכל כולל מברשות ופתרונות אחסון, אבל חוץ מהצלליות המלהיבות, המגיעות בחמישה גימורים שונים, העובדה שיש להם צלליות המחולקות ל3, שימר בריקס וסומק נוזלי בבקבוק לחיץ; מצא חן בעיני מאוד הליינר ג'ל שלהם, שהוא מאוד מאוד מאוד עמיד וקיים במגוון מופלא של צבעים. אצל חן צארום ראיתי את הצהובצבע מיוחד לליינר ללא ספק. יש להם שפתונים במגוון של גוונים וגימורים והם יחסית עמידים (לא עמידים כמו שפתון עמיד, אבל הם הצליחו לשרוד כמה שעות).
בחנות הם מקפידים על הגיינה ויש להם אלכוהול לטבילת השפתונים וכמובן אפליקטורים, אם כי הם אפשרו לי להניח על היד את אחד הלקים המהממים שם. ממש בכניסת החנות תופס את העין סטנד ענקי של לקים עם מגוון אדיר של גוונים וגימורים (אם כי לא מצאתי גוון מדויק של טורקיז, אבל באמת שכמות הגוונים היא אדירה). בהמשך אמור להגיע לארץ לק נושם, שהוא בהחלט מוצר מסקרן (אפשר לראות אותו בסרטון של הביקור בחנות)

ככל שהתרשמתי השירות מאוד אדיב וליד הקופה ממתקים לפינוק הלקוחות. החנות עצמה אינה גדולה אך מכילה שפע גדול של מוצרים שזה עשוי לבלבל. כדאי להגיע לחנות הזו מוכנים מראש, אחרת זה יכול לעלות הרבה כסף (או כלום- אם אתם כמוני וכאשר מוצפים בהמון מידע בוחרים לא לרכוש כלום עד שבטוחים שצריך)
הלק המהמם שמרחתי, נכון שהוא יפה?
אוולין, המדריכה הראשית שלהם בארץ, הראתה לי מוצר מאוד מעניין המחולק ל5 ומיועד לשמש גם כסומק, גם כצללית וניתן להניח אותו גם על הגוף. היא אפילו עזרה לי לצלם סווטצ'ים של החמישיה הזו.
אוולין גם נתנה לי טיפ: על מנת לחיות ליינר ג'ל שהתייבש ניתן להניח מהנוזל בו משתמשים באינגלוט על מנת לייצר אייליינר מצללית אבקה והוא מחזיר את המוצר לחיים. לצערי הגדול, לאחרונה הבטריה בסלולרי שלי עושה צרות וכאשר הגעתי לחנות נותרתי ללא בטריה, כך שלא יכולתי לצלם את הדברים שרציתי ואני מתנצלת בפניכם על איכות הצילומים
לא הצטלם לי כל כך טוב. בצד אחד ורודים ובשני חומים. כסמקים הם מקסימים
חיזקתי את הצבעים ואת הקונטרסט. הצבע האמיתי הוא משהו באמצע בין שתי התמונות
הצבע הבהיר הוא ממש לבן ואני הייתי משתמשת בו רק על מנת להבהיר את הצבעים האחרים איתם עובדים, היות ולבן טהור לרוב לא מתקבל יפה. אלו החמישיות הכי פופולריות בחנות
חמישיות נוספות. לא תמיד הבהיר ביותר נמצא במרכז, אם כי לטעמי זה הכי נוח כשכן

שוב הקונטרסט מחוזק לרמה מגוכחת. הצבע האמיתי הוא כמובן באמצע...
אחד הצבעים -יותר קרוב למציאות
את החנות לא הייתי מכירה אלמלא הכרתי את לבנת סדן המקסימה, שתמיד יש מקום להודות לה על קיום הבלוג המעודכן והנהדר שלה.
ומי שלא רוצה או יכול להגיע לראשון? תתאזרו בסבלנות. נכון ל15.1.13 יש להם סניף גם בדיזינגוף סנטר שבהחלט שווה ביקור.

כמו תמיד, תגובות מתקבלות בברכה.

5 תגובות:

  1. איך אני אוהבת את הצלליות של אינגלוט! יש לי כבר 4 פלטות שלהם (3 מחו"ל ואחת מפה) ואני רק רוצה עוד ועוד... :)

    השבמחק
  2. היי שמעתי על המותג הזה ואני ממש רוצה לנסות את הדברים שלהם .. איפה נמצא בידיוק הסניף שלהם בראשון ? ואת יודעת אוליי מתי ייפתח הסניף בת"א בערך ?

    השבמחק
  3. היא נמצאת בחלק החדש של קניון הזהב. זה החלק הימני אם מגיעים מכיוון איזור האוכל וכל האקשן שיש שם. איני יודעת מתי יפתח בתל אביב לצערי. אני משערת שעד סוף השנה.

    השבמחק
  4. היי, רציתי לשאול אם אפשר לקבל המלצה על איפה כן אפשר לקנות בארץ את המוצרים של מייקאפ פוראבר?
    ספיר

    השבמחק
  5. אי אפשר לרכוש את המוצרים של מייקאפ פוראבר בארץ ככל שידוע לי

    השבמחק