יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

שנה טובה! שנה טובה!

תחילת השנה העברית, זמן שבו מתחילה שנת הלימודים ובדיוק לפני יום כיפור, היא זמן טוב לסיכומים ועריכת חשבון נפש, אם כי למעשה כל זמן הוא טוב לכך, פשוט נוח לציין חשבון נפש באופן תקופתי ולא לבחון עצמך יום אחרי יום אחרי יום (אפילו שלבחינה יום אחרי יום יש יתרונות משלה). גיליתי שראש השנה הוא הגורם ליותר יצירות שלי מכל חג אחר, ואני בהחלט חושבת לשנות זאת השנה וליצור יותר במהלך כל השנה, אם כי הפעם החלטתי פשוט לחפש יצירה שלי שמתאימה לאיחול שלי לשנה הזאת במקום ליצור משהו חדש.
החל מהשנה אני מפסיקה לארגן את תחרויות ציורי הגוף עבור פסטיבל פשוט, אותן ארגנתי בשנים קודמות, עקב אי הסכמות עם הנהלת הפסטיבל ורוצה לאחל לכל ציירי הגוף בארץ הנאה מתהליך היצירה וסקרנית לראות לאן תתקדם רותם לוץ, שהגיעה למקום החמישי העולמי באוסטריה לאחר שזכתה כאן בארץ, בתחרות שאירגנתי בהפקת עיריית תל אביב, בכרטיס טיסה לאוסטריה לאליפות העולם.
אני בטוחה שתהיה שנה צבעונית, מופלאה, שנה של צמיחה בכל התחומים ומאחלת גם לבלוג שלי יותר קוראים, יותר תגובות וכמובן פוסטים חדשים ומעניינים (את הדבר השלישי אני מבטיחה). השנה האתר שלי (שבניתי בעצמי) עובר לו ממקומו הנוכחי לדומיין משלו (האתר כעת בתהליך בניה).
וקשה לי בלי לדבר על איפור (אחרי הכל, זו הסיבה שבגללה פתחתי את הבלוג הזה). אז מי שהולכת לארוחת חג יכולה לגוון לפי הלבוש, כמובן, לשחק עם גווני תפוח בדבש באיזור העיניים או אולי לדבוק באיפור עיניים עדין ולאוורר את השפתון האדום, לשפתיים עסיסיות כמו רימון או תפוח (אני משתמשת באחד עמיד, בגלל הבנות שלי, אבל גם הRUSSIAN RED או RUBY WOO של מאק מאוד יפים). אני בהחלט מתכננת פוסט המדבר על כיצד יוצרים שפתיים מושלמות, אבל בינתיים רוצה לאחל לכולם שנה נפלאה של חוויות נהדרות. אשמח לשמוע כיצד אתן מתכננות להתאפר לחג, איחולים או כל תגובה אחרת שתרצו.
ונסיים כמובן בברכות לשנה החדשה, בשנה שעברה העליתי ברכה שכזו והחלטתי גם השנה לעשות זאת. אשמח לאיחולים בתגובות וכמובן לדעת כיצד אתן מתכננות להתאפר לארוחת חג
צילום: שמעון בן אבי, איפור: הרמוני רוט שבתאי (אני), דוגמנית: יפעת  (ליל)




צילום ועיבוד: אבי שבתאי, דוגמנית: לאה



היה כיף אדיר ליצור את הברכה הזו עם שחר אלחנתי הדוגמנית המקסימה
איפור כלה- שיער חזי יצחק, צילום שמעון בן אבי, רימונים- שיער חזי יצחק



שתהיה לכולם שנה טובה!
מזמינה אתכם לעקוב אחר הבלוג שלי ותגובות מתקבלות בברכה.


2 תגובות: