יום שני, 17 במאי 2010

כל הבושם

גברים ונשים רוכשים בשמים לעיתים קרובות יחסית. רכישה בפארמים היא בעייתית כיוון שגם כאשר יש דיילת שעוזרת לרוב היא שייכת למותג מסוים וכך נוצר מצב בו האדם לא נחשף לבשמים שאולי היו מתאימים לו. כדי להפוך את הרכישה של בישום לחוויה מהנה רון שרוני, מייסד חברת CALLPERFUME , הקים את החברה בשנת 1998 במטרה לשנות את שוק הבישום הישראלי ולאפשר לצרכנים נגישות למותגי בשמים בינלאומיים מקוריים, במחירים שווים לכל נפש. נחשפתי לרשת, הדואגת בין השאר לשלוח קטלוג באופן תקופתי ללקוחות ומאפשרת לרכוש דוגמיות של בשמים רבים באותו בקבוק מעוצב אך בגודל מושלם לתיק נסיעות וערכות מתנה מבלי להיזקק לנסוע לחו"ל.

אויש איזה חמוד- מיניאטורות


רון, מנכ"ל ובעלים של הרשת, מקפיד להביא לצרכן הישראלי, את ההשקות החמות ביותר, מותגים חדשים שאינם מוכרים בארץ ובשמי וינטאג' שאינם ניתנים לרכישה בשוק הישראלי.


רון שרוני אומר: " אנו תמיד הראשונים להשיק - והאחרונים להפסיק וכך אנו מאפשרים לצרכנים חובבי הבשמים, להשיג בשמים שאינם נמצאים כבר ברשתות הקונוונציונאליות, במחירים אטרקטיביים".


לדבריו: " המומחים שלנו, עוקבים אחרי בלוגים ואתרי בשמים בחו"ל ו"חיים" את ההתרחשות בזירה הבינלאומית. אצלנו, ניתן למצוא בשמים משנות ה-30 של המאה הקודמת, יצירות משנות ה-50 וה-70 לצד בשמים חדשים ועדכניים שהושקו בעולם לאחרונה. הרשת חוגגת השנה 12 שנות עשייה בניחוח בינלאומי. הרשת החלה דרכה כקטלוג בשמים במכירה ישירה מהיבואן לצרכן. נפתח הסניף הראשון של "כל פרפיום" באיטליה לאחרונה ובקרוב עתידים להיפתח סניפים נוספים באירופה".


החברה מייצגת באופן בלעדי בישראל מותגים בינלאומיים, כמו: בשמי בית האופנה האמריקני ED HARDY, בית היוקרה הצרפתי HERMES, בשמי אמן הזכוכית והקריסטל LALIQUE, מותג הלייף- סטייל האיטלקי AQUA DI PARMA , בית DUNHILL הבריטי המתמחה בבישום גברי, בשמי מעצבות כמו ג'סיקה מקלינקטוק, פאלומה פיקאסו האגדית ועוד.
מומחי הבשמים של CALLPERFUME מציעים שירותים ייחודיים, לאיתור והתאמת בשמים כגון


גלגל הבשמים – שיטת התאמת בשמים אינטואיטיבית המבוססת על תאוריית הצבע. באתר החברה, הוקם כלי אינטראקטיבי מהפכני, להתאמת בשמים אישית על פי ההעדפה הטבעית שלנו לצבעים ולניחוחות שהם מייצגים בלחיצת עכבר אחת. הגלגל ממליץ על משפחת בשמים, דוגמת: משפחת הבשמים האדומים - מכילה בשמים נועזים, אוריינטלים וחושניים בעלי נוכחות כובשת בעוד משפחת הבשמים הלבנים - מציעה ניחוחות נקיים וטהורים וכד'.


כמו כן באתר וגם בקטלוג המופץ ללקוחות בשמים מחולקים למשפחות ריח וזה מקל על מציאת הריחות האהובים.


בלש הבשמים – שירותי איתור לבשמים נדירים, עתיקים או כאלה שלא ניתן להשיגם בתחומי הארץ. החברה מפעילה עבור לקוחות המחפשים בושם ספציפי, שרות מיוחד של "בלש" המאתר בשמים בכל מקום בעולם ודואג לשגר אותם לישראל תוך חודש ימים מרגע תחילת החיפוש.


מתנות מבושמות- משלוח אישי של בשמים המגיעים ארוזים ומעוצבים, הישר לבית הנמען. יועצות הבישום ישמחו לסייע בהתאמת והרכבת המתנה המבושמת, או לחלופין ניתן לרכוש GIFT CARDS באתר החברה ובמוקד הטלפוני.


"כל פרפיום" המייבאת, משווקת ומפיצה, את מותגי היוקרה בתחום הבישום, מובילה את ענף שיווק הבשמים, ללא פערי תיווך ומציעה 3 ערוצי רכישה מרכזיים לבשמים ממותגים:


אתר האינטרנט http://www.callperfume.co.il/ -


מהווה סמן ימני בכל בנוגע למומחיות בניחוחות, התאמת בשמים, מותגי בישום בינלאומיים, בשמים נדירים במחירים הנוחים ביותר כל השנה. כמו כן, האתר מציע את מגזין הבשמים העברי הראשון, הכולל תבות מתחלפות, מאגר טיפים, טריוויה, עצות מאנשי מקצוע, טרנדים ועוד.


המוקד הטלפוני 1-700-50-70-60, הממוקם ברעננה, מאויש על ידי צוות מקצועי של יועצות בישום, שהוכשרו בהתאמת בשמים ללקוח, העוברות הדרכות סדירות לעדכון הידע שלהן במגמות בינלאומיות.


רשת חנויות הבוטיק - מציעה חווית קניה מבושמת ומעוצבת, הכוללת מעל ל- 1,500 בשמים. חווית הקניה מלווה בייעוץ אישי ומקצועי, נטול פניות ואובייקטיבי ,מאחר והיועצות ברשת אינן מייצגות מותג כזה או אחר. שלושת הסניפים הראשונים נפתחו ברעננה, ראשון לציון ובני ברק ובשנה הקרובה מתכוננת החברה לחנוך שלושה סניפים נוספים ברחבי הארץ.


רשת החנויות:






רעננה-. רחוב החרושת 25.
ראשל"צ- רחוב רוטשילד 39


בני ברק- רבי עקיבא 92




לצורך גילוי נאות אני רוצה לציין כי נחשפתי לרשת במסגרת מפגש מיוחד ומהנה ביותר לבלוגריות שכמותי, ואף קיבלנו את הבושם VALENTINO ROCK & ROSE COUTURE


מהדורה מיוחדת ומעוצבת מבית היוצר של מעצב אופנת העילית – ולנטינו, שהושקה בעולם כמחווה לפרישתו של ולנטינו מעיצוב פעיל בבית האופנה אותו הקים בשנות ה-60. המהדורה המיוחדת, המייצגת נערת רוק פרועה ושובבה ... עטופה בבד תחרה שחור ומעוטרת בוורד בד ותווי הניחוח המיוחדים, משלבים רומנטיקה של פרחי וורדים עם עוקצניות נרקוטית מרירה. הבד עם הורד הופך לגומיה ייחודית וזהו בהחלט גימיק חביב.


לא התחברתי לבושם הזה אם כי הבקבוק מעוצב בצורה נפלאה. במפגש גליה תורן חן, מומחית לבישום, עשתה לנו מבחן קטן על מנת לגלות לאיזה סוג ריחות אנו מתחברות. לא הופתעתי שאני התחברתי לריחות של פרחים לבנים וריחות פירותיים, אם כי אני מודה שאני חומדת כעת את ESSENCE של נרסיסו רודריגז, אחד הבשמים האהובים על גליה.


מיד למחרת המפגש ולאחר גלישה באתר הנגיש והנוח הזמנתי בטלפון דרך אישה חביבה העובדת כבר כמה שנים במוקד, שעזרה לי והמליצה לי על כמה בשמים לאישי האהוב, היות והוא פשוט מחסל בשמים ללא היכר (מישהו אמר מקלחת צרפתית?) ולי יש עוד מהרומנס האהוב עלי. את אחד הבשמים האהובים עלי ביותר, הלוא הוא הבושם הכתום של שיסיידו, ENERGIZING FRAGRANCE, לא ניתן למצוא באתר נכון לרגע זה- אבל רכשתי אותו לאחרונה אז אני באמת מסודרת מבחינת בישום. האפשרות לרכוש טסטר- כלומר אותו בושם רק ללא האריזה המתופלצת או הפקק המעוצב בעלות פחותה היא אפשרות חכמה ביותר לטעמי. המשלוח הגיע במהירות רבה על לפתח הבית, ארוז ביעילות עם החשבונית המפורטת. כרגע מי שרוכש מעל בישום בעלות של 500 ₪ ומעלה מקבל במתנה משקפי שמש מעוצבים. נחמד מאוד. אני חושבת על כך שאימי וחברתי שאינן אוהבת את רשת סופר פארם ודומיה, מאוד יהנו מהאפשרות של רכישת בושם בצורה כזו.


לפני שאסיים בטיפים של מומחי הבישום אני רוצה להזכיר שאלכוהול+ שמש= פיגמנטציה.מי שלא רוצה נמשים עדיף שיבשם רק את הטבור מתחת לבגד או ימתין עם ההתבשמות לשעות החשכה בקיץ על מנת למנוע כתמים מיותרים בעליל וכמובן שבקיץ אפשר לבחור בשמן גוף או בבושם נטול אלכוהול על מנת למנוע את הפיגמנטציה.


אז הנה מגוון של טיפים ועיצות באדיבות מומחי הבישום של רשת Callperfume




גליה תורן, מומחית לבישום אומרת: "בכל מקום בעולם, נהוגים "נימוסי" בישום שונים, דוגמת: מוסקבה - בושם מלא עוצמה ונוכחות, בטוקיו - זו ה"חוצפה", באוסטרליה - אוהבים בשמים עם ניחוח ימי, בניו יורק - נמשכים לניחוח אורבני ובישראל – "קיבוץ גלויות" עם נגיעה אוריינטלית מתובלת".




• שינויים בהרגלי החיים - דוגמת: דיאטה, העברת מקום מגורים וכד', יוצרים שינויים בחומציות העור, לכן, מומלץ לבחון מחדש את ארסנל הבשמים שלכן.


• למעשנים - מומלץ לבחור בבשמים קלילים ורעננים שכן ריח הניקוטין עשוי לשנות את ריחו של הבושם שבחרו, במיוחד כשמדובר בבשמים מתובלים.


• אחסון נכון של בשמים - יעשה בטמפרטורה קרירה ובמקום נטול לחות ואור שמש.


• כשאתם הולכים לחנות לבחור בושם חדש, הגיעו נקיים מכל ניחוח ונסו להפתיע את עצמכם בניסוי בשמים חדשים.


• נערים ונערות - נוטים "ללכת" עם הבשמים של החבר'ה ולאו דווקא עם בשמים שמבטאים את האישיות שלהם- נסו להיות אינדיבידואליים בבחירת הריח האישי שלכם ותהיו הכוכבים של השכבה!


• לבושם אין גיל- יחד עם זאת בשמים קלילים ורעננים נחשבים ל"צעירים " יותר מבשמים מתובלים ובעלי עוצמה. רוצים להיות צעירים יותר? בחרו בושם צעיר ועכשווי.


• לבשמים יש השפעה ישירה על מצב הרוח שלנו - מעוניינים להגביר אנרגיה בחרו בשמים על בסיס הדרים, ג'ינג'ר ופלפל שחור. מעוניינים להירגע? חפשו ניחוחות של פרחי מימוזה, וורבנה ולבנדר.


• מעוניינים בריח של תינוק? - ניתן להשיג בשמים מיוחדים לילדם בעלי ניחוח רך וילדותי. בשמים אלה פותחו במיוחד לבישום ילדים והם נטולי אלכוהול ובטוחים לשימוש.


• יוצאת לדייט? - נסי להתאים את הבושם שתלבשי לפגישה לבחור איתו את יוצאת. ספורטיבי? בושם קליל או ימי, אלגנטי? בושם רומנטי- פרחוני, סקסי? בושם חושני ומתובל.


• לראיון עבודה - כדאי לבחור בבושם מעודן שאינו משתלט על החדר. ניחוח עז עשוי להסיט את תשומת הלב של המראיין ולהותיר רושם אחר מזה שהתכוונת אליו.


• לגבר - הדרך הנכונה להתבשם היא בעזרת או דה טואלט גברי - גרסאות האפטר שייב לטפיחה על עור הפנים נחשבות מיושנות: לא די בכך שהן מייבשות את עור הפנים הן גם מתנדפות במהירות רבה יותר.


• אוהב עמידות גבוהה לבושם הגברי שלך? - נסה או דה פרפיום לגבר. ניתן למצוא בשמים מרוכזים יותר במבחר מותגים מובילים.


• את בהריון? מזל טוב! - זה הזמן להתאים את קולקציית הבשמים שלך למצבך ההורמונלי החדש. חוש הריח מתחדד בהריון ולעיתים מרגישים צורך להשתמש בבשמים מעודנים יותר.


• מכינה תיק לחדר הלידה? - כדאי לארוז מבעוד מועד ולהוסיף בושם מוקטן ומעודן (רצוי בושם נטול אלכוהול שמותאם לילדים ותינוקות) שינעים לך את שהותך בבית החולים. לא תמיד תאהבי כל מה שתריחי מסביב...


• מסדרת את תיק האיפור? - אל תשכחי להוסיף דוגמית או מינאטורה של בושם שתמתין לך בסבלנות עד הפסקת הרענון הבאה.


• חשים עייפות בשעת נהיגה? - כמה התזות של בושם רענן יקפיצו את רמת האנרגיה שלכם!


• הנקודה האסטרטגית ביותר להתזת בושם היא סביב הטבור, האזור הרגיש הזה יפיץ את הניחוח למשך זמן רב.


• התזת הבושם האהוב עלייך על השיער לפני היציאה מן הבית, תבטיח שהניחוח שבחרת ישרוד וימשיך לענג אותך ואת הסובבים אותך.


• האף מתבלבל? כשאתם יוצאים לרכישת בשמים ומעוניינים לרחרח ניחוחות רבים, שאו עימכם כמה פולי קפה להרחה, הקפאין שבפולים ידאג לנקות את האף ו"למחוק" את הריח בין בושם לבושם.


• שוקולד מריר הוא אביזר חיוני לרכישת בושם, לא מאמינים? כשאתם רוצים לנסות מספר בשמים וכבר קשה להבחין ביניהם, טעמו מעט שוקולד מריר לניקוי החיך והאף, התיאוברומין שבשוקולד משמש כ"מוחק" ריחות.


• אל תפחדו לערבב מספר סוגי בשמים, הטרנד החם היום הוא "קוקטייל אישי" של ניחוחות, נסו לערבב בהתזה בושם חושני ועמוק עם בושם קליל ורענן, צפו למחמאות.


• מעוניינים בעמידות גבוהה של הבושם? רכשו גרסאות EDP בלבד, אלה בשמים מרוכזים יותר בתמציות ניחוח שנועדו להישאר על העור לשעות ארוכות.


• קריטריון החשוב ביותר בבחירת הבושם הנצחי שלך, הוא התאמת הניחוח לאישיות שלך ולמה שאת או אתה מעוניינים לשדר לסביבה. בושם פרחוני למסר רומנטי, בושם דומיננטי למסר מלא עוצמה, בושם חושני למסר סקסי , בושם נקי המשדר רצינות ופשטות וכן הלאה...


• הרחת ניחוח מדהים על השכנה? לא בטוח שזהו הבושם האידיאלי גם עבורך, מרבית הבשמים מכילים מרכיבים טבעיים המשתנים במגע עם העור, לכן כדאי לנסות את הבושם שאהבת על עצמך.


• הגיע הזמן לנפץ מיתוס עתיק יומין: לא בוחרים בושם לפי גוון העור, אלא לפי סגנון חיים, אישיות ומשיכה לניחוח.


• נסו את מבחן "עשרת הימים": ברכישת בושם חדש הקפידו להשתמש בו 10 ימים ברציפות לפחות, אספו תגובות מהסביבה, ככל שתקבלו יותר תגובות נלהבות, זה הבושם בשבילכם. הסביבה לא מגיבה, סימן שהבושם הזה לא חייב להצטרף לקולקציית הבשמים הקבועה שלכם.


• לצרכן הבשמים, יש בממוצע כ- 6 בשמים על המדף בבית והוא ישתמש בכל אחד מהם


לפי מצב הרוח שלו או שלה. בושם הוא כלי לשיקוף מצב הרוח שלכם ללא מילים!


• מעוניינים שהבושם יישאר לאורך זמן? נסו את "שיטת הריבוד" מרחו על העור בנקודות הדופק שמן גוף או קרם גוף שומני, התבשמו מעל, הרובד של השומן "יחזיק" את רובד הניחוח לאורך שעות ארוכות.


• כשאתם מנסים בושם חדש מומלץ להתיזו לתוך פנים כף היד, זוהי "המעבדה" הטבעית לניחוחות, כך תדעו מהר יותר אם הניחוח הספציפי מתקבל היטב עליכם.


• כל הרגלי החיים שלכם משפיעים על ניחוחו של הבושם שלכם: עישון, אכילת בשר או מזון חריף, נטילת תרופות, התעמלות- כל אלה ועוד עשויים לשנות את ניחוחו המקורי של הבושם.


• לנשים המעוניינות בניחוח "אחר" מותר ואף רצוי לנסות מדי פעם בשמי גברים, מומלצים ניחוחות גבריים רעננים, ירוקים וארומטיים.


• מומלץ לבשם את הסדינים לפני השינה בניחוח האהוב עליכם- חלומות נעימים!


• לפני חשיפה לשמש מומלץ להתבשם בבושם בגרסת קיץ אשר אינו מכיל אלכוהול, מותגי הבישום הגדולים מציעים גרסאות קיץ קלילות ומוצלחות


• משך חיי המדף של בושם ממוצע הוא שלוש שנים מרגע הפתיחה. בשמים הם מוצרים עמידים ביותר בשל האלכוהול שבהם, יחד עם זאת מומלץ לאכסן בשמים הרחק ממקור אור ובטמפרטורה יציבה.


• "בשמי לילה" מיועדים להכניס אותנו למצב רוח רומנטי, מעולים לשימוש לפני פגישה אינטימית חשובה.


• לפגישת עבודה ובמיוחד לראיון עבודה מומלצים בשמים רעננים בניחוח נקי ולא דומיננטי.




אני מאחלת לכולנו להריח רק ריחות בושם תמיד. כמו תמיד אני שמחה לתגובות ואשמח לקרוא על חוויות של אנשים אחרים מהרשת הזו, שעשתה עלי רושם מצויין ומקצועי.





תגובה 1:

  1. הי הרמוני,
    לא ידעתי על עניין הטבור, עוד היום אני מנסה! לגבי בישום וקיץ, האם בשמים ללא אלכוהול מחזיקים מעמד כמו בשמים רגילים? אין לי נטיה לפגמנטציה, אבל לפי דעתי אם אפשר כדאי להזהר...
    הבשמים שכתבת עליהם, האם הם חיקוי או גרסה מחוזקת יותר של הבשמים המקוריים?

    השבמחק