יום ראשון, 27 ביוני 2010

ספא חדש בעיר

לעיתים חלק מהמלאכה של ניהול בלוג בתחום היופי כוללת בחינה של דברים חדשים ומעניינים וחשיפתם, כמו טיפולים חדשים, מוצרים חדשים. אני תמיד משתדלת לכתוב את דעתי, אם כי מודה ומתוודה שגם כאשר יש לי ביקורת (או יותר נכון משוב לשיפור) אני משתדלת לנסח אותה בצורה עניינית ולא פוגענית.
הפעם, בתזמון מושלם ליום הולדתי, היה עלי להתנסות בספא חדש, ספא ג, שנפתח במרכז שוסטר ברמת אביב ג'. סימה, בעלת המקום,  הראתה לי את כרטיס הביקור הייחודי והמוקפד וסיפרה לי שפעם היתה שם חנות אופניים, אך היות ולא היה ספא ברמת אביב ג' עד עתה וכאשר היא רצתה להתפנק היתה צריכה לנסוע למקום אחר, היא החליטה לפתוח ספא כדי לענות על הצורך.
היות וחניתי מול מרכז שוסטר נכנסתי לספא דרך המרכז עצמו ודרך חנות הבגדים הייחודית של בעלת המקום. ירדתי במדרגות לספא לאווירה שונה לחלוטין. נקיון, עיצוב מוקפד שניכרת בו המון מחשבה (וגם כסף, עושה רושם) שמעוצב לעילא ולעילא בסגנון אליו אני מאוד מתחברת, עם המון עיטורים אבל בטעם טוב ומוקפד (אם כי אני לא בטוחה שכולם יתחברו לטפט המוזהב עם הסלסולים). אפילו הנברשת בכניסה מפותלת. הכניסה מהחניה מעוצבת בצורה יפה ומכניסה, יותר מאשר הכניסה מתוך מרכז שוסטר. הספא מציע מגוון טיפולים וניתן לרכוש בו גם חבילות מפנקות עם השמות המפתים "קסם החושים", "חסד הטבע" ועוד.רונית הקוסמטיקאית, איתה קבעתי תור לטיפול פנים אותו דגמתי, עשתה לי סיבוב במקום. האווירה מאוד נעימה ושונה מהחוץ המהביל יחסית (קיץ ישראלי, מה לעשות?)

הטפט המוזהב ברקע והנברשת המרשימה מהכניסה

טיפול הפנים היה מפנק ומרגיע, כמו שאני אוהבת. החל מהמיטה הנוחה במיוחד, דרך המוצרים המצויינים של דרמלוג'יקה ועד למגע המקצועי והנפלא של רונית, אותו אשמח לחוות שנית.
המקום מציע את כל סוגי העיסויים- כולל טיפולים לנשים הרות ולזוגות וכמובן ג'קוזי מפנק. גם שיזוף בהתזה ופדיקור ניתן למצוא בספא המעוצב. הספא משדר יוקרה אך המחירים בהחלט סבירים בהתחשב בתמורה המתקבלת. לא דגמתי עיסוי אבל אני בטוחה שההקפדה על הפרטים ניכרת גם בהעסקתם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.
בדרך החוצה עברתי במרכז שוסטר ופינקתי את עצמי באייס בלנד, ההתמכרות היקרה והקייצית שלי (מצד שני, בדרך כלל ההתמכרות שלי לאייס קפה עולה פחות היות ואני "מתפנקת" בפיצוציה מתחת לבית). יום הולדת, לא?
תמיד אני מקנאה בנשים שהעבודה שלהן היא לדווח על חוויות מטיפולי ספא שונים. אחרי טעימה מעבודת החלומות הזו אני יכולה להגיד בבירור שאם לא הייתי כל כך מכורה לעבודת האיפור המענגת הייתי מאוד רוצה שזו תהיה העבודה שלי....

תגובה 1: