יום שבת, 24 ביולי 2010

צרכנות מאהבה?

בעידן הצרכני והפרסומי שבו אני חיה, כאשר מכל כיוון מפציצים אותי במסרים של "תקני, זה כדאי, זה יגרום לך אושר. הנירוונה מחכה יחד עם פתקית הרכישה..." לא מפתיע שיום האהבה גם הוא עת להפגנת אהבה באמצעים העולים כסף. אחרי הכל הרבה יותר פשוט לעיתים לשלוף את הארנק במקום לתקשר, לא?
אז כמובן שמקומות המציעים טיפולים, כגון ספא ג ברמת אביב, עליו כבר כתבתי, שולפים מאמתחתם חבילות אטרקטיביות למי שהפרוטה בכיסו. אני מודה ומתוודה שלא הייתי מתנגדת לבלות כך את חג האהבה.
הטיפטיפון שלי בעניין הוא שלכבוד ט"ו באב אני אישית ממליצה לכל מי שנמצא בזוגיות פשוט להשתדל לעשות יותר למען האחר (מישהו דיבר על להוריד את הזבל או הכביסה בלי שאני אבקש?), אבל היות וזהו בלוג של איפור ולא של טיפים אני לא יכולה שלא לספר על קולקציית האיפור שהשיקה מחדש ניוואה בשיתוף עם שנטל תומס, אייקון ההלבשה התחתונה, בעיתוי מושלם לכבוד המועד. השפתון המדובר הוא בגוון אדום דובדבני והעמידות שלו סבירה, לפחות עלי. האריזות של הסומק והצללית חביבות וההטבעה חמודה מאוד, אם כי אני לא מוצאת חידוש מיוחד נוסף בסומק הורדרד עם הנגיעה הכתמתמה או בצללית המנצנצת, שלא התרשמתי מאוד מעוצמת הפיגמנט שלה. המוצרים בהחלט נחמדים, אך למעט השפתון, שמאוד מצא חן בעיני, שאר המוצרים לא הותירו עלי או על מאפרת נוספת רושם מיוחד.
כך או כך, אני מאחלת לכולם חג אהבה שמח ומלא באושר.

תגובה 1:

  1. מדובר על קולקציה שאינה חדשה בכלל. נמצאת על המדפים כשנה וחצי. חבל שהחברה מביכה את עצמה ומודיעה על השקה מחודשת...
    הרמוני, גם עלי המוצרים לא הותירו רושם מיוחד. ובכלל, המוצרים בעיצוב נאה אך אינם איכותיים במיוחד.

    השבמחק