יום חמישי, 20 בינואר 2011

טרנדים ל2011 ו2012 לפי מייבלין ניו יורק

לכל אחת יש את הסגנון שלה. עולם האופנה מכתיב טרנדים מלמעלה של מה ללבוש וכיצד להתאפר ואין ספק שמעניין לדעת כיצד מגיעים למסקנות האלו לגבי צבעים שיהיו אופנתיים, למשל.
המותג MAYBELLINE NEW-YORK  אירח טרנדולוגית עולמית בשם Orrea Light , שדנה בשאלות כמו מה נלבש ב 2011 וב 2012? אילו צבעים יובילו אותנו ? כיצד נולד מוצר איפור מתוך טרנד?
 במסגרת ביקורה בישראל חשפה Orrea Light, טרנדולוגית עולמית ואנתרופולוגית צבע, את מלאכת העבודה של האנשים מאחורי הקלעים, המעצבים והמשפיעים ואת המגמות 2012 בתחום הצבע וההשפעות על איפור.

בהשראת הטרנדים המובילים, מותג האיפור הבינלאומי MAYBELLINE NEW-YORK מציג הצצה לשני מראות איפור מובילים לסתיו/חורף 2012: Shiny Things (מתכת הברונז)ו- Sweet & Saur (חמוץ-מתוק).

OREEA LIGHT (אוריאה לייט)- ע.סגן נשיא במחלקה הבינלאומית לפיתוח מוצרים במותג מייבלין ניו-יורק העולמי, בעלת תואר שני בקוסמטיקה ובישום, ניהול ושיווק המוצר מהמכון הטכנולוגי FIT בניו-יורק. במותג מייבלין ניו-יורק היא אמונה על החדשנות וחידושים טכנולוגיים ואחראית על פיתוח אריזות מוצרים וטרנדים בתחום הצבע ומראות האיפור. אוריאה עובדת בצמוד עם מחלקת השיווק, הפיתוח ומחקר, תוך מעורבות בשווקים האזוריים ברחבי העולם ומשתפת פעולה עם המאפרים המובילים בתחום.

במסגרת ביקורה בישראל, חשפה לייט 4 תחזיות מובילות ל-2012 בקטגוריות הלייף סטייל, האופנה והאיפור:
GREIGE (בז' + אפור)

שילובים של גווני בז' ואפור, זהו טרנד המשך של טרנד ה"nude" (ערום) שהולך צעד אחד קדימה ומשדרג את עצמו. קיימת סקאלה רחבה של תתי גוון ומגוונים, ולכל צבע יש את האמירה שלו. זהו טרנד המשדר ניקיון ותחכום, מעט חיוור אך מרהיב בעת ובעונה אחת.


SWEET & SAUR (חמוץ-מתוק)-אינטרפרטציה של גווני פסטל "רציניים": ורוד, סגול, לילך ושזיף ועוד. הצבע הורוד כבר לא מתקתק, והאפור כבר איננו קודר. שילובים של צבעים המאופיינים באווירה מודרנית ומעודנת אשר יחד יוצרים תמהיל של גוונים וצורות.


SHINY THINGS (מתכת הברונז)-עולם מטאלי, בהשפעת מתכת הברונז, נוצץ ומתכתי, מאופיין בצבעים מבריקים וחזקים, כמעט במראה של "מראה רטובה".

PLASTIC FANTASTIC (פלסטיק- פנטסטיק)


בהשראת הקרטון היפני MANGA המאופיין בצבעים חזקים ומרוכזים, צבעי יסוד, פלורוסנטים: טורקיז, צהוב וירוק פלפל. התוצאה הסופית מלאכותית ומצועצעת המזכירה את שנות ה -80 בצורה עתידנית. טכניקות האיפור המאפיינות את האיפור הן: חדות, דיכוטומיות בקווים משורטטים ונקיים.


SHINY THINGS
FALL/WINTER 2012- בהשראת הטרנד המבריק והמתכתי, מראה האיפור מאופיין בסגנון מעושן ודרמטי עם אפקט של ברק מרהיב, משחקי אור וצל ליצירת מראה "רטוב" בגווני כסף, שחור ואפור.

מי אמר אייטיז ולא קיבל?
מראה איפור מבריק עם השתקפות גבוהה ואפקט אולטרה. השפתיים מבריקות במיוחד, העפעפיים מבריקים בתוספת נגיעה מתכתית בגווני כסף וברונז (אפור זית) בחלק הפנימי של העין. כל אלו עוטפים יחד את העיניים עד הגבות.
השפתיים מודגשות בצבעים נועזים עם ברק או באמצעות גלוס שמונח עליו.

אני אישית חושבת שטרנדים הם מעניינים ומעניקים גיוון לחיים, אבל חשוב יותר לפתח סגנון אישי ולקחת רק מה שמתאים לאופי הפרטי שלך ומרגיש לך נוח. בכל מקרה תמיד נחמד לשמוע על אפשרויות ורעיונות חדשים, מה גם שהתמונות המצורפות לטרנדים המדוברים הן מהנות מאוד לצפיה. מה אתם חושבים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה