יום שלישי, 18 בינואר 2011

בישום בניחוח חדש ומחודש

בשמים הם משהו שרוב האנשים , וכמובן נשים, אוהבים, אבל יש המון מגוון וקשה לאפיין את הבושם אותו אוהבים- מה גם שבושם שמתוק לאדם אחד הוא עדין לאדם אחר. על מנת להפוך אותנו ללקוחות חכמים ומבינים יותר-  CALLPERFUME "כל פרפיום" המומחים לבשמים, עליהם כבר כתבתי בעבר, משיקים את "עולמות הריח" ומצעידים קדימה את המקצועיות בשוק הבישום הישראלי   לאף בלתי מיומן קשה לסווג ניחוחות, לכן, על מנת לעשות סדר ולהקל על ההתמצאות בממלכת הניחוחות, נהוג לאפיין בשמים לפי משפחות או עולמות ריח.
לראשונה בישראל, יוכל כל לקוח המעוניין בהתאמה מקצועית של הבושם לאישיותו ולסגנון חייו, לחדד את ההבנה לגבי הבשמים המועדפים עליו, ללא מחויבות רכישה, כאשר שיטת הסיווג החדשה של עולמות הריח, תיושם באתר האינטרנט, בקטלוג המוצרים, במוקד הטלפוני ובחנויות הבוטיק של הרשת.

בשמים מקצועיים "אפים" , מתייחסים לבושם כאל פריט בתוך עולם רחב יותר של ריחות ומגדירים כך את יצירתם. משיכה או אהבה לעולם ריח מסוים מעידה על הסגנון האישי שלנו. סביר שנעדיף בשמים דומים המשתייכים לאותו עולם ריח , המכילים תווי ניחוח מאותה משפחה.

רשת " כל פרפיום" , יצרו עבור הקהל הישראלי כלי מקצועי וייחודי להתמצאות והתאמת ניחוחות אישית. מגוון הבשמים סווגו על פי 5 "עולמות הריח" והוצבו בתוך חווית פנטזיה ויזואלית עשירה ומעוררת חושים, הממחישה את חווית הריח:

העולם הפרחוני FLORAL
עולם רך, נשי ורומנטי עשיר בפרחים מעודנים ואלגנטיים: ורדים, שושנים, אירוסים, סיגליות, יסמין, פרחי שדה, גן ובר - חברו יחדיו לכדי חגיגה פרחונית סוחפת. ניחוחות פריחה אביבית בצבעי פסטל ולבן חגיגי כובשים את הדמיון ומעבירים את האף דרך חלום של פריחה ולבלוב.

העולם האוריינטלי ORIENTAL
בשמים חושניים ומהפנטים המסוגלים לעורר את כול החושים ולהעניק חוויה ממגנטת.מקום משכנם של התבלינים האקזוטיים עזי הנוכחות: ווניל, קינמון, הל, פטצ'ולי, קטורת, מור, לבונה, אמבר, מוסק ועץ האלגום יוצאים יחדיו במחול אוריינטלי שכולו פיתוי ומסתורין.

העולם העצי WOODY
כמו ביער עד קסום מתעוררים לחיים תווי הניחוח הכובשים ומלאי העוצמה של העצים: ארז, אלון, אורן משתלבים בארומת חורש רעננה ומקבלים פרשנות חדשה עם נגיעה של עלים יבשים וטחב יערות. ניחוח עצי אצילי משדר מנהיגות ונוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה.

העולם הרענן FRESH
ניחוח רענן של ניקיון וטוהר מקדם את הבאים בשערי העולם הצלול של הבשמים הקרירים: תווי לימון והדרים, תווים ירוקים של מנטה ועשב קצור, ניחוח הים והבריזה הנישאת על פני המים, מעניקים תחושת רעננות וראשוניות נפלאה, כמעט שקופה.

העולם הארומאטי AROMATIC
טיול קסום בגינת עשבי תבלין מטופחת על חופי הים התיכון, העולם הארומאטי מתעורר לחיים בזכות מרכיביו מלאי הארומה: רוזמרין, מרווה, לבנדר ,טימין , בזיליקום, גרניום ריחני- שילוב מופלא של מרכיבי גורמה המעניק חוויה רב חושית של ניחוחות וטעמים.

בתקווה שהתוכנית לחנך את הקהל הישראלי תעבוד, יהיה הרבה יותר קל לדבר על בשמים בכל מקום כאשר יש שפה אחידה יותר. אני מקווה שהחלוקה תאפשר לרכוש בשמים בקלות רבה יותר וכן לגוון בין בשמים.
ברשת CALLPERFUME , מעל 2,000 סוגי בשמים לנשים, גברים ויוניסקס ממבחר מותגים בינלאומיים מובילים.

במסגרת השדרוג הזה יצא לי להתוודע גם אל בושם מולקולארי, המצאה חדשנית בתחום הבישום.
לאחר כניסת תחום הבישום המולקולארי השנה לישראל, משיקה בלעדית רשת "כל פרפיום" שני בשמים נוספים של המותג הבינלאומי ESCENTRIC MOLECULES, המצטיינים בארומה ייחודית, המתעוררת לחיים באינטרוולים קצובים על העור ומפלרטטת עם הלובש אותם ועם סביבתו....
בשמים מולקולאריים, הם בשמי היי- טק שוברי שגרה, המבוססים על מולקולות ריח המפותחות במעבדה, בניגוד לבשמים קלאסיים, הבנויים כפירמידת ניחוחות ולפיכך, הבשמים נקיים בניחוחם ומעניקים ארומה, אווירה וניחוח עוטף ...
הבישום המולקולארי, מתאים עצמו אל תכונות הגוף ומגיב לטמפרטורה כמו חיישן, כאשר הגבר או האישה, הלובשים את הבושם, מתנסים בחוויה חושנית חדשה מסוגה, המתעוררת לחיים עם כל תנועת הגוף.
בבשמי MOLECULE 02 , ESCENTRIC 02 עם המולקולות הריחניות, מככב מרכיב עוטף ומחבק בשם AMBROXAN אמברוקסן - ניחוח דומיננטי של האמבר האפור המצוי בטבע, הנחשב לנדיר וליקר ביותר, הצף על האוקיינוס במשך שנים ומתפתח תוך כדי ציפה וכאשר הוא נשטף אל החוף ריחו המובחן הוא אגוזי, חם, רך, המושך תשומת לב יוצאת דופן.
הבשם האמן GEZA SCHEON הברלינאי, התפרסם ביכולתו הקריאטיבית, לפתח מולקולת אמברוקסן טהור, היוצרת את אפקט ההילה החושני והממגנט, שיוצר האמבר האפור בטבע, ויצר שתי גרסאות: האחת - נקייה ומרוכזת והשנייה - משלבת מרכיבים משלימים נוספים, השוברים את המוסכמות בתחום הבישום ויוצרים אמירה מובחנת ומודרנית, בארומה רעננה ורכות מינראלית, העוטפת ומתפשטת בעור.
MOLECULE 02 - מכיל ריכוז גבוה במיוחד של 65% מולקולת אמברוקסן, ההופך את הניחוח לצלול, בהיר ונקי בהרחה ראשונית ומתפתח בהמשך, לריח חם, סקסי וחמקמק, המשתנה בתגובה למזג האוויר ולחום הגוף.
ESCENTRIC 02 - נסוב סביב מולקולת האמברוקסן, הנוכחת בריכוז חסר תקדים, לצד, מרכיבים נוספים המשלימים את הארומה המיוחדת: ווטיבר, עשב נהרות שמקורו בהודו בניחוח ירוק, פריך ורענן, מוסק מהמם חושים ותמצית אירוס, היוצרים יחדיו קוקטייל רענן מינראלי, בהשראת משקאות משיבי נפש כמו: "ג'ין אנד טוניק", לימונדה אוסטרית ורודה טרייה ועוד.
כמיטב המסורת של המותג החתרני – ESCENTRIC MOLECULES עיצוב האריזות והבקבוקים, הוא אולטרה מודרני, בגוון כתום מטאלי, העוטף את הבקבוקים הרבועים הנקיים, בעיצוב מינימליסטי, עם נגיעות מתמטיות של הספרות 02 המשולבות על גבי האריזות והבקבוקים.





צילום:שרון בנטוב
לכבוד השקתו קיימים עליו מבצעים כמובן.
אני לא כל כך התחברתי אל הבושם הזה עלי- אבל על בעלי מאוד אהבתי אותו. הוא אכן יושב על הגוף כמו מעין ערפל ריחני נפלא, מגוון ומעודן. את 01 של המותג אהבתי עלי הרבה יותר.

בנוסף, רשת הבישום "כל פרפיום" המתמחה ביבוא ושיווק מותגי בישום בינלאומיים, שקיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק מותג בשמי הנוער BEVERLY HILLS 90210 בישראל מביאה בשורה מהפכנית לשוק הבישום הישראלי ומשיקה את קטגוריית בשמי נוער וילדים (TEENS- TWEENS ).המותג הראשון שיושק בקטגוריה, יהיה בברלי הילס 90210 – המציג קולקציה של 8 בשמים צעירים לנערות ונערים בהשראת סדרת הנוער המחודשת המצליחה.
צילום:שרון בנטוב
רוני שרוני, מנכ"ל ובעלים CALLPERFUME: "בשנים האחרונות, חלה ירידה משמעותית בגיל הממוצע של צריכת הבושם הראשון והוא עומד כיום על גיל 8! לעומת גיל 13 לפני כ- 10 שנים. בשל ירידת גיל הצריכה, עולה הצורך בפתיחת קטגוריות ייעודיות לילדים ונוער והשקת מותגים בינלאומיים חדשים בתחום. אנו צופים שבשנתיים הקרובות, יתרחב טרנד הבישום לנוער ויהווה כ-7% מסך מכירות הבישום בארץ ".
לדבריו: "בשנים האחרונות, הולכת ומסתמנת מגמה בולטת בקרב הצעירים הטרנדיים, הבאה לידיד ביטוי בחיפוש אתר מותגים אופנתיים, עם אריזות צבעוניות ומדליקות, בקבוקים מעוצבים, ניחוחות מודרניים ושמות מפורסמים, המאפשרים לבני הנוער "ללבוש" מידי יום דמות אחרת ולהשתעשע עם הניחוח".

שיטת "עולמות הריח", תלווה בהשקת אתר אינטרנט חדש, הכולל המחשות ויזואליות והפעלות, המאפשרות להפוך את מציאת הבושם האידיאלי, לחוויה צרכנית מעוררת חושים.
האתר הקיים, ממנו ניתן להזמין בשמים במחירים תחרותיים.


ועכשיו רק נשאר ללכת להתבשם.
כל מי שרוצה לדון עוד בנושא בשמים, לקבל טיפים, עצות והמלצות, יש פורום בישום בפורטל ביביוטי.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה