יום שלישי, 10 במאי 2011

טיפוח מחשמל- זרם ביולוגי משקם


מהנה מאוד להגיע להשקות ולפגוש מוצרים חדשים.  הפעם מדובר היה בהשקה של ROC, שבמוצרי הקוסמטיקה שלהם סבתי ז"ל היתה משתמשת.


מדובר בתגלית פורצת דרך, בתחום רפואת העור האסתטית - טכנולוגיית ה- E PULSE המעוגנת ב-10 פטנטים רשומים בארה"ב. לקח גם 10 שנים לפתח את הטכנולוגיה הזו שגרפה את פרס המארי קלייר על חדשנות בקוסמטיקה לשנת 2011.

טכנולוגיית ה- E-PULSE החדשנית של ROC מופעלת ב- 2 שלבים: שלב ראשון – מוליך : מיקרו חלקיקים מתכתיים, של אבץ ונחושת בתוך בסיס סיליקון, הידועים במוליכות חשמלית גבוהה, על מנת להגביר את הזרמים החשמליים הנמוכים בעור, שלב שני – קרם לחות מפעיל , המאפשר זרימה רצופה של חשמל ביולוגי ושחרור יונים לחידוש העור, עליה בייצור הקולגן והאלסטין, דה – פיגמנטציה, הרמת העפעפיים ושיפור בעומק הקמטים ובמוצקות העור.

האיתות החשמלי בגוף האדם, מסייע בביצוע תהליכי ריפוי ושיקום לתפקוד עור תקין. זהו תהליך טבעי של שליחת אותות חשמליים בגוף, המסייעים בניהול פעילות פיזיולוגיות בין התאים. כאשר נשלחו זרמי חשמל במתח נמוך לרקמות הצליחו המדענים להאיץ ריפוי פצעים ושברים בעצמות ולשפר את חידוש הרקמות בתנאי מעבדה.

מסדרת מחקרים קדם קליניים מקיפים, שנעשו במחלקות כוויות ופציעות בבתי חולים בארה"ב ובאירופה וממחקר שנערך בקרב 1000 נבדקות, עלה כי: הזרמים החשמליים הטבעיים בגוף האדם, מרפאים ומשקמים את מראה ותפקוד העור, לכן, הוחלט להתאים את הטכנולוגיה החדשנית גם לעולם הטיפוח, לחידוש פעילות התאים ושיפור תפקוד עור הפנים.
הדרמטולוג ד"ר אכי פרידמן , שייצג את ישראל בכנס מתרשם: " הטכנולוגיה שהוצגה ע"י ROC היא גאונית, משום שהיא נסמכת על התהליך הטבעי של הגוף, בו אנו מגבירים את אותות החשמל ללא צורך בחומרים פעילים אגרסיביים נוספים, כיוון שהגוף יודע לרפא ולשקם עצמו בצורה הטובה ביותר ".
מעבדות המחקר של חברת הדרמו -קוסמטיקה ROC , פיתחה סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג SUBLIME ENERGY , בטכנולוגיית ה- E-PULSE המאפשרת טיפול מלא בכל תופעות הזדקנות העור: רפיון, קמטים וקמטוטים, כתמי עור ואבדן זוהר ואחידות.

הסדרה כוללת 3 ערכות : ליום, ללילה ולעינים. ערכת Sublime energy , כוללת 2 שלבים- כלומר 2 קרמים שונים שבשניהם יש צורך להשתמש יחד על מנת להשיג את מלוא האפקט:
שלב 1: קרם מוליך (בגוון אפור מטאלי) - המשמש כמוליך חשמלי, המכיל תשלובת מעוגנת בפטנט של אבץ ונחושת – מיקרו חלקיקים ממריצים המשולבים יחדיו בנוסחה יחודית. למרות הצבע המעט מרתיע לטעמי, כאשר מורחים אותו התחושה חלקה ונעימה ממש כאילו שמתי פריימר טוב (ניסיתי אותו בינתיים על גב היד, כמו שאפשר לראות מהתמונה) הוא כמובן נעלם לחלוטין ולא רואים את הגוון האפור לאחר המריחה.
שלב 2: קרם לחות מפעיל (בגוון לבן) - המונח מעל הקרם המוליך ומפעיל את תהליך הגברת יצור החשמל הביולוגי בעור, בנוסחה מפעילה של לחות/מים המעורר את הריאקציה הכימית. הנוסחה מכילה נגזרות קמומיל ותמציות זרעי פשתן לחידוש העור. הקרם של ערכת העיניים הוא בעל ריח קליל והכמות שיוצאת בלחיצה אחת אמורה לטעמי להספיק להנחה על שתי העיניים.

משמאל- קרם הבסיס, שזהה בכל 3 הערכות, הוא מגיע בשפורפרת והכמות שצריך ממנו זה בערך גודל של אפונה. מימין- קרם עיניים, הכמות שיוצאת מלחיצה אחת.
ד"ר אכי פרידמן, המלווה את השקת הטכנולוגיה בישראל מציין: " הגדולה של הטכנולוגיה החדשנית, טמונה בהגברת הפולסים החשמליים, המהווים חלק מהתפקוד הטבעי של העור, כך מושגות תוצאות מרשימות שאין דומה להם בתחום הקוסמטיקה הביתית . היא מתאימה גם לאנשים בעלי עור רגיש, כמעט ללא תופעות לוואי".

במבדקים קליניים של חברת "רוק" , שנערכו בקרב 1,000 נשים במהלך השנתיים וחצי האחרונות, 100% מהנבדקות הצהירו על שיפור מקסימלי במיצוק, הרמת העור והפחתת מראה קמטים וקמטוטים, לאחר 4 שבועות. אצל 85% מהנשים נראו תוצאות מיידיות, שבאו לידי ביטוי בשיפור בהרמת עפעפיים והפחתת נפיחות בשקיות מתחת לעיניים. 100% מהנשים לא פיתחו רגישות לחומר הפעיל.
המרכיבים העיקריים בסדרת Sublime Energy הם מינראלים מוליכים נחושת ואבץ בריכוז גבוה, בתוך בסיס סיליקון קוסמטי, למשיחה נעימה על העור. נוסחת המינרלים מופעלת במגע עם מים או לחות ויוצרת זרמים חשמליים נמוכים ובלתי מורגשים בעור. לכן, פותחה נוסחה משלימה, המבוססת על מרכיבי לחות רבי עוצמה המפעילה את טכנולוגית החשמל הביולגי ברקמת העור לחידוש ומיצוק העור.

סדרת המוצרים ההיפואלרגנית, שנבדקה דרמטולוגית, מומלצת לגילאי 30 ומעלה ומתאימה לנשים וגברים כאחד, לטיפול יעיל ומדעי בסימני הגיל, עם נוסחאות מאושרות לשימוש גם בעפעפיים העדינים ובאזורים מתחת לעיניים.

אופן השימוש: יש להשתמש בשני המוצרים שבערכה יחדיו - יש להניח את הקרם המוליך על עור פנים/ איזור עיניים ולאחריו להוסיף את הקרם המפעיל עד לספיגה בעור.

סדרת הטיפוח sublime energy אמנם יקרה, אבל הרי בכל זאת מדובר בפריצת דרך מדעית.  הסדרה כוללת 3 ערכות:

ערכה לטיפול באזור העיניים - 600 ₪. תכולה 10 מ"ל X 2

ערכה לטיפול יום - 650  (הכוללת מסנני קרינה SPF 20 )₪. תכולה 30 מ"ל X2

ערכה לטיפול לילה - 650 ₪. תכולה 30 מ"ל X2 .

אשמח לשמוע כאן תגובות של מישהי (או מישהו- המוצרים האלו מתאימים גם לגברים כמובן) שהתנסתה במוצרים.
אני ראיתי שיפור קל וחשתי מעט עקצוץ על עור גב היד כאשר ניסיתי את הערכה בהשקה, אבל עדיין לא התנסיתי בו על מנת לבדוק את התוצאות לאורך זמן.

אגב זו הזדמנות טובה להזכיר לכל הקוראים שלא רצוי למרוח קרם (לא רק קרם עיניים אלא גם קרם פנים) אלא להניח אותו בטפיחות על העור.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה