יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

קצף קצף בוא....

בתחילת יולי הזמינו אותי להשקה של שמפו חדש של ג'ונסון. הנה הקיץ כמעט נגמר לו וסוף כל סוף הגעתי לכתוב על ההשקה המהנה הזו. מאוד כיף להגיע לאירועים עם הקטנות- הן הופכות כל אירוע למהנה יותר ואני תמיד נהנית להוציא אותן למקומות מיוחדים אליהם אנחנו לא הולכים לרוב.
לדברי החברה:
"מותג התינוקות המוביל ג'ונסונס בייבי מבית ג'ונסון & ג'ונסון, משיק שמפו תינוקות אל דמע בשילוב תמציות קמומיל. השמפו החדש נטול פראבן (חומר משמר העשוי לגרות את עור התינוק), מיועד לשמירה על שיער בהיר ומבריק ומעניק ניחוח רענן לתינוקך.
שמפו קמומיל של ג'ונסון מצטרף למגוון מוצרים מובילים של ג'ונסונס בייבי, המעניקים פתרונות לתינוקות בנוסחת No more tears, ביניהם: שמפו גולד, שמפו לוונדר, TOP TO TOE ועוד. השמפו החדש נבדק בבדיקות קפדניות במעבדות ג'ונסון & ג'ונסון.
הקמומיל ידוע בסגולותיו הרבות ובין השאר ביכולותיו לשמור על גוון וברק של שיער בהיר. ניחוח השמפו החדש מרגיע ומרענן כאחד. השמפו בעל מרקם קליל ועם זאת מקציף את השיער באופן יסודי להקניית תחושת רעננות מרבית. השמפו מעניק לשיער מרקם משיי וריח רענן ומלטף.

מחיר מומלץ לצרכן ל-750 מ"ל: 29.99 ₪.
להשיג ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ. "
עד כאן מהחברה.
הקטנה נהנית בהשקה
הגדולה מרותקת על ידי המפעיל
ההשקה נערכה בדיאדה בנמל- מקום אותו ביקרתי בהריון היות והוא אחד הבודדים שיצא לי להיתקל בהם במרכז שעורך ספורט במים לנשים הרות גם בחורף. היה כיבוד קל ופעילויות של ערוץ ג'ים ג'אם- אבל הבת הגדולה שלי התבייתה על הטרמפולינה שהיתה שם.
טרמפולינה-סיפור אהבה

אחרי ההשקה הסתובבנו קצת בנמל, שהפך למתחם מקסים, ובדרך חזרה לאוטו נהנינו מגלידה באייסברג- אבל כרגיל, אני סוטה מעט מהנושא.
על עור רגיש כבר כתבתי בעבר, גם על השמן של ג'ונסון כבר כתבתי. הרכיב הראשון ברשימת הרכיבים הוא מים, השני הוא SODIUM LAUROAMPHOACETATE, שנועד להגביר ייצור קצף ובכל המקומות שקראתי כתוב שהוא אינו מסוכן,  והרכיב הרביעי הוא Sodium Laureth Sulfate .
מאז שקראתי על סכנות הSLS (הקישור הוא למידע בעברית אבל קראתי גם באנגלית והשתדלתי לקרוא מידע בלתי משוחד עד כמה שניתן) אני משתמשת בשמפו של MOMMY CARE- אבל את נושא הקצף לא הצלחתי לעקוף. העניין הוא ששום רכיב טבעי שידוע לי עליו (והקוראים מוזמנים לתקן אותי כמובן) לא יודע לעשות קצף כמו שצריך. לנסיכה הקטנה (והאמת שגם לי כשאני מתקלחת אין תחליף לתחושה של קצף קליל ואוורירי שמחליק על העור) קצף הופך את האמבטיה למהנה ומאושרת הרבה יותר- והשמפו הזה של ג'ונסון יודע לעשות קצף מופלא במיוחד, סמיך ונהדר. אני חוזרת בי לגבי מה שאמרתי בפוסט על השמן- השמפו הזה של ג'ונסון עושה בועות סבון נהדרות יותר מסבון (זוכרים את המתכון? חצי מיכל עם מים, 4 טיפות גליצרין שניתן להשיג בכל בית מרקחת והשאר שמפו)
אז בימים אלו האמבטיה היא אחת מפעילויות הפנאי האהובות על יורשת העצר- היא נכנסת למים כשהם נקיים ומבקשת קצף ממנו היא מכינה לעצמה קרניים באמצע המצח, זקן או שפם ולפעמים ארוחה קלה (אי אפשר להתווכח עם חוש הטעם המוזר של הבת שלי ולא עוזר לומר לה לא. כנראה שסבון זה טעים לדעתה- אין לי מושג למה) אני מוזגת לה על היד מהשמפו והיא מערבבת את המים עד שנוצר לה קצף באופן משביע רצון. כמובן שלעיתים היא בוחרת לתפעל אותי כדי שאצור קצף יעיל.
השמפו מאוד נעים על העור ואינו מייבש, אבל בכל זאת אני מעדיפה להשתמש בסבונים ושמפו נטולי SLS או SLES.
בנושא הניסויים בבע"ח- מהחברה אמרו כי היות וחברות תרופות מחויבות לערוך ניסויים בבע"ח הם לא יוכלו לקבל תיוג רשמי של חברה שאינה עושה ניסויים בבע"ח. כך או כך, לפי PETA הם נחשבים כעושים ניסויים בבע"ח.
למען גילוי נאות- קיבלתי מהחברה בקבוק של שמפו בהשקה והוא עדיין בשימוש כקצף אמבט. הבעיה היא רק להוציא אותה מהאמבט מתי שאני רוצה....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה