יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

קרליין ממשיכים להשתדרג

חברתי צילמה את התמונה הזו.

מאז שעומר אסף הפך להיות מאפר החברה של קרליין הם עברו כמה שדרוגים מבחינת מרקם, גימור וגוונים. לאחרונה חברת קרליין שלחה לי כמה מוצרים להתנסות. הדיעה המובאת כאן היא שלי בלבד ולא קבלתי תשלום על הביקורת מטעם החברה. אני משתדלת לתת ביקורת עניינית ומנומקת.
סדרת "פריזמה שיין" החדשה מציגה זוגות של צלליות וסומקים במרקם משיי, המציגים טכנולוגיה ייחודית לקרליין, המעניקים מריחה מושלמת, עמידות לאורך זמן ומראה טבעי וקטיפתי. 

העיניים - צלליות העיניים מוצגות במבחר גדול ומקצועי, באריזה שקופה ואלגנטית, בשילובים:
ירוק – זהב, סגול כהה - ורוד ניוד, חום- ברונזה, שחור – כסף.
מחיר: 99.99 ₪. תכולה 3.8 גרם.
מה קיבלתי מהחברה-

זוג צלליות SILVER וGOLD.  האריזה מאוד נקייה, אם כי אני אישית חובבת אריזות שחורות ולא לבנות. לפי החברה הן אמורות להיות בשילוב של מאט ומבריק אבל לא היה מאט משום סוג. הצללית הבהירה עמוסת נצנצים והכהה גם היא מנוצנצת אם כי מעט יותר משיית. יש דוגמא גלית על פני הצללית. המרקם אולי מוסיף עניין לאריזה, אבל אני אישית מוצאת שדוגמאות והטבעות על צלליות הופכות את הצללית לפחות שימושית- הדוגמא הגלית מאוד גסה וגבוהה וכאשר לוקחים חומר הוא נוטה להתגרגר ולא להתפס על פני המברשת- כך שאולי בפעם הבאה יהיה נחמד אם הדוגמא תהיה פחות בולטת. הצבעים עצמם (של כל אחד מהזוגות) טובים לשימוש יומיומי. אני אישית העדפתי את הSILVER- אבל זה כמובן עניין של טעם אישי. חברתי הגיעה לביקור והחלטתי לשלב עליה את הצלליות:
לחברתי עיניים שקועות כמו לי ולכן כל שלב הוא גם בעיניים פתוחות וגם בסגורות. הנחתי את הצללית הכהה.
הנחתי צללית נוספת ומיזגתי מעט
הצללית הבהירה ביותר בחלק הפנימי, אייליינר ג'ל שחור על מעקה העין ומעט מסקרה לקינוח וכמובן טשטוש לרוב...
מאוד קל לטשטש ואני מצאתי שהצלליות האלו לא נצמדות לעין בצורה יעילה כמו צלליות אחרות שיש לי- אבל שילובי הגוונים בהחלט חביבים.

סומק-  לדברי החברה-הסומקים החדשים בסדרת "פריזמה שיין" משלבים 2 צבעי פיגמנטים ליצירת מראה טבעי ולהדגשת חיטובי הפנים. להשיג בגווני ורוד או אפרסק.

מחיר: 109.99 ₪. תכולה 3.8 גרם.

 
אהבה ממבט ראשון...
לאושרי כי רב שלחו לי את גוון האפרסק.  אני אישית אוהבת סמקים מנצנצים מעט, ומאוד חובבת את גוון האפרסק. גם הסומק אמור להגיע כאשר צד אחד מאט. הוא לא מאט אבל הוא בהחלט פחות מנצנץ מהצד השני.  מי שחובבת מאט- הסומק הזה ממש לא בשבילה. מעל מייקאפ הוא בהחלט עמיד והוא מוציא כמות פיגמנט משביעת רצון לטעמי.
Phantom Gloss





לדברי החברה- "פנטום גלוס" הוא גלוס ייחודי בפיתוח בלעדי לקרליין הצובע את השפתיים בהתאם לדרגת הפיגמנט האישי ומעניק צבע טבעי ועמיד למשך 6 שעות! הפנטום גלוס מוצע הקיץ בגוונים של כתמתם ואדמדם שקוף.
מחיר: 99.99 ₪. תכולה 14 גרם.

זוהי לטעמי הפרטי גולת הכותרת של הקולקציה והמצאה מופלאה. כמובן שהתיאור הצריך השוואה עם הגלוס המקביל של SMASHBOX. הפעם אני חייבת לומר שלטעמי הפרטי קרליין מכניסים את סמשבוקס לכיס הקטן מבחינת התחושה על השפתיים והמרקם. הגלוס הזה מרגיש נעים ולא דביק והוא מכתים את השפתיים. למעשה גיליתי עד כמה הוא מכתים את השפתיים לאחר שבטיפשותי כי רבה הנחתי אותו על שפתי דוגמנית בתצוגה (לתצוגת שיער וגם ללקוחות אני אוהבת כמובן שיש לי שליטה מלאה בצבע) וניסיתי למחוק את הצבע הורדרד משפתי הדוגמנית ללא הצלחה. הצבע שהוא מעניק לשפתיים משתנה והגלוס שאני קיבלתי צובע את השפתיים במעין ורדרד עדין והגוון מעמיק מעט לאחר מספר דקות. לשימוש אישי הוא נהדר במידה ויש גוון אחיד לכל השפתיים. במידה ויש במקומות מסוימים בשפה חוסר או עודף פיגמנט ההכתמה לא תהיה אחידה (אפשר לראות זאת על השפה התחתונה של חברתי)
 השפתיים שלי ושל חברתי דקה אחר דקה לאחר הנחת הגלוס

כפי שניתן לראות בתמונה בתחילת הפוסט, קרליין שלחו לי כמה שפתונים מהסדרה החדשה להתנסות.
אז מה יש לחברה לומר?




COLOR CODE
"קולור קוד" סדרת השפתונים החדשה מבית קרליין מבוססת על פיגמנטים חדשים של צבע נקי המעניקים גוון עוצמתי וברק מידי במריחה אחת. השימוש בפיגמנטים הנקיים מחזק את עמידות הגוון מרגע המריחה ולמשך שעות ארוכות. קשת הצבעים העוצמתית מקבלת את הברק משמנים מזינים שאינם משאירים תחושה של שמנוניות על השפתיים.
טכנולוגיה מיוחדת משלבת בנוסף לשמנים המרככים גם תמציות טבעיות של צמחי קסיה וג'ינג'ר הלוכדים מים, יוצרים שכבת לחות מקרוסקופית על השפתיים מבלי לפגום בהצמדות השפתון אל העור ובעמידותו לשעות ארוכות.
יתרונות שפתון "קולור קוד" החדש: מרקם קטיפתי ונעים למריחה העוטף את השפתיים בלחות, שכבת צבע עזה, דקה ובלתי מורגשת, כיסוי צבע בינוני עד מלא, ללא דביקות או שומניות, ברק וגוון עמידים בפני דהייה או נזילה , צבע נקי הלוכד אור ומקרין ברק
24 שפתונים בסדרת "קולור קוד" מחולקים לארבע משפחות צבע:
RED
קשת גווני אדום נקי: ,R20– Ruby Red, R22 – Spicy Red, R23 – Merlot Red, R24 – Berry Red,
SARI RED- השפתון הזה הוא אדום כתום, עם דגש על המילה כתום.
 R25 – Sari Red
Nude
perfect nude
קשת גוונים טבעיים: N40 – Perfect Nude, N42 – Sinner Nude, N43 – Vanity Nude, N44 – Sheer Nude, N45 – Coral Nude, N46 –Basic Nude
BROWN
Plum Brown חום סגלגל מקסים
קשת גוונים על בסיס חום: B11 – Bohemian Brown, B12 – Rum Raisin Brown, B13 – Gold Toffee Brown, B14 – Cappuccino Brown, B15 – Plum Brown
PINK & PURPLE
Extreme Pink- ורוד בוהק ופוקסייתי משהו.
קשת גוונים מוורוד עד סגול : P30 – Clean purple, P32 - Berry purple, P33 – Extreme Pink, P34 – Sheer purple, P35 – Candy pink, P36 – Marshmallow Pink, P37 – Very Purple
תכולה: 3.5 גרם. מחיר השקה מיוחד: 59.99 ₪.
להשיג בכל רשתות הפארם.
על השפתון עצמו יש הטבעה של הסמל של קרליין. האריזה עצמה פשוטה ולבנה. אני אוהבת אריזות שחורות, אבל זה כבר באמת עניין של טעם אישי. המריחה אכן נוחה ולטעמי הפרטי ניתן להגיע לכיסוי יפה ואטום של צבע במריחה אחת- אבל יכול להיות שאני אומרת זאת כי השפתיים שלי ושל הנסיינית שלי הן בהירות יחסית. העמידות היא כמו כל שפתון שאינו מוגדר כעמיד- יורד אחרי כשעה. מאוד נוח למרוח את השפתון
חברתי עם השפתון שאהבה ביותר מהמגוון- החום הסגלגל. הלק- של מייבלין ועליו בפוסט אחר....

אני רוצה להודות לחברתי המקסימה שהסכימה להיות שפן הנסיונות שלי למוצרים הללו.
המראה השלם יחד עם הסומק והשפתון הNUDE. הנחתי מהסומק מעט על העפעפיים
דבר שהפריע לי- רשימת הרכיבים אינה על האריזה עצמה אלא על הניילון.
אז לסיכום: בפעם הבאה בבקשה דוגמא קצת פחות תלת מימדית. המרקמים בהחלט ידידותיים והגוונים חביבים- בייחוד של הסומק. הגלוס נהדר וכל הכבוד עליו- לשימוש פרטי הוא פשוט נפלא לטעמי. רק כמו שכתבתי מתחת לתמונה- להבא בבקשה שימו את רשימת הרכיבים על המוצר עצמו ולא על שקית הניילון- אבל קרליין בהחלט משתפרים והולכים. אני סקרנית לראות מה עוד יהיה להם בקנה בשביל הלקוחות בהמשך....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה