יום שבת, 24 בספטמבר 2011

הטורקיז המושלם שלי?

290- compassion
כמו שכבר ציינתי בעבר(הוא בשורה העליונה, שלישי משמאל), אני אוהבת מאוד לקים בצבע טורקיז ועדיין בחיפושים אחר הלק הטורקיזי המושלם שלי. היות וטורקיז הוא ירוק וכחול בו זמנית היחסים בין הירוק לכחול משתנים בין החברות וכמובן באותה חברה כך שיש הרבה שונויות בין טורקיז לטורקיז לרוב. את הלקים של חברת LE CHAT אני מאוד אוהבת כי הם ללא טולואן או פורמלדהיד, הנוסחא שלהם נוחה לי מאוד למריחה, המברשת גם היא נוחה לשימוש לטעמי וכל הגוונים בהם נתקלתי הם בעלי גימור חי.  התמונה ממש לא מצליחה להעביר את היופי האמיתי של הלק הזה אבל (ויש אבל מאוד מאוד גדול איתו) אסור בשום פנים ואופן להניח אותו על ציפורן נקיה או רק על מחזק אלא רק על לק בהיר כלשהו אחרת לאחר ההסרה תישארו עם ציפורניים בגוון דרדסי. הלק הזה מכתים את הציפורניים יותר מכל לק אחר בו נתקלתי בחיי ולכן הוא כמובן אינו מושלם. אם יש אפילו מילימטר אחד של ציפורן נקיה מתחת ללק הזה היא תוכתם ללא רחמים במידה כזו שאצטון לא יספיק כלל אלא רק שיוף יועיל וגם זה לא במידה מלאה. הגוון שלו כל כך יפה לטעמי הפרטי שאני מוכנה להניח מתחתיו גוון אחר ולקבל את זה שאצטרך להסיר אותו אחרי יום. אני לא מניחה אותו לעיתים קרובות אבל לעיתים תוקף אותו מצב רוח ומוזה טורקיזית ואני לא יכולה להתאפק אלא חייבת להניח אותו. גם לאחר הנחת מייבש (המייבש של אורלי כרגע, SEC N DRY, שאני לא מרוצה ממנו) לקים לרוב לא שורדים אצלי יותר מיום והלק הזה אינו יוצא מכלל זה. גם הוא קיבל גימור לבן בקצות הציפורניים אחרי יום. לקים שאני מניחה עליהם מדבקות שורדים אפילו פחות מזה.
אשמח לשמוע טיפים לעמידות והמלצות למייבש מעולה.
כמובן שאשמח לשמוע איזה לק אתן אוהבות.

תגובה 1:

  1. מייבש לקים מומלץ מאוד הוא מייבש הלקים של חברת ESSI.
    הוא מעולה ומחזיק את הלק לשבוע שלם לפחות, כמובן שזה תלוי בתדירות שבה את שוטפת ידיים או משחקת עם הציפורניים.
    בהצלחה

    השבמחק