יום חמישי, 2 בפברואר 2012

תענוג של הlife

עושה רושם שבימים אלו כל סופר שמכבד את עצמו יוצא עם מותג ביתי שניתן לרכוש רק באותו המקום.
בתחום הפארמים בארצנו הקטנטונת גם קיים כזה מותג, הלוא הוא life של סופרפארם, שכמובן ניתן לרכישה רק בסניפי הרשת. על אף שהם תאגיד (בכל זאת- 170 סניפים זה לא צחוק) סופרפארם משקיעים המון מאמצים בבידול. הם השיקו את הריסים המלאכותיים של ארדל, מדבקות לציפורניים של סאלי הנסן ולקים של ESSIE  בגוונים ייחודיים, מכשיר חשמלי להסרת שיער לעד, הלבנת שיניים ועוד.
מכשור ייחודי לסופרפארם

המותג life חולש על מגוון אדיר של מוצרים (כ3000) ומשתדל לחדש כל הזמן.

במסגרת החידושים האלו אפשר למצוא למשל סדרת דיאודורנטים (ספריי,רול און, סטיק וג'ל) שהושקה לאחרונה המכילה, לדברי החברה, מיקרו קפסולות המשחררות יותר קפסולות ריח ככל שטמפרטורת הגוף עולה.

הם יוצאים גם עם ניירות טישו באריזות ייחודיות ושובות עיניים (כדור הארץ, לבבות וכן הלאה חידושים)

בתחום טיפוח הגוף יש להם מגוון נרחב של מוצרים ובינהם הסדרה  3moistאשר לדברי החברה מורכבת משלושה רכיבים ייחודיים הפועלים להגברת לחות, למיצוק העור ולשימור ולמניעת הזדקנות העור והוא מכיל ויטמין A+E. הסדרה כוללת חמישה מוצרים: קרם גוף לעור רגיל עד יבש, קרם גוף לעור יבש במיוחד, קרם רב שימושי, קרם ידיים לעור רגיל עד יבש וקרם ידיים לעור יבש במיוחד.


כך למשל, אפשר למצוא לקראת חג האהבה סבון עם נצנצים, שיכול להיות מתנה חמודה מאוד, במחיר של 6 שקלים

סבון מנצנץ, רק 6 שקלים- מתנה חמודה לוולנטיין
לאט לאט ובשקט, ללא דיול, המותג הזה עולה כפורח בתחום הקוסמטיקה ובהשקה בה ביקרתי סיפרו כי מותג life זוכה לרכישה של כ8% מהצרכניות.

כמות הלקים של המותג מכובדת ביותר (106 גוונים) ולאחרונה הם השיקו לקים בריחות לאחר הייבוש והוסיפו 2 ריחות- שוקולד וורדים. היות ואני תמיד מניחה מעל לק מייבש כדי לשדרג את העמידות ריח לאחר מריחת הלק לא מעניין אותי אישית אבל זה בהחלט גימיק חביב.
לקים ריחניים-ורדים ושוקולד

בקטגורית הציפורניים אסור לשכוח את מסיר הלק המעולה שלהם שמגיע במיכל משובח במיוחד, עליו כבר כתבתי, מגבוני הסרת הלק (מעולה לתיק של מאפרת) ואת מגבוני השמן (פחות שימושי לי, אבל בהחלט מוצר חמוד).

בקטגוריית תיקון והסרת האיפור חוץ ממגבונים מצויינים יש להם פדים להסרת איפור, צמרונים מצויינים ייעודיים לתיקון איפור ומגבוני בלוט לספיגת ברק ושומניות בלי לפגום באיפור באריזה קטנה ונוחה לנשיאה בתיק. אני אישית אוהבת את האריזה בצבע פוקסיה (כמו החולצה הורודה של דיילת הפנים) אבל כמובן שנוחות אריזה היא עניין של טעם אישי
הוזמנתי להשקה לכבוד התרחבות המותג בתחום האיפור שכללה בין השאר מניקור, הדגמה והרצאה על הטרנדים בתחום האיפור לקיץ 2012.כבר בכניסה מרכזי השולחן היו מורכבים ממוצרי האיפור והציפורניים של לייף, וחיכתה פינת מניקור מפנקת, אבל הדבר שבאמת עניין אותי כמובן היתה הדגמת האיפור של אפרת.
מרכזי שולחן צבעוניים

אפרת אצ'קרן חזרה לאחרונה לאחר שני עשורים בהם איפרה את כוכבי הוליווד. אפרת התמחתה באיפור ביוטי, שערי מגזינים יוקרתיים וליוותה את לקוחותיה בטקסי פרסי האוסקר וגלובוס הזהב. במסגרת זו, שולבו עבודותיה במערך יחסי הציבור לקידום סרטים וסדרות טלוויזיה. כמו כן, הייתה מועמדת לפרס אמ"י בקטגוריית מייק-אפ ארט על קליפ הוידיאו של מארק אנטוני ׳you sang to me'. בשנים האחרונות שימשה כפרזנטורית באירופה ובאסיה של חברת הקוסמטיקה היוקרתית la mer  וכמדריכה הראשית וחברת הנהלה בנציגות הרשמית בארה"ב של חברת האיפור Make Up Forever.  במסגרת פעילות זו, הובילה להשקת שיא של 30 חניות בחודש ברחבי ארה"ב.  היא גם מאורסת לנסיך הודי מסתבר... יש אנשים שהחיים שלהם ממש כמו סרט, אבל בואו נחזור לנושא שעל הפרק, הלוא הוא האיפור של לייף.

לדברי אפרת, יש 4 טרנדים בולטים בקיץ הקרוב-

מראה קיצי מוזהב: הזהב והצהוב יהיו כאן בגדול. את העיניים מדגישים בצלליות בגווני צהוב או זהב, ושפתון עמיד בגוונים עליזים של אדום, אדום כתמתם או ורוד חזק.

מראה שובב עיניים צבעוניות, שפתיים בוהקות: את המראה ניתן להשיג באמצעות צלליות בגוונים של ירוק, כחול או תכלת וליפגלוס בצבעים של אדום חזק או ורוד בוהק.

מראה טבעי זהוב: מראה אולטימטיבי לקיץ, אותו ניתן להשיג באמצעות צלליות בהירות בגווני ניוד וזהב וליפגלוס בגווני ורוד בהיר.

מראה קלאסי את המראה ניתן להשיג באמצעות שימוש באייליינר שחור, ריסים מלאכותיות וגלוסים או שפתונים בצבעי ניוד

בהדגמה אפרת נתנה את הטיפ המצוין שאומר שכאשר מאפרים את השפתיים של מישהי כדאי להסתכל מהצד על מנת לוודא שלא פספסנו שום נקודה. מההתנהלות שלה היה ברור שהיא רגילה להדגים והאיפור שלה החמיא לדוגמנית, שנלקחה מקהל הבלוגריות והעיתונאיות שהיו במקום (אני מעדיפה הדגמות כאלו על הדגמות שנעשות על דוגמניות). היא חיטבה את הפנים עם צבע שבמקור מיועד לגבות- רעיון גאוני לטעמי היות וצבע המיועד לגבות עשוי בהחלט לספק הצללות מעולות
יש ללייף מגוון של 23 צלליות במרקם מבריק או מנצנץ והנה הם על שולחנה של המאפרת.
האמנית בפעולה- טאץ' אחרון- להרים את השיער

אפרת גם הדביקה לדוגמנית ריסים וזה כמובן גרם לכל מי שהיתה שם לרצות גם (מודה, גם לי, אפילו שאני כבר מכירה את האפקט של הדבקת ריסים) ויצר אצלה תור להדבקת ריסים.

לאחר ההדגמה העמדות התחילו לעבוד- היתה עמדת עיסוי שמאוד נהניתי ממנה, עמדה של מניקור, שגם  אני ביקרתי בה וזכיתי למניקור מיוחד וצבעוני (ובאמת שהיה לי קשה לבחור בצבע, אז כמובן שבסוף שמתי כמה צבעים) וכמובן עמדת איפור בה אפרת איפרה את מי שרצתה. אני מאוד לא אוהבת שמאפרים אותי, אבל הפעם חרגתי ממנהגי (גם רציתי הדבקת ריסים וגם הייתי מעט סקרנית לגבי מה אפרת תעשה לי.)
עמדת המניקור טרום ההסתערות
הבקבוק החמוד של לייף להסרת הלק בפינה ובאמצע המגוון הנרחב של הלקים.
הפרנץ' המגניב שעשו לי עם הלק שבקצה הציפורניים- 283 טורקיזי חתיך במיוחד

אפרת איפרה אותי מעודן אבל עם שפתון שאני לעולם לא הייתי שמה לעצמי (אולי בפורים) בגוון חום כהה.
מה שאפרת עשתה לי- אחרי כמה שעות. חלק מהאודם ירד.
קצת יותר מקרוב ובעין מוטה למטה
וכך איפרתי את עצמי יום אחרי. אין לי מסקרה בכלל- פשוט הדבקתי את הריסים.
השפתון- של רבלון . סומק, צלליות ואייליינר של לייף, צללית גבות של WOW

בסיום קיבלנו להתנסות מגוון ממוצרי לייף בתחום האיפור- לקים (אפור ואדום), 2 צלליות, שפתון עמיד, 2 סמקים, מברשת סומק, מגבונים להסרת לק ומגבונים אנטי אייג'ינג להסרת איפור. מוצרי האיפור הגיעו מנויילנים באופן משביע רצון, כאשר רשימת הרכיבים מפורטת בבירור עליהם, בדיוק כפי שאני אוהבת.
אפרפר חורפי שכזה, 311

את השפתון העמיד העברתי הפעם לחמותי, שמשתמשת אך ורק בשפתונים מסוג זה והיא אמרה שהוא מתנהג בדיוק כמו השפתון העמיד הקבוע שלה, הקולורסטיי.
שפתון עמיד- 90 שקלים, רשימת הרכיבים מתחת למדבקה
חמותי בלי שפתון.
עם שפתון מספר 6
סווטצ'ים של שמונת הגוונים. את המספרים כתבתי עם האייליינר טוש

הצלליות בעלות פיגמנט משביע רצון וגימור מבריק או מנצנץ, תלוי בצללית.

בין מוצרי האיפור של לייף ניתן למצוא גם אייליינר בטוש, אותו מאד אהבה חברתי המשתמשת במוצרים כאלו (אני אישית מעדיפה מכחול 00 וצבע מים שחור של DIAMONDFX  או אייליינר ג'ל.)
ליינר טוש.

2 הסמקים הם גולת הכותרת לטעמי. על אף שהם מכילים טלק כרכיב ראשון ופאראבנים (לא הוכח שפאראבנים מזיקים, אגב) הגוונים של שניהם נהדרים והעמידות שלהם מצויינת. גם העובדה שהם בעצם 3 באחד (3 גוונים ליצירת מראה עמוק ומלא יותר) מעידה לטובתם. הדבר היחיד שפחות התחברתי אליו הוא ההטבעה המאוד מאסיבית. אני אישית מעדיפה הטבעה מעודנת או ללא הטבעה היות ואני מרגישה שההטבעה מקצרת את חיי המוצר, גורמת לאבקה להתגרגר ולהתפזר ומפריעה לי לקחת מהמוצר בצורה שווה.
אריזה פשוטה ותוכן מקסים- הסמקים של לייף. הם ממוספרים. הורוד הוא 1 והחום הוא 2
והנה הסווטצ'. הגימור הוא סאטן ולא מאט- מעין הברקה כסופה מאוד מעודנת שנראית טוב על העור
כמובן שאת מוצרי לייף, כמו כל קוסמטיקה אחרת שקונים בארץ, אני ממליצה לרכוש במבצעים.
בעתיד צפוי להתווסף ללייף גם מייקאפ (אני כבר סקרנית) וגם מוצרי טיפוח לפנים.
מה שבטוח זה שהמחירים שלהם יהיו סבירים ביותר באופן יחסי לארץ.
ומה אתם חשבתם? אהבתם? לא התחברתם? מה אתם חושבים על מוצרי לייף? אשמח לשמוע כאן בתגובות.




5 תגובות:

  1. המותג לייף נותן בעיניי תמורה מלאה לאגרה. וכשיש מבצעים של 1+1 או צללית ב 20 שקלים אז בכלל.
    יש לי 4 צלליות שימר עזות פיגמנט ובעמידות טובה, הלקים שלהם במבחר גוונים ומברשת מצויינת. המגבונים הלחים - הכי מוצלחים מבין החברות העממיות בעיני.
    את הסמקים לא ניסיתי למרות שמחיר ההשקה היה ממש מוצלח 40 שקלים, מכסה הפלסטיק שמועד לסדק/שבירה מנע בעדי.
    אחלה פוסט, אהבתי

    השבמחק
  2. אמת, המכסה מעצם פשטותו עשוי להתריע מישהי שדברים נוטים ליפול לה מהיד. לי נפלה צללית מהיד וסופה עגום- כולה יצאה לה מהפאן. הם אמרו באמת שהם מובילים בגזרת המגבונים מבין כל העממיים.

    השבמחק
  3. תודה על הסקירה. תמיד תהיתי לגבי הדבקת ריסים, וכל פעם שאני נתקלת בהם בסטנד היד נשלחת... וחוזרת. אולי מישהו ירים את הכפפה ויצלם סדנה או סתם כמה תמונות של איך מדביקים (וגם מסירים)
    תודה!
    רותי

    השבמחק
  4. יש ברשת הרבה הדרכות של איך להדביק. להוריד זה מאוד מאוד פשוט. להדביק זה מעט יותר מורכב ולשימוש אישי אני חושבת שאולי עדיף את הריסים הבודדים כי איתם יש יותר שליטה.
    בהחלט יכול להיות שאצלם מדריך של הדבקת ריסים בהמשך, תודה על הרעיון :)

    השבמחק
  5. הי רותי, הרמוני הפנתה את תשומת לבי לבקשתך... אני עשיתי לאחרונה פוסט על הדבקת ריסים, את מוזמנת לקרוא, אולי יעזור לך :-)
    http://talp.co.il/בלוג-איפור/הדבקת-ריסים/

    השבמחק