יום שני, 10 באוקטובר 2011

הסרה נעימה (של הלק).

מאז שלמדתי פדיקור-מניקור ובניית ציפורניים (אני אלרגית מאוד לאקריל אז לא עוסקת בבנייה, אבל בהחלט יוצא לי לעיתים לטפל ברגליים וידיים של אנשים) אני רוכשת את מסיר הלק שלי רק בחנויות מקצועיות, לאחר שרכשתי מתקן שניתן למילוי מחודש והוא עם פקק לחיץ.
לפני שאני ממשיכה להשוואה בין שני מסירי הלק שלי אני רוצה לתת טיפים להסרת הלק:
*אצטון הוא אגרסיבי מדי לציפורן. בעידן שבו ההבדל בעלות בין מסיר לק לאצטון היא 5 שקלים בערך (ואפילו פחות אם קונים בחנות מקצועית שבה מסיר לק עולה כ14 שקלים לליטר) כדאי לפנק את הציפורן במסיר לק ולא באצטון.
* לא כדאי להתעלל בציפורניים. במקום להניח את מסיר הלק על צמר גפן ואז למרוח כלפי חוץ את הלק מומלץ להניח את מסיר הלק על צמר הגפן ואז להניח על הציפורן ולספור עד 10- ההסרה תהיה קלה יותר ומהירה יותר בסופו של עניין.
* אם הלק הוא בצבע דומיננטי (כמו למשל הטורקיז האהוב והמכתים ציפורניים שלי) כדאי להשתדל לא לעלות על העור כי אז הוא יוכתם בצבע הלק.
* כדאי להכניס שמן לטיפוח הקוטיקולה (העור שמסביב לציפורן) לשגרת הסרת הלק כדי שגם אם עלית על העור לפחות תטפחי אותו לאחר ההסרה.

לאחרונה קיבלתי מלייף לבדיקה את מסיר הלק החדש שלהם ומאז יושבת לה הקופסא המקצועית בצד.
אחד מול השני- מסיר לק  מקצועי ומסיר הלק של לייף...
העיצוב של המיכל של לייף יפה הרבה יותר משל המיכל המקצועי אבל היה נחמד אם היא היתה שקופה- כך ניתן לראות כמה עוד נשאר בפנים הכוסית הקטנה בה מצטבר הנוזל להסרת הלק בהחלט חמודה.
היה לי מוזר קצת שהנוזל של לייף הוא תכול, אבל זה לא פגע כלל בתפקוד שלו- שני הנוזלים הסירו את הלק באופן שווה.
הריח של מסיר הלק של לייף היה לי פחות תוקפני מהריח של מסיר הלק הורוד בו אני משתמשת בדרך כלל (מישהו יכול להסביר לי למה החליטו שמסיר לק צריך להיות בצבע ורוד דווקא?)
לפי החברה:
Life מבית סופר-פארם משיק מסיר לק עם פקק ומשאבה לחיצה לשימוש קל ונוח, ממש כמו במכונים מקצועיים. מניחים צמר גפן על הפקק, לוחצים ומנה מדודה של מסיר לק נספגת בצמר גפן ללא חשש שמסיר הלק יישפך או יתבזבז. מסיר הלק מועשר בשמן אבוקדו לחיזוק הציפורניים ובשמן חוחובה להענקת לחות, ללא אצטון. מתאים לציפורניים טבעיות או מלאכותיות.
לדברי, חני לוטן תוריאל, מנהלת מותג Life: "אנו מקפידים להשיק מוצרים חדשניים במגוון הקטגוריות בהן אנו פועלים. בתחום הציפורניים השקנו מגבונים להסרת לק ולטיפוח ציפורניים לצד צבעי לק חדשים ואופנתיים. מסיר הלק עם משאבה הוא פיתרון משלים ונוח לכל מי שנוהגת למשוח את ציפורניה בלק לעתים קרובות".
מכיל: 200מ"ל.
מחיר: 22.99 ₪ ליחידה

ומה דעתי? פשוט הברקה למי שלא יכולה לרכוש בחנות למקצועיות היות וניתן לרכוש חד פעמית את המיכל עם המסיר ואז למלא מחדש במסיר לק. כל מי שיש לה ילדות קטנות ששמות לק (אני נגד באופן אישי, אבל כל אחד עושה מה שמתאים לו) או  סתם ידיים מגושמות, האפשרות להמנע מזה שמסיר לק יישפך היא בהחלט ברוכה, מה גם שהעיצוב בהחלט חביב והעלות היא ללא ספק ידידותית, כיאה לlife.

ואיך אפשר לדבר על הדברים הללו בלי להזכיר 3 מוצרים חדשים שמיד מצאו את דרכם לתיק האיפור המקצועי שלי לעזור לי בהפקות?

הנה המידע מהחברה על שלושת המוצרים הללו:
מגבוני שמן לחים להרגעה, הזנה וריכוך העור סביב הציפורן: המסייעים במניעת סדקים ושברים בציפורניים. המגבונים מכילים פורמולה מועשרת במינרלים ובפרו ויטמין B5, המסייע ליצירת עור חלק ועדין סביב הציפורניים. כל אריזה מכילה 10 מגבונים הארוזים בנפרד. יצרן: DPL, מחיר: 9.99 ₪

מגבונים להסרת לק ללא אציטון: פתרון פשוט להסרת לק ללא צורך בצמר גפן או באציטון. המגבונים מותאמים לציפורניים טבעיות או מלאכותיות ומכילים ויטמין E ופרו ויטמין B5 להגברת הלחות. כל חבילה מכילה 10 מגבונים ארוזים בנפרד, כך שניתן לשאת בתיק לנסיעות או למקרה שהלק מתקלקל באמצע היום. יצרן: DPL, מחיר: 9.99 ₪


צימרונים לתיקון והסרת איפור: בעלי מבנה המותאם לעין לצביעה, תיקון והסרת איפור עיניים, עשויים 100% כותנה רכה, היגייניים וגמישים. כל אריזה מכילה 80 יחידות. יצרן: ג'ייאנג, סין, מחיר: 9.99 ₪
ומה דעתי? המגבונים להסרת הלק הם המוצר השימושי ביותר מבין השלושה, לטעמי הפרטי לפחות, היות והם מאפשרים לי להצטייד בהם במקום בבקבוק מסיר לק שיש סכנה שישפך לי בתיק האיפור (ועל הדרך יעשה שמות במוצרים. מסיר לק יודע להמיס פלסטיק בצורה בהחלט יעילה). מגבוני השמן חביבים, אבל הזכירו לי יותר מדי את המגבונים שמגיעים באריזה של רצועות השעווה והשאירו לי תחושה מעט שומנית מדי לטעמי הפרטי, אם כי אני בטוחה שנשים בעלות עור יבש משלי בכפות הידיים יהנו יותר מהמוצר הזה. הצמרונים מאוד נוחים לשימוש אבל העלות שלהם מעט מרתיעה מבחינתי לרכישה יומיומית- אני אישית מוצאת שאני יכולה להסתדר גם עם צמרונים רגילים על אף שכמובן הצמרונים האלו עושים עבודה יעילה הרבה יותר מהצמרונים שעולים 2 שקלים לחבילה של 100 במקרה היקר. הצמרונים האלו הם פינוק נהדר לפרפקציוניסטיות שאוהבות הגיינה. 

בסך הכל ללייף יש כל הזמן חידושים מסקרנים ואין ספק שלי אישית החידושים האלו גורמים חשק לבקר בסופר-פארם לעיתים תכופות יותר.
מה דעתכן? איך אתן מסירות את הלק? יש לכן טיפים לחלוק איתי? כתמיד אני שמחה לטיפים, הארות והערות וכמובן אשמח אם תצטרפו ותעקבו אחר הבלוג שלי וכמובן תגיבו.

4 תגובות:

  1. 1. רעיון נפלא אך מישהו כבר המציא את זה קודם. יש בביוטי קייר מיכל כזה תמורת 4.5 שקלים שניתן למלא באציטון.
    תמורת 1+1 מאוד כדאי לקנות את המוצר, ב 23 שקלים קצת פחות.

    מרבה לקנות את המוצרים של לייף פרקטיים ונוחים. במיוחד ב 1+1. אהבתי מאוד את המגבונים לטיפוח הציפורן וגם את המגבונים להסרת איפור לא במקום אלא כעזרה ראשונה

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא יפה באותה מידה אלא שקוף, אם כי גם זה יתרון כי רואים בדיוק כמה מסיר נשאר

      מחק
  2. מהרגע שראיתי את הבקבוק הזה של לייף מיד אמרתי שזה רעיון גאוני! תמיד הצטערתי שלא ניתן היה להשיג כאלה בחנויות רגילות ובפעם הבאה שאני בסופר פארם אני בטוח קונה אחד כזה. זה גם מצויין שהוא ניתן למילוי, ככה לא צריך כל פעם לקנות את הבקבוק היקר יותר אלא מסיר לק רגיל או של החברה המועדפת על כל אחת ולמלא!

    השבמחק
  3. היות ואני תושבת יהוד אין בקרבתי המיידית ביוטיקר, אז לא כל כך יוצא לי להיחשף למוצרים שלהם אלא למוצרים של WOW שנמצאים בקניון קרית אונו, אבל בדרך כלל המיכלים בחנויות כגון ביוטיקר וWOW מעוצבים בצורה קצת פחות יומרנית (או יפה, תלוי את מי שואלים) אם כי מאוד שימושית. בכל מקרה- כל אחת בוחרת את מה שנוח לה. המגבונים להסרת לק אכן מעולים לעזרה ראשונה ועוד יותר לי שאני פשוט אורזת אותם בתיק האיפור שלי להפקות. בהפקות אני כמובן יכולה ליצור כמעט כל צבע לק באמצעות שילוב של צללית אבקה ולק שקוף

    השבמחק