יום רביעי, 14 במרץ 2012

רכישת צבעי גוף באינטרנט, הפוסט המלא

אחת השאלות שאני נשאלת בתכיפות הרבה ביותר היא "מאיפה הצבעים שלך, התוצאות שלך כאלו מדהימות כשאת עושה ציורים והגימורים שלך מופלאים". אני רוצה להגיד שכשהתחלתי (ב2005) ציורי הגוף שלי לא נראו כך כלל. חלק מהחיות היא המקצועיות שלי בכיסוי אטום וראוי, המשחק לעיתים עם צלליות אבקה וכמובן תיקון הצבעים שאני דואגת תמיד לעשות בפוטושופ לכל תמונה שאותה אני מעלה וחלק כמובן נובע משימוש בצבעים באיכות טובה, שנותנים כיסוי טוב ותוצאה משביעת רצון.
העבודה שלי לכבוד "גוף במקום קנווס", צלם- שמעון בן אבי. הצבעים חיים בזכות הגימור ובזכות הפוטושופ. הזהב של הבסיס הוא של WOW מעורבב עם אבקה מטאלית של מהרון. הסגול המעושן של העיגולים- צללית אבקה על מכחול לח. הלבן והשחור שניהם של WOW.
על השוואת צבעי גוף התחלתי לדבר- דיברתי על לבנים, שחורים ואדומים ובהחלט יכול להיות שבהמשך אדון גם בצבעים אחרים.
לכל הציירים המקסימים שעומדים להשתתף בתחרות ציורי הגוף המדהימה בניהולי, "גוף במקום קנווס", בחסות עיריית תל אביב- זה בדיוק הרגע להזמין צבעים אם חסר לכם, היות ולוקח לצבעים זמן להגיע (לפעמים 3 שבועות ואף חודש) ואני מזמינה כל צייר באשר הוא להצטרף לתחרות- חוויה מדהימה שכזו שתתן לכם פרסום יותר מכל עבודה אחרת אותה אתם עשויים לקחת באותו יום, ותהיה חוויה מופלאה שלא כדאי להפסיד.
פוסט זה יסקור את האתרים בהם התנסיתי בהזמנת צבעים באינטרנט. כבר כתבתי על כך פוסט , אבל יש תקנות מכס חדשות וכן הזמנתי ממקומות חדשים, כך שאני מעדכנת. לא אדון בנושא איכות כיסוי או מאפיינים אחרים של צבעים בפוסט זה, אלא רק בנוחות ההזמנה והאריזה.
מניסיון העבר ובחישוב של עלות גרם צבע, בדרך כלל משתלם להזמין צבעים באינטרנט.
הדבר הראשון שחשוב לדעת כאשר מזמינים באינטרנט הוא שההזמנה (לא כולל המשלוח) צריכה להיות פחות מ75$, אחרת המכס יכול לעצור את ההזמנה ואז צריך לשלם, ולפעמים התשלום יכול להגיע אפילו לחצי מעלות ההזמנה, כך שאם יש הזמנה גדולה כדאי לפצל אותה לכמה משלוחים קטנים. במידה ומזמינים במטבע אחר (ליש"ט, יורו וכדומה) יש לשים לב שערך ההזמנה לא יהיה יותר מ75$ בהתאמה. אמנם עד 325$ לא משלמים מכס, אבל כן צריך לשלם מע"מ- על הזמנה של 83$ שילמתי 50 שקלים מע"מ, כך שאולי באמת עדיף להישאר עם 75$ של הזמנה ולא יותר.
לפני הכל צריך חשבון בפייפאל, שבלעדיו אי אפשר כלל כמעט לעשות הזמנות ברשת. בגלל שהאתר הזה מאובטח בצורה יעילה הוא מהווה את אמצעי התשלום העיקרי. אם אין לכם כרטיס אשראי בינלאומי כלשהו, אני חושבת שעדיין תוכלו לפתוח חשבון, אבל זה מסבך מעט את הענייניים. יש כרטיס אשראי נטען שאפשר לקנות בדואר ישראל והוא עשוי להוות פתרון לעניין הזה, אפשר לטעון אותו מפעם לפעם בכמה כסף שרוצים, לבצע איתו קניות ואי אפשר לעקוב אחרי הכרטיס הזה. האתר של פייפאל כתוב בעברית והממשק שלו נוח למשתמש, לטעמי. אפשר לשלם בכרטיס אשראי גם בלי לפתוח חשבון בפייפאל אם רוצים, אבל הממשק הוא די נוח והוא בעברית, כאמור- גשו לאתר שם לקרוא את כל הפרטים על חשבונות בפייפאל אם תרצו.
 באתר כאן יש מחשבון שעוזר לבצע את ההמרה בין יורו, דולר, ליש"ט, שקלים או מטבעות אחרים והוא מתעדכן לפי ערך המטבע.באופן כללי כאשר מזמינים באינטרנט, חשוב מאוד לברר מה עלות המשלוח לישראל מכיוון שלעיתים עלות המשלוח הופכת את העניין ללא כדאי. לפני הכל אסקור בקצרה את המקומות מהם אני רוכשת צבעים מוצקים בארץ: צבעי האקווה ממאק פרו בקניון רמת אביב הכי משתלמים בארץ מבחינת עלות של צבע- כמה שקלים חלקי כמה גרמים יש בצבע נותנים לנו כמה עולה לנו כל גרם. במידה ויש את הכרטיס של מאק פרו, ומהם ניתן לרכוש את צבעי היסוד, ועוד כמה גוונים יפים.
במונקו (רח' כפר גלעדי 1, ת"א), ניתן למצוא פלטה מוצלחת למי שאין ברשותו צבעים כלל וכן צבעים בודדים בעלות סבירה ובאיכות טובה. ככל שידוע לי לצבעים של מונקו אין את אישור משרד הבריאות, לידיעתכם ואתם מוזמנים לתקן אותי אם אני טועה כאן למטה.
בגיורא שביט ניתן למצוא מגוון של צבעים מוצקים בעלות אטרקטיבית בד"כ, ולעיתים יש להם מבצעים.
בקריולן ניתן למצוא גם כן מגוון של צבעים מוצקים באיכות טובה.
הצבעים של WOW מקסימים ובאיכות בהחלט משביעת רצון. יש גם כמה מאפרות שמביאות צבעים מחו"ל
יוסי ביטון גם הוא הוציא צבעי גוף, אך לא יצא לי להתנסות בהם עד עתה.

והנה סקירה של האתרים מהם רכשתי חומרים ושולחים לישראל:

http://madhattermagicshop.com/magicshop/product_info.php?products_id=2950&osCsid=6e0c7f3c33000a4216f8640512027004 הוא אתר אותו הכירה לי גילה צדוק ושם מצאתי את הצבעים המוצקים של פרדייס ב5.98$  אני כבר לא ממליצה להזמין מהאתר הזה (ולכן השארתי את הכתובת ) היות והם שכחו לשלוח לי בהזמנה נוספת צבעים והם לא שלחו לי אריזה במקום הצבע שלא הגיע וגם לא חזרו אלי לאחר ששלחתי להם לפחות 30 מיילים. ההזמנה מהם היא על אחריותכם ואם צבע לא יגיע- אל תאשימו אותי- הזהרתי אתכם לא להזמין מהם.
מהאתר של סיליפארםhttp://www.sillyfarm.com/ גם כן ניתן לבצע הזמנות- כדאי לבקש מהם FLAT RATE ENVALOPE שיוצא זול יותר מבחינת משלוח. הצבעים המבריקים של FAB מרהיבים וקלים לעיבוד ובייחוד הגוון בשם  - ocean shimmer
הנה התמונה של הצבעים שהזמנתי של סנאזארו מהאתר יחד עם האריזה המצויינת מלאת הפצפצים שלהם. זה אגב הגודל שאני לא ממליצה לרכוש לשימוש אישי- הקופסאות האלה מאוד נוטות להישבר. על אף האריזה המדוקדקת בפצפצים לעיתים מגיע אלי מכסה סדוק או שבור. הפלטה מהפלסטיק מאוד נוחה לשימוש אבל לצערי גם היא מראה נטיה להישבר.
facepaint-uk הוא אתר מקסים וממנו הזמנתי צבעים נוזליים של פרדל ומוצקים של קריולן וגם ספוגיות. במידה ולא רוכשים ביטוח על המשלוח המשלוח יוצא הזול ביותר מכל האתרים שהזכרתי. את האתר מנהלת ציירת מנוסה ומוכשרת ביותר בשם ביבי פרימן, אותה הכרתי באוסטריה ואיתה התייעצתי באמצעות הדוא"ל לגבי גוונים ולגבי מוצרים שונים, היות ואת הצבעים הנוזליים של פרדל לא הכרתי- אם כי שמעתי עליהם טובות. ספוגיות משתלם להזמין מהאתר הזה. קרתה פעם אחת שהם לא שלחו לי מוצר שהיו אמורים אבל לאחר שהתכתבתי איתה ביבי מיד שלחה לי את המוצר המדובר. החסרון בלהזמין ממנה הוא שהעלות לא ברורה והיא עושה את החישוב ושולחת הזמנה לתשלום דרך פייפאל.
ביצעתי הזמנה מעוד 2 אתרים. מאתר אחד הזמנתי את הצבעים של TAG. הם מעט יותר רכים מהצבעים של diamond fx, מה שאומר שהם נוטים להיגמר מהר יותר.  הזמנתי ממנו את הצבעים והם הגיעו ואפילו היה ממתק קטן בפנים ותוך כשבועיים, והאדום של טאג אהוב עלי במיוחד
אבל מאז שהזמנתי משם גיליתי אתר אחר שהמחירים בו יותר טובים וגם המשלוח זול יותר.
את JESTPAINT (הקליקו על השם כדי להגיע לאתר) גיליתי די במקרה והייתי מאושרת לגלות שהם עשו סווצ'ים של המון צבעים בדף הפייסבוק שלהם וגם של השוואה בין חברות שונות.
במקרה של האתר הזה חשוב להזמין מתחת ל70$ לארץ, אחרת פתאום עלות המשלוח (INTERNATIONAL AIRMAIL) קופצת מ18.95$ למשהו כמו 45$. חשוב לבדוק את העניין הזה מדי פעם כי עלות המשלוח משתנה מפעם לפעם.
ההזמנה מהאתר של JEST הגיעה. בתוך האריזה חיכה לי ממתק קטן. מיד לאחר ביצוע ההזמנה הם כמעט מיד שלחו לי הודעת דוא"ל כדי לוודא איתי כתובת והוציאו לי את ההזמנה ממש באותו יום- נתנו לי את התחושה של שירות לקוחות מעל ומעבר. הצבעים היו ארוזים בתוך מעין קרפ ורוד ולא בפצפצים ובתוך שקית ולא בקופסת קרטון אבל הגיעו שלמים

השקית
נייר הקרפ שבתוכו מגולגלים הצבעים
הצבעים של TAG פתוחים, הזמנתי 2 אדומים. הממתק היה כלול באריזה.
מאז ביצעתי שוב הזמנה מהם שהגיעה ב2 מעטפות שונות, כאשר בתוך המעטפה הצבעים ארוזים בפצפצים בצורה די הרמטית. JEST מציינים על המעטפה בפירוש שזה צבעי פנים ואת שווי המוצרים שבפנים.
אגב- כדי לחשב האם משתלם להזמין מאתר כולל המשלוח מה שעושים זה מחלקים את עלות ההזמנה כולל המשלוח (במקרה שלי הפעם 88.70$)  בכמה גרם צבע סה"כ הזמנו (הזמנתי 358 גרם סה"כ- כתוב ליד כל צבע כמה גרם ממנו הזמנת. אז 88.7:358= 0.24 סנט לגרם- כלומר גם אחרי חישוב עלות המשלוח עדיין יוצא לי זול יותר להזמין מחו"ל מאשר לרכוש בארץ. עד כמה שראיתי בארץ משלמים הרבה יותר מאשר שקל אחד לגרם, אפילו הצבעים של WOW, שעולים 25 ₪ לצבע (נכון ל2013), עולים 1.25 ש"ח לגרם (הם מכילים 20 גרם בערך)
ועוד טיפ קטן לעניין הגרמים- אל תאמינו בהכרח למה שכתוב על הקופסא, תשקלו את הצבעים בכמה מקומות כדי לוודא שזה אכן נכון. הזמנתי את הצבעים של VIMUA (הצבעים אגב בהחלט באיכות טובה) שאמורים היו לשקול 42 גרמים- יש לVIMUA שני גדלים- ה"42" גרם, שכאשר שקלתי אותו ב3 משקלים שונים (הפיצוציה ליד הבית, האטליז וגם חנות התכשיטים, רק כדי לוודא שאני לא מדמיינת) גיליתי שהוא שוקל רק 20 גרם- כלומר שילמתי מחיר למעשה אסטרונומי ולא כדאי- אם כי הצבעים באיכות מעולה ואם אתם מזמינים מVIMUA, אז תזמינו אך ורק את ה135 גרם, שאכן ראיתי ששוקל כמו שנאמר על הקופסה. שירות הלקוחות של VIMUA היה טוב וברגע שעדכנתי אותם לגבי הטעות הם פיצו אותי ושלחו לי עוד צבעים על חשבונם- אבל אני חושבת שעדיף מראש לקבל את מה שאתה מזמין ולא להיכנס אחר כך לכל מיני תיקונים, פיצויים וכן הלאה.
עוד אתר שנחשפתי אליו הוא http://www.thefacepaintingshop.com/index.php?route=common%2Fhome, חלק מהצבעים שם יותר זולים וחלק לא, כמו בכל רכישה מושכלת חשוב לעשות השוואת מחירים טרום רכישה. אפשר שם לקבל הערכה גם של מחיר המשלוח בעת ביצוע ההזמנה והאתר מאוד נוח לגלישה. מה שכן הם עובדים בשיטת המצליח- אני מכירה בנות שקיבלו מהם הזמנות מבולבלות ואחרי שהזמנתם אם חסר להם מוצר הם עשויים לשים לכם מוצר מקביל מחברה אחרת במקום מה שחסר להם במלאי בלי ליידע מראש- זה קרה לי וגם לחברה- כך שחשוב לכתוב להם please contact me at this mail..... if you do not have any product before shipping 
ואיך לדעת איזה גודל להזמין? לרוב משתלם יותר כלכלית (חישוב של עלות לגרם- זוכרים?) להזמין את הגודל הגדול ביותר, אבל לא תמיד. אם אתם בספק תעלו את המחשבון, תקלידו את עלות הצבע ותחלקו בכמה גרמים אתם מקבלים. בכל מקרה צריך שיהיו קופסאות קטנות, אבל לא מדי, לעבודה סדירה, אם כי יש אנשים שאוהבים לעבוד על משטח. למי שעוסק גם בציורי פנים ואם עדיין אין לכם כלום- אני ממליצה על הזמנת ה30 גרם של סנאזארו בשלב ראשון. לאחר מכן תזמינו את הגודל שהכי משתלם כלכלית ופשוט תעבירו בעזרת סכין יפנית מהכלי החדש לקופסת ה30 גרם של סנאזארו. אם אתם חובבים דווקא קופסאות מלבניות או מרובעות (כמוני- חוסך יותר מקום בערכה) אז תזמינו את ה50 גרם של TAG- כל אחד ומה שמתאים לו. כך או כך אם הזמנתם קופסא גדולה של צבע המכילה 90 גרם, השתדלו להעביר כמות כלשהי כל פעם לכלי אחר וזאת מכיוון שכל מגע עם מים משנה במעט את המרקם של הצבע ובשיטת העברת חלק מהצבע כל פעם ישאר לכם צבע חדש לחלוטין שלא נגעו בו מים כלל.
אתר טוב שהבעלים שלו ניתנת לתקשורת נוחה וידידותית באנגלית הוא ttp://theclassyclown.com/store.htm ואם אתם מתקשים עם האתר אפשר לתקשר איתה בפייסבוק שלה. הבעלים היתה מקסימה ואפילו שלחה לי מתנה קטנה.


אגב- ספוגיות משתלם בהחלט להזמין מחו"ל. אמנם אפשר להשתמש בספוגיות שניתן לרכוש בחנויות יצירה- אבל הספוגיות המיועדות לציורי פנים הן נוחות יותר לשימוש- אם כי לציורי גוף כמובן מברשות גוף חוסכות גם זמן וגם חומר.
יצרתי סדנה ייחודית לכל מי שמסתבך עם אנגלית או רוצה עזרה בתחום, סדנה המשלבת התנסות פעילה,אחד על אחד, בהשגחה אישית שלי עם המון טיפים וטכניקות של ציורי פנים יחד עם ביצוע הזמנה מדויק,יעיל וחסכוני לפי הצרכים שלכם מחו"ל בליווי אישי, ואולי אפילו תקבלו מברשת ייחודית לציורי גוף ופנים ממני. צרו קשר בפייסבוק, בדוא"ל או ל0545554848


לסיכום- לגבי רכישת צבעי גוף: שמישהו אחר יביא לי מחו"ל ורצוי גם שישלם על הצבעים במקומי..... מישהו מתנדב?

אם נתקלתם באתר נוסף או עשיתם הזמנה כלשהי אשמח לשמוע על החוויה שלכם כאן למטה בתגובות וכמובן שאתם מוזמנים להירשם לבלוג שלי.

23 תגובות:

  1. פוסט נחמד אני לא יכולה להתאפק ולומר שחברת מרון התחילו לעשות משלוח בינלאומי וצבעי פרדייז יותר זולים שם מה גם שיש אינספור מוצרים לאפקטים ממש תענוג: http://www.mehron.com

    השבמחק
  2. אני לא ציירת - רק מסתכלת אבל אם אני לא טועה - המכס יכול לעצור חבילות שסכומן 75$ ומעלה כולל המשלוח, ולא כפי שכתבת. כדאי לבדוק שוב...

    השבמחק
  3. אולי הוא יכול לעצור מ75$ כולל המשלוח- אבל לשלם את משלמת רק על החשבון של המוצרים ולא על עלות המשלוח וזה בוודאות (שילמתי לא מזמן למכס אז אני יודעת והבחורה במכס התחשבה רק בעלות ההזמנה ולא בעלות המשלוח)
    ותודה על העדכון כלה בקלות :), האבקות המטאליות של מהרון יחד עם מיקסינג מדיום נותנות צבעים מתכתיים מרהיבים במיוחד, כך שזה בהחלט מידע שימושי מה גם שיש כאלו שאוהבים את הצבעים שלהם.

    השבמחק
  4. אני די חדשה בעניין אבל התמכרתי די מהר הזמנתי דברים מJESTPAINT אמנם לברוקלין ומשם הביאו לי את זה לארץ ומה שאני קניתי משם וגם מסיליפארם בארץ הייתי קונה בקושי חמישה צבעים. הכל הגיע ארוז היטב כולל פירוט ההזמנה וסימון וי ליד כל מוצר שנשלח בקיצור אני מרוצה עד הגג ובפורים הייתה אחלה חגיגה!! כלומר האחרים נהנו מהציורים אני עבדתי בהתנדבות כמובן בבי"ס בו אני מלמדת ובבי"ס של בתי וכמובן בחוג המשפחה עד כה התגובות היו נלהבות למדי.... מקווה עוד קצת "להשתפשף" ולהתמקצע.

    השבמחק
  5. פוסט מצוין , מאוד עוזר , שאלה לי - אם מישהו מביא לי חבילה מחו"ל איך זה עובד מבחינת מכס?

    השבמחק
    תשובות
    1. תלוי אם את מדווחת או לא- אם זה במזוודה לא אמורים לפתוח אבל החוקים אומרים שמעל 75$ משלמים מס כלשהו ומס מלא מעל 325$, אם כי לא חסרים ששמעתי שפשוט שמים את החבילה במזוודה לא מדווחים ופשוט נכנסים לארץ כך.
      תודה על המחמאה.

      מחק
  6. היי, אשמח אם תוכלי להכווין אותי לצבעי גוף שזוהרים בחושך. אני לא צריכה כמות גדול כך שאעדיף משהו אולי שניתן לקנות בארץ..
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זוהר בחושך מאוד בעייתי וככל שידוע לי לא מאושר לשימוש קוסמטי. היחיד שאני מכירה הוא של מהרון בצבע ירקרק לבנבן ונוזלי מאוד שלא נותן כיסוי בכלל וצריך לחשוף אותו לאור כדי שיזהר בחושך.
      הדבר השני שאני מכירה זה הIGLOW, אבל את זה אין בארץ. זה זוהר בחושך אבל לא נוח לציור על הגוף.

      מחק
  7. היי, מאיפה אני יכולה להשיג צבעים של וולף במחיר טוב?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אישית מעדיפה לעבוד עם דיימונדFX. מעט זולים יותר מוולף, האיכות מצויינת ואין להם שום בושם, אבל אם את מתעקשת על וולף אני חושבת שאפשר להשיג אותם בג'סט. היות ואני לא משתמשת במותג (השחור והלבן שלהם מצויינים אבל גם השחור והלבן של דיימונד משובחים) אז לא בדקתי את הנושא לעומק.

      מחק
  8. שלום, אני מאפרת ציורי פני וגוף ובעיקר ציורי הריון..
    אשמח לקבל ממך קצת מידע - איזה צבעים איכותיים שווה לקנות במחיר נורמאלי..
    קניתי זוהרים של מונקו אבל הם לא אטומים..
    אני רוצה צבעים איכותיים ואיפה אפשר לקנות? :)

    תודה רבה על העזרה!!
    נטלי

    השבמחק
    תשובות
    1. זוהרים באופן כללי נוטים להיות פחות אטומים, צבעים איכותיים- כתבתי כאן היכן ניתן להשיג בחו"ל. לגבי הארץ הצבעים של WOW הם בסדר גמור ויותר מכך, אבל מגוון הצבעים מאוד מוגבל. JESTPAINT הוא מקום טוב לרכישה אם כי המשלוח כעת הוא יקר יותר גם לסכום כסף קטן יחסית.

      מחק
  9. ומה לגבי יתר הצבעים של וולף, יצא לך לעבוד איתם קצת? מאיפה הכי משתלם לקנות את הדיאמונד? ושאלה אחרונה, מאיפה ניתן להשיג צבעים משולבים בקופסא אחת?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא עבדתי עם הצבעים של WOLF. פעם רכשתי אפור ועוד מעט גוונים שלהם, בעיקר אולטרה ומטאליים. צבעים משולבים בקופסא, יש לך מטאג וכאלה מצויינים. אפשר להזמין אותם מJESTPAINT במחיר לא גבוה. צבעים של דיימונד יש גם באתר האנגלי שכתבתי עליו כאן למעלה.

      מחק
  10. תגובה בקשר לSILLYFARM :) הזמנתי מהם לפני כמה חודשים והגיע חבילה ריקה :) הם היו נורא נחמדים ואמרו שישלחו לי עוד פעם ואני אשלם רק על דמי משלוח ... שילמתי ושוב קיבלתי חבילה ריקה =.= זה משהו מוזר... פעמיים לקבל חבילה ריקה זה כבר מוגזם .... לא הזמנתי יותר צבעי פנים מחו"ל למרות שאני ממש רוצה אני מפחדת לקבל שוב חבילה ריקה... יש המלצות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שאמרתי, JEST מומלצים בחום. אני הזמנתי מסיליפארם ולא קיבלתי מהם חבילה ריקה אולי זה משהו בסניף הדואר שלך.

      מחק
  11. ממליצה בחום על האתר הבא.....שירות מעולה והמבחר והאיכות שווים כול דולר www.facepaintingforumshop.com

    השבמחק
  12. תודה רבה רבה על פוסט מושקע ואיכותי מאוד עזרת בבחירת החברה ממנה להזמין!
    הזמנתי מג'סטפיינט הגיע תוך שבוע [בתוך ארה"ב]
    תודה רבה

    השבמחק
  13. פוסט מעולה תודה!!! מאיפה כדאי להזמין צבע לבן איכותי ניסיתי מלא והם לא מספיק אטומים לדעתי

    השבמחק
  14. תודה על המחמאה. אטום הוא גם עניין של טכניקת עבודה, כך או כך אני ממליצה על 2 סוגים של לבן- של WOLF\DFX לעבודת קו כי הוא אטום לחלוטין ושל MAC\סנאזארו\מהרון לשטחים אבל חובה לתרגל כי כיסוי מלא אטום ויפה של לבן שלא נסדק דורש תרגול.

    השבמחק
  15. ממש טוב הצבעים

    השבמחק
  16. תודה רבה על הפוסט,
    אני מחפשת לקנות צבעי גוף לצורך איפור הילדים לפורים,
    שנה שעברה רכשתי צבעים של WOW , הם מקסימים, אבל הבת שלי פיתחה תגובה אלרגית קלה, קיבלה אדמומיות ונפיחות קלה בדיוק במקום הציור. לכן אני מחפשת עכשיו צבעים של חברה אחרת. ידוע לך על חברה איכותית עם אישור ביראותי על המוצרים? אולי משהו שמתאים לעור רגיש או לילדים?

    תודה רבה :)
    נעה.מ

    השבמחק
    תשובות
    1. הצבעים של SNAZAROO או של RUBI RED הם הצבעים שהכי מתאימים מכולם לעור יותר רגיש. לחילופין את יכולה לנסות לעבוד עם צללית אבקה מעורבבת במים בלד שהיא יותר עדינה לעור. מעבר לכך כדאי להסיר עם מים בלבד כיוון שעשויה להיות תגובה משולבת של חומר ההסרה וחומרי האיפור

      מחק