יום שני, 14 בנובמבר 2011

האדום האדום- גרסת צבעי הגוף

אדום הוא צבע עם אמירה מאוד נועזת, אחד מצבעי היסוד וצבע בהחלט חיוני לכל מי שעוסק בציורי פנים וגוף, ולו רק בגלל כל הספיידרמנים למינם שיוצא לצייר פנים ממוצע לפגוש במסיבות ימי הולדת ואירועים למינהם.
קודם כל אני רוצה להזכיר כאן את הפוסט של רכישה מחו"ל של צבעי גוף
בהמשך לפוסט השוואות בין צבעי גוף- לאחר שהשוויתי בין לבנים ושחורים מגיע תור האדום.
ציור שלי עם אדום
אדום ושחור- שילוב אהוב לעיטורים בהשראה גותית- האדום אולטרה הוא הנוזלי של FARDELL
מבחינת הכתמה (מלשון כתם) אדום הוא לא הגרוע מכולם, בייחוד האדום שזוהר באולטרה (שיש רק לקריולן אחד יפה, אם כי אני אוהבת את האדום אולטרה הנוזלי של FARDELL)
אז עשיתי השוואה לרווחת הקוראים. כמות האנשים ששואלים אותי על איזה גוון אני ממליצה היא אדירה, כך שהחלטתי לרכז את ההעדפה האישית שלי לפוסט.
מפעם לפעם אני מזמינה צבעי גוף ובדרך כלל אני אוהבת להזמין מביבי פרימן המקסימה

הגיע אחרי כ3 שבועות, עם פצפצים למכביר
ומה בקופסא? FUNKY FOXES, ספוגיות ולבן של דיימונד
הצבעים של FUNKY FOXES מכילים כמות קטנה- בדיוק כמו הצבעים של WOW הם מכילים 20 גרם בלבד, אבל היות והקופסא קמורה, הגודל מטעה. אמנם הקופסא מאוד גדולה אבל זה בהחלט נוח כאשר מציירים על גוף לקחת עם המברשת מקופסא גדולה כל כך. לציורי פנים קופסא קטנה יותר עדיפה לטעמי הפרטי ואני מאוד אוהבת את קופסאות ה30 גרם של סנאזארו
אדומים שונים.

מפוצל של WOW, התמונה מובאת כאן על מנת להראות את האדום.

מכל האדומים אני הכי אוהבת את של TAG, אבל לילדים אני בדרך כלל משתמשת באדום של סנאזארו שהוא קל להסרה הרבה יותר. 
היות והצבעים שהזמנתי הם אדומים מסוגים שונים, ניצלתי את העניין לכתיבת פוסט בנושא. למי שתוהה מדוע אני מזמינה בורדו כהה שכזה אני רוצה לומר שזה אחלה חיקוי לצבע דם ואני משתמשת בו לכל המפלצות שלי בעיקר.
טיפות הדם הן עם MAROON

אשמח לשמוע באיזה אדום אתם אוהבים להשתמש וכמובן שכל תגובה אחרת מתקבלת בברכה :)

תגובה 1:

  1. טוב, את כבר מכירה אותי - עובדת רק עם סנאזרו, בעיקר כי אני עובדת המון עם קטנטנים ורק להם יש תו תקן לפעוטות מתחת לגיל 3, מעבר לכך שהגוונים שלהם מדהימים (וזו הזדמנות טובה להודות לך שוב על ההמלצה על המארון שלהם, חסכת לי את העירבובים של האדום שלהם עם השחור לאפקט הדם שהוא סופר-שימושי תמיד) - אני אוהבת גם את המארון, גם את האדום הבסיסי שלהם וגם את הגליטר שנהדר לשפתונים ולצלליות וגם לדברים אחרים, ובאמת הקופסאות של 30 מ"ל שלהם ממש נוחות לשימוש וגם לא שבירות, מעבר לזה שפלסטיק ככל שהוא גמיש יותר הוא מכיל פחות כימיקלים מזיקים, ולהבדיל מהמיכלים של ה 18 מ"ל שהם גם שבירים - הם גם מפלסטיק קשיח שפחות בריא לגוף.
    פוסט מעולה, כרגיל (:

    השבמחק