יום ראשון, 15 באפריל 2012

טיפים לבישום (משלכם בעיקר) ויש לנו זוכה בGIVEAWAY

אני רוצה להודות לסופר-פארם, שאפשרו לי לערוך את ההגרלה ולצ'פר את אחת הקוראות לשי לקראת פסח, ואני רוצה להודות לכל המגיבות על ההשתתפות בהגרלה, לצערי הרב רק אחת יכולה לזכות, וזוהי

ענת.
 נשלח אלייך מייל שאם לא תעני לו אאלץ לבחור זוכה חדשה במקומך.
אני רוצה להודות לכן מאוד שחלקתן עמי ועם הקוראים האחרים את הטיפים שלכם בענייני בישום, אז איזה טיפים היו לנו?
ראשית, כמה מכן חזרתן על הטיפ המעולה והחיוני (בדיוק לקראת הקיץ אפילו יותר) לא להתבשם במקומות שחשופים לשמש- הסיבה היא שאלכוהול+ שמש= פיגמנטציה, אז תנסו גם לגמול את הגברים בחייכם מהמנהג המגונה של להשפריץ בושם או אפטרשייב אלכוהולי על הפנים (אני עוד לא הצלחתי, אבל אולי לכן זה ילך)
סאלי נתנה טיפ להריח את הבושם בעיניים עצומות כדי להגביר את חוש הריח.
כמה אמרו שהן מתיזות על העורף (כשנזהרים לא להתיז על שרשראות)
עוד אמרו להניח קרם לחות מתחת לבושם- היו שהמליצו על שימוש בקרם לחות באותו ריח של הבושם והיו שלא אמרו זאת. אני אישית חושבת שנחמד לערבב, אבל כל אחת והגישה שלה במקרה הזה (אני חובבת קוקטיילים ותערובות כמעט בכל תחום בחיי)
ריקי אמרה שהיא אוהבת גם בשמי גברים- ואני אומרת ששימוש בבשמי גברים בהחלט יכול להיות אפשרות מעניינת ומתאימה במיוחד למי שאוהבת בשמים קלילים יותר בריחם.
מיכאלה המליצה להחזיק לפחות 2 סוגי בשמים ב"מלתחת" הבשמים- אחד לקיץ ואחד לחורף ואני בהחלט נוטה להסכים איתה.
היו שהמליצו על התזת הבושם דווקא בנקודות הדופק.
אם את הROMANCE של ראלף לורן אני יכולה להניח על הגוף כל השנה, ההיפנוטיק פויזן של דיור או האנג'ל הסגול שאני אוהבת מאוד דומיננטים והריח שלהם עשוי לתקוף את הנחיריים כך שאני לא שמה אותם בקיץ, והESSENCE של נרסיסו הוא בושם שיותר מתאים לערב לטעמי, והבושם בו אני משתמשת בקיץ הוא הENERGIZING FRAGRANCE של שיסיידו.
הטיפ של עדי הוא לרכוש מיכל קטן למילוי בושם (אפשר להשיג כזה אחד מאוד מוצלח ששמו  travalo בCALL PERFUME) כך שיהיה אפשר לחדש את הבושם, אבל בלי לסחוב את כל הבקבוק.
סימה המליצה לפזר ענן של בושם ולצעוד לתוכו, כך שהריח יתפזר על כל הגוף וילווה אותך לאן שתלכי
היו שהמליצו על השימוש בבושם כסוג של מפיץ ריח (לבגדים בארון, לכרית במיטה וכן הלאה)

הטיפ הזוכה של ענת הוא על השימוש בוזלין על פרקי הידיים לפני שמשפריצים בושם וכן להניח בושם דווקא על הקרקפת.
העניין של הוזלין מאוד מזכיר את שימוש בקרמי גוף, אם כי יש סיכוי שוזלין יותר יעיל היות ולתוצרי לוואי של נפט יש נטייה לסתום את נקבוביות העור.

ועוד טיפים קטנים שלי:
-אל תסמכו על כך שיהיו פולי קפה היכן שתלכו לרכוש בושם, קחו כמה פולי קפה אתכן כדי "לרענן" את האף בין הרחות ותחליטו אם לרכוש לא מיד אלא לאחר כמה פעמים שהרחתם את הבושם
-אני אוהבת קוקטיילים ועכשיו מגיע הקיץ, אני אוהבת להשתמש בקיץ בבשמים מוצקים (יש ללאוקסיטן בושם מוצק חביב בארץ) ולכן יש לי כמה בשמים מוצקים של פסיפיקה (אורגניים לחלוטין וכשנכנסים לאתר למעלה תחת FRAGRANCES אפשר לראות את החלוקה למשפחות ריח. כשנכנסים לכל ריח כתוב עליו מעט) - אני מערבבת את הלילך עם הגרדניה ומקבלת גן עדן פרחוני קטן משלי על שורש כף היד ומאחורי האוזניים
מי שרוצה, יכולה לערבב שמן נשא (שמן שקדים,שמן זרעי ענבים וכן הלאה) עם שמן אתרי ריחני- זה הופך להיות בושם מאוד חזק ומאוד עמיד- ויש לשמנים אתריים תכונות מאוד טובות לטיפוח העור. אני אישית חובבת ריח של ילנג ילנג או נרולי, אבל חשוב לדעת ולהכיר את הריכוזים הנכונים לפני שמערבבים.

שוב תודה לסופר-פארם על הבושם המצויין שהם נותנים לזוכה, אני בטוחה שתהני ממנו ואשמח אם תגיבי כאן ותאמרי מה דעתך עליו. וכמו תמיד- אני שמחה לתגובות :)

3 תגובות:

  1. היי! שוב תודה רבה על הזכיה :)
    שמחתי שהטיפ שלי היה מעניין והועיל!
    אני מבטיחה להגיב כאן כשאני אקבל אותו, ולספר מה אני חושבת על הניחוח

    השבמחק
  2. אני מרחה בבררנות והולכת הביתה עלי עם הריח המועדף לשמוע דיעות נוספות

    השבמחק
  3. קיבלתי אתמול את הבושם - אבל מסתבר שהם שלחו לי את השני האדום החדש יותר ולא את מספר אחד
    אני ממש ממש אוהבת אותו! אני לא מומחית בלזהות תווים של בושם אבל מה שהכי בולט בו זה שוקולד וקפה וקצת תבלינים והוא מהמם! מתוק ומתובל ונשאר להמון זמן. הוא מתאים יותר לערב או ליום חורפי כי הוא דומינטטי וסקסי כזה
    בקיצור אני ממש ממש מרוצה! תודה רבה לך וגם לסופרפארם :)

    השבמחק