יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

העיניים היפות שלי, תובנות על עבודה בדוכנים, ועוד

"אחרי החגים" כבר הגיע, וגם הפעם עבדתי קשה בתחום ציורי הפנים בחג. בין השאר בפסטיבל אייקון 2012, הפסטיבל השנתי למד"ב ופנטזיה.
אז מה היה לנו? סדנה מרתקת שהעברתי על יצירת דמות באמצעות צבע, גולגלות, סטימפאנק (כתבתי על כך) וכמובן ציורי פנים כרגיל- אה וכמובן העדשות החדשות שלי, אותן הזמנתי מכאן. המשלוח משם יקר, לכן הזמנתי גם עדשות ראיה יומיות רגילות, כמו גם עם צבע סגול. בהיותי ממושקפת אני תמיד עם משקפיים או עם עדשות. אני רגילה מאוד למשקפיים, אבל כאשר אני צריכה להתאפר (תמיד כאשר אני בדוכן אני מתאפרת) אני מעדיפה עדשות כי זה מקל על העבודה, מה גם שאין סכנה שאיישר את המשקפיים על האף ובדרך אלכלך את אחת העדשות. יש מגוון אתרים להזמנת עדשות צבעוניות מהאינטרנט, אבל קשה למצוא כאלו שהן גם עדשות ראיה, אם כי זה אפשרי. שני אתרים שמצאתי ששולחים לארץ בחינם הם:EYECANDYLENS, מהם הזמנתי אך המשלוח לא הגיע, וHONEY COLOR, מהם לא הזמנתי. אני בטוחה שיש אתרים נוספים, אם כי בכולם מעט קשה למצוא עדשות מיוחדות עם מספר.
ומה שווה פוסט כזה בלי תמונות? אבל לפני התמונות-

אשמח אם תיכנסו לדף העסקי שלי ותעשו לי like, ואתתם מוזמנים להגיב וכמובן להירשם לבלוג שלי.
חנכתי את העדשות החדשות שלי, באיפור עדין יחסית, כמו תמיד כאשר אני עובדת בדוכן
כפי שכתבתי, לטעמי עבודה בדוכן מחייבת איפור עדין ולא מסכה מלאה, כדי לא להפחיד ילדים.


איפור של מפלצת הוא בלתי אפשרי בדוכן, כדי לא להפחיד ילדים, אבל יש עוד סוגי איפור שעובדים עם עדשות כאלו.
בדוכן, עובדת. כאן אני משלימה את האיפור לדוגמנית שלי מהסדנה
כאשר עובדים בדוכן של תשלום פר ציור כדאי מאוד למשוך את תשומת לב הקהל. בנוסף לדברים הברורים כמו שילוט, עדשות חתול הן דרך לא רעה למשוך תשומת לב, אם כי יש צורך בכובע כלשהו או פיאה, היות ואת העדשות לא רואים למרחוק. כובע כלשהו או פיאה (שמושכת תשומת לב, רצוי בצבעים בוהקים) מוסיפים גם הם. בקטגורית האיפור- אני ממליצה על שימוש בריסי נוצה- ריסים מרהיבים הם דבר שמרשים את כל הלקוחות הפוטנציאלים וריסי נוצה לעולם קלים יותר מריסים רגילים- הם אינם כבדים על העין כמו ריסים רגילים. היות וכאשר עובדים בדוכן הרעיון הוא שכמה שיותר אנשים יימשכו אלינו (גם אם לא מאפרים באותו רגע הדוכן עצמו אמור להוות אטרקציה) אני מאוד ממליצה להשתמש בריסי נוצה כמושכי תשומת לב, ובחלק מהמקרים אפשר להביא אותם לדוכן איתנו כתוספת (בתשלום כמובן) לאיפור, המשדרגת אותו פלאים.
זו הדוגמנית שלי מהסדנה, הדגמתי עליה יצירת דמות באמצעות צבע. את הפיאה מכרתי במהלך הפסטיבל. צילום: אבי דורפמן
צילום: יונתן, מסכה בהשראת גיבורי על
צילום: יונתן. מסכה בהשראה ונציאנית
צילום: יונתן. ההשראה שלה לתחפושת: רוח הרפאים של ריוונקלו מהארי פוטר
אני מאוד אוהבת להשלים דמויות באמצעות איפור. כאשר דיברתי עימה היא הסבירה לי שההשראה שלה היא הגבירה באפור, והסבירה לי שהיא רוצה לבכות דמעות אפורות.  כמתבקש מרוח רפאים התאמתי לה איפור מונוכרומטי בלבן ואפור. היא לא רצתה להדביק ריסים אלא לשמור על האיפור עדין. את הדמעות האפורות יצרתי באמצעות הנחה של צבע מים אפור מדולל מאוד והטיית הראש של המאופרת כדי למקם את הנזילה במקום הרצוי.
אוריון המקסים
לאוריון היה בפסטיבל דוכן של תכשיטי סטימפאנק ואיפרתי אותו כמה פעמים
אין ספק שהוא מסוג המאופרים שיש לי מוזה מצויינת איתם ואני בטוחה שניפגש שוב במועד אחר
ליד אוריון עומדת כריסטינה, שעובדת בדוכן שלו, וגם באייקון הקודם איפרתי אותה.

אפשר להוסיף כמעט כל דבר כתוספת לאייליינר
כאשר יש הרבה אנשים בתור- גם בועות הן כתר יפה
תמיד נחמד להשלים את ציור הפנים עם "תכשיט" מתאים
 
ערפדית- להשלמת המראה- דם נוזלי בצוואר. STARBLEND לבן כרקע, רק כדי להחוויר ולא להלבין לחלוטין
עיני אנימה, כמתבקש בפסטיבל כזה...
מסכה בהשראת קוביה הונגרית



התמונות האחרונות הן מפרוגסטייג', פסטיבל נוסף בו יצא לי להיות בחג. ככלל, חגים הם לרוב זמן הפסטיבלים.

כמו שאפשר לראות זהו שילוב של חינה הודית וצבע

עיטורי חינה


כתמיד אני שמחה לתגובות ומזמינה אתכם לעקוב אחר הבלוג שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה