יום שני, 22 ביולי 2013

הגרלה בבלוג באווירת ספא-סגור


פוסט זה נכתב במסגרת פעילות במועדון LEADERS, למובילי דעה ומשפיעים ברשת. מי שרוצה להצטרף לLEADERS מוזמן לעשות זאת כאן. אתם לא חייבים בלוג או ערוץ, מספיק שיהיו לכם המון חברים בפייסבוק- יש להם דרך למדוד את זה ואף אחד לא נפגע מנסיון להצטרף שכשל, במקרה הכי חמור פשוט תישארו באותה נקודה בה אתם כעת, כלומר לא במועדון לידרס. הם בודקים את הציון שלכם וככל שהוא גבוה כך גדל הסיכוי שתוזמנו לכל מיני פעילויות, כמו זו למשל. מתנצלת מראש על כמות הסוגריים בפוסט, הם מכילים את המחשבות שלי שאינן קשורות ישירות בהכרח לתוכן, בהיותי אדם אסוציאטיבי משהו.
אני מודה שאני אוהבת פינוקים ועיסוי טוב הוא אחד הדברים המענגים ביותר שאני יכולה לקבל. ביום הולדתי לקחו אותי לחמי יואב (שעברו שיפוץ לא מזמן והם בהחלט מקום מהנה), שם קיבלתי עיסוי מפנק לאחר שרחצתי בברכות המרגיעות.
אם הייתי יכולה הייתי רוצה פעם בשבוע להתפנק עם ביקור בחמי יואב או חמי געש כולל עיסוי פילינג גוף ועיסוי מפנק ב6 ידיים יחד עם רפלקסולוגיה (היות ואני חמדנית אז רצוי עם איזה ארוחת סושי לסיום הכל) אבל אם אחזור רגע לעולם האמיתי אין ספק שכאמא לילדות קטנות ואשה עובדת לרוב אין לי יותר מדי זמן לפינוקים, אבל אני משתדלת להקפיד על מקלחת עם ריחות נפלאים (כאשר בזמן המקלחת אני משתדלת לדמיין איך המים שוטפים להם כל השפעה שלילית ומכניסים אנרגיות מחודשות לתוכי), פילינג לגוף (בזמן האמבטיה) ומריחת קרם לחות. אני מאוד משתדלת לעשות פילינג ומסכה לפנים לפחות פעם בשבוע אבל אני מודה שלא תמיד יוצא לי. אני מאוד אוהבת למרוח לקים אבל מקפידה לעשות זאת לאחר שהבנות שלי ישנות (אני לא רוצה שהן ישימו לק עדיין) כך שגם זה לא תמיד מסתדר.

קיבלתי להתנסות סדרת טיפוח גוף חדשה בשם Yafit. כמו חברתי, שחר גפני, גם אני מצאתי את עצמי תוהה מה חשבו לעצמם יוצרי השם ומדוע שארצה להריח כמו יפית (האסוציאציה שלי היתה לסירופ שתיה מבית בימבו בטעם סמדר, אם כי סמדר זה לא רק שם אלא גם ענבים, אבל בואו נעזוב את האסוציאציות ההזויות שלי). אני אוהבת (או אולי מותנית עקב מה שאני מכירה) שמוצרי הטיפוח שלי הם בעלי שם תיאורי (סוג הריח או החוויה) או כזה שמקפיץ אותי כבר מהשם לאווירת ספא והשם יפית לא עושה זאת עבורי, מין הסתם (לא שיש לי משהו נגד השם הזה לבנות), גם אם היא ביתו של בעל הרשת (עכשיו הבנתי את מקור השם ובעלי גילגל את עיניו לשמיים ואמר שככה זה כשאבות עשירים נכנעים לבנות שלהם...)
הריחות שקיבלתי להתנסות נעמו לי מאוד, תאריך התפוגה כתוב בבירור על כל המוצרים, הם נטולי אכזריות ולא נוסו על בע"ח, הם תוצרת הארץ והם נטולי SLS ופראבנים. המחירים נמוכים כיאה למוצר הנמכר ברשת רמי לוי והיצרן הוא ותיק ומייצר גם עבור ללין, כמו שבדקה שחר.
האריזות חמודות אבל לגרפיקה שקשורה לניחוח המאסק ולניחוח יפית (שם מוזר לניחוח ללא ספק) לא התחברתי.
אז מה קיבלתי -וגם אתם יכולים לקבל, רק תתאזרו בסבלנות עד סוף הפוסט?

המוצרים שקיבלתי להתנסות:מבשם בדים, תחליב רחצה מאסק (יש!, מאוד אוהבת את הריח), פילינג ומבשם בדים

המוצר שזכה להצלחה מיידית הוא מבשם הבדים (אין לי מושג איך מריח בוטיק והייתי מעדיפה שם אחר). למוצר הזה יש ריח של מרכך כביסה קליל והוא בהחלט מבורך בקיץ הישראלי ומרענן בצורה מוצלחת את הבגדים של אהובי המאוד עסוק ומתרוצץ, מה גם שאם יש בגד ששכב בארון ופתאום נזכרתי בו, בשניה הריח שלו הופך לנעים ונפלא, רק חשוב לדעת שהוא מכיל אלכוהול ולכן כדאי לתת לו זמן התנדפות לפני שיוצאים החוצה אם יש שמש, כי אלכוהול בשילוב עם שמש לא רק יוצרים פיגמנטציה על העור (לכן אל תתבשמו באיזורים שיכולים להיחשף במהלך היום בקיץ עם בשמים המכילים אלכוהול), אלא גם יכולים להזיק לבדים עדינים, בדיוק מאותה סיבה. כמו שאמרתי הריח נעים והוא אכן מגלה עמידות לאורך חלק ניכר מהיום אצלי על הבגדים וגם הספות שלי מהנות יותר לישיבה מאז שאני משתמשת בו. ניחוח נעים הוא אחת הסיבות להנאה ללא ספק.


אני מאוד אוהבת ריח מאסק ולכן מאוד אהבתי את תחליב הרחצה בניחוח מאסק עדין והאמת היא שגם אהובי החליט לחמוד אותו מדי פעם. המרקם שלו נעים והוא מנקה טוב אבל כאמור נטול SLS, תכונה חיובית בסבון לדעתי , ומקציף פחות מסבון פשוט, כיוון שהוא נטול SLS, אבל הקצפה היא לא תכונה חיונית לניקוי. את התיאור שלו פחות אהבתי. המינוח "פורמולה מקצועית" גורם לי לחשוב שלא ממש נשאר להם מה לכתוב והם פשוט ניסו להמציא איזה משהו, שמבחינתי פשוט לא נשמע טוב, היה עדיף אם היו מתארים את הריח או את התחושה.


תחליבי הרחצה יחד. מהו ניחוח אהבה? כפי שאמרתי אני מעדיפה את השמות שלי קצת יותר תיאוריים.


רשימת רכיבי הסבון בהגדלה, קצת לא בפוקוס אבל עדיין ברורה לחלוטין.
הפילינג מאוד נעים על העור מכיל כמות מספקת של גרגרים לקרצוף מענג, אם כי אהבתי העזה לניחוח מאסק גרמה לי להשתמש בליפה עליה הנחתי מתחליב הרחצה באופן נמרץ וזה קירצף את הגוף שלי בצורה מספקת בהחלט.

רכיבי הפילינג

את קרם הגוף בניחוח יפית אני אוהבת וגם אישי האהוב. הריח שלו מתוק ומעט פרחוני אבל לא יותר מדי, המריחה שלו קטיפתית אבל אולי מעט כבדה לקיץ הישראלי, מצד שני הוא נספג מהר, אז תעשו את החשבון שלכם. אני אהבתי.
רואים את תאריך התפוגה בבירור- רשימת הרכיבים של קרם הגוף בהגדלה. נטול פראבנים וSLS כאמור
קרמי גוף של הריחות השונים יחדיו.
השם לא מעודד רכישה, לאוהבות המתקתק הריח דווקא כן.
הפנינה הזו העלתה לי קונוטציות מעט הזויות וככל שידוע לי לפנינים אין ריח- או בקיצור לטעמי הפנינה מיותרת.

כל מגוון המוצרים כמעט. יפים?
 
כך קיבלתי את המוצרים-  אני חושבת שצלופן לבד ללא העציץ היה יכול להיות מעט יוקרתי יותר בתחושתו.

 אם לסכם את הכל אלו מוצרים מצוינים שמשדרגים את חווית הרחצה ושמם (ולפעמים גם התיאור שלהם) עושה להם עוול בחלק מהמקרים.
מה אתן צריכות לעשות כדי להתפנק עם מוצרי Yafit? פשוט לתאר לי כאן למטה (יחד עם המייל שלכן כדי שאוכל ליצור קשר) באיזה מוצר מהסדרה הייתן רוצות להתנסות ורצוי גם למה דווקא בו. בין העונות תוגרל אחת שתזכה לקבל ממוצרי Yafit. ההשתתפות היא עד ל1.8.13. במידה והזוכה לא תענה למייל תוך יום מרגע ההודעה, הפרס יעבור לזוכה אחרת. בהצלחה לכולן, מבטיחה לכן ששווה להתנסות- האיכות תפתיע אתכן.
ואם בא לכן לפרגן (טו' באב וכל זה) מאוד אשמח אם תצטרפו כעוקבות אחר הבלוג (פה מצד ימין) או לפחות פרגנו באיזה לייק בתוך הדף שלי בפייסבוק, שם הכרזתי על הזוכה:taz_659@yahoo.com

10 תגובות:

  1. guy-itzhak@013.net
    המבשם בדים נשמע לי מדליק כי כל השאר אני כבר מכירה וזה כמו התנסות

    השבמחק
  2. תחליב רחצה של יפית יפנק אותי היטב.
    גם אוכל להכיר את המוצר וגם להתפנק. אשמח !
    גלית רוזן Grozn@walla.co.il

    השבמחק
  3. מוכנה לנסות את מבשם הבגדים מריח לי טוב

    השבמחק
  4. המבשם בדים נשמע מעניין כי לא תמיד הריח ממרכך הכביסה נשמר...
    hila_rami@walla.com

    השבמחק
  5. henny2006@walla.com

    הייתי רוצה להתנסות במבשם בדים, לצערי אין לי מייבש כביסה ואני תולה כביסה על החבל וכל הריח של המרכך מתנדף עד שהוא מגיע לארון, כך אוכל להשתמש במבשם ולבגדים יהיה ריח נעים...

    השבמחק
  6. הייתי מנסה בשמחה את קרם הגוף ןלהכנס איתו לשנת לילה נהדרת. אני נכת צהל מאושפזזת בשיקום ורוצה שיריחו אותי ויתפעלו!

    השבמחק
  7. אני נכת צהל מאושפזת בשיקום וממש בא לי להשתמש במוצרים שכולם ירחרחו סביבי ואפיץ ריח נעים בכל מקום

    השבמחק
  8. הייתי שמחה למבשם הבדים הספציפי הזה... ora975@walla.com

    השבמחק
  9. הייתי שמחה להתנסות בקרם פילינג, כי זה מעולה לעור ובמיוחד עכשיו בקיץ כשהוא מתייבש מהחום!
    taz_659@yahoo.com

    השבמחק
  10. הייתי שמחה להתנסות במבשם בדים וגם בפילינג
    haya84@gmail.com

    השבמחק