יום שני, 29 ביולי 2013

הגנה מהשמש גם מעל האיפור- רעיון חכם.

בקיץ המהביל שלנו מאוד רצוי להישאר בין כתלי בניינים בין השעות 10:00-16:00 (יש האומרים 9-17 ויש המחמירים יותר ופחות אבל בין 11-14 בטוח שלא כדאי להיות בחוץ) בכלל לא להיחשף לשמש, אבל לפעמים אין ברירה, או שיוצאים למקום כלשהו.
חשוב למרוח קרם נגד שמש של 30SPF (במקרה של שלגיה כמותי), אבל רגע, לא מספיק למרוח פעם אחת, צריך חצי שעה לפני היציאה לשמש- וגם חשוב לחדש כל שעתיים (ויש כאלו שכל שעה) כי אחרת זה לא מגן על שכבת הUVA. עוד נגד שמש כאן.
תעצרו את הכל מצטערת, עד כאן. אני עצלנית מדי ואין סיכוי שאמרח המוני שכבות על העור שלי בקיץ- ראשית, זה גורם לעור שלי שהופך לשמן בקיץ להזיע בצורה גועלית במיוחד, שנית זה מוציא לי חצ'קונים ושלישית- בחום הזה, למי יש כוח בכלל לכל ההתמרחויות האלו- תנו לי לשכב במזגן ותעזבו אותי עד ספטמבר לפחות בבקשה.
אני יודעת שלא בריא לעור להיחשף לשמש אבל גם יודעת שלהעמיס שכבות על שכבות זה מאוד לא נעים בקיץ, בלשון המעטה...
אז אם כבר יוצאים בשעות האלו ולא מצאתי את הכובע שלי, לפחות אני רוצה לשים הגנה- אבל שלא תהרוס לי את האיפור.
ואז קיבלתי לסקירה את FOCUS Sun Block - פודרה מינרלית להגנה מפני השמש, 25 SPF
פודרה נגד שמש במיכל בצורת גליל קומפקטי שנכנס בקלות לתיק ואפשר להניח מעל האיפור בלי להשמיד אותו. המיכל נכנס לתיק שלי ולא נפתח או ליכלך שום דבר בתוכו.
לדברי החברה: הפודרה המינרלית משלבת חסמי שמש: במבנה מיקרוני. שילוב המבטיח כיסוי מקסימלי בטכנולוגיית הגנה מפני השמש. מרכיבים אלה מבטיחים הגנה מלאה נגד כל הספקטרום של קרינת UVA וקרינת UVB. חסמי השמש הללו שולבו באבקה דקה ונעימה, המונפקת ממינרלים טבעיים. האבקה מעניקה כיסוי אחיד ומלא נגד נזקי השמש.
אופן השימוש: כמו פודרה רגילה, גם השימוש ב- FOCUS Sun Block הוא באמצעות פידור הפנים עם המברשת הייעודית - פעולה הנמשכת מספר שניות בלבד.  ניתן לפזר מעל עור נקי ומעל לעור מרוח בקרם או מייק אפ. כלומר, ניתן לשימוש מעל איפור.
בשימוש הראשוני, יש לנער את המברשת עד שתצא האבקה, לאחר מכן האבקה תשתחרר באופן חופשי משימוש לשימוש, ולכן, אין צורך בניעורים חוזרים. יש לבדוק את כמות האבקה בקצה המברשת ולהשתמש בכמות קטנה שלה. כדי לסגור את גוף המברשת יש למשוך את החלק התחתון של המיכל מטה. הכמות מספיקה לכ - 300 שימושים.
 מחיר:185  ₪- מחיר שללא ספק מייעד את המוצר לאיזור הפנים בלבד, לפחות לטעמי.
 אז מה דעתי? המצאה גאונית של "למה לא חשבו על זה קודם", ללא ספק עבורי לפחות. כאשר פותחים את המברשת רואים אבקה בגוון כתמתם בהיר במיוחד וככל ששמתי לב היא לא מפריעה במיוחד בצילומים. קל מאוד לסגור את המברשת בלי להשמיד אותה. חסרונות עיקריים שלה הם שהמברשת לא רכה במיוחד ולכן צריך יד מאוד קלה איתה ושלא רואים כמה מניחים על הפנים וכמובן נושא ההגיינה (אי אפשר הרי לנקות את המברשת, כך שהייתי ממליצה לספוג זיעה מהפנים היטב לפני שמניחים את האבקה הזו כדי שלא להניח זיעה על המברשת). האבקה הזו בהחלט מרגישה כמו שכבה נוספת, אם כי פחות כבד מקרם הגנה במרקמה. עוד חיסרון הוא שאם תעשו את הטעות ותעוף לכם פודרה לעין זה גורם לדמיעה ולא נעים כלל. חברתי הסופר אלרגית ורגישה לשמש ניסתה ובהתחה חשבה שנשרפה, אבל בדיעבד הסתבר שהיא לא נשרפה והמוצר שמר עליה, אבל היא אלרגית אליו (העור הפך אדום ומגורה ולכן חשבה שנשרפה)
המוצר פתוח

כדי לסגור גוללים למעלה, זה גם שומר על המברשת


רשימת הרכיבים
האם לקנות? אם אתן יוצאות לשמש עם איפור או שונאות מרקם של קרם על הפנים  (כן אני יודעת המשפט השני מתאים יותר לגברים) בהחלט כן. זו תשובה טובה לעניין חידוש הגנה מעל איפור ללא ספק.
רק תזכרו שבקיץ ההגנה הכי טובה היא פשוט לא להיחשף אז אם אתם לא חייבים ותרו על החוץ בין השעות 10:00 ו16:00....
ניתן להשיג בבתי המרקחת המובילים ובדוכן פוקוס בקניון איילון וגם כאן.
 
 
 

2 תגובות: