יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

ציפורניים מושקעות ברגע

לקים אני אוהבת. את הציפורניים שלי קצת פחות כיוון שהן נוטות להישבר לעיתים תכופות.


הקונספט של מדבקות לציפורניים אינו חדש ויש מגוון חברות שמייצרות אותו, כמו INCOCO למשל. הם מהוות פתרון זריז לציפורניים עם דוגמא כלשהי לנשים שיכולת מריחת הלק שלהן טעונת שיפור, אם אין לכן בכלל זמן לייבש את הלק או אם אתן רוצות לק עם עמידות גבוהה יותר מלק סטנדרטי. אני קיבלתי להתנסות את המדבקות של  Sally Hansen והייתי מאוד מרוצה מכך כיוון שאני מאוד מתקשה ליצור דוגמא כלשהי על הציפורניים הקצרות שלי. כמובן שבלי תמונות אי אפשר להעביר את העניין.

התוצאה הסופית, רק חבל שהציפורניים שלי כל כך קצרות...

 
 
 
מספר דגם ושם כתובים בבירור על האריזה
2 אריזות סגורות הרמטית המכילות 8 מדבקות כל אחת.


ההוראות- פשוט לשימוש במידה ורק הרגע פתחת את האריזה- אני כמובן הנחתי בדרכי שלי ואפילו עשיתי סרטון

בהחלט שווה שימוש אם יש אירוע מיוחד ויש דוגמא שאוהבים. המדבקות החזיקו עלי מעמד שבוע בערך, כולל אירוע ציורי פנים שנוטה להשמיד כל לק, רק שהפעם פשוט עברתי בקטנה עם מסיר לק על המדבקה והציור הפך מעט דהוי יותר אבל בהחלט עמד בפרץ. עשיתי נסיון עם מדבקה שנשארה מחוץ לאריזה הסגורה הרמטית. אם אתן פותחות כדאי מאוד שתסגרו שוב וגם אז זה מעט מחליש את התוצאות- אם פתחתן ולא השתמשתן המדבקה נוטה להיקרע והרבה יותר קשה לשימוש, אם כי זה אפשרי אם מניחים לק שקוף על הציפורן. ניסיתי עם מייבש לק מעל וגם ללא- בלי מייבש לק רואים את הדוגמא בצורה טובה יותר ולא מצאתי שמייבש לק משפיע בצורה רצינית על העמידות של המדבקות האלו. המחיר שלהן, מה שכן, יקר יחסית (59 לפי המידע מהחברה). אפשר למצוא אותן בכל הפארמים ואם יש מבצע עליהן ויש לכן אירוע, זה בהחלט כיף שיש דוגמא על הציפורניים וקיבלתי המון מחמאות על הלק שלי כאשר הסתובבתי איתן. ההסרה מעט עיקשת בהשוואה ללק רגיל, אבל הדוגמא שווה את זה לגמרי לטעמי.
המלצתי- תקפידו לסגור הרמטית את המדבקה אם פתחתן את החבילה ואתן רוצות להשתמש אבל לא כרגע, אחרת מאוד קשה להניח אותן.

החלטתי לעשות סרטון על הדרך בה אני מניחה אותן על הציפורניים. מתנצלת מראש על קמצוץ שאריות הלק ברגליים.
 

מה דעתכן? הייתן משתמשות במדבקות גם לרגליים? אהבתן את הרעיון או שאם כבר לשלם אתן מעדיפות למניקוריסטית?
אשמח כמובן אם תירשמו לבלוג וכמובן תעשו לייק בפייסבוק לדף של הבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה