יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

DIOR לעת קיץ


על המייקאפ החדש של דיור כתבתי, אבל לאחרונה הם השיקו מספר דברים והוזמנתי להשקה, שנערכה במרכז ההדרכה שלהם, שעבר סטיילינג מתאים ומקסים לכבוד המאורע


כמה רומנטי , דיור במיטה, היתה שם אפילו מפית עם סימני שפתון מכוונים



אני לא חובבת אלכוהול אבל את הכוסות האלו דווקא כן
אם אתם רוצים לראות את כל התמונות, העליתי אותן לדף הפייסבוק שלי- ואם אתם מבקרים אז אשמח אם תראו קצת אהבה....
שידרגו את נוסחת הגלוס שלהם וכעת היא מכילה אפקט מנפח שפתיים והגלוס מגיע ב24 גוונים שונים ב3 מרקמים שונים.
לא יכולתי להתאפק ועל אף שזה לקח לי זמן רב, דגמתי את כל הגוונים עבורכם. לא את כולם דגמתי על השפתיים (בכל זאת קצת ריחמתי על השפתיים שלי, שכל ההסרה והמריחה הזו הציקו להן מאוד)אבל מה שלא דגמתי על השפתיים דגמתי על היד. את כל הסווצ'ים אפשר לראות באלבום בפייסבוק
ואם כבר השקה אז סיפרו לנו על עוד מוצרים. הסדרה לגבר עברה השקה מחודשת והוציאו, חוץ מגרסה חדשה לבושם המצויין שלהם, גם ג'ל אפטרשייב לאחר גילוח, היות וג'ל לאחר גילוח במרקם נעים שבאמת מרגיע את העור תוצרת מותג יוקרתי אינו מוצר נפוץ בפארמים. הריח של המוצרים לגבר לטעמי מאוד נעים, אבל כמובן שזה עניין של טעם אישי.

המוצרים לגבר בתצוגה בהשקה
 

אריזה נקיה עם תחושה גברית ויוקרתית, כיאה לדיור
בנוסף לסדרה לגבר הם השיקו מחדש את סדרת CAPTURE TOTALE סדרת אנטי אייג'ינג כאשר כבר הופיעו קמטים ראשונים (לא קמטוטים אלא קמטים, כלומר בערך גילאי 40 אם כי כמובן הזדקנות היא עניין מאוד מאוד אישי)
הם טוענים שלאחר מחקר ממושך הם מצאו רכיב שמשפיע על ההיפודרמיס, השכבה התחתונה ביותר של העור והם קיבלו על המחקר הזה פרסים שונים. המחקר עצמו בהחלט חדשני ומעניין, אם כי ככל שידוע לי קרמים לא חודרים את שכבות העור.
 בעומק העור בשכבה ההיפודרמית(בלעדי ל-Dior!)  רכיב Secale c מעודד את תאי הגזע ההיפודרמיים לייצר יותר תאים וסיבים חדשים המעניקים לעור מיצוק וצפיפות גבוהים יותר. התוצאה: העור הופך מתוח ומלא יותר.
 בשכבה הדרמית:
קומפלקס הלונגוזה מעודד את יצירתם של מרכיבים חיוניים לדרמיס כגון קולגן ואלסטין, במטרה לטעון את העור ולספק התחדשות כפולה ומושלמת, מהשכבות העמוקות יותר ועד פני השטח של העור.
 
 בשכבה האפידרמית:
TP-Vityl,  נגזר של ויטמין E הנושא פטנט של מעבדות Dior, מגן על תאי הגזע מפני כל גורמי התקיפה החיצוניים. תמצית אורז משלימה את פעולת ה- TP-Vityl בהגנה על תאי הגזע ועל ידי זירוז חלוקת התאים המהווים 99% משכבת עור זו.
 
סדרות הטיפוח השונות, CAPTURE TOTALE היא כמובן הכוכבת.
 הם גם הוציאו גרסה חדשה של אחד הבשמים המצויינים שלהם, הADDICT.

אני אוהבת דווקא את הסגול, אבל כולם מצויינים

אבל עבורי, חובבת צבע שכמותי, התמקדתי בסדרת הגלוסים שלהם, שלחלקם יש לקים תואמים. כיאה לבית דיור, ששואבים את ההשראה שלהם מעולם האופנה, הם מאפשרים לרכוש לק בגוון תואם לגלס כדי להיות באמת מתוקתקת. הלקים האלו אינם זולים ובחברה טוענים שהסיבה לכך היא שימוש בשרף עץ טבעי ולא דבקים זולים. הלקים עמידים ל3 ימים בערך. כמחווה לטרנד הלק ג'ל, הם הוציאו גם טופ ג'ל-לק, שמעל לק הולוגרפי נתן לי גימור מאוד מבריק ובהחלט האריך את חייו ביום נוסף. האם זה שווה את תג המחיר הגבוה? זה כבר שיקול של כל אחת ואני לא נכנסת לאנשים לארנק.
 
לפי החברה הנוסחה של הגלוס מעניקה לשפתיים ברק מדהים ונוחות מלאה. הסוד שלה: קומפלקס ברק מראה, אשר פותח על ידי צוות המחקר של דיור. חלקיקי מיקרו-קריסטלים מדגישים את השתקפות האור. הודות לדרך שבה הם מסתובבים, מיקרו החלקיקים הללו מבטיחים פיזור אור אופטימלי ויוצרים את הקסם של מראה מושלם.
נוסחת הג'ל הטיפולית, המועשרת בחומצה היאלורונית, מנפחת ומעניקה לחות להשפעה אינטנסיבית ביותר ולשפתיים מלאות.
24 גוונים- 3 אפקטים מיוחדים: מחיר 167 שח.
אפקט השימר: אפקט כוכב המדגיש את ברק המראה עם נצנוץ מושך ומלא סטייל.
אפקט הפנינה: חלקיקים עדינים ביותר של אם-הפנינה עוטפים את השפתיים בעוצמה רכה
אפקט טהור (כמו זריקת פיגמנט): מגוון ניוד חלבי ועד לגוונים האוונגרדים ביותר.
 

את המחסנית עם הגלוסים לנסיון אמורה לענוד הדיילת של דיור עם ארבעת הגוונים הכוכבים

4 גוונים נכונים – 4 כוכבים
"Spring Ball" : גוון ניוד, קליל ועדין, ויחד עם זאת זוהר כמו שמלת נשף
"Princess": ורוד בהיר, מלא אלגנטיות שובבה של נסיכה
"Délice": קורל מלא חיים, עסיסי, מלא תשוקה כמו ניחוח חושני
"Diablotine": צבע חזק וחצוף, אדום חושני של אישה מפתה ולוהטת.
הלקים בגוונים התואמים לגלוסים, רעיון בהחלט נפלא.
 

מפתה? אותי כן. לא התאפקתי והסווצ'תי את כולם... בפייסבוק האלבום המלא כמובן

 
את הגלוס מרגישים על השפתיים ואני חושבת שהוא לא מתאים לבנות ששונאות את התחושה של גלוס על השפתיים, אבל בהחלט אהבתי חלק מהגוונים ומעל עיפרון השפתיים השקוף של דיור (עיפרון שפתיים שקוף הוא המצאה גאונית שתורמת לעמידות של כל אודם או גלוס שמניחים מעליו) הוא לא בורח מהשפתיים.
סווצ'ים, שכבה אחת על השפתיים. יותר מזה והשפתון בורח לכל כיוון- אלו חלק מהשפתונים.
לחובבות גלוסים לא מנוצנצים אבל עם משהו נוסף מעבר, 2 גלוסים עם זריקת פיגמנט וללא נצנצים
המברשת מקרוב יחסית- האמת שאני מעדיפה מברשת על פני ספוג.
הגלוס למעלה על השפתיים שלי, בהחלט אהבתי את הגוון שלו (לא זוכרת את המספר בעוונותי).
סווצ'ים נוספים, כמובן, באלבום בפייסבוק. ניסיתי גם את הBB שלהם (באלבום בפייסבוק, כאמור), אבל הרגשתי שהבהיר ביותר מעט כהה לי, אז ויתרתי על ההתנסות על כל הפנים, אבל מי שאוהבת מייקאפים קלילים הניוד שלהם בהחלט משובח.
האמת שאת המייקאפ שלהם לכיסוי מושלם אני מאוד אוהבת
האיפור כולו עם מוצרי דיור, ה010 של המייקאפ ששלהם לכיסוי מושלם בגוון מעולה לשלגיה כמוני.
תמיד כיף לראות מוצרים ולוקים חדשים של חברות ואין ספק שכאשר סטנד איפור חדש מגיע לפארם זה גורם לי לרצות מיד להציץ ולבחון מה התחדש ולהגיע ראשונה לסטנד מוצרים זה אפילו גורם לאושר גדול יותר.
אני יודעת שרק מכורות לחידושים כמוני יוכלו להזדהות עם הריגוש הייחודי של חשיפה פנים מול פנים לגוונים חדשים וריחות חדשים ואני מודה שמותג יוקרתי, כמו דיור, עושה עלי פעולה פסיכולוגית ששום מותג עממי לא יודע לעשות, גם אם אני יכולה להכיר בכך שיש מוצרים יעילים ומצויינים גם בחברות העממיות. מזדהות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה