יום חמישי, 9 בפברואר 2012

האשכולית המטהרת

טו בשבט הוא זמן מצוין לכתוב על פירות. לימון מצוין להבהרה ומשמש בהרבה מתכונים טבעיים כאשר אחד מהם שייך לחברה שכל מה שהיא עושה זה לשטוף את הפנים ולמרוח עליהם לימון (היא לא מאמינה בקרמי לחות, על אף שהסברתי לה כמה פעמים חשיבות הנחה של קרם לחות כלשהו)- בכלל פירות הדר מועילים לעור, שלא לדבר על הריח הנפלא, לטעמי, של פריחת תפוז (על ריח של לימון אני מוותרת, תודה). אני אישית הכי אוהבת ריח של רימונים, אבל זה באמת עניין מאוד אישי.
לאחרונה הייתי בהשקה של ניוטרוג'ינה של סדרת VISIBLY CLEAR pink grapefruit ( אשכולית ורודה), המיועדת לטיפול בעור צעיר הסובל מפגעי עור וראשים שחורים. מוצרי הסדרה הינם בעלי טכנולוגיית Microclear® (הרשומה כפטנט) וחומצה סליצלית ובעלי ניחוח אשכולית ורודה רענן ונקי. מוצרי הסדרה החדשה נטולי סבון, לא-קומדוגנים ונטולי שמן.
אפילו התחתית עם אשכולית


התרחיץ הושק בצרפת וגרמניה והחל מיוני האחרון הוא מדורג כמס' 1 בקטגורית הניקויים הרגילה והרפואית.
הסדרה כוללת מגוון של 3 מוצרים, שלושתם בניחוח של אשכולית ורודה, שאמור לעורר את החושים עם פרץ של רעננות ממריצה שלושתם מכילים  טכנולוגיה בשם
Microclear®
אשר מנקה לעומק ומסירה לכלוך ושומן כדיי לסייע בהעלמת פגמי עור
מנקה בעדינות מבלי ליבש את העור עם ניחוח רענן ונקי.
תרחיץ קרם יומי: קרמי שלא מאוד מקציף אך מנקה את העור בצורה יעילה,
תרחיץ פנים: הוא בבקבוק לחיץ שמאוד נח לשימוש, אלא שלי אישית נוטים ליפול דברים מהידיים והמנגנון הלחיץ הולך לי לאיבוד
הג'ל המרענן מנקה את העור בעדינות מבלי לגרום לייבוש יתר.

-תרחיץ גרגירים לפנים בניחוח אשכולית ורודה  
לדברי החברה זהו תרחיץ גרגירים עדין מטהר את העור בעדינות מבלי לגרום לייבוש יתר בתוספת
אני אישית לא התחברתי לריח של האשכולית הורודה שנוטה להישאר בחלל האוויר הרבה לאחר סיום השימוש, אבל אני לא קהל היעד של המוצר. שכנתי הצעירה בת ה14, לעומת זאת, מאוד אהבה את הריח. בהיותה קהל היעד של המוצר הזה נתתי לה לנסות אותו והיא מאוד אהבה את הריח וגם את הניקוי. צילמתי את המצח שלה לפני וגם אחרי. ראיתי שיפור והיא לא שינתה כלום בשגרת הטיפוח שלה חוץ מזה שהיא החליפה את סבון הפנים שלה בזה של ניוטרוג'ינה והוסיפה את ג'ל הגרגרים.  שכנתי הצעירה מאוד אהבה את ג'ל הגרגרים. נתתי את סבון הניקוי לחברה צעירה וגם היא מאוד אהבה את הריח. הסדרה הזו מתאימה אך ורק למי שאוהב ריח הדרים מאוד. הריח הוא של אשכולית ורודה והוא ממש מורגש.
שלושת מוצרי הסדרה- ורודים להפליא אבל משדרים נקיון בכל זאת
הוצאתי קצת מהחומר כדי להראות את המרקם. מאוד אהבתי את המרקם הקרמי

ואתם? אהבתם את סדרת הניקוי הזו? השתמשתם בה? אשמח לטיפים כאן בתגובות, אני קוראת כל תגובה באהבה רבה ומזמינה אתכם לעקוב אחר הבלוג שלי (אם אתם עוד לא עוקבים)

ב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה