יום רביעי, 15 בפברואר 2012

סדנה מעשירה וחוויתית לפורים- והדרכה קצרה

הפנס בעין הוא מהבית, כל השאר שלי
כציירת פנים יש לי חוויות שונות ומגוונות וציור הפנים מאפשר לעטות מסכה או דמות ולפעמים גם עוזר להסתיר. הוא התיישב אצלי בכיסא וביקש שאסווה את הפנס שקיבל בעין, כדי שלא ישאלו אותו שאלות, אז עשיתי מה שיכולתי והתוצאה כאן למעלה.
כל שנה לקראת פורים אני מוצפת בשאלות. לרוב אני מלמדת אך ורק בשיעורים פרטיים היות ואני מוצאת שזה מותאם יותר ללקוחות שלי ואני חושבת שכך אפשר לרכוש הרבה יותר ידע. אני מאוד אוהבת ללמד והפעם החלטתי להעביר סדנה לקראת פורים שבה אני אדגים ואחשוף את הסודות שלי ליצירת ציורי פנים מושקעים במעט זמן (רמז- זה קשור למפוצלים, אבל לא רק), אתן המון טיפים /שיחסכו זמן ואדגים מגוון של ציורי פנים לתוצאות יעילות ומרהיבות ללא מאמץ רב, ואפילו יש בסוף זמן לתרגל (עם החומרים שלי). התענוג הזה עולה רק 130 ש"ח ויתרחש ב20.2, במספרה של עוז שקרוב ברחוב שמוטקין 21 בראשל"צ. בסוף הסדנה מקבלים דף שיצרתי עם דוגמאות ציורי פנים קלות לביצוע.
אז הנה הדרכה קצרצרה לציור של דרקונית לבנות:
מתחילים בבסיס תכלת ולבן

תוחמים בשחור
מוסיפים ראש ומוחקים את הכחול המיותר, נותנים נגיעה של צללית ורודה מתחת לעין של הדרקון
מוסיפים שפתון מתאים ואפשר להוסיף קישוט לזרוע
הנה טעימה מכמה ציורים שלי:
ערפדית מתוקה במיוחד. אפשר להוסיף 2 נקודות על הצוואר כשמציירים ערפדים
פיה היא יותר פופולרית לבנות ללא ספק
סלסולים- אחת הבחירות היותר מגוונות ופופולריות
גור אריות- גיוון חביב לאריה
מיאו חתולה צבעונית. מפוצל זה לא רק פרפרים- זה כל דבר.
גם מבוגרות אוהבות פרפרים
boys will be boys...
בנים... angry birds נכנס לא רע לאחרונה

מי שרוצה להתרשם מהידע שלי מוזמן לבדוק את הסרטונים שלי בערוץ שלי

שריינו את מקומכם- הנאה מובטחת וגם המון ידע!
לדף האירוע בפייסבוק

מי שמפספס, אפשר גם לקחת אצלי שיעור פרטי, אם כי הוא יקר יותר כמובן. לתגובות אשמח, כרגיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה