יום חמישי, 4 ביוני 2015

SABON של חידושים מתמשכים

SABON היא רשת של ממתקים שתמיד כיף לבקר בה כיוון שהממתקים גם טובים לבריאות במקרה הזה, היות והם יטפחו את העור לעילא.
הרשת ממוקמת כבר במספר מדינות ובכל המדינות התגובה היא חיובית- בהחלט גאווה ישראלית והם רק ממשיכים לצמוח. לכבוד השקת המוצרים לפנים הוזמנתי לפרזנטציה בחנות  הדגל שלהם- חוויה שאני ממליצה עליה לכל מי שמגיע לבקר בתל אביב היות והביקור בחנות ובייחוד במתחם שלמטה מהווה הפסקה מהיום יום שלנו, שממש תיכף יהפוך להיות מהביל ודביק משהו...הביקור בחדר לדוגמא שממוקם למטה הקפיץ אותי לחוויה מפנקת, בדיוק כפי שהוא אמור לעשות. הכל בחדר החל מהמגבות המקסימות ועד למראות ולשידות מגרה להישאר עוד ועוד.
החדר המקסים למטה

ליד הקופה עוד חמודים שמפתים. 

לחויות צבעוניות לשפתיים-מקסים
  באלבום אפשר להתרשם מהחוויה המלאה שלי
לדברי היח"צ רשת SABON שמה דגש רחב על יצירת מוצרי טיפוח ייעודיים לעור הפנים. המוצרים, לניקוי, טיפול, הזנה וטיפוח עור הפנים, עשירים ברכיבים ובשמנים טבעיים הנבחרים בקפידה כדי להשיג את התוצאות המבוקשות מכל מוצר ומתאימים לכל סוגי העור. מוצרי הטיפוח של SABON עשויים רכיבים טבעיים, ואינם מכילים שמן מינראלי, סלס ופראבנים.

סדרת OCEAN SECRETS כוללת עשרה מוצרים, החל מסרום וקרם דרך מסכות שונות וכמובן פילינג.
Displaying SABON OCEAN SECRETS סדרת מוצרי הפנים צילום דן לב (Custom).jpg
SPARKLING WISHES
הקיט מכיל מוצרים בסיסיים לטיפוח עור הפנים העשירים בוויטמין E ובשמנים טבעיים ומתאימים לכל סוגי העור. המוצרים מרגיעים את העור, מטפחים ומזינים אותו ושומרים עליו מפני קרני השמש.
המארז , הארוז בתיק איפור יוקרתי, מכיל:
קרם לחות לפנים גזר 50 מ"ל  (גודל רגיל 100 מ"ל)
פילינג פנים מנטה 50 מ"ל (גודל רגיל 200 מ"ל)
סבון מקציף לפנים 100 מ"ל (גודל רגיל 200 מ"ל)
ספוג רחצה לפנים,סרט לשיער

הקיט מכיל מוצרים בגדלים מוקטנים מיוחדים , את המוצרים ניתן להשיג בגדלים המקוריים.
התנסיתי בג'ל לפנים שנעים ומרגיש כמו פריימר (כלומר מחליק את העור). יש לו ריח פירותי עדין כך שמי שלא מתחבר לריחות של פירות לא יתחבר אליו כי הריח נשאר מספר דקות לאחר המריחה. הוא אכן קליל יחסית בהיותו ג'ל ואפילו יש לו הגנה של 30SPF, דבר מבורך ביותר, אך לא יתאים למי שהעור שלו שמן מאוד. בנוסף לסדרת מוצרי הפנים, לSABON יש גם תחליב חדש להגנה מהשמש 50SPF בריח פטשולי לבנדר וניל, שאין ספק שזהו גיוון מהריח הרגיל של מקדם הגנה גבוה.
Displaying SABON-Facial_Care_SPF_30,60_מל,_98_שח_,_צילום_דן_לב (Custom).jpg
בנוסף לג'ל הפנים קיבלתי את פילינג המנטה להתנסות ומאוד אהבתי, אך אני אוהבת מאוד ריח של מנטה כך שזה לא מפתיע. מנסיוני כל פילינג שהוא (אפילו גרגרי קפה שחור\סוכר\מלח מעורבים עם יוגורט\שמן זית) הוא חוויה חיובית ומומלצת לרוב האנשים אבל בהחלט חשוב להתחבר לריח ולמרקם היות ופילינג דורש התעסקות מסוימת ולכל עור מידת העדינות שלו.
החוויה בSABON היא חוויה מהנה כי אפשר להתנסות- בכל חנות יש ברז במרכזה וטסטר כמעט לכל מוצר אך ודאי שלכל סדרת ריחות ואתם יותר ממוזמנים לחוות את המוצרים טרום קניה. 
עכשיו לכבוד יוני יש להם מגוון מבצעים על מארזים שונים- קולקציית מארזי מתנה למורות וגננות – בטווח מחירים 29 ₪ - 129 ₪, שאפשר פשוט לרכוש מהאתר הידידותי למשתמש , www.sabon.co.il  ועוד מגוון מוצרים שונים בהנחות שונות. כך או כך הביקור בחנות הראשית בתל אביב הוא חוויה מהנה שאני בהחלט ממליצה עליה וגם המוצרים בהם התנסיתי נעימים, נמרחים ונספגים היטב, אך היות וחוש הריח מעורב בחווית המוצר אני ממליצה להריח ולנסות לפני הקניה. אני אישית מתחברת ביותר לריחות פרחוניים ואוהבת את סדרת היסמין שלהם. היות וכל חג ומועד כמעט הם מחדשים ויוצאים עם קולקציות מוגבלות ומעוצבות אני מדי פעם בהחלט עוקבת אחריהם. אשמח לשמוע לאיזה מהמוצרים שלהם התחברתם ועל החוויה שחכם בחנות בתל אביב, אם ביקרתם, כאן בתגובות ומזמנים לתת קצת אהבה לפייסבוק של הבלוג...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה