יום שבת, 20 במרץ 2010

מגע צרפתי של יופי

בפוסט הקודם דיברתי על עניין של בישום ועכשיו אני רוצה לדבר קצת על איפור.


אז כמו שכבר סיפרתי, Yves Saint Laurent הצטרפו לתאגיד היופי הענקי לוריאל ולכבוד האירוע החשוב והשקת קולקציית הקיץ עשו לא רק מסיבת עיתונאים אלא גם השקה מושקעת לבלוגריות שכמותי. בערב נערכה שם גם מסיבה לסלבס, אבל זה כבר לא מענייני ואני מציינת את העניין רק כי החשיבה היח"צנית מרשימה ומושקעת ביותר. בית אנדרומדה שביפו עוצב במיוחד עבורנו. חיכו לנו אח"מים של המותג, נשנושים מופלאים ומעוצבים ולכבודנו הכינו במיוחד פינת איפור על מנת שנוכל לעבור את "חווית היופי" של המותג.




יאניק וואודרי, YANNICK VAUDRY אמן האיפור הבינלאומי, יוצר ומפתח האיפור של Yves Saint Laurent הסביר לנו על החזון שלו לקיץ 2010, SOLARIS, הדגים שימוש במוצרים ונתן לנו להשתעשע עם המוצרים- צלליות, עפרונות וכמובן המייקאפ החדש שיושק בישראל, TEINT RADIANCE.
בשלב זה המצלמה שלי קרסה, כך שלצערי אין תמונות של סווצ'ים איך המוצרים נראים על העור) או ההדגמה. (היות והתאפרתי כמובן לפני הגעתי לא רציתי באופן מיוחד להסיר את האיפור, אבל שיתפתי פעולה. מסיר האיפור 3 ב1 שלהם מעט צרב לי, אבל הסיר כמות ניכרת של האיפור. לכל בלוגרית חיכו מברשות משלה, את הפריימר המצוין לפנים של YSL, המסקרה המפורסמת שלהם למראה ריסים מלאכותיים והטוש אקלה, מוצרי דגל של החברה. לפי וואודרי, המראה לקיץ 2010 יהיה שזוף תוך שימוש בורוד, טורקיז וקורל.


אני אישית נדלקתי על המסקרה הטורקיזית המדהימה, הלקים העזים והשפתונים מעוררי החשק. הפריימר טוב וגורם לעור להיות נעים מאוד- אבל פריימר הוא עניין מאוד אישי וצריך להתאים לעור של כל אחת בנפרד. על עצמי השתעשעתי עם צללית בגוון טורקיזי כהה ועם כמה וכמה מהשפתונים הנעימים והמפתים, כאשר מצא חן בעיני שפתון קורלי ומחמיא. כמובן שלא התאפקתי והנחתי את המסקרה הטורקיזית לסיום. המראה הגדולה שעמדה לפני עזרה לי, אם כי אני לאפר את עצמי כאשר אני עם משקפיים ולא עדשות מצריך להתקרב אל המראה מאוד ואז יכולת התמרון שלי לטשטוש מעט נפגמת.


ניסויים בבע"ח הם נושא בהחלט חשוב ודורית וידבסקי, דוברת חברת לוריאל, דאגה להעביר אליי תגובה מעודכנת לניסויים בבעלי חיים: מאז שנת 1989, לוריאל אינה מבצעת בדיקות של מוצריה המוגמרים על בעלי חיים. לוריאל עומדת כיום בדרישות לקבלת התיקון השביעי להנחיות הקוסמטיקה באיחוד האירופי, שנכנסו לתוקפן ב-11 במרץ 2009, זאת הודות ל-100 שנות ידע בתחום רכיבים קוסמטיים, רישום אלפי נתונים טוקסיקולוגים וקליניים, 30 שנות מחקר בשיטות אלטרנטיביות, והשקעה ביכולת ליצור מחדש רקמות של עור אנושי וקרנית - Episkin ו-SkinEthnic. מודל ה'אפיסקין' שפיתחה לוריאל - הישג של 20 שנות מחקר - אושר ע"י המרכז האירופי לאישור שיטות חלופיות (ECVAM) כשיטה מחליפה לבדיקת גירויי עור. זהו אפידרמיס אנושי שנבנה על בסיס החלבון קולגן. לוריאל אינם מופיעים כחברה שאינה עורכת ניסויים בבע"ח כיוון שהם אינם מתחייבים שהספקים החיצוניים שלהם אינם עושים ניסויים בבעלי חיים ומי שהנושא נמצא בראש מעייניה, מוזמנת לחפש בין החברות כאן  חברות שבוודאות אינן עושות ניסויים בבע"ח בשום צורה.


לסכם את החוויה הצרפתית שלי- היה מצוין מהשילוט המדוקדק שאיפשר לי לאתר את המקום בקלות ועד היחס הנפלא לו זכינו ושכלל גם דיסק צרוב עם כל המידע שהיה קשור לאירוע. ההכרה בכוחו של האינטרנט להשפיע על לקוחות פוטנציאלים זימנה לי חוויה מושקעת ומהנה שאני מקווה שירבו כמותה בעתיד.
אקנח בתמונות של צלליות ועפרונות של המותג:

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה