יום שישי, 7 במאי 2010

קוד לנעורים?



הסיבה שרוב הנשים מורחות קרמים למיניהם על הפנים היא על מנת לשפר את איכות העור. אצל כל אישה השיפור הוא שונה בתלות במצבו הקיים של העור שלה. העולם בהחלט שייך לצעירים בימינו ולפני שפונים לניתוח פלסטי כזה או אחר, נשים רבות (וגם גברים, אם נודה באמת) כיום מחפשות פתרונות למיצוק העור, שיפור המרקם, מתיחתו ובקיצור הפיכתו לצעיר יותר. חברות הקוסמטיקה מחדשות פעם בפעם את המוצרים שלהם בעקבות חידושים ומחקרים על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר וכדי גם לגוון מבחינת מרקם וגם להשתדל לענות בצורה טובה יותר על צרכי הלקוחות.


אחד החידושים האחרונים מגיע מקונצרן הענק לוריאל.


לפי לוריאל, סוד הנעורים של העור נמצא בגנים. 10 שנות מחקר על הגנים של העור הובילו לתגלית-

במחקר משותף של מעבדות לוריאל ואוניברסיטת סנט-לואיס נבדקו 4000 גנים האחראים על העור. המחקר בדק את פעילות הגנים בתוך התאים, בלב ה- DNA, ובעומק שכבת העור העליונה (אפידרמיס). ממצאי המחקר העלו כי רק 184 גנים אחראים על התחדשות העור- אלה הם "גנים משקמים" אשר זהים גם בעור צעיר וגם בעור בוגר. שיתוף פעולה זה אפשר לפתח טכניקות מודרניות של חקר העור בהיבט של אופן המנגנון של העור ולא רק באשר לתפקודו.


מדי יום השפעות סביבתיות כגון: מתח, עישון, זיהום אוויר, הבדלי אקלים ועוד משפיעים על עור הפנים באופן נראה לעין, אך הודות ל"גנים המשקמים", העור מתאושש מהר ונשאר צעיר. עם הגיל, "הגנים המשקמים" הופכים פחות יעילים, ומגיבים פי 5 יותר לאט ולכן, התאוששות העור נעשית איטית יותר והוא אינו מתחדש ביעילות. ניתן לראות השפעות אלה על עור הפנים: תווי הפנים משתנים, הקמטים מתחילים לבלוט ומראה הפנים הופך פחות קורן.


מרכיב פעיל, שפותח במעבדות לוריאל, המעודד את ביטוי הגנים המשתתפים בתהליך התחדשות העור.
טכנולוגיית ה- PRO-GENTM : מולקולת הBiolysat (ביוליסט) שפותחה במחקר ותפקידה לסייע בהגברת הייצור של ה"גנים המשקמים" אשר מעורבים בהתחדשות התאים (ככל שמתבגרים, ככל שמתבגרים, הגנים מתבטאים לאט יותר). בדיקות קליניות מוכיחות שמולקולת הביוליסט מביאה לשיפור ביכולת העור להתגונן מפני אגרסיות וכמו כן, משפרת את הלכידות התאית של שכבת העור העליונה.


ADENISINE (אדנוזין)- מרכיב פעיל הנמצא באופן טבעי בגוף ומייעל את תפקוד התא להאטת תהליך הזדקנות העור. האדנוזין פועל בתוך התא לנטרול מרכיבים הגורמים להתכווצות העור.






קלאודיה שיפר, אייקון אופנה, דוגמנית-על, שחקנית, ואמא, החוגגת בקרוב את יום הולדתה ה-39, מובילה בעולם ובישראל את הקמפיין לסדרת YOUTH CODE.






YOUTH CODE- סדרת טיפוח לנשים בשנות ה- 40 לחייהן, המבוססת על מדע הגנים. מטפלת בקמטים ומחזירה לעור הפנים את זוהרו וחיוניותו למראה עור צעיר יותר. פרי שיתוף פעולה של מעבדות לוריאל עם המרכז הרפואי האקדמאי Saint-Louis (סנט לואיס) בעל שם עולמי בתחום הדרמטולוגיה.


טכנולוגיה בלעדית המסייעת בחיזוק יכולת ההתחדשות של העור והשבת קוד הנעורים שלו.



הסדרה כוללת 3 מוצרים: תמצית אינטנסיבית נגד קמטים המעניקה אפקט החלקה ומתיחה, קרם יום נגד קמטים ולטיפול במראה עור עייף ועמום וקרם עיניים לטיפול בקמטים, כהויות ונפיחות באזור העיניים.



לרגל ההשקה, במאי 2010 מוצרי סדרת YOUTH CODE יימכרו ב- 129.99 ₪ במקום 220 ₪. בנוסף, בקניית מוצר מסדרת YOUTH CODE תקבל הלקוחה 40 ₪ מתנה לרכישת מוצר שני מאותה סדרה (יש כפל הנחות).






המוצרים מגיעים באריזה הנראית מתוחכמת וכוללת את אחד הצבעים האהובים עלי, סגול. המרקמים של כל המוצרים נעימים ולפי נסיינית בת 43 בעלת עור מעורב הסובלת מחום תמידי קרם היום נספג מהר וגרם לתחושה קרירה ונעימה.


















3 תגובות:

  1. פעם קיבלתי עצה להשתמש בשמן זית בלילה על עור יבש. הבעיה כמובן שיש לזה ריח חזק ומרקם כבד. אחרי נסיון אחד, החלתתי להשקיע בקרמים איכותיים. תודה על ההמלצה!

    השבמחק
  2. הי הרמוני,
    אשמח אם תעשי פוסט בנוגע לגילאיים וקרמים המתאימים לכל גיל. אני תמיד מתלהבת מכל ההבטחות הכתובות על הקופסא או העלון המצורף, אולם כמעט תמיד הם לא מתאימים לגילי. נכון, מתאימים קרם לחות לסוג העור, אולם גם גורם הגיל חשוב, אשמח אם תוכלי לכתוב פוסט שיעשה לי קצת סדר.
    (:

    השבמחק
  3. I blog frequently and I truly thank you for your information.
    This great article has truly peaked my interest. I am going to bookmark your website and keep checking for new information about once
    per week. I opted in for your Feed as well.

    My site ... creative group
    my page: creative group

    השבמחק