יום רביעי, 23 ביוני 2010

נא להכיר: VIMUA, חברה חדשה ומצויינת.


עינת דן היא אחת המאפרות הגדולות בעולם כיום והיא משלנו. אני לא מעריצה אנשים אלא הישגים ועינת היא בהחלט ראויה להערצה. היא אישה מדהימה עם המון חזון ונחישות, כוכבת רוק זוהרת עם המון ידע, שיק וסגנון ייחודי, שלא לדבר על מגוון אדיר של עבודות איפור יופי, אופנה, ציורי גוף ועוד ואני אשמח אם אצליח אפילו חצי ממה שהיא הצליחה. אחרי שהשתתפה, זכתה ושפטה בתחרויות ציורי גוף רבות, איפרה במגוון הפקות, עיתונים, קטלוגים ועוד ויצרה איפורים שזכו להערצה ולחיקויים רבים, יצרה עינת צבעי גוף ומברשות ברמה גבוהה ביותר לרווחת כל החפצה לשדרג את המברשות שלה היות וידוע שמברשות טובות משדרגות את העבודה ומקלות עליה מאוד.
עינת מספרת "VIMUA- VERY IMPORTANT MAKE UP ARTIST


את החברה הקמתי ביחד עם השותף, רפאל פורג'ונה, איטלקי ואיש עסקים מאוד מצליח באיטליה , שהגיע להברקה של השם הזה , ומאוד אהבתי ,התחברתי מיד. הרעיון להקים חברה עלה לאחר שבית ספר לאיפור מאוד גדול באיטליה ביקש לקנות את השם שלי והוציא ליין של מוצרים , מיד התקשרתי לרפאל שהיה ידיד שלי עד אותה העת והוא הציע לא למכור את השם שלי לאף אחד אלא להקים חברה שלנו, וכך התחלנו .
מעבר לזה שהמוצרים שלי מיועדים בעיקר לפרו האיכות מאוד גבוהה ואנשים שהם לא מאפרים לא זקוקים לאיכות הזו לכן המוצר הוא על שמי:EINAT DAN PRO , ED PRO "
מבחינת מוצרים של הכנת העור, לעינת 2 מוצרים שהיא ממליצה עליהם: "קרם פנים מפורסם שקשה מאוד להשיג ונקרא הקרם של המאפרים. אין מאפר גדול בעולם שלא מחזיק בו והוא עולה רק 15 יורו. האיפור נראה הרבה יותר מדהים על הקרם הזה הוא עמיד מאוד ומתאים לכל סוגי העור



בנוסף יש גם TONER על בסיס ורדים של אותה חברה אשר מרעננים לפני האיפור ונותנים תחושה נפלאה לעור ."
מוסיפה עינת עוד: "לגבי המברשות יש לי מברשות גם לביוטי וגם לאיפור גוף.
בכל מברשת השקעתי המון מחשבה ליצור אותם בדיוק במינון שיער הנכון ובגודל המדויק.

עבדתי על זה כ8 חודשים עד שקיבלתי את התוצאה שחיפשתי , זה בהחלט לא מהמברשות שמייצרים בסין
ומי שקונה את המברשות לא מתחרט ואף מתמכר.
לצערי הרב מאוד רציתי ליצור מברשות שהם רק משיער סינתטי אבל אז גיליתי שהצבע לא נתפס במברשות ולכן חייבים שיער טבעי , יש לי 3 מברשות משיער בסינתטי שאני מאוד אוהבת ודווקא הן פחות נמכרות.


המברשות המומלצות ביותר הן: מספר 15 למריחת מייקאפ

מברשת טשטוש מספר 25 היא מדהימה !

מברשת איי ליינר דקה במיוחד ועוזרת ליצירת אייליינר מושלם מספר 23

מברשת לאיפור גוף למשטחים גדולים b6
מברשת מספר 27 מניפה קטנה שאיתה אני משלימה את המסקרה בפינות שקשה להגיע אליהם
מספר 26 איתה אני עושה הברקות

מספר 31 מושלמת לשפתיים מדויקות"

שמחתי מאוד לגלות שלעינת גם 25 גוונים של צבעי גוף איכותיים ביותר, המאושרים ע"י משרד הבריאות האיטלקי.

את תגובתה של עינת בנושא ניסויים בבע"ח לא הישגתי עוד.אני התנסיתי בצבעים והם טובים מאוד. הלבן פשוט מושלם, למשל, וגם הניאונים מדהימים, אבל אני בהחלט הולכת לרכוש את כולם בהמשך.... אם אני יכולה גם לתרום למישהי משלנו וגם אני מקבלת איכות יוצאת מן הכלל, אני רואה רק רווחים. מה גםפ שהצבעים נשארים חיים ומרהיבים גם לאחר שהם מתייבשים (לעיתים בצבעי גוף ופנים יש הבדל בגוון בין צבע שהונח טרי לבין לאחר הייבוש, הגוון הופך חי פחות).



עינת אומרת כי "לגבי הצבעים שלי אני מכורה לכל הליין של הצבעים המטאלים והרגילים הכיסוי מושלם והפיגמנט מאוד חזק מה גם ברגע שהצבע מתייבש הוא לא זז גם עם נוגעים בצבע וזה מעולה לאורך זמן.
גם הנאונים מדהימים אני פשוט פחות עובדת עם נאון.  כל הצבעים שלי משמשים לי כאייליינרים לאיפורי אופנה ,מכיוון שהצבע עמיד אז האייליינר אפילו מחזיק יותר מכל אייליינר שעבדתי איתו בעבר"
כמו כל חברה רצינית, קיים סרטון השקה מאוד מסקרן ומגרה לחקור את החברה. את האפקט הנוזלי עינת השיגה על ידי ערבוב של הצבעים שלה עם מים עד שהגיעה למרקם נוזלי. עינת מסבירה כי "לגבי הווידאו קליפ , עשיתי אותו באיטליה עם צלמת מפורסמת לסרטים. חשבתי איך אמחיש את החברה בצורה הטובה ביותר והחלטתי דווקא לעשות את הצבע שנשפך באטיות ומאוד התחברתי לתוצאה." ב4.7 עינת תעביר סדנה מרתקת מעניינת ומהנה עם המון צבע טכניקה ויצירתיות בנושא ביוטי ואופנה עם פליקס שטיין. הנה קישור לדף האירוע של הסדנה של עינת דן עם פליקס שטיין בפייסבוק. עינת מוסרת כי "לצערי אין לי את המוצרים עימי למכירה אבל מי שתרצה להזמין ולחסוך דמי משלוח תוכל לשלם לי ולהזמין דרכי אני נוסעת לאוסטריה להיות שופטת וכשאחזור אביא איתי את המוצרים"

לאתר החברה- לא לשכוח לבחור למעלה מימין במסך בדגל אנגליה כך שהכיתוב יהיה באנגלית ולא באיטלקית.. עינת מזמינה את כולם לעשות הזמנה דרך האתר של המוצרים המצויינים שלה.

רשימת המחירים והמשכה, ביורו ובשקלים.
גילוי נאות- אני כבר עשיתי הזמנה ומרוצה מהצבעים. במברשות ובשאר המוצרים לא התנסיתי.


2 תגובות:

  1. כמישהי שמאוד אוהבת חיות ומגדלת חתולים בבית אני בהחלט נגד ניסויים בבעלי חיים ,כשהוצאתי את מברשות האיפור שלי ניסיתי כל שבאפשרותי להוציא מברשות משיער סינתטי ולאחר ניסיונות רבים גיליתי שהצבע כגון צלליות או סומק לא נתפס היטב במברשת סינטטית לכן הוצאתי מספר מברשות סיטטיות השאר לא , בשום אופן לא הסכמתי לייצר בסין בגלל התעללות בבעלי חיים , אני מקווה שיום יבוא ושיער סינתטי יהיה איכותי כמעט כמו שיער טבעי ...
    עינת דן

    השבמחק
  2. עושה רושם שיש סיבה להתגאות ועוד יותר, יש סיבה לשמוח שיש שחקנית חדשה בשוק האיפור. אני רוצה לראות פנים חדשות ומוצרים חדשים שאני אוכל להתענג עליהם. אני מאוחלת לחברה הצלחה רבה!

    השבמחק