יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

פינוקי שיער זה כיף.




כמו באיפור גם בשיער יש מוצרים שנתפסים כמוצרי יוקרה. KÉRASTASE PARIS, השייך לתאגיד לוריאל, הוא בהחלט כזה ומותג שנתפס חדשני ובעל מענה מושלם לכל לקוחה באמצעות אבחון. אפשר לראות מהלוקים שהם משיקים- בשחור לבן כאשר רק המוצרים צבעוניים, שהם ממוקדים בשיער.
ארז ישראלי, מעצב השיער שאצלו במספרה הושקה הסדרה עליה מיד אדבר, הסביר שהוא עובד עם קרסטס כבר 17 שנים כי זהו מותג שנושא השירות והמענה ללקוח נתפס כמשמעותי ביותר עבורו.
 יש להם כ70 מוצרים, על מנת לתת מענה לכל לקוחה באופן מדויק- דבר שדורש גם הבנה מעמיקה במוצרים של מעצב השיער, כמובן.
ארז אבחן את השיער שלי ועל אף שהוזמנו להשקה של סדרה אחרת, פינק אותי בפתרון המתאים לבעיה הייחודית לשיער שלי. יש לי קרקפת מאוד שומנית אבל בגלל שאני צובעת השיער שלי יבש ואצל קרסטס מצאתי מענה לבעיה שלי. פתרון שבאמת עובד. שמפו שמיועד לקרקפת שומנית עם קצוות יבשים ורגישים- בדיוק הבעיה שלי. ארז אמר שהוא נותן לכל לקוחה את המוצרים המתאימים לה ביותר ומעדכן את קו המוצרים היות וקרסטס מחדשים ומשקיעים רבות במחקר.
הוא גם החליט שהגיע הזמן לשנות גם את צבע השיער שלי וגם את התספורת והסכים עם כל ספר שביקרתי- לצערי הרב רעמת שיער ארוכה לא הולמת אותי וגורמת לי להיראות מוזנחת, נמוכה ושמנה אפילו יותר מגודלי הרגיל. קארה לכל סוגיו הולם אותי הרבה יותר. אני לא בטוחה שרציתי קצר עד כדי כדי, אבל קיבלתי המון מחמאות מהסביבה על התספורת החדשה.


אני והתספורת החדשה בדרך לחתונה...
 הכי חשוב מבחינתי- קיבלתי עיסוי קרקפת מפנק יחד עם החפיפה שביצע אבי מהמספרה של ארז. אין כמו עיסוי ראש כדי לעשות לי את היום. אחר כך ישבתי עם המסכה החדשה, מסדרת NUTRI - THERMIQUE ,תחת חום כדי להפעיל את הרכיבים הפעילים שבפנים.

כידוע, מומלץ לסיים את שטיפת השיער במים קרים כדי לסגור את קשקשי השערה ולמנוע בריחת לחות וחומרים נוספים מהשערה, אבל KÉRASTASE PARIS מותג מוצרי השיער היוקרתי חושף פריצת דרך מדעית ומשיק את סדרת מוצרים לטיפוח השיער היבש מאוד המופעלים תחת חום להזנה אינטנסיבית, המאפשרים לשמור על רכיבי ההזנה בשיער לאורך זמן. זהו חידוש טכנולוגי המאפשר להחדיר ולשמר את מרכיבי ההזנה בשיער לאורך זמן רב ולעכב התייבשות חוזרת של השערה הודות לשימוש בחום.
זה אומר בעצם- שמי שמשתמשת בסדרה הזו צריכה לשטוף את שערה במים חמים, רצוי של 35 מעלות, דבר המועיל לכל מי שאוהבת (ויש הרבה כאלו שאני מכירה אישית) לחפוף עם מים חמים.

ממחקר שנערך על ידי קרסטס פריז עלה כי 18.5% מהנשים באירופה בעלות שיער יבש עד יבש מאוד, בעוד ש – 31% מהישראליות גם הן בעלות שיער יבש עד יבש מאוד. הסיבות: החל מהאקלים, רדיקלים חופשיים, דרך המים הקשים ועד לשגרת טיפוח שאינה מתאימה לסוג שיערן.


טכנולוגיית התרמו אינטנס מכפילה את עוצמת המרכיבים הפעילים ב-3 שלבים אופטימאליים לטיפוח שיער יבש מאוד:
• שלב 1 – הזנה עמוקה עם גלוקו אקטיב במינון 3. מינון גבוה של רכיבים פעילים חיוניים כדוגמת פחמימות, פרוטאין וליפידים, המעניקים לשיער הזנה מושלמת מהשורשים ועד הקצוות.


• שלב 2 – פעולה תחת חום המאפשרת חדירה לעומק סיב השערה. פולימר פעיל בחום המטפל ומזין את השערה, ממלא מחדש את הקשקשת ועוטף את סיב השערה. הפולימר הייחודי יוצר "רשת", הלוכדת את מרכיבי הסדרה על פני סיב השערה ומזין אותם לעומק.


• שלב 3 – הגנה תרמית תחת חום. 2 יסודות שונים בעלי תכונות ייחודיות מבצעים בידוד והגנה על השערה – בור ניטרייד שהינו יסוד כימי מבצע בידוד תרמי בעוד שקסילוז יוצר סביב סיב השערה מעטה הגנה נגד יובש.
התוצאה:
• השיער מוזן עד לעומק סיב השערה לזמן רב יותר.
• השיער הופך רך ונעים למגע לזמן ממושך.
• ניחוח מעודן עוטף את השערה.
 נוטרי תרמיק – במספרה – טיפול ייחודי וחדשני לשיער יבש ופגום.


בבית: 3 מוצרים חדשים לטיפול ממוקד בעומק סיב השערה, שלקבלת תוצאות אופטימאליות מומלץ להשתמש במים חמים בטמפרטורה של 35 מעלות:


BAIN NUTEI - THERMIQUE - אמבט חפיפה (שמפו)


אמבט חפיפה לשיער יבש מאוד, מעניק ניקוי והזנה עמוקה הנשארת לאורך זמן.


אופן השימוש: יש לחפוף את השיער מידי יום בעזרת מים חמים. להחדיר את אמבט החפיפה בעזרת עיסוי עדין ולשטוף במים חמים. לשימוש יומיומי.


מחיר לצרכן: 117 ₪ ל– 250 מ"ל.






MASQUE NUTRI - THERMIQUE - מסכה טיפולית לטיפוח מיידי של שיער יבש ועבה


מסכת לשיער יבש מאוד ועבה המעניקה הזנה מיידית.


אופן השימוש: לאחר החפיפה בשמפו להניח מעט על שיער רטוב, לעסות את הקרקפת ואת השיער בתנועות סיבוביות. לשטוף היטב עם מים חמים.


מחיר לצרכן: 250 ₪ ל– 500 מ"ל.






FONDANT NUTRI – THERMIQUE – מרכך לטיפוח יומיומי של שיער יבש ודק


מרכך לשיער יבש ודק המעניק רכות וברק לאורך זמן.


אופן השימוש: להניח מעט מרכך על שיער רטוב וחפוף, לעסות את השיער והקרקפת בתנועות סיבוביות ולשטוף בעזרת מים חמים.


 מוצרי נוטרי תרמיק משווקים במספרות מובחרות מורשות קרסטס פריז בייעוץ ואבחון מעצב השיער.

הריח באמת מאוד מאוד עדין- של נקיון. נעים להשתמש במוצרים וכמובן שאני אישית מאוד אוהבת את העיצוב הנקי שלהם.
אין ספק שההשקה הזו היתה חוויה מהנה ביותר בכל המובנים.
כרגיל- הארות, הערות ותגובות מתקבלות בברכה.

4 תגובות:

  1. אין כמו המוצרים של קרסטס לשיער!
    יש עליהם איזה מבצעים? חבל שהם כל כך יקרים ולא כל אחת יכולה לאפשר אותם לכיס שלה ...

    השבמחק
  2. אין ספק שעם האקלים בארץ זה פשוט "מאסט" להשתמש בכל מיני תכשירים להגן על השיער שלנו. אני ואתן יכולות להתנחם לפחות בעובדה שהעור שלנו חום-לטיני ולא לבקני כמו של בחורות בצפון אירופה. כן, כן, חצי הכוס המלאה.

    השבמחק
  3. איזה עור לטיני? אני בקבוצת הלבקניות. אם שמים אותי ליד קיר הקיר בד"כ לבן יותר ממני :)

    השבמחק
  4. אין ספק שעם האקלים בארץ זה פשוט "מאסט" להשתמש בכל מיני תכשירים להגן על השיער שלנו. אני ואתן יכולות להתנחם לפחות בעובדה שהעור שלנו חום-לטיני ולא לבקני כמו של בחורות בצפון אירופה. כן, כן, חצי הכוס המלאה.

    השבמחק