יום חמישי, 18 בנובמבר 2010

מראה החורף של קרליין- וגם צעד אחר צעד עם הצלליות שלהם.

קרליין משיקה שש צלליות במרקם מאט חדש לאיפור העיניים. קו הצלליות החדש מצטיין בנוסף בשימוש דואלי ""Wet & Dry, המעניק לאיפור מגוון אפשריות גדול גם כאיליינר או קווי תיחום.
עומר אסף, המאפר הראשי של קרליין שם דגש באיפור החורף על צבעים נועזים במרקמי מאט-משי,
הנמרחים בקלות, עמידים לאורך שעות ומעניקים לעיניים מראה אופנתי וזוהר. אסף בחר בגוון סגול עמוק להוביל את סדרת החורף.

לדברי עומר אסף, הגוון הסגול העמוק מתאים לכל סגנון איפור, לכל צבעי העיניים ומשלים את מגמת אופנת החורף הקרוב.
הצלליות החדשות מעניקות עומק ודרמטיות, בזכות מרקם משי חדשני המצטיין בריכוז גבוה של פיגמנטים,
המוגנים על ידי מעטפת השומרת על הגוון המקורי שעות ארוכות לאחר המריחה. הצלליות רכות ונעימות למגע בזמן המריחה, נצמדות היטב לעור ואינן יוצרות הצטברויות בקמטוטי העפעף.
לדבריו, בעזרת מברשת רטובה ניתן להפוך את הצלליות לאיליינר עמיד וצבעוני, לקווי תיחום תואמים או לאיפור סופר מודגש של העפעף בגוונים עזים ועמידים לגמרי בפני זיעה או מים.
קולקציית הצלליות שקיבלתי להתנסות היא במרקם מאט והיא כוללת את הצבעים:
סגול עמוק- Dark Purple 200: זהו סגול אפרפר כהה במיוחד בגוון אופנתי לחורף הקרוב. אלו שאוהבות מראה עדין יותר יכולות להשתמש בו לתיחומים לעין בצמוד לקו הריסים או כמובן מעל מסקרה שחורה או סגולה.
שחור מעושן- 201 Smoky Black: למעשה מדובר באפור כהה במיוחד, ולא בשחור.
חום-שוקולד - Very Brown 202: כל מי שמוצאת את הצבע השחור אינטנסיבי מדי למראה ערב יכולה לבחור להשתמש בצללית בגוון הזה גם לתיחום וגם למראה מעושן מעודן מעט יותר מהמתקבל באמצעות שימוש בצבע שחור או אפילו אפור כהה.
ירוק-אפור -203 Green Gray: צבע שעשוי לשמש גם למילוי הגבה בייחוד עם מערבבים אותו עם מעט מהחום שוקולד. אני אישית, באהבתי לשילובים יותר חיים, מוצאת את הצבע הזה מעט אנמי, אבל יש הרבה נשים שעשויות להתחבר לצבע הזה.
ורוד בייבי – 204 Baby Pink: מעין ורוד בהיר עם נטיה קלה לאפרפרות מסוימת לטעמי. למישהי בהירה כמוני הצבע הזה עשוי לשמש גם כסומק, ולא רק כצללית, אם כי נתקלתי בצלליות ורודות בהירות בעלי גוון 'שמח' יותר.
בז'-סלמון – Salmon 205: לטעמי צבע מנצח במיוחד. זו צללית בהירה בגוון מאוד מוצלח- כתמתם בהיר במיוחד מאט ומואר שמתאימה לא רק כבסיס בהיר וכצבע מושלם להארה מתחת לגבה, אלא גם כאמצעי להסתרת כהויות קלות באזור שקרוב לאף. הגוון הזה באמת מומלץ בחום רב במיוחד.

מחירון מומלץ לצרכן: 55 ₪ תכולה: 2 גרם.

הצלליות הפתוחות והסווטצ'ים שלהם

ככלל מצאתי שלגוונים הכהים יותר בקולקציה הנ"ל נטייה להתפורר ולהתגרגר מתחת לעין גם כאשר לוקחים כמות קטנה יחסית על המברשת- אך תמיד כאשר אני מתאפרת בגוונים כהים אני מוצאת שהנטיה הזו קיימת בגלל שלעיתים בגלל שאני ממהרת אני נוטה לקחת כמות גדולה מדי של צללית על המברשת. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם נשורת מתחת לעין באיפור בצבעים כהים יחסית לדעתי היא להניח קונסילר או מייקאפ מתחת לעין ללא פידור, לאפר את העיניים ולתת לצלליות לנשור להן. בסיום האיפור מסירים את השכבת המייקאפ המלוכלכת או הקונסילר ומניחים מחדש. הצלליות ידבקו יותר בקלות לשכבת בסיס מאשר לעור חשוף ויהיה קל יותר להסיר אותן מאשר מעל שכבת פודרה אשר תגרום לקמטוטים, קטנים ככל שיהיו, להיות מורגשים יותר. 
החלטתי ליצור מעין מראה מעושן תוך שימוש בכל הגוונים של הקולקציה- הנה כאן מתחת מצורף עם הסבר של כל שלב.


בתור בסיס לצלליות השתמשתי בUDPP והשתמשתי בקונסילר ליפט 2 של מייק אפ פור אבר מעורב במעט מהקונסילר שלהם לכיסוי מלא מס' 4, על מנת להבהיר ולתת כיסוי. מברשת הטשטושים שלי היא 10 של סמאשבוקס, ואני מאוהבת בה...

איליינר ג'ל NONCONFORMIST של מאק לתיחום תחתון, 200 בתיחום עליון.

200 כפינה כהה, 203 באמצע ו204 לכיוון האף


בעין פתוחה- היות והעפעף שלי שקוע אני מוצאת שאני צריכה להניח צלליות על שטח מאוד גדול על מנת שיראו אפילו קצת.



טשטושים כמובן, הוספה של 201 לחיזוק הכהה וכן ה205 מתחת לגבה
עוד קצת מה201 כפינה כהה, הוספה של הצלליות שלמעלה גם בתיחום תחתון, 205 בחלק הפנימי של העין
לסיום לא יכולתי בלי קצת מסקרה שחורה.
כך זה נראה כשהעין פתוחה. במקום למהר כמוני לצלם, אני ממליצה לזכור לנקות את הגבות כדי
להימנע מגבות אבקתיות כמו שאני מדגימה כאן. המסקרה על הריסים התחתונים היא רק אפשרות וכדאי לזכור
שהנחה של מסקרה על הריסים התחתונים מעט מעגלת את העין.

ומעניין לעניין באותו עניין:

קולקציית האיפור לסתיו חורף 2010-2011 של קרליין, מושקת תחת הכותרת FOCUS on PURPLE .



עומר אסף, המאפר הראשי של קרליין שם דגש באיפור החורף על צבעים נועזים שמגיעים במגוון מרקמים החל ממאט ועד למרקם משי בוהק,
כשכוכבת הקולקציה החורפית היא צללית בגוון סגול עמוק ובמרקם מאט-קטיפה. הצבע הסגול, הנחשב לצבע המלכותי במניפת הצבעים, מקבל עומק ודרמטיות
הפנים מחוטבות בעזרת סומק בגוון אפרסק מוזהב המחמיא לכל גוון עור,

השפתיים משוחות בגוון ניוד ניטראלי כקונטרסט לעיניים המודגשות

ועל הציפורניים משתוללת חגיגת צבעים שאותם כדאי להתאים לקשת הגוונים אשר תככב באופנת בגדי החורף.

המוצרים בקולקציית האיפור:

מייק-אפ: ביו-ג'ניק C&,G גוון 113 – מחיר 165 ₪.

קונסילר: EVERLAST, מספר 10 – מחיר 90 ₪.

פודרה שקופה בתפזורת - מספר 10 – מחיר 126.50 ₪.

גבות: עפרון גבות 302 – בלונד מחיר – 55 ₪.

צלליות: סגול עמוק- Dark Purple 200, חום שוקולד - Very Brown 202, סלמון – Salmon 205 - מחיר 55 ₪.

עפרון עיניים, Iris 110, עפרון עיניים, Black 100 - מחיר 60 ₪.

מסקרה: "לה דיוה" גוון שחור לריסים העליונים, מסקרה: "לה דיוה" גוון חום-חציל לריסים התחתונים – מחיר 105 ₪.

סומק: מספר 23 - מחיר 100 ₪.

שפתון: סדרת EVERLAST מספר 701 – מחיר 100 ₪.

לק סגול כהה, מספר 364 - מחיר 33 ₪.
להשיג בכל רשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות.

אל תשכחו להגיב, אני מאוד שמחה לקבל כל הערה והארה וכמובן בקשות להדרכות.

11 תגובות:

  1. אהבתי את איפור העיניים, הוא מקסים :)
    ממש מתחשק לי לקנות את הצלליות האלו אחרי כל הביקורות עליהן...

    השבמחק
  2. האיפור נראה ממש יפה! מושקע ומעניין.
    זו הפעם הראשונה שאני רואה תיחום באיילינר בגובה העפעף - למה זה משמש? איך מטשטשים את זה? האם זה מתאים גם למי שאין לה עין שקועה?
    והערה ברוח טובה - הפוסט קצת יחצ"ני מדי לטעמי, כאילו את עובדת אצל קרליין... הייתי מעדיפה לקרוא ביקורת ממשית על המוצרים ואיכותם ולא רק פירוט שאפשר לקרוא בכל דף יח"צ שהם מוציאים. :)

    השבמחק
  3. תודה על המחמאות לצלליותשלנו

    השבמחק
  4. ראשית לגבי מידת היחצ"נות של הפוסט- כתבתי שהגוונים הכהים נוטים להתפורר ולהתגרגר שזהו בהחלט אינה תכונה חיובית לצללית. הפיגמנט שלהם בינוני ואינו הכי חזק שניתן למצוא, אבל הן מספקות תמורה לא רעה למחיר. כתבתי גם את דעתי האישית על כל גוון בקולקציה. אני משתדלת לרשום דברים ענייניים והצללית היחידה אותה אהבתי באמת בקולקציה היא הסלמון- ה205, אם כי הSHELL של איל מאקיאג' מאוד דומה לה בתפקוד ומתגרגרת פחות.
    תיחום באייליינר בגובה העפעף מתאים בהחלט גם למי שאין לה עין שקועה- אני עושה זאת כדי לקבל בסיס מעט כהה יותר בקרבת הריסים מאשר הבסיס על שאר העפעף. האייליינר ג'ל ניתן לטשטוש אם עובדים מיד, לפני שהוא מתייבש. את יכולה לעשות את אותו סוג תיחום עם עיפרון ועליו לעלות עם צללית, על מנת לקבע את העיפרון בצורה יעילה. עם עיפרון יהיה יותר קל לעבוד.
    אם יש דברים אותם אני באמת לא אוהבת- אני פשוט משתדלת להשמיט אותם מהבלוג שלי לחלוטין. אני מעדיפה לכתוב על החיובי ופחות על השלילי...

    השבמחק
  5. הרמוני, האם ניסית גם את המייקאפ של קרליין-ביוג'ניק?

    השבמחק
  6. ניסיתי. מייקאפ מכסה בצורה משביעת רצון ועמיד. רוב הגוונים שלו לשמחתי מכילים תת גוון צהוב- דבר שאומר שהם מתאימים לעור הישראלי בד"כ, אם כי לטעמי אינו מתאים לעור צעיר או שמן אלא לעור רגיל, מעורב או יבש בלבד.

    השבמחק
  7. נשמע טוב(המייקאפ). עשית עליו פוסט?

    השבמחק
  8. אחלה של המלצות וסקר שוק של המחירים. הלוק המושלם לחורף 2010 בישראל :) אין הרבה מאמרים כאלו מפורטים לעיניים שקועות. תודה

    השבמחק
  9. תודה רבה על מידע שרלבנטי גם כיום עבורנו בעלות העיניים השקועות, קראתי ומימשתי את ההמלצות, ממליצה לכולכן להתנסות

    השבמחק
  10. מסירה את הכובה בפני המאפרת - עבודה מדהימה. ואל תגידו שזה בזכות המוצרים של קרליין כי לא כל מאפרת מסוגלת להגיע לתוצאה כזו, גם אם האיפור מעולה. שאפו.

    השבמחק