יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

המסקרה החדשה של MAC- גימיק של 2 ב1, וטיפים כלליים למסקרה



תמונת היח"צ של המסקרה. ברור שיש כאן ריסים מלאכותיים, כמובן.
על MAC כתבתי בפוסט הקודם שלי , שבו, אגב כל הדוגמניות המצולמות מאופרות עם המסקרה החדשה שהושקה לאחרונה מבית MAC, בעלת השם הסקסי Haute & Naughty Lash. אני תמיד במצוד אחר המסקרה המושלמת- זו שגם יהיה קל להניח אותה, לא תלכלך, לא תהפוך לגושית, לא תעשה גושים על הריסים ותתן תוצאה של ריסים מודגשים ומעובים, אך לא ריסי עכביש. לידיעה- המסקרה החדשה מכילה 2 אפליקטרים: האחד לקבלת מראה ריסים טבעיים, מוגדרים ומעוצבים ליום יום והשני לקבלת מראה ריסים מלא ודרמטי לערב. לדברי החברה, הפורמולה הייחודית מטפחת את הריסים ועמידה בפני נזילות ומריחות.

מחיר: 99 ₪

את המסקרה ניתן להשיג בחנויות M.A.C: קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון רננים- רעננה, קניון ערים- כפר סבא, מרכז ממילא- ירושלים, קניון הסיטי- אשדוד, גרנד קניון- חיפה, קיריון- קריית ביאליק וקניון מול הים- אילת

http://www.maccosmetics.com/

אז מה החוויה שלי מהמסקרה?
ראשית כל האריזה מקסימה ביופיה לדעתי. אבל אני חובבת גם של נצנצים, גם של סגול וגם של ורוד פוקסיה, כך שאני לא דוגמה, כנראה...
למעשה לא מדובר ב2 אפליקטורים אלא במברשת אחת, שמעלה עליה כמות יפה של חומר וצינור דק דרכו אפשר להעביר את המברשת על מנת להפחית מכמות החומר שיוצאת. אכן פטנט, מפתיע שלא חשבו עליו קודם.
הכמות הראשונית שיוצאת- ניתן לראות שמדובר בהרבה חומר- שימו לב לידית המעוצבת מקסים

כמות החומר שנשארת כאשר מושכים את שרביט המסקרה לקבלת מראה יומיומי.
למי שהיה ספק שנשאר המון חומר לאחר העיבוד.
הריסים שלי, במצבם הטבעי, אינם מקור לגאווה או לבושה. הם לא מרשימים כמו אלו של בעלי, כמובן, אבל סה"כ האורך שלהם והכמות שלהם סבירה, והם אפילו מתעקלים קלות כלפי מעלה, אם כי אינם מעוגלים לחלוטין במצבם הטבעי. אני מודה ומתוודה שאני לא מתאפרת כל הזמן ולכל מקום, אבל כמובן שהנחת מסקרה היא חיונית עבורי בכל מצב בו אני מתאפרת, ואני מניחה אותה תוך כדי סיבוב הידית כלפי חוץ וזגזוג בבסיס הריסים, לעיבוי ועיגול הריסים.


בצד אחד הנחה עם הידית הסגולה, למראה מעובה וסקסי יותר. בצד השני- הידית הורודה בלבד למראה טבעי יותר. כן, העפעף שלי התלכלך...
 אז הנחתי את המסקרה החדשה של מאק- גם למראה טבעי יותר וגם למראה מעובה ומלא יותר.
הגימיק של 2 הידיות מאוד מהנה, אם כי מצאתי שיש צורך לעבד את המסקרה על הריסים על מנת להגיע לתוצאה משביעת רצון.



המראה הדרמטי כפי שמתקבל עם הידית הסגולה- שאר האיפור עדין יחסית כך שיהיה אפשר להתרשם מביצועי המסקרה
ניתן כאן לראות שאני לא צובעת את כל הריסים- אלא רק מאמצע העין כלפי חוץ.
התוצאה הטובה ביותר וזו המודגמת בתמונה האחרונה התקבלה כאשר הנחתי  את החומר בכמותו המלאה (הידית הסגולה) פעמיים-שלוש, העברתי את האפליקטור על מנת לשלוף את הידית הורודה בלבד ואיתה המשכתי לעבד את החומר על מנת להגיע לתוצאה טובה יותר. כך או כך,  הרגשתי שנשארו מעט גושישים קטנים בבסיס הריסים, אבל לא משהו קריטי.
המראה הטבעי המתקבל כתוצאה משימוש בידית הורודה בלבד מצא חן בעיניי יותר. את הריסים התחתונים צבעתי עם האפליקטור בעל הידית הורודה בלבד.
סה"כ זו מסקרה טובה והגימיק של שתי הידיות הוא מקסים לטעמי הפרטי.
האם אקנה את המסקרה הזו? יכול להיות אבל אני לא מרגישה שזו האחת שחיפשתי כל חיי, זו שיודעת לעשות הכל.
אולי אלו סתם חלומות באסמפיה, אבל החיפוש אחר מסקרת  החלומות שלי עוד נמשך.
כך או כך- במאק היו אדיבים מאוד ויחד עם המידע והמסקרה שלחו לי טיפים להנחת מסקרה.
טיפים מבית MAC למסקרה

-מסקרה מגיעה במגוון סוגים התאימי למראה שאת מחפשת טבעי או דרמטי, שתעגל, תפריד או תאריך.


-התחילי במעגל ריסים, הצמידי אותו קרוב לריסים סגרי ולחצי במשך 10 שניות. הקפידי לפתוח את המעגל ואז למשוך החוצה כדי לא למשוך את הריסים.

-על מנת להניח מסקרה על עצמך בייתר קלות, הרימי את הסנטר כלפי מעלה כאשר את מול המראה, באופן בו עפעף העין נגלה כמעט בשלמותו בעוד העין פקוחה, פוזיציה זו תאפשר לך נגישות לקו הריסים ולמריחה אחידה.

-כמות החומר שעל המברשת צריכה להיות רגילה. מוטב להתחיל עם שכבה אחת של מסקרה ולהוסיף בהדרגה על פי הצורך. לרוב יהיה קל יותר להוסיף שכבה מאשר לנקות גושים על הריסים.
-הקפידי למרוח את המסקרה לכל אורך הריסים, החזיקי את המברשת כשהיא בצורה אנכית לריס, הצמידי קרוב לקו הריסים ומשכי בתנועות של זיג-זאג, הקפידי להגיע לכל הריסים גם הכי קצרים קרוב לאף וגם לריס האחרון בקצה במשיכות כלפי מעלה להרמה.

-אם את רוצה להפריד את הריסים אחרי מריחת המסקרה השתמשי במברשת מספר 205 וסרקי את הריסים בעזרתה.

-להעצמת המראה הוסיפי קו ליינר דק על קו הריסים כדי להגדיר בצורה ברורה יותר את צורת העין ואת גבולותיה החיצוניים והפנימיים.

-החלק החשוב ביותר הוא שלב הניקיון של האיפור מהעיניים, הקפידי לנקות את הריסים עם מסיר איפור שממיס את המסקרה וכך אין צורך לשפשף את העין. שימי לב לא להשאיר שאריות איפור בעין.

-אם את רואה שהמסקרה שלך כבר יבשה, או כשאת מורחת אותה מתפוררים לך גושים קטנים על הפנים זה הזמן להחליף. מומלץ להחליף מסקרה כל חצי שנה לפחות.

תגובה 1:

  1. אוי לא, למה ראיתי את זה, עכשיו אני אהיה חייבת ללכת לראות בעצמי בדיוק אחרי שקניתי צלליות חדשות לפני פחות מחודש :) ההתמכרות הזו כל כך יקרה אבל הרעיון של המסקרה הזו נראה אדיר!

    השבמחק