יום שלישי, 26 באפריל 2011

טיפול אולטימטיבי לשיער?

בעבר כבר הייתי  בהשקה של קרסטס , מותג היוקרה של בית לוריאל.
הפעם נושא ההשקה היה שמן אולטימטיבי לשיער וההשקה נערכה במספרה המעוצבת להפליא והמאוד מושקעת של הספר התותח יגאל סיץ', שנתן טיפים לשימוש במוצר עליו מיד ארחיב את הדיבור.
ההשקה לוותה בפינוקים אכילים אבל יותר חשוב, חפפו לי כמו שלא חפפו לי מעולם וגם עשו לי עיסוי לקרקפת. שווה יהיה לחזור למספרה רק עבור עיסוי הקרקפת המעולה שקיבלתי שם.
פינקו אותי גם בפן אוורירי ומעולה במיוחד שאחריו הצטערתי שאני לא הולכת לאיזה אירוע מיוחד באותו ערב.
אחרי שראיתי את התמונה אני רוצה להודות לחזי יצחק מרשת האמנים, שהתספורת שלו מלפני 4 חודשים עדיין נראית מצויין.

גם פן וגם זיגזג במקום שביל ישר-בדיוק כמו שאני אוהבת
לפי המידע שקיבלתי מהחברה:
המסורת העתיקה עם הטכנולוגיה המתקדמת משתלבות יחד לטיפוח שיער יוצא דופן, המותיר את השיער רך, קליל ובעל ברק.
KÉRASTASE PARIS המותג המוביל בעולם למוצרי טיפול וטיפוח יוקרתיים לשיער משיק את ELIXIR ULTIME -
שמן עיצוב רב תכליתי - הסוד לשיער מוזן, מלא זוהר ובעל מראה בריא. מתאים לכל סוגי השיער

מועשר בתרכובת (קומפלקס) של שמנים יקרי ערך, אלקסיר אולטים משלב את הטוב ביותר שיש לארבעת השמנים האגדיים האלה להציע:

• שמן פרקסי Pracaxi Oil: מקורו באזורי האמזונס, וידוע בשל התועלת שמעניק לעור. קוקטיל רב עוצמה של מרכיבים מרככים ומרכיבים פעילים נוגדי-חמצון (אנטי-אוקסידנטים) אשר מעניקים ברק, הזנה ולחות לשיער.

• שמן ארגן Argan Oil: אחד השמנים הנדירים ביותר בעולם, מקורו במרוקו. שמן יקר ערך בשל הסגולות המתקנות והמחדשות שלו. מסייע לשקם את החיוניות והחוזק של השיער.

• שמן תירס Maize Oil: השמן המסורתי של קרסטס, שמן תירס היה מרכיב הכוכב במסכה הראשונה לשיער של קרסטס "Masque Maîs". עשיר בויטמין A, ויטמין E ואומגה 6. מעניק לשיער מרכיבים מרככים ופעילים נוגדי-חמצון עבור ברק, גמישות והגנה.

• שמן קמליה Camellia Oil: מופק מפרחי קמליה המצויים במרכז ובמזרח אסיה, השמן המפנק והריחני ביותר מבין השמנים. מקור לויטמין F ולחומצות שומן אומגה 3 ו-6, מסייע בהחלקת סיב השערה ומעניק ברק וגמישות.
Elixir Ultime – מגוון שימושים בהתאם לצרכי השיער של כל אישה
• שימוש לפני החפיפה - הכנת השיער לניקוי והענקת הזנה עמוקה. השיער נותר גמיש, מבריק ונטול משקל. אידיאלי לשיער עבה או דק. מומלץ לפזר 1-2 לחיצות מהשורשים ועד הקצוות, לעסות את הקרקפת ואת אורכי השיער.

• שימוש לפני פן - כמרכך אינטנסיבי ללא שטיפה, כאשר השיער זקוק להזנה נוספת. השימוש מקל על סידור השיער ומעניק לו רכות והזמנה לפני פעולת הייבוש. מומלץ לפזר 1-2 לחיצות על השיער מאמצע אורכו [לא על הקרקפת] ועל הקצוות.

• שימוש אחרי פן – מעניק גימור מושלם לאחר הפן, השיער קורן, מלא ברק, רך, קליל ואוורירי. מומלץ לפזר 1-2 לחיצות על כפות הידיים ולהחליק בעדינות על אורכי השיער.

• שימוש במהלך היום – שימוש יומיומי של טיפות בודדות בכל בוקר מגן על השיער ממפגעי הסביבה, משקם את סיב השערה ומעניק ברק מושלם. מומלץ לפזר לחיצה אחת על אורכי השיער בעיקר על הקצוות.
התוצאה: השיער נותר משיי רך, קליל ובעל ברק יוצר דופן.
מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד-לרשימת המספרות המורשות http://www.kerastase.co.il/
תכולה: 125 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 160 ₪ - הכמות הנדרשת היא ממש קטנה, כך שהמוצר הזה אמור להספיק להרבה זמן והנזק הכלכלי במוצר הזה אינו חמור כמו במוצרים האחרים של קרסטס (בכל זאת, מוצרי השיער היוקרתיים ביותר והמחיר הוא כמובן בהתאם)
רציתי לחכות קצת עם הדיווח כדי לנסות את השמן לאורך זמן והנה לאחר שבועיים הגיע הזמן.
הדבר הכי טוב שיש לי להגיד על השיער שלי זה שהוא ממושמע- לא נוטה לקשרים ומסכים להישאר בעיצוב שקבעתי לו בדרך כלל. נכון לרגע זה אני לא משקיעה יותר מדי מחשבה בשיער שלי- יש לי קרקפת שומנית וכל שאר השיער יבש מהצביעות, כך שמוצר כזה שאמורים למרוח ומשדרג את המראה הוא בדיוק בשבילי.
עוד במספרה, על מנת שנראה שהמוצר אינו שומני, הניח יגאל מהשמן הזה על היד ועיסה מעט את החומר ולאחר כמה דקות לא היתה יותר תחושה שומנית אלא העור הרגיש משיי ותו לא. היות וגם השיער וגם העור עשויים מאותו חומר, קרטין, זה המחיש לי בצורה הטובה ביותר עד כמה השמן הזה מתנהג בצורה אחרת משמנים אחרים לשיער אותם יצא לי לפגוש.
האריזה היא פלסטית ונוחה מאוד לשימוש והכמות שיוצאת היא מדוייקת. הסגירה גם היא טובה שזה בהחלט יתרון רב לשמן הזה על פני אחרים בהם נתקלתי, שלאחר זמן הסגירה של הבקבוק נחלשת והשמן נוזל לו בארון- מאוד לא אטרקטיבי וגם קשה לניקוי- אבל עושה רושם שהסגירה של השמן הזה היא מעולה.
היות והקרקפת שלי שומנית ביותר, אני בכל זאת נזהרת עם השמן הזה ולא נוגעת איתו בקרקפת, כדי לא לגרום לקרקפת להפריש עוד שומן.
הריח של השמן הזה מזכיר קוקוס, למרות שאין בכלל קוקוס בו אלא הרבה דברים טובים אחרים. אני לא כל כך אוהבת ריח של קוקוס אבל הוא לא מאוד תוקפני ובסך הכל הריח סביר לטעמי- מי שאוהבת קוקוס מאוד תתחבר אליו.
אני לא עושה פן אלא משתמשת במחליק קרמי והמריחה של השמן לפני ההחלקה (כמו לגהץ את השיער, אבל משני הצדדים) בהחלט שיפרה את המרקם של השיער ומנעה את הקצוות הקופצים המעצבנים, המוכרים היטב לכל מי ששערה מדורג כמו שלי.
בימים בהם אני לא מחליקה לאחר החפיפה, המריחה של השמן מנעה מהשיער שלי להגיע למצב האפרו אליו הוא שואף (לא חסר לי נפח בשיער- הבעיה שלי היא שלעיתים יש לי יותר מדי נפח, דבר שמצריך שימוש ב2 טיפות מהשמן במקום אחת, על אף שהשיער שלי הוא קצר יחסית. אני חושבת שהשיער שלי קל הרבה יותר לסידור מאז שאני משתמשת בשמן ואני בהחלט ממליצה עליו, בייחוד למי שאוהבת ריח קוקוס, על אף המחיר הגבוה, היות וכפי שציינתי, מספיקה כמות בהחלט פעוטה על מנת לשדרג את כל השיער.

תגובה 1: