יום רביעי, 27 באפריל 2011

עיר יפה? על הזדמנויות והכרויות... וגם תמונות מגניבות.

איכשהו בכל שנה יוצא לי לעבוד בביוטי סיטי, יריד היופי הגדול של חברת סופרפארם. היריד מכיל מעט בגדי מעצבים, את מותגי איפור שניתן למצוא ברשת סופרפארם, מוצרי טיפוח,בישום, קוטקס ואולוויז (כדי שבאות היריד ישמרו על רעננות), הרצאות שונות. בשנים עברו עבדתי כקופאית, היות ועבדתי ברשת סופרפארם כדיילת פנים (כן, ההיא מהקוסמטיקה שמטפלת בהחזרות הלקוחות ועומדת בקופה) ובשנה שעברה יצא לי סוף כל סוף לעבוד כמאפרת.
עבדתי עם חברתי, תמי מרגלית, בעצם כמעט 3 ימים רצוף. יום רביעי וחמישי - משעה 10 בבוקר עד 11 בלילה, וביום שישי "רק" מ9 עד 6 בערב.

הדוכן הוקם על מנת לקדם את הבושם של אבריל לאבין, BLACK STAR, ואת 2 הבשמים של כריסטינה אגילרה, וכלל אותנו, המאפרות, צלם ושתי עמדות שונות שעמדו לרווחת באי היריד: עמדה של דיווה, עם רקע של פאפארצי וצלמים, ועמדת רוקיסטית, עם רקע של להקה, גיטרה אמיתית ומיקרופון.
אני ותמי מרגלית, דיוות

עם אינה, רוקיסטית
לרווחת המצטלמות היו גם תלבושות וחדר הלבשה ואביזרים שונים כמו כפפות, כובע, עניבה עם אבנים, צמידים ועוד. היות ואלו מותגים השייכים לחברת דיפלומט, אשר אחראית על קלרינס, קיבלנו מעט מוצרי איפור של קלרינס לעבודה- 3 גלוסים, מסקרה שחורה, רביעיות של צלליות, 2 מייקאפי- מוס INSTANT SMOOTH, שהכהה ביותר מבינהם התקבל מקסים על פני לקוחות רבות, עיפרון שחור שבראשו מחדד ועוד 2 מייקאפים נוזליים.
הדרישה היתה לאפר איפור מהיר ביותר- או איפור רוקיסטית, כלומר מעושן- מעדין עד לגרסת הרקון המצוי של אבריל הישנה, או איפור של דיווה- צלליות עדינות עם ברק ואייליינר עם שפתון כהה, או יותר נכון אדום.

עובדת, המצב האהוב עלי כמו שאפשר לראות.

ואפילו ציור פנים יצא לי לעשות...

כמה כיף לעבוד בעבודה הזו
מאוד שמחתי שהבאתי איתי בנוסף למברשות שלי את הגריזפיינט השחור של מאק, שהפך את העישון לעבודה קלה יותר. ניגשתי גם לדוכן של פופה שהיה לידנו וביקשתי מרונן, המאפר הראשי, שילווה לי 3 עפרונות לעבודה (את 15, הטורקיז המדהים ביותר,2- ירוק בקבוק, ו17- ירוק זית חביב), מסקרה כחולה (הDIVA של פופה אהובה עלי) ואולי צללית ועוד סומק מבריק, בשביל כל בנות הנוער שהצטלמו האוהבות מנצנצים לרוב. גם את הפריימר הירוק הוא הסכים להשאיל לנו ושמחתי מאוד על כך היות ואני מאוד אוהבת את המוצרים של פופה. העפרונות נמרחים בקלות ( יש שיאמרו בקלות רבה מדי), מגיעים במגוון צבעים נרחב ביותר שחלק אין כלל בחברות אחרות, כמו התכלת הכסוף המאוד בהיר-12- שאני מאד אוהבת למעקה העין. המינוס שלהם- יש להם נטייה להיגמר מעט יותר מהר מעפרונות אחרים והם לא שומרים על השפיץ שלהם בצורה טובה, כי הם רכים, אבל אני אישית חושבת שהיתרונות עולים על החסרונות, אבל אני סוטה מהנושא...
העבודה בביוטי סיטי היא עם חולצות שהם מכינים לכבוד המאורע, בדרך כלל. החולצה הפעם מאוד מצאה חן בעיני ובנות נוער רבות שעברו בדוכן שאלו היכן ניתן להשיג חולצה כזו- טי שרט פשוטה ועליה השאלה "דיווה או רוקיסטית?"
כרגיל, גם המידה הגדולה ביותר שלהם-L- היא לא ממש LARGE, אבל לפחות החולצה היא מבד נמתח והיה לי את סינר המברשות שיסתיר מקדימה לפחות.
עבודה שעות רבות כל כך על הרגליים היא מתישה ובייחוד שאני נוטה לשכוח לאכול ולשתות כאשר אני מאפרת, מה גם שהדוכן היה הדוכן החינמי הכמעט יחיד- נשים לא היו חייבות לרכוש בושם. סוף היום מצא אותי בהרגשה של הליכה על כריות ושהרגליים שלי לא שייכות לי.
הספקתי, תוך כדי עבודה, גם לראות את תצוגות האופנה על הבמה והדגמות שהיו. לא התלהבתי מהבגדים שעלו, בלשון המעטה, ואני לא חושבת שהייתי מגיעה לביוטי סיטי לולא הייתי צריכה לעבוד שם.
הדוכן של אילנז' שמכר אייס קפה ואייס שוקו, זכה לביקורי כמה וכמה פעמים וגם הדוכן של ד"ר פישר.
לצערי לא היה להם את ההגנה לשמש האהובה עלי,המוס לילדים בריח מלון, אבל רכשתי את ההגנה לשפתיים שהם הוציאו- 3 ב1- גם לחות, גם הגנה של 30SPF, ויש גם בטעם דובדבן, מגבוני אלכוהול לחיטוי המברשות שם. בהיותי ערפד מצוי ששונא שמש, רכשתי גם הגנה לפנים אצלם- קרם פנים 45SPF לספורטאים, שהפתיע אותי בכך שבאמת לא היה שומני כל כך.
עוד יצא לי להכיר את אינה מינזוב, בחורה מקסימה ויפה שעבדה כדיילת של הבושם והסכימה לדגמן לי בהמשך. אפילו הצטלמנו יחד ביום האחרון. האמת היא שהצטלמתי 3 פעמים, בבוקר כאשר לא היתה עוד תנועת לקוחות, והתאפרתי בהתאם. כמובן שעל העפעף שלי היו 7 גוונים שונים של צלליות, אם כי קרובים, ליצירת עומק לאיפור.
אז מה היה בביוטי סיטי? סופרפארם גדול הממוקם בגני התערוכה למעשה. אני אישית נהניתי ואני חושבת שאשמח לעבוד באותו המקום גם בשנה הבאה. בייחוד בגלל ההיכרות עם אינה המקסימה.
לשמחתי הרבה ההיכרות עם אינה הפיקה פירות מהנים במיוחד- הפקה משותפת עם מוטי שמש התותח כצלם ואינה המקסימה כדוגמנית.



בהמשך שידכתי בין אינה לחזי יצחק, המנהל האמנותי של רשת האמנים והספר המוכשר שלי, שאני משמשת המאפרת הראשית בתצוגות שלהם, כך שיצא לי לאפר את אינה עוד כמה פעמים,
שיער- חזי יצחק לרשת האמנים. איפור- הרמוני (כמובן)
כולל ציור גוף שעשיתי לה לכבוד הביוטיפרו של 2010, בהיותה אדם מקסים במיוחד- ועוד ציור גוף אותו אולי אחשוף בפוסט נפרד.
ביוטיפרו 2010
אני תמיד מחפשת בנות שנראות מצוין ומוכנות לדגמן להפקות שלי וההיכרות עם אינה בעלת העיניים השקדיות המושלמות והשפתיים היפות, שלא לדבר על הגוף המהמם והגישה המצויינת פשוט הפכו את הביוטי סיטי לאחת החוויות המשתלמות של השנה עבורי.
מי שתוהה מה זו גישה מצויינת אצל דוגמנית? המשפט השוביניסטי "תהיי יפה ותשתקי." כמעט מסכם את העניין. ההעדפות שלך כאדם פרטי אינן רלבנטיות לתפקודך כדוגמנית. תפקידך הוא לחוש בנוח ולהיראות נפלא בצילומים גם אם יש עלייך ריסים כבדים או שאת לא מתחברת לסגנון האיפור, הלבוש או השיער. עוד נקודה היא היכולת לשנות מעט את המבט ולהיכנס לדמויות שונות כדי להדגיש  דברים שונים באיפור (או בשיער או הביגוד, תלוי מה הדוגמנית מדגמנת כמובן). אינה תמיד מוכנה לזרום איתי כי היא יודעת שזה בסה"כ צבע. זה יורד בסוף.
אינה- אני אוהבת אותך ותמיד אשמח למצוא זמן לאפר אותך, מושלמת שכמותך.
אינה יש רק אחת...

6 תגובות:

  1. מקסים!
    נראה כמו עבודה כיפית במיוחד..:)

    השבמחק
  2. נראה כיף והתמונות מדהימות! הציור גוף יוצא מן הכלל. כמה זמן דבר כזה לוקח?
    לא ידעתי שכריסטינה השיקה בושם.. גם משחקת בסרטים לצפייה ישירה, גם בשמים.. אולי שתתרכז במה שהיא עושה טוב ותפסיק עם השטויות מסביב?

    השבמחק
  3. ציור גוף שכזה לוקח עד 6 שעות. הציור שבתמונה לקח לי 3 שעות בגלל עבודת הפרטים המרובה- השקעתי מחשבה בכל אייקון ואייקון שנמצא על הגוף שלה וכן הצללות ליצירת מראה תלת מימדי וריאליסטי מאריכות את זמן העבודה. מה גם שיש שם איפור פנים כולל ריסים מודבקים שגם הוא לקח לי זמן... תודה על המחמאות אני אוהבת ליצור ציורי גוף, זו אחת התשוקות שלי ללא ספק. (האמת שאיפור ככלל הוא תשוקה גדולה שלי)

    השבמחק
  4. וואו הציור גוף מטורף

    השבמחק