יום שני, 16 במאי 2011

ראש בראש - השוואה בין צבעי גוף שחורים של חברות שונות

בהמשך ישיר לפוסט המשווה בין צבעי גוף לבנים אני רוצה הפעם לדבר על הצבע החשוב השני- שחור. צבע חיוני שאני לא יכולה בלעדיו.
כדי להשוות בין החברות השונות התחלתי עם בסיס, אותו יצרתי מצבע האקריליק (צבע גוף עמיד, כזכור) של מאק. על הבסיס הנחתי את הצבעים של החברות השונות בהם אני משתמשת. כל הצבעים,למעט האקריליק של מאק, הינם מוצקים. SNAZ זה כמובן קיצור לSnazaroo.

השחורים השונים
בכל הצבעים חוץ מלבן, שאינו מכתים את העור כלל מנסיוני, נושא ההכתמה (מלשון כתם) הוא חשוב, בייחוד לעוסקים בציורי פנים- אני רוצה לא רק שצבע יהיה עמיד אלא גם קל להסרה. נכון הדבר שעם מסיר איפור עיניים בי-פאזי או מסירים אחרים עם תחושה שומנית הצבע יורד בקלות יחסית, אבל אני שואפת להסרת הצבע בקלות עם מגבון או במים וסבון.


שטפתי את היד במים וסבון

קרצוף של היד בשמן זית מעורבב עם מלח ולאחר מכן שוב שטיפה בסבון
אפשר לראות שמכל החברות- סנאזארו יורד בקלות הרבה ביותר ולא הייתי מצפה לפחות מכך היות והם אומרים שאין אלרגיות בכלל לצבעים שלהם ומתהדרים בנוצות של "החברה לצבעי פנים וגוף הבטוחים ביותר לבריאות". יחד עם זאת אני רוצה לומר שצריך לעבוד קשה יותר כדי להגיע לכיסוי מלא עם השחור שלהם מאשר עם שחורים אחרים ואני משתמשת בשחור שלהם בעיקר לכיסוי שטחים בציורי פנים של ילדים.
אחריו WOW כמעט אינו מכתים וזו בהחלט חברה שהפתיעה אותי לטובה בפורים האחרון. נכון להיום (17.2.2014) ניתן למצוא סניף שלהם בקניון קרית אונו שאינו רחוק ממני ורכשתי מהם את כל מגוון הצבעים חוץ מלבן (שנגמר לפני שהגעתי ועד היום עוד חסר בכל החברה). כל צבע עלה לי 25 ש"ח ל20 גרם- שזה אינו מחיר זול כל כך בחישוב של מחיר פר גרם, אבל האיכות של הצבעים טובה ואני לא צריכה לחכות למשלוח מחו"ל. נקודה נוספת היא שרשימת הרכיבים על הצבעים של WOW מופיעה בכתב מיקרוסקופי במיוחד ולא על הקייק עצמו אלא על השקית שבתוכה הוא נמכר. הצלחתי לעשות עם השחור הזה קווים טובים ואטומים שלא ראו את הבסיס דרכם (דרישה בסיסית מהצבע השחור)
בעבר הייתי עובדת הרבה עם הצבע השחור של פרדייז. הוא מכסה מצויין, קל לעבוד איתו בשכבות ואפשר לעשות איתו טעויות ולתקן אותן אם כי הוא מכתים את העור בצורה יעילה יחסית. הצבע של פרדייז מכיל שמן קוקוס וזה אומר שיש כאלו הרגישים אליו, אם כי אני לא נתקלתי ברגישות לצבע הזה.
מכל השחורים שלי אני הכי מתחברת לזה של  Wolf או של diamond FX- הוא שחור אמיתי, אטום לחלוטין וניתן לצייר איתו קווים מופלאים. הוא מכתים באופן היעיל ביותר את העור, אבל לצערי הרב הוא כמעט ונגמר לי כי אני מאוד אוהבת לצייר איתו את כל סלסולי העיניים למיניהם.
על אף שכמעט אינו רוצה לרדת, האקריליק של מאק הוא גוון שחור אמיתי שמצייר באופן אטום מעל לכל צבע אחר.


צילום: אבי שבתאי
דוגמנית: נופר אוחיון
השחור הוא של  wolf
ולאיזה שחור אתם מתחברים?

2 תגובות:

  1. טוב, את מכירה את ההעדפות שלי - כיוון שאני עובדת בעיקר עם ילדים ונשים בהריון, אז חשוב לי בטירוף לעבוד עם הצבעים שהכי מחמירים בתקני הבטיחות שלהם ובכך אין לסנזארו מתחרים. מבחינתי עוד שכבת צבע שווה את הזמן והעבודה כל עוד אני רגועה שאף אחד לא יחטוף גירויים מיותרים בעור או יאלץ לסבול בזמן הסרת האיפור.

    השבמחק
  2. תודה על הסקירה הממצה!

    השבמחק