יום שני, 19 בספטמבר 2011

אידאליסט חדש בשטח


הוזמנתי להשקת הוריאציה החדשה לסרום המוכר והמשובח של אסתי לאודר, האידאליסט, שאני מכירה כמה המשתמשות בו כפריימר.
לפי לייזה המאירי, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר-
חברת אסתי לאודר שמחה להציג בפנייך שני מוצרי תיקון חדשים ששנים מכל מוצא אתני חיכו לו בכל נקודה שלנו בעולם.

Idealist Even Skintone Illuminator - לפנים

Idealist Cooling Eye Illuminator - לעיניים.

לאחר ארבע שנות מחקר שבוצעו ע"י המדענים הראשיים של חברת אסתי לאודר העולמית, ד"ר דניאל ירוש וד"ר נדין פרנודוט , על פני נשים ממוצא אתני שונה המוצרים החדשים מעניקים מענה מושלם הן במיידי והן לטווח הארוך וכל זאת תוך שבועיים בלבד !!!

Idealist Even Skintone Illuminator - לפנים מתקן את כל הבעיות המטרידות אותך בנראות גוון העור שלך.

עם השנים גוון העור מאבד את הזוהר של הנעורים הוא משנה את ציבעו מסיבות שונות כגון :- חשיפה ממושכת לשמש – פיגמנטציה של הריון – הוא נעשה אדמומי יותר ואין את הגוון הורדרד המלווה את שנות הנעורים שלנו.

הודות לטכנולוגיה אופטית משולשת אנו מעניקים אחידות גוון עור הן במיידי ומצמצמים מראה אדמומיות תוך הענקת זוהר מושלם.משפרים את אחידות הגוון תוך שבועיים בלבד וכן לטווח הארוך הודות לחלקיקים אופטיים רכים ומבהירים ותרכובת מתקנת גוון.
התוצאה – העור זוהר קורן ואחיד ביותר.

אופן השימוש:- למרוח אותו על עור פנים נקי בוקר וערב ומעליו תכשיר הלחות המתאים לך.

יש להשתמש בבוקר בקרם לחות עם מקדם הגנה – או מעל קרם הלחות במייק אפ עם מקדם הגנה.

מתאים לשימוש – לכל גוון , לכל סוגי העור נטול שומן בניחוח רענן.

62% מהנשים שהשתמשו במוצר גילו שיפור ניכר בגוון עורן תוך שבועיים בלבד!!!

Idealist Cooling Eye Illuminator - מראה הצללית הכהה והנפיחויות מתחת לעיניים שגורמות לנו להיראות פעמים רבות מבוגרות יותר מכפי גילנו. אזור העיניים הוא איזור דק ב – 40% מאזור הפנים וסימני הזמן ניכרים באיזור זה עוד בטרם ראינו אותם בעור הפנים.
הסיבות להופעת הצללית הכהה והנפיחויות הן רבות – כדי לטפל נקודתית בבעיה הבינו המדענים של אסתי לאודר ששלוש סיבות עיקריות גורמות לנו למראה זה.
גנטיקה – מבנה העין – ככל שהיא שקועה יותר היא מוללת יותר.

השפעות סביבה מזיקות – מגבירות את ייצור המלנין – מה שגורם לגוון עור כהה יותר.

אורח החיים שלנו – אלכוהול – תזונה לא נכונה - חיים בקצב אחר או אפילו תחזוקה נכונה של איזור העין הנחשב לאיזור חי .

התוצאה – אנחנו גורמים לשיטפי דם תת עוריים ונפיחויות ( פעמים רבות אנחנו תוך כדי הסרת איפור – או כשלא בא לנו להסיר איפור אנחנו גורמים לנזקים אלו )

הפתרון – אידיאליסט אילומינייטור לעיניים.

לראשונה עם אפליקטור קרמי המעסה ומצנן את איזור העדין של העין תוך כדי שימוש משולב בטכנולוגיה אופטית משולשת המתאימה עצמה לאיזור העדין של העין במיידי ותרכובת מתקנת גוון לטווח הארוך
וגם כאן תוך שבועיים של שימוש במוצר.

כדי לטפל בגווני עור שונים – מצהבהב בהיר עד אפילו אפור שחור כהה אידיאליסט אילומינייטור מופיע בשני גוונים המעניקים מעטה עדין אך יחד עם זה אחיד וזוהר. הוא בהחלט יכול להיות בסיס נפלא לקונסילר .
אופן השימוש: להוציא בלחיצה כמות של נקודה ולעסות את הקצה הקרמי מהקצה הפנימי של העין כלפי הקצה חיצוני. ניתן לחזור על אותה פעולה מספר פעמים.

יש להשתמש בו על עיניים נקיות – אין צורך בקרם עיניים נוסף . לאחר מריחת המייק אפ ייתכן שלא יהיה צורך בשימוש של קונסילר ... להחלטתך.

עד כאן מהחברה.
לאחר ששמעתי את ההסבר מאיר העיניים הזה רצתי להתנסות במוצרים, לא לפני שקראתי ביקורות מרחבי העולם על שני המוצרים.

לצערי  לא קיבלתי להתנסות את המוצר לעיניים, אם כי התנסיתי בו בהשקה עצמה.
הקצה הקרמי אכן מאוד מקרר והופך את ההנחה באיזור העין לחוויה נעימה מאין כמותה, בייחוד בארץ כמו שלנו בה רוב השנה הטמפרטורות נוסקות לגבהים בלתי נוחים בעליל. הביקורות ברשת מהללות את המוצר לעיניים ובייחוד את האפליקטור הקרמי למעט לקוחה אחת או שתיים, בגיל מבוגר יותר (שנות החמישים לדבריהן) שלא ראו שיפור בתחום הנפיחות.

הבקבוק בידי, הכמות היא מה שיוצא בלחיצה אחת
כמה דקות לאחר הנחה. יש לו ברק, ללא ספק בכלל.

מהמוצר לפנים פחות התלהבתי. בעוד שאת האידאליסט הישן והמוכר רכשתי בעבר, יען כי הוא מקנה אחידות לפנים ומצמצם את מראה הנקבוביות המורחבות שלי, החדש לא פעל באותה צורה למעני. ניתן לראות הברקה כלשהי אחרי שמניחים אותו על העור ויש להשתמש בכמות קטנה ממנו בלבד (האמת היא שלחיצה אחת הוציאה כמות שהספיקה בדיוק לכל הפנים שלי.) ומעליו להניח קרם לחות. על אף הריח הנעים והתפוזי שלו ומרקמו הקליל ונטול השומן, מטרתו היא לתרום למראה גוון אחיד יותר בפנים - מה שהוא אכן עשה, אבל יחד עם השיפור בגוון העור חל "שיפור" בכמות הקומודונים (דהיינו שחורים) בפנים שלי ואפילו כמה חצ'קונים הגיעו לבקר. אבלככל הנראה מישהי עם עור יבש או מיובש ויותר אפרורי משלי תיהנה מהמוצר הזה יותר ממני. אני חושבת שאחזור לאידאליסט הישן, שהשימוש בו כסרום מתחת ללחות החליף אצלי פריימר לפני שהיו פריימרים לרכישה.
אבל המוצר לעיניים בהחלט מלהיב אותי ושאפו על האפליקטור החדשני.
אני תמיד שמחה לשמוע על התרשמויות של אחרים מאותם מוצרים וכמובן המלצות אחרות.


7 תגובות:

  1. נראה מוצר מעניין למען האמת, וזו בעיה נפוצה... השקיות השחורות מתחת לעיניים, אז נראה לי שאני אנסה גם כן! תודה רבה..

    השבמחק
  2. לאמא שלי נתנו דוגמית כזאת שחילקו בפארם והיא לקחה גם לי, אני התחלתי כבר להתנסות.. אם זה מה שיוריד לי את הכתמים אין לי מה להתלונן, אפשר לומר שאני דיי חסידה של אסתי לאודר!

    השבמחק
  3. אני גם יותר מתלהבת מקרם עיניים, למרות שאם משקיעים ומטפחים אזור אחד לא צריך להזניח את השאר..בכל אופן, ניראה כמו משהו ששווה לנסות..:)

    השבמחק
  4. אסתי לאודר, זאת אהבה שלי כבר שנים. אין ספור פעמים שחשבתי שזהו הלך עליי והם הוציאו מוצר חדשני ומצויין. אני כבר קניתי את האילומיניישן לפנים ואחזור לספר בשורות טובות.

    השבמחק
  5. תודה רבה לכל המגיבות. לאסתי לאודר בהחלט יש מוצרים מהנים כמו הADVANCED NIGHT REPAIR למשל.

    השבמחק
  6. אין ולא יהיה על אסתי לאודר. אני שמחה שהמוצרים האלה הגיעו לארץ... תודה.

    השבמחק
  7. אילומיניישן לעיניים/ לפנים כמתנת חג שמח במיוחד לאמא האהובה שלי..איזה כיף!

    השבמחק