יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

טיפוח בניחוח צרפתי

הרבה זמן לא יצא לי לעדכן את הבלוג לצערי, היות ועבדתי וכמובן הייתי עסוקה בלהיות אמא, ולא שמתי לב איך הזמן עבר לו במהירות  מדהימה ביותר. מדהים איך שלזמן יש נטייה לטוס לו כאשר עסוקים. מבטיחה שהפוסט הבא יהיה על איפור, אבל בינתיים רציתי לספר על חוויות שלי מהשקה שהייתי בה (ואפילו שאני מאוד אוהבת השקות, לא יוצא לי להגיע להרבה כאלו מחמת חוסר זמן).
ההשקה המדוברת היא ההשקה המחודשת של ORLANE. למי שלא זוכר, הם היו בארץ פעם, אבל לא היו מותג חזק ומבוסס והיו ממותגים בין היוקרה לעממי.
היום הם ממותגים בארץ מחדש כמותג יוקרתי מכל הבחינות- ראשית כל מחיר וכמובן אריזות והדבר השלישי הוא בלעדיות. אין ספק שכאשר משהו ניתן לרכישה בבלעדיות רק ברשת מסוימת, במקרה הזה רשת אפריל, הוא משדר יותר יוקרתיות ממותג הניתן לרכישה בכל המקומות האפשריים.

ככלל רשת אפריל מחזיקים ברשותם כעיקרון מותגים יוקרתיים והקהל אליו הם מכוונים הוא קהל המעדיף מוצרים כאלו.
כאשר נכנסנו להשקה סידרו על קיר מולנו מגוון מותגים הנמצאים בבלעדיות של רשת אפריל.

כמו שאפשר לראות רוב המותגים בבלעדיות הם כאלו של בישום, למתקשים להבחין המותגים הבלעדיים לאפריל כתובים עם על השלט



ובצד השני שם החברה. עיצוב נקי המכיל כחול, צבע  המשדר אמינות וקלאסיות.

אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על אפריל, או על סמאשבוקס, מותג האיפור הבלעדי שלהם (למרות שאם כבר הזכרתי אותם תדעו שכדאי לכם לבדוק את מברשת 15 שלהם לטשטושים ובאופן כללי המברשות שלהם מעוצבות מצוין) 
אז חוץ מהעובדה שהם צרפתים, מה עוד אפשר לדעת על המותג ORLANE?
הם הושקו לראשונה ב1947 ולדברי היח"צ: בבית היופי הצרפתי לטיפוח העור ORLANE מאמינים בחדשנות מדעית ובאלגנטיות פריזאית. לORLANE קונספט של חינוך מחדש של העור. מעבדות בבעלות המותג ממוקמות באורליאן שבצרפת ומספקות את מיטב החידושים המדעיים בתחום ליותר מ-80 מדינות ברחבי הגלובוס.
שם המותג, ORLANE ניתן לו בהשראת ספרו המפורסם של הסופר מרסל פרוסט "בעקבות הזמן האבוד" בו מתוארת גיבורה בשם אוריאן. מייסד המותג גיום ד'אורננו (אביו של הרוזן היוברט ד'אורננו מבעלי המותג סיסלי), דמות מיתולוגית בעולם הקוסמטיקה הצרפתית, חיפש שם קליט ואמנותי שצלילו יזכיר את שם משפחתו ובו בזמן יאצור בתוכו את נצחיות היצירה הספרותית. 
גליה תורן חן, שמעורבת במיתוג ובהדרכה שלהם, דאגה להביא את הספר להשקה.
כיף כשאהובי משאיל לי את המצלמה לפעמים, כך יוצאות לי תמונות טובות יותר מבדרך כלל.  מוצרי המותג עם ההשראה לשמו.






מותג הטיפוח המקצועי פתח את בית היופי הראשון שלו בשנת 1966 בלב הרובע ה-16 בפריז, שם הוא ניצב עד היום. בית שכולו שיר הלל ליופי הנשי ולאלגנטיות אלמותית. בין לקוחות בית היופי בפריז נמנות מיטב נשות האצולה של פריז כולל אימו של מעצב העל איב סאן לורן ז"ל.(מי שרוצה לראות כיצד הוא נראה יכול לגלול למטה, תרשים שלו בשחור לבן מופיע על כל אריזת קרטון מבפנים)
היה זה המותג ORLANE אשר בשנת 1968 הציג לעולם את מוצר האנטי אייג'ינג הראשון והיוקרתי  ביותר בתקופתו B-21. קומפלקס ביו אנרגטי אשר מצוי עד היום בכל סדרות מוצרי האנטי אייג'ינג הטיפוליים של החברה. הקומפלקס מחנך מחדש את תאי העור לפעילות נמרצת של חידוש ותחלופת תאים ומגביר את קצב חילוף החומרים תוך הענקת מיצוק, לחות ומראה רענן וצעיר.
לחברה יש סדרות שונות המחולקות ומקודדות לצבעים, אבל הם לא עובדים לפי סדרות אלא לפי תוכנית טיפול מותאמת אישית לכל לקוחה. 
תוכניות האנטי אייג'ינג של ORLANE מעניקות פתרון ממוקד לכל מצב עור ופותרות כל בעיה. 
הסדרות והצבעים שלהם
     Firming- מיצוק בטכנולוגית חימום טמפרטורת העור בעזרת תמצית טורמלין
      Extreme line reducing- הפחתת קמטים אקסטרים עם קומפלקס סירטואין
   Absolute skin recovery-  החלמה אבסולוטית לעור עייף ומותש
      Anageneseתכנית טיפול לצעירות מגילאי 25 + ולסימני גיל ראשוניים.
במסגרת השקת המותג בישראל, אפריל גאה להשיק את קרם האנטי אייג'ינג הייחודי
Extreme Line Reducing Re- Plumping Creamקרם אקסטרים למילוי ולהפחתת קמטים
הקרם החדש מהווה טיפול יוצא דופן למלחמה בקמטים במקום בו הם מתהווים. הקרם מצליח להתמודד עם עור דק, פגעי סביבה, קמטים עמוקים, רפיון וחוסר נוחות ולחות בעזרת נוסחה ייחודית בעלת שלוש פעולות מרכזיות- תשלובת ממוקסילMEMOXYL , מעודדת את זיכרון התאים ואת הקשרים הבין- תאיים, מטפלת בקמטים היכן שהם מתחילים ומגרה את התחדשות העור. קומפלקס צמחי ביולוגי בונה את העור וממלא קמטים על פני השטח, וחומצה הילארונית, מהווה חומר לחות טבעי ומוסיפה נוחות ורכות באופן מידי ולאורך זמן.
הקרם בעל מרקם עדין הנספג במהירות, עומק הקמטים פוחת והעור נראה רענן ומחודש. מומלץ לחמם את המוצר בין האצבעות לפני העיסוי על הפנים. יש להספיג היטב ממרכז הפנים החוצה. 
טיפ של יופי:  לפני הנחת הקרם צבטי קלות את העור לכל אורך הקמטים העמוקים עד ליצירת אדמומיות קלה, פעולה זאת מעוררת זרימת דם ומסייעת לחדירת המרכיבים הפעילים.
מחיר995 ₪ מחיר השקה- 750 ₪ (יוקרה אמרנו, לא?)
הקרם מכיל 50 מ"ל (הכמות המקובלת לקרם פנים).
מה דעתי? 
לקרם מרקם נעים וקל יחסית (לא מרקם של ג'ל, אבל הם נעימים ולטעמי זה יתרון), וריח נעים ועדין (ריח הוא כמובן עניין של טעם אישי, אבל זה ריח פרחוני ונקי מאוד מאוד מאוד עדין)
לגבי התפקוד שלו- היות ולי עצמי, לשמחתי, עדיין אין קמטים הדורשים טיפול כזה, העברתי את הקרם לנסיינית בעלת קמטים שעד היום לא ממש השתמשה בקרמים אבל פתאום הגיעה למסקנה שאחרי כ60 שנה, אולי הגיע הזמן לטפל בקמטים. לאחר שבועיים של שימוש היא אמרה שרואים התפחה של הקמטים והם פחות עמוקים ושאלה אם זה מה שהקרם אמור לעשות (כמו שאמרנו זה הרי התפקיד שלו). היא התרשמה מאוד והביעה את כוונתה לרכוש אותו בהמשך, כשיסתיים הקרם אותו נתתי לה.
אמנם המחיר אינו זול כלל, אבל כפי שאמרתי בהתחלה, זו חברת יוקרה, ושכל אחת תעשה את החשבון שלה אם זה משתלם לה או לא.
היות וגם אני רציתי להתנסות במוצר של החברה ביקשתי משהו שמתאים לעור הפנים שלי ולאחר התייעצות קצרה נבחר קרם הלילה מהסדרה נגד עייפות העור. לקרם הזה יש ריח של מנטה ומעט תרופתי אבל לטעמי זהו ריח מרענן. מי שרגישה לנושא של ריחות חשוב שתריח טוב את הקרם שהיא מתכננת לרכוש.
האריזה של הקרם שבו התנסיתי, בגוון כחול בהיר

הגדלתי כדי שתוכלו לראות- בתוך כל קופסא יש דף הוראות ותמונה של בית היופי בפריז, שיעשה לנו חשק לבקר.


השפדולה שמגיעה עם המוצר, גם היא במחשבה על הלקוח- איזור האחיזה יותר נוח היות ויש לו פסים. המכסה מאוד כבד יחסית, נראה לי שזה אמור לשדר יוקרה.
כמו שרואים, המוצר היה סגור הרמטית. היות ואצל ORLANE הם רוצים עקביות ובעניין חינוך הלקוחות יש להם טיפ אדיר ביותר
 את הטיפ המעולה של ORLANE אני ממליצה ליישם לכל קרם. תוקעים את השפדולה במאונך לגמרי לתוך הקרם, נותנים חצי סיבוב לצד שנוח לכם והכמות שיוצאת היא הכמות שצריך גם לפנים וגם לצוואר- זה טיפ חסכוני היות ורוב הנשים שפגשתי נוטות להניח כמות גדולה מדי של קרם. חשוב בכל מקרה ללא קשר לקרם בו בוחרים להשתמש, להניח את הכמות הדרושה ולא יותר מכך. זה לא משפר את האפקט אלא סתם גורם לכן לסיים את הקרם מהר יותר ממה שהתכוונתן. 
כמו שאמרתי, ביקשתי לדגום את קרם הלילה שלהם היות ובגלל חוסר שעות שינה (אני אמא לשתי בנות קטנות למי שלא יודע) העור שלי לא במצב מיטבי. הקרם נספג מהר, בייחוד כיוון שאני מחממת אותו מעט, כפי שהם ממליצים, ומשאיר את העור נעים ולחותי אבל לא שומני. לאחר שבועיים של שימוש בקרם הלילה אני יכולה לומר שהעור שלי מרגיש לחותי ומרוענן, אבל גם יצאו לי כל מיני חברים חדשים, אם כי לדעתי זה לא קשור לקרם אלא לענייני הורמונים. (כאשר אני מנסה קרם בזמן מחזור זו לא אינדיקציה טובה של השפעת הקרם על יציאת קומודונים ופצעונים) 
הקרם עושה את העבודה ומצויין אבל אני בדרך כלל נוטה לחפש אפשרויות יקרות פחות לטיפוח העור כיוון שכמו שאמרתי בהתחלה, העור שלי אינו מקומט ובסך הכל אני מרוצה מהמצב שלו באופן יחסי.
בנוסף קיבלתי להתנסות עוד שני מוצרים: 
 Vivifying cleansing care  תחליב ניקוי והחייאה של העור, מסיר איפור פנים, מרענן ומעניק לחות במרקם נוזלי קליל במיוחד. מתאים לשימוש בבוקר ובערב לפני מי הפנים התואמים. מחיר- 245 ₪ ל 250 מ"ל. מחיר השקה- 185 ₪ 
אני אישית לא אוהבת חלב פנים, אבל ניסיתי אותו והוא אכן מנקה את העור ביעילות, העניין הוא שאני אוהבת מגע של מים על הפנים שלי, כך שכמובן שטפתי לאחר מכן את הפנים. הנסיינית של קרם הלחות, לעומת זאת, מעדיפה שימוש בחלב פנים והיתה מאוד מרוצה מהמוצר. 


2Vivifying lotion- מי פנים והחייאה לעור, מרעננים ונטולי אלכוהול, עדינים ובעלי חומציות מאוזנת לשימוש יומיומי מדי בוקר וערב לאחר ניקוי הפנים. מסירים שאריות לכלוך ואיפור ומכינים את הנקבוביות לקליטת מוצרי הטיפוח באופן האופטימאלימי הפנים להחייאת העור משמשים גם להכנת רטיות העצמה למוצרי טיפוח כמו מסיכה וסרום וניתן לנצל אותם כמוצר טיפולי לכל דבר ולא רק כמוצר ניקוי.
טיפ: הרטיבי טישו בכמה טיפות של מי פנים מחיים והניחי על פניך או על אזור העיניים/ צוואר לאחר הנחת מסיכה על מנת להגביר את יעילות הרכיבים הפעילים.
הותירי את הרטיה למשך כ-10 דקות.  מחיר- 245 ₪ ל 250 מ"ל, מחיר השקה- 185 ₪.

את מי הפנים בהחלט אהבתי ויש להם ריח מעולה לטעמי, מרענן וכיפי והרעיון של הקומפרס נהדר.
שוב, המחיר מבחינתי הוא מעט בעייתי. בעוד שעל מוצר טיפוח אולי הייתי שוקלת להוציא כסף רב, מוצר ניקוי לא נשאר על הפנים ותפקידו לנקות. אולי את רכישת מי הפנים הייתי שוקלת, אם הייתי בעניין הוצאת כספים על מוצרי טיפוח באותו יום.

כפי שציינתי, את המוצרים קיבלתי להתנסות מהחברה. בסך הכל מדובר במוצרים מצוינים עם ריחות מעולים לטעמי. האם הם שווים את מה שמבקשים עליהם? זו כבר החלטה שכל אחת עונה עליה בצורה מעט שונה, מה שבטוח הוא שהם מקדישים תשומת לב רבה ללקוחות ומאוד קל למצוא מה הקרם שאותו רוצים, דבר חשוב כאשר מגיעים לרכוש טיפוח.
אשמח לשמוע דעות נוספות לגבי ORLANE כאן בתגובות.


תגובה 1:

  1. גליה תורן חן,עושה עבודה מדהימה.
    ללא ספק אשת אשכולות.
    אני יודעת שהיא היתה מעורבת בכתיבת ספרו של ירין שחף- ללא ספק עבודה מדהימה!!

    השבמחק