יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

בובי בובי...למה היחס הזה?

המייקאפ החדש

על אף שהוזמנתי להשקה של בובי בראון לא יכולתי להגיע עד עתה לחנות כך שמעבר להיכרותי עם המוצרים (כמו הערכה של קונסילר שמגיעה עם פודרה והשימר בריק) לא יצא לי להיתקל בהם מעבר לידיעה שלי שבובי דוגלת במראה טבעי אך משודרג. מי שרוצה לקרוא על ההשקה יכולה להיכנס לבלוג "ריסים ורסיסים" של קורין (שמקשר לעוד כמה וכמה בלוגים המדברים על ההשקה)

 
מיחסי הציבור של החברה הזמינו אותי לחנות ברמת אביב (נכון רגע זה קיימת רק חנות אחת שלהם בארץ אך יש תוכניות לפתוח סניפים נוספים בהמשך) לבחון את הפלא החדש של החברה:
LONG-WEAR EVEN FINISH FOUNDATION SPF 15
שלדברי החברה הוא  מייק אפ עמיד ל 12 שעות המעניק כיסוי טבעי מושלם, ללא תחושת יובש או מתיחות. זו נוסחה ייחודית, המספקת כיסוי טבעי לחלוטין ועמיד מבוקר עד ערב ולא מתפוררת או נראית כמסכה.
 המייק אפ החדש מתאים לבעלות עור שמן ו/או למתגוררות באקלים חם ולח, ממש כמו בישראל. את יכולה לסמוך על כך שעורך ייראה רענן ומושלם מבוקר עד ערב על ידי שילוב מייק אפ זה עם אחד מתכשירי הלחות של בובי בראון ללא שומן. הכיסוי נושם, גמיש ומתאים לעור.
פיגמנטים מטופלים מרחפים בתחליב ג’ל, יוצרים מרקם קליל ורך הנראה טבעי לחלוטין עם צבע עמיד. היחס המושלם בין התחליבים ויוצרי השכבה מבדיל נוסחה זו מהשאר ומעניק לה
מרקם קליל וייחודי כך שהעור נראה ומרגיש כמו עור במשך 12שעות – ללא תחושת יובש או מתיחות.
״אפקט הפוקוס הרך״ מאחד את גוון העור ומפחית באופן מיידי הופעת קמטוטים, קמטים ונקבוביות. גליצרין וחמאת שיאה משמרים את לחות העור במהלך היום. להגנה על העור מנזקים
עתידיים, הנוסחה מכילה UVA/UVB SPF15 וויטמינים נוגדי חמצוןC ו- .E
 תכולה 30 מ"ל, מחיר לצרכן 220 ₪

עד כאן מהחברה. תג המחיר של בובי הוא גבוה יחסית למוצרי איפור הפונים גם לקהל מקצועי אך המוצרים הם איכותיים, אם כי זו לא בדיוק חברת איפור המייעדת עצמה למאפרים, אלא יותר לנשים המחפשות להראות טוב אבל לא באופן כבד.
צילמתי קצת את החנות, שנראית כמו ממתקיית איפור חמודה.
החנות של בובי מבחוץ

הסטנד הקדמי
העגולים הם סמקים קרמיים ומעליהם השימר בריק המפורסמים
ארסנל ללוחמה בכהויות של כל אחת...
צלליות, צלליות קרם ואייליינר ג'ל
נרתיק מברשות חפופות מחכה ליום חדש- אחד המראות המהנים עבורי
כמה צלליות קרם... יאמי
גם טיפוח וניקוי יש
כיתה לשיעורים- מקסים.
המייקאפ החדש- כאמור יש לו הגנה נגד שמש, בין שאר היתרונות שלו

 לצערי הרב, את המוצרים המצויינים הרסה לי חווית ה"שירות", אפילו שהביקור שלי תואם מראש עם היח"צ של החברה והגעתי במיוחד.
ככלל בדרך כלל איני נעזרת בשירות אבל היות ולא הייתי בהשקה הייתי שמחה לקבל קצת הסברים מפי אנשים הבקיאים יותר ברזי החברה ממני. לצערי זה ממש לא קרה,
כאשר נכנסתי שלושת המאפרים בחנות היו עסוקים בדיון פרטי בינם לבין עצמם וכאשר הסברתי מי אני הרגשתי שהטמפרטורה בחנות יורדת לסביבות האפס על אף שלא היתה אף אחת חוץ ממני באותו הרגע בחנות (אוף, מה נצטרך להשקיע במישהי שלא תוציא כאן שקל, לא בא לי בכלל מה היא באה לי עכשיו העלוקה הזאת), הם התקשרו לזוהר, מנהל החנות, שהסתבר שביום שתכננתי לבוא אינו עובד (אני מניחה שהיח"צ היו יכולים לוודא שהוא נמצא בחנות אם אף אחד אחר לא רוצה להסתכל עלי אפילו) ולאחר שיחת טלפון  בה זוהר דיבר איתי ואמר שישמח להראות לי את הקולקציה ונשמע מאוד נחמד  (זה אומר שאצטרך להגיע לשם שוב ולהגיע לרמת אביב (על אף היות הקניון מקום מהנה לביקורים) זה לא הדבר הכי פשוט בעולם עבורי- היו יכולים פשוט לשלוח לי את המוצרים כי אם הכוונה היתה שאתרשם לטובה מהחנות חווית השירות הגרועה שלי גרמה לי לרצות ללכת משם במהירות האפשרית- כך שאולי שכחתי לצלם כמה תמונות עבורכם) נבחרה אחת מהם (אני גרועה בשמות ומתנצלת בפניה, היא היתה הכי נחמדה שם, לא שזה אומר הרבה) שתתאים לי מייקאפ ותיתן לי צללית קרם. היא התאימה לי מייקאפ (די בחוסר רצון, בכל זאת אני לוקחת מהזמן המאוד מאוד יקר שלה, אם כי אציין לטובה שהיא לקחה את הזמן למרוח עלי לחות, להניח את המייקאפ כיאות עם מברשת ולטפוח עליו עם ספוגית חדשה לגימורים) - הגוון השני הכי בהיר שהיה בחנות, SAND, שכדאי שאשתמש בו עכשיו היות ועוד חודשיים זה כבר ממש לא הצבע שלי והוא יהיה כהה לי- כרגע החלק הפנימי של היד בהיר בכמה טונים משאר הגוף אבל זה לא יהיה המצב עוד חודשיים.
סווצ'ים של 5 הגוונים הבהירים ביותר מכל ה18 האפשריים. אני קיבלתי את השני מימין, SAND, הבנתי שיש אחד בהיר יותר, אבל הוא לא היה על המגש כשהגעתי
רשימת רכיבי המייקאפ- לכאורה ללא סיליקון, אם כי הרכיב השני הוא אחד משניים מהם מכינים סיליקון

במשרד יחסי הציבור החליטו לפנק אותי במברשת מייקאפ ועל כך אני מודה להם. אני לא אחת שאומרת לא למברשות, מקסימום מעבירה אותן מתיק האיפור המקצועי לתיק ציורי הגוף, על אף תג המחיר (250 שקלים למברשת המייקאפ הזו)

עם הPOINTED FOUNDATION BRUSH ועם מברשת המייקאפ של MUFE
מזווית אחרת
וגם לבד, בכל זאת פוסט על המוצרים של BOBBY

אם לא קראתם את פוסט מברשות הפנים שלי , אז תיגשו ותקראו לגבי המלצותי למברשות מייקאפ. ככלל אני מעדיפה מברשת קיפודית להנחת המייקאפ שלי, וגם במברשות השטוחות REAL TECHNIQUES לוקחת את המברשת של בובי בהליכה לטעמי, וגם MUFE=make up for ever כיוון שהקצה יותר מחודד וזה מאפשר להיכנס בצורה יותר יעילה גם לכנפות האף וגם לשקע העין.
העיצוב של הידית יפה לטעמי, אבל לא הייתי רוכשת את המברשת הזו. יש האומרים שהנחה עם מברשת קיפודית יכולה לגרות עור יבש ליובש נוסף כי היא עושה מעין פילינג שכזה ולעור כזה מתאימה יותר מברשת שטוחה, אבל זה באמת עניין של טכניקה לדעתי.
דגמתי כמה צלליות קרם, המאפרת בחנות הסבירה לי שיש הבדלים בגימור ובעמידות בין אלו שממש מנצנצות לאלו שהן עם גימור סאטני ואלו שעם גימור סאטני מאוד מאוד עמידות.
כמה צלליות קרם בגימור סאטני
הקופסא
רשימת הרכיבים וסליחה על החזר האור.
היא פשוט יפה- צללית הקרם הנבחרת לפי המלצת המאפרת- BEACH HONEY
הSWATCH של BEACH HONEY- צללית בסיס מעולה ותודה על ההמלצה
כמו שאפשר לראות מהסווטש, אם יש מעט כהות כלחלה על העפעף ולא רוצים להניח פריימר הצללית הזו היא בחירה מעולה כיוון שיש בה משהו מעט כתמתם שיעזור לסתור את הכהות הזו.
התאפרתי אך ורק עם צלליות הקרם בחנות,  בלי כלום למעלה על מנת לבדוק את נושא העמידות
וכך זה נראה כשחזרתי הביתה. העור עם גימור חי אבל הפגמים מכוסים
בסוף היום- תזוזה מינימלית
כאשר השתמשתי בצללית הקרם כבסיס היא היתה בסיס מעולה והצלליות לא זזו מילימטר, אם כי העפעף שלי אינו שומני במיוחד.
לגבי המייקאפ-  אהבתי מאוד את הריח שלו, שמרגיש לי מעט תפוזי אפילו שיש בו לוונדר ולא מעט. אני אוהבת להניח אותו עם המברשת STIPPLING שלי (כנסו לפוסט המברשות הראשון כדי לראות על מה אני מדברת). לי אישית הוא הרגיש מעט כבד, אבל אולי זה בגלל שאני צריכה להניח ממנו כמות גדולה יחסית היות ואני צריכה להגיע לכיסוי כמעט מלא. אפשר להגיע איתו לכיסוי יותר מבינוני, אבל לא מלא לחלוטין, ויש לו גימור מאט אבל חי (נשמע מוזר, תצטרכו לנסות לבד כמובן). ללא פידור הוא החזיק עלי כ3 שעות אבל עם פידור ראשוני בלבד ללא ריענונים הוא שרד בגבורה כמעט מהבוקר עד הערב ולאחר כמה שעות עדיין נראה רענן, אם כי באיזור האף ובין הגבות כמעט שלא נותר. יש לי עור מעורב עד שמן בקיץ, למי שתהתה.
יחד עם זאת, זאת התרשמות של ימים ספורים ואני מניחה שאעדכן את הפוסט לאחר התנסות ממושכת יותר.

לרגל השקת המייקאפ יוקם מתחם יופי מיוחד של בובי בראון בקניון רמת אביב. הוא יהיה פתוח לקהל מהיום עד יום שישי כולל (5-7.9 בין השעות- 09:30-21:00, מה שנותן לכן מרווח זמן טוב להגיע, גם אם יש לכם ילדים\עובדות משרה מלאה או כל סיבה אחרת למה לא להגיע. הייתי ממליצה להתקשר לוודא שעות, בייחוד ביום שישי) ניתן להזמין שיעור איפור בחינם בטל: 03-6054438
(אני מניחה שאם תתקשרו ותתאמו הם ידעו שאתן מגיעות ואז תזכו ליחס טוב, לפחות הייתי רוצה לקוות כך)
המוצרים מצויינים ושווים הצצה ואני מקווה שתזכו לקבל יחס טוב יותר ממה שאני קיבלתי (למרות שזה לא יהיה מסובך ולפי הבלוגספירה עושה רושם שאני מיוחדת כי כולן חוץ ממני זכו ליחס טוב בחנות)
מה שבטוח, בפעם הבאה אני הולכת לוודא שמי שאמור להתייחס אלי ולספר לי על המוצרים אכן יהיה שם פיזית, לחילופין אם אני ברמת אביב אני יכולה לקפוץ למאק או מאדינה במקום להישאר בחנות (ועל השפתיים שלי נמצא SHOW ORCHID מBACK TO MACK), היות ואם רצו סתם לתת לי להתנסות במוצרים בלי לספר לי על השיטה והגישה יכלו באותה מידה לשלוח אותם אלי הביתה עם מידע.
לתגובות אשמח וכמובן שאם אתן עוד לא רשומות לעקוב אחרי הבלוג, זה הזמן :)

5 תגובות:

  1. לא הבנתי אם בסופו של דבר כדאי ללכת לשם או לא??? לדעתי לא.... השירות מעל הכל

    השבמחק
    תשובות
    1. היתה שם לקוחה שהתייחסו אליה בצורה יפה, אני לא זכיתי לשירות טוב אבל זה לא אומר שאת תקבלי שירות כזה, סביר להניח שתקבלי שירות טוב.

      מחק
  2. האם הקרם יעזור להעלמת קמטים
    כמו טיפול למילוי קמטים
    בכול מקרה אני אבקר שם
    ותודה על ההשקעה

    השבמחק
  3. כשהשירות במקום מסויים חרא, אני לא מעזה להתקרב לשם בשנית. אפילו כשמנסים לעשות חוויה מתקנת, אני חושבת שאת העלבון שספגת יהיה לך קשה לשכוח הרבה זמן.
    בכל מקרה, עדיין לא התנסתי עם המוצרים של החברה ולכן אשמח לנסותם בהזדמנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הזכרון שלי לא כזה טוב ואני משתדלת לשכוח חוויות שליליות וגם נותנת לכל אחד כמה צ'אנסים, מה גם ששירות לא טוב מאנשים מסוימים לא אומר שכל האנשים שעובדים בחברה נותנים שירות גרוע ואני חושבת שדווקא אנסה לעבור חוויה מתקנת כי המוצרים באמת טובים.

      מחק