יום שני, 24 בספטמבר 2012

חיים ללא חרטה וגם משהו שטחי יותר..

אני לא יודעת למה, אבל יום כיפור מתחבר לי עם לק אפור, אולי בגלל שאפור הוא צבע שמדגיש כל מה שיתלווה אליו יותר מאשר לצעוק בעצמו "הנה אני כאן".
אולי בגלל שהמצב רוח שלי מרגיש קצת אפור לאחרונה. ואולי בגלל שמצב הרוח שלי אפור אני מעדיפה את הלקים שצועקים- לק צבעוני עושה לי שמח בלב, ואפשר להחליף אותו לעיתים תכופות. הכי קרוב לאפור שאני מגיעה הוא הלק ההולוגרפי החדש שלי, של פופה, שנרכש ב20 שקלים ובחישוב של עלות לכמות יוצא יקר יותר מהלק ההולוגרפי של NFU OH, אבל מי צריך יותר מ5 מ"ל כשמה שכיף זה לגוון בלקים? זה לק שממש מהפנט להסתכל עליו בשמש בגלל הגוונים המתחלפים אבל על המדף הוא נראה מטאלי די פשוט. אני מאוד אהבתי גם את הסגול, התכלת והורוד, אבל שכל אחת תמצא מה שמתאים לה.
אם מישהי נעולה אך ורק על לק הולגרפי ורוצה כמות גדולה שלו אז עדיף הלק של NFU OH שמכיל 17 מ"ל והבקבוק שלו פשוט יפה.
קטן, חמוד והולוגרפי. הלק של פופה- על המדף לא מלהיב אבל על הציפורניים- זה כבר משהו אחר...
חגי תשרי מסמנים גם סוף אבל כמובן גם את תחילת השנה וגורמים לי לחשוב על החיים האידאליים ולאחרונה גם איך הייתי רוצה לחנך את בנותיי.
אני חושבת שהמשפט "חיים ללא חרטות" מסכם את הגישה שלי בעניין, ולו רק בגלל שלי יש הרבה כאלו, כל יום ויום.
חיים ללא חרטות הם חיים שבהם גם אם אני אבחר לא לעשות שום דבר באותו יום, אני לא אתחרט על כך, כיוון שזו היתה הבחירה הנכונה עבורי לאותו היום.
חיים ללא חרטות הם חיים בהם אחרי שסימנתי מטרה חתרתי אליה ללא לאות.
חיים ללא חרטות הם מראש להתנהג לאחרים ובייחוד לאנשים היקרים לי כמו שאני רוצה שיתנהגו אלי, בלי שום התחשבנות.

אני רוצה לבקש סליחה אם משהו ממה שכתבתי או אמרתי פגע במישהו, אני לא מתכוונת לפגוע באיש.

אני משתדלת לא להיפגע כיוון שאין לי שליטה על מה שאחרים עושים אלא רק על מה שאני עושה ואני יכולה לעשות כמה דברים אם אני נעלבת או נפגעת:
* לתקוף בחזרה (חוץ משחרור קיטור זה בדרך כלל לא פרודוקטיבי, נראה לי שעדיף לעשות ספורט אגרוף או משהו בסגנון)
* ללכת למקום אחר
או לחילופין ומה שאני משתדלת לעשות:
לנסות להבין למה אני נעלבת או מתעצבנת ולשנות את הסיבה. בדרך כלל אני מתעצבנת כששמים מולי מראה ומשקפים לי דברים שאני לא אוהבת אבל אין לי חשק לשנות או שאני מרגישה שאין לי כוח לזה, ושימות העולם ככה אני וזהו....
אבל בעצם אין זהו, תמיד יש לאן לצמוח ולהשתפר ולהתפתח.

לזרום עם החיים כי מכל דבר אני אלמד ואצמח וללמוד כל יום דבר חדש זה מה שאני מאחלת לעצמי ולכל הקוראים.
כמו שאמרתי, יום כיפור מתחבר לי עם לק אפור, לא יודעת למה, אבל ככלל אני לא אוהבת לק אפור ומעדיפה או כהים או כחולים וטורקיזים, למרות שאני יודעת שהאפור אופנתי עכשיו.
מאק הוציאו לק אפור מאוד יפה (תמונות נוספות בבלוג של ksyu style) שהם שלחו לי להתנסות שמרגיש לי יותר כמו פלדה, משהו בסגנון של "אם הייתי רוצה שהציפורניים שלי יהיו בצבע של רכב חדש באיזה צבע הייתי צובעת אותן?" ויש בו משהו מיוחד והוא נכנס לליין הקבוע.
 מאק השיקו עוד מגוון של לקים בנוסף ללקים הקיימים אצלם
Midnight Tryst  - 59 שקלים ל10 גרם.
אחד מהלקים האלו הוא בגוון אחד השפתונים האהובים עלי, girl about town, אבל כמו שאמרתי יש להם מגוון
30 הגוונים הם: Overlacquer שקוף למתן ברק, Faint of Heart ניוד חלבי, Delicate Pale ורדרד שקוף, Skin Light באג' אפרסקי, Quiet Time באג' ניוד, Snob ורוד עדין, Saint Germain ורוד קריר, Fiestaware כתום קורל, Impassioned ורוד חם ובוהק, Morange כתום בוהק, Steamy ורוד כחול בוהק, Girl About Town פוקסיה, Shirelle אדום בוהק, Flaming Rose אדום, Coffee Break חום אפור, Spirit of Truth כחול עמוק, Deep Sea כחול ירוק עמוק, Rougemarie דום כחול עמוק, Vintage Vamp בורדו יין עמוק, Dark Angel סגול אדום עז, Nocturnelle שחור, Discothéque כסוף נוצץ, Screaming Bright זהוב נוצץ, Soirée ברונז שמפנייה נוצץ, Girl Trouble ורוד נוצץ, Mean & Green סגול ירוק-כחול פנינתי, Anti-Fashion סגול מלוכלך פנינתי, Formidable! ירוק-כחול עם ורוד פנינתי, Midnight Tryst אפור קר עמוק עם פנינה וNightfall נחושת .

בדיוק כמו השפתון... פוקסיה יפהפה ונועז- girl about town
קולקציית styleseeker- עוד רגע יורדת מהמדפים... הלק הסגול נראה יאמי ברמות אחרות...
ואם אני כבר מדברת על מאק, הקולקציה המוגבלת שהושקה לכבוד הסתו נקראת STYLESEEKER ויש בה 2 לקים מטריפים,  סמקים, שפתונים, גלוסים וזוגות של צלליות.
מבין הזוגות מאק שלחו לי להתנסות את whims and fancies, זוג שמרגיש לי חורפי מעט ומאוד שימושי מבחינת גוונים- אחד כהה שמצטלם כמעט שחור, אבל הוא מעודן יותר משחור בגוון שלו ומזכיר שזיף כהה מאוד והשני מעין ברונזה סגלגל שכזה, גם הוא שימושי.
whims& fancies +swatch
.
הסווטץ' מקרוב- מבטיחה לכן שזה לא שחור אלא סגול
 אבל כהרגלי אני סוטה מהנושא. מה הוא היה? לקים? חשבון נפש? פוסט קצת מבולגן בהתאם להלך הרוח הנוכחי שלי...
גם china glaze, כהרגלם כמה פעמים בשנה, השיקו קולקציה לכבוד הסתיו המתהדרת בשם SAFARI
 וגם לוריאל השיקו 60 (!!! אני אוהבת מבחר גוונים של לקים והפעם יש המון חברות שמתגייסות כדי לבלבל אותי...) גוונים של לקים. סדרת הלקים של  color riche בה המברשת מוגנת בפטנט המועד להבטיח מריחה טובה יותר של הלק עם בסיס המיועג להבטיח מריחה אחידה. עכשיו הם נמכרים ב19.90, והם מכילים 5 מ"ל, בדיוק כמו הלק של פופה
החדשים של לוריאל- הלק השני מימין נראה כמו טורקיז לטעמי- אבל עם טורקיז אי אפשר לדעת עד שלא מורחים על הציפורן
אז איזה לק הולך לעטר את הציפורניים שלכן ביום כיפור הזה, אם בכלל? אשמח לשמוע כאן בתגובות וכתמיד אני מזמינה אתכם לעקוב אחר הבלוג שלי.
 

4 תגובות:

  1. חשבתי ללכת על משהו נועז כי יש קצת חופש, אדום או פוקסיה, נראה מה מסתתר לי במגירה :)
    אהבתי את הפוסט שלך, אהבתי את הקישור שלך בין לקים למצב רוח ואהבתי את הדרך בה רשמת הכל.
    אז שיהיה לך צום קל ושנה נפלאה

    יעל

    השבמחק
  2. אוהבת לקים אנוכי עד כדי אובססיה, מהנה וצבעונית ובכל זאת, כל מרקם וגוון כמעט - מוצא אצלי בית.

    גמר חתימה טובה!

    השבמחק
  3. כל כך אוהב את האיפור של מק
    חבל שהוא ממש יקר :-(

    השבמחק
  4. דווקא יחסית האיפור של מאק לא יקר- איפור של דיור למשל עולה יותר. המחירים של מאק הם כמו של כל חברת איפור מקצועי ולרוב מקבלים תמורה מלאה למחיר.

    השבמחק