יום רביעי, 24 במרץ 2010

איפור לבנוני ב5 שיעורים מפתים

איפור-סיגל תדמור
לא סוד הדבר שסיגל תדמור הרשימה אותי ביכולת הלימוד שלה (עד כדי כך שכבר כתבתי עליה וזה הפוסט השני שאני מקדישה לה).  עד היום אני מוצאת את עצמי משתמשת בניסוח "נקודת הכח של האיפור",ששמעתי אצלה.
על מנת להסתכל על תמונות של איפור ערבי אפשר להקליד את המילים المكياج العربي בגוגל ומוצאים אלפי תמונות מרשימות. גם בYOUTUBE הקלדת המילים האלו תביא למאות ואלפי תוצאות. מסתבר שדודנינו חולי איפור והטלויזיה שלהם עמוסה בהדגמות. אין ספק שכל הסרטונים עם הדגמות האיפור מעודדים אותי ללמוד ערבית, היות ואני בטוחה שניתן לשאוב עוד מידע רב מהדודנים הרחוקים הללו...
ממש עוד מעט מתחיל קורס איפור לבנוני בת"א, במכללת עתיד, בהשגחתה הצמודה של סיגל. כיף שאין צורך לנסוע לחיפה... מי שבתחום איפור היופי ורוצה שידרוג לידע כדאי שיתרשם מהקורס הזה, אם כי גם אם לא תספיקו את הקורס הנוכחי אני בטוחה שיהיו עוד רבים.
הקורס הזה מיועד למאפרות ומאפרים עם ידע קודם והוא בעל 5 שיעורים שכל אחד מהם עוסק בטכניקה שונה לחלוטין להשגת האיפור הלבנוני שעיקרו עין מודגשת במיוחד ומשוכה מעלה וכלפי חוץ. נכחתי בשיעור הנסיון, בו סיגל הדגימה טכניקה של טפיחת פיגמנטים על קונסילר לבן לעין מרשימה וצבעונית, אבל רק כאשר עוצמים אותה. כאשר העין פתוחה האיפור נראה מעושן שחור.
סיגל פרפקציוניסטית וזה משתקף בכך שבכיתה יש מקרן בקלוז אפ על פני הבחורה שסיגל מאפרת היות ולדבריה איפור לבנוני הוא מדויק ביותר והיא רוצה שמי שלומד יוכל לראות כל תנועה של המברשת וכל תזוזה הכי קטנה, של כל מילימטר. סיגל לא מתקמצנת בטיפים וזו זכות גדולה להיות בקרבת עוד אנשים שהתשוקה שלהם לאיפור כל כך ברורה. היות וסיגל כל הזמן דואגת לנסוע לחו"ל להתעדכן בטכניקות ובחידושים האחרונים כל פעם שאני רואה אותה אני לומדת משהו חדש. שלב התרגול הוא בלתי נפרד וחיוני ללמידה של הטכניקות האלו וכמובן שסיגל משגיחה על ביצוע של הטכניקה. אין ספק שלמידה של איפור לבנוני היא דרך טובה לשדרג את הטכניקה וחלקים מהטכניקות האלו ניתנים לשימוש גם באיפור מעודן יותר, היות ועין מלוכסנת וסקסית היא דבר שהרבה מאופרות רוצות, גם אם לא באותה דרמטיות של הערביות.

מי בא לכיתה? נשארו מקומות ספורים היות ומקפידים על כיתות קטנות במיוחד, של כשישה מאפרים בלבד, כדי שהפנמת הידע תהיה יעילה יותר....
אם כבר נכנסים לאתר, אפשר להירשם לניוזלטר, לא עולה כסף ומכיל מידע מעניין.

3 תגובות:

  1. פשש, אף פעם לא חשבתי לשייך איפור לפי ארץ או מגזר, את יודעת, חוץ מענייני מימונות וכאלו. בכל אופן יפה שאפשר לבקש להתאפר גם כך, זה מוסיף אפשרויות רבות שכדאי לגגל עכשיו :)

    השבמחק
  2. אין ספק שלשכנינו יש אהבה גדולה באיפור, לא פעם אני שמה לב לאיפור אצל ערביות בטלויזיה או ברחוב ולרוב הן עושות את זה בטוב טעם. אני לא בטוחה למה דווקא התחום הזה מודגש אצלהן אבל הן עושות את זה בכשרון.

    השבמחק
  3. איפור מדהים

    השבמחק