יום רביעי, 12 בינואר 2011

להיראות טוב, להרגיש טוב יותר



ציור פנים שאינו קשור לפוסט, רק לצורך העשרה בתמונה.
 הפעם זה לא פוסט על איפור, או קוסמטיקה. זה פוסט אישי של אסירות תודה.
אני אסירת תודה על כל מה שיש בחיי. התברכתי, באמת שכן. בן זוגי מקסים, בתי מיוחדת ונהדרת ויש לי כשרונות שונים ומשפחה תומכת. חלק מהעניין של להכיר תודה על מה שיש הוא להעביר את זה הלאה. אני חושבת שמי שיש לו את היכולת לשמח אחרים כדאי וחשוב לתרום מן הזמן למטרות טובות. אני אוהבת להעביר סדנאות שונות לנערות בסיכון, לאפר כלות שזקוקות לכך כגמ"ח וכמובן לעשות ציורי פנים וגוף על ילדים נזקקים שונים. בין שאר העמותות איתן אני עובדת, קיימת גם עמותת "להיראות טוב להרגיש טוב". אפשר לקרוא עוד על פעילותם כאן. לשמח ילדים אפשר כל השנה, לא רק בפורים או חגים אחרים, זה מאפשר לילדים חולים לצאת קצת מהשגרה הלא נעימה ולהתאוורר בפעילות רגילה ונורמלית.
לעיתים אני יושבת והילדים ניגשים אלי- יש המגיעים ומתיישבים ולעיתים צריך להזיז את הכיסא המיועד לילד כי הילד נמצא כבר על כסא עם גלגלים; ובפעמים אחרות אני עוברת ונכנסת לכל חדר, כאשר הילד לא יכול או לא רשאי לרדת מהמיטה. אני לא מתייחסת לילדים בצורה מיוחדת או מלאת רחמים, אני יודעת שהם לא מעוניינים בזה, אלא פשוט שיתייחסו אליהם כילדים רגילים לחלוטין.
בבתי חולים בדרך כלל אני לא משתמשת בנצנצים רגילים אלא רק אלו הגרוסים דק וגם זה לא תמיד.
יש לי ערכה המיועדת אך ורק לשימוש במחלקות אונקולוגיות על מנת לשמור על נקיון מרבי לטובת הילדים העוברים טיפול המחליש את המערכת החיסונית. כאשר אני נכנסת לצייר בחדר בידוד, במידה והצוות הרפואי מאשר כמובן, אני מקפידה להחליף את המים בכוס שלי ולחטא ולשטוף את כל המברשות והצבעים שוב, ליתר ביטחון.
הרבה פעמים אני מתחילה בלצייר משהו על אחד ההורים שנמצאים, או נותנת לילד לחוש את המכחולים בעדינות על העור- יש ילדים שרוצים לוודא שזה באמת לא כואב לפני שהם מרשים לי לגעת בהם.
לצערי הרב, בגלל שאני אמורה ללדת בסוף פברואר, אני לא יכולה כרגע להתחייב לפעילות קבועה, אבל זה בהחלט בתוכנית שלי.
אני רוצה גם לציין לטובה כאן את "מאק" ששלחו צוות נפלא של מאפרים לשמח את האמהות ואפילו צ'יפרו אותן בגלוס מתנה- כל הכבוד.
בסיומו של כל אירוע כזה אני אסירת תודה כל כך על כל הטוב שיש לי בעולם הזה ועל הבריאות שלי עצמי- רק בשביל לצאת קצת מהפולניות שלי והנטיה להתלונן שווה להתנדב.

כל מי שמעוניינ\ת לזכות בתחושה הנפלאה שמתלווה לעשיית טוב לאחרים ולהתנדב כמאפר\ת או קוסמטיקאי\ת מטעם "להיראות טוב להרגיש טוב" מוזמן לפנות אל סילוויה בsilvia_a@cancer.org.il
מחפשים בכל האיזורים כולל ירושלים וכו' להתנדבות קבועה של פעם בשבועיים פחות או יותר- פרטים אצל סילויה. העמותה משלמת על הנסיעות- נדרשים רק לתרום מהזמן והידע שלכם.
כרגיל, להערות והארות אשמח.

2 תגובות:

  1. פוסט מרגש!
    זו ממש חובה להתנדב במקצוע שלנו...
    נשיקות אהובתי!

    השבמחק
  2. איזה כיף לשמוע..
    כל הכבוד מותק!

    הלוואי שהייתי מסוגלת לעשות כזה דבר.
    בינתיים אני עושה את מה שאפשר בתחומים אחרים..

    השבמחק