יום רביעי, 9 במרץ 2011

פינוק מיוחד עבורכם לפורים

כתבתי פוסט התחלה לפורים.
ללא ספק פורים תמיד היה החג האהוב עלי ואחת הסיבות שבגללן הפכתי למאפרת.
כפי שכבר אמרתי אין ספק שמכל תחומי האיפור ההוראה הוא התחום האהוב עלי ביותר. אין דבר מענג כמו הניצוץ המופיע בעיניים של אדם שרכש ידע חדש ושימושי. על פני הבלוג הזה ובפורומים אותם אני מנהלת יוצא לי לחלוק אך מעט מהידע הנרחב שלי ואשמח ללמד כל אחד את אומנות ציורי הפנים מרמת הבסיס דרך שיעורי חיזוק למאפרות לקראת פורים לגבי טכניקות מסוימות כמו יצירת מפלצות, עיטורים בסגנון חינה ועיטורים בכלל, בעלי חיים וכל שאר ציורי הפנים. עם הדרכה נכונה כל אחד יכול לעשות ציורי פנים ואין צורך בכישרון ציור כלל, אלא רק רצון לעשות ציור פנים.

לכן- העליתי סרטוני הדרכה לפורים בשיתופו של הצלם המוכשר, רפאל בן דור, העוסקים בשאלות אותן שואלים אותי פעמים רבות- חומרים בסיסיים וטיפים כלליים רבים

סרטונים נוספים הם סרטונים של ציורי פנים שונים וביניהם- נסיכה הודית

בטמן
מסכה גותית
ארנבון

ערפד

פרפר

סרטונים נוספים ניתן למצוא בערוץ שלי ביוטיוב. אני מזמינה אתכם להירשם לערוץ שלי ביוטיוב ולהפוך למנויים לבלוג שלי- שלא תפספסו שום פוסט עתיר מידע כמו הפוסט הזה...
כל ציור פנים ניתן לביצוע- לפורים אני ממליצה לתכנן מראש- לקחת תרשים של פנים ולצייר עליו, אפילו אם בקווים כלליים, את האיפור אותו מתכננים לבצע על מנת לחסוך זמן והכנות בעת האיפור עצמו.
ניתן לשאול שאלות נוספות לגבי סדנאות פרטיות או בכל נושא כאן בבלוג, בדוא"ל שלי או בפורום ציורי פנים וגוף אותו אני מנהלת.
לתגובות לפוסט הזה אשמח כמו תמיד! אני כותבת בשבילכם הרי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה