יום שלישי, 8 במרץ 2011

הקסם של Laline


לאחרונה ילדתי ובין החלפות חיתולים ושאר עיסוקי אימהות אני אוהבת לצאת מהבית להתאוור קצת ולראות אנשים מבוגרים, עד כמה שאני אוהבת את הנסיכות שלי, כך שמאוד שמחתי כאשר הוזמנתי להשקה של הקמפיין של Laline לכבוד חג הפסח.
Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, משיקה לקראת חג הפסח קמפיין חדש בכיכובה של יעל בר זוהר (שגם היא ילדה לא מזמן וכבר נראית נהדר, כמו תמיד) בערוצים 2, 10, 9, ו 24 תחת הקונספט: Take a Laline moment, לעצום עיניים, לנשום עמוק ולתת לעצמך להתמסר לפינוק ולניחוחות שלוקחים אותך רחוק. מסע קסום, עם יעל בר זוהר, בו הסוד של קסם Laline נחשף.
יעל עוברת ל- Laline Factory דרך דלת המראות, ומייד מוצאת את עצמה על גשר מזהב, מאזינה לעוגב שמפריח עלי כותרת של לבנדר וקמומיל באוויר, פוגשת בנשים נפלאות וחרוצות, שעמלות על הכנת הקסם של Laline.
לצערי הרב איני יכולה לשים כרגע קישור לפרסומת, אבל היא מאוד מהנה לצפייה.
"Laline" הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש נכנסת לראשונה לקטגוריית מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה האורגניים, ומשיקה סדרת מוצרים תחת השם: Laline Organic Time
מירב כהן, מייסדת ומנהלת מותג Laline:"כחלק מהאג'נדה הסביבתית והחזון של החברה, ולאחר פיתוח שערך כשלוש שנים, נכנסת ללין לראשונה לקטגוריית המוצרים האורגניים ומשיקה סדרת מוצרי טיפוח לפנים ולגוף תחת השם Organic Time. הסדרה מושקת במיוחד עבור אנשים שאיכות חייהם, בריאותם וסביבתם חשובה להם. הסדרה החדשה מועשרת באלוורה, תמציות צמחים, שמנים צמחיים וויטמינים. המוצרים הינם בעלי תו התקן האירופאי Ecosert , המהווה אות הכרה לאיכות מעולה ועמידה בכל התקנים המחמירים לייצור מוצרים טבעיים".
צילום-יונתן בלום
 כמו כן, לקראת חג הפסח וימי הקיץ, ללין משיקה את סדרת ה Vacation בהשראת ניחוחות סרדיניה-אי אופנתי ויוקרתי בדרום איטליה וביאריץ, עיירת נופש אלגנטית שבדרום צרפת. המחוזות האופנתיים ידועים בחופים הארוכים והיפים, המושכים אליהם המונים לבילוי וחופש.
אם אני לא יכולה לטוס לשם, לפחות שאהנה מהניחוח הרענן והמפנק.
לדברי מירב כהן: "הרעיון, הוא להביא ללקוח את חווית החופש באמצעות הניחוחות היחודיים שאספנו וריכזנו בסדרה חדשה, כך שהרגשת החופש תתלווה לכל מקום במהלך היום יום. הסדרה הינה במהדורה מוגבלת עד סוף הקיץ".

קופסה מקסימה. צילום- יונתן בלום
צביקה שווימר, מנכ"ל משותף רשת Laline אמר היום כי הרשת ממשיכה את התרחבותה בחו"ל וצופה כי עד סוף השנה, יפתחו כ-15 חנויות נוספות בחו"ל. בימים אלו זוכה חנות ללין ביפן להצלחה גדולה. החברה שמה לה ליעד לפתוח כ-100 סניפים בעולם עד שנת 2014.

שווימר ציין כי בישראל אמורים להיפתח עד סוף השנה עוד כ-6 סניפים, והצפי כי הרשת תעמוד על כ-70 סניפים בפריסה ארצית. החברה שמה לה ליעד להגיע ללמעלה מ-90 סניפים עד שנת 2014. שווימר ציין עוד כי לקראת חג הפסח, הרשת תקים 30 מתחמי מכירה ייחודיים בקניונים המובילים בנוסף לחנויותיה תחת השם "Laline TO GO ", בהשקעה של 500,000 ₪.
הרשת תמכור במתחמים אלו מארזים בטווחי מחיר של 49.99₪-99.99₪. בנוסף יושקו בחנויות קולקציית מארזים לחג, בטווחי מחירים של החל מ- 49.99 ₪ ועד 159.99 ₪, ואף יוצעו מוצרים החל מ-19.99 ₪.

אין ספק שביקור בחנויות כמו Laline הוא התאווררות נעימה משגרת היום יום. הפינוקים הקטנים של נרות לתוספת של אנרגיה ואווירה נעימה, מוצרי טיפוח שמעשירים את המקלחת- אין כמו זמן איכות אישי עם עצמי במקלחת עטופה בניחוחות מפנקים, כאשר אהובי מבלה עם הקטנות כדי לאפשר לי מקלחת איכותית וארוכה.
חנויות כמו Laline מאפשרות לי להביא את הSPA הביתה ולצאת לחופש אמיתי מהיום יום שלי כל ערב...





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה